Ст. 4 ЗУ Про державну підтримку ЗМІ від 23.09.1997 № 540/97-ВР
Почніть консультацію з юристом онлайн
Про державну підтримку ЗМІ
Стаття 4. Організація фінансово-економічної та іншої державної підтримки засобів масової інформації
Державна підтримка засобів масової інформації здійснюється шляхом протекціоністської політики зниження споживчої вартості інформаційної продукції, включаючи податкове, тарифне, митне, валютне та господарське регулювання, відшкодування збитків, подання фінансової допомоги.
Необхідні для фінансової допомоги кошти визначаються в Державному бюджеті України окремим рядком і обслуговуються центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів.
Визначені для фінансової допомоги кошти використовуються з метою надання:
додаткової економічної підтримки (дотації) районному, міському та міськрайонному телерадіомовленню;
фінансової допомоги засобам масової інформації для дітей та юнацтва і спеціалізованим науковим виданням, що видаються науковими установами та навчальними закладами не нижче третього рівня акредитації, а також періодичним виданням літературно-художнього напряму;
економічної підтримки телерадіоцентрам та поліграфічним підприємствам і підприємствам зв'язку відповідно до вимог статті 2 цього Закону.
Розподіл коштів, зазначених у частині другій цієї статті, здійснюється Кабінетом Міністрів України.
Почніть консультацію з юристом онлайн
Читати ще раз
Маркетинговый период Про залізничний транспорт Стаття 21. Взаємовідносини підприємств залізничного транспорту з власниками залізничних під'їзних колій Про державну підтримку ЗМІ Стаття 3. Підстави та умови надання державної адресної підтримки засобам масової інформації Про державну підтримку ЗМІ Стаття 6. Регулювання фінансово-господарської діяльності Про державну підтримку ЗМІ Стаття 9. Розповсюдження інформаційної продукції