Ст. 2 ЗУ Про державну підтримку ЗМІ від 23.09.1997 № 540/97-ВР
Почніть консультацію з юристом онлайн
Про державну підтримку ЗМІ
Стаття 2. Сфера дії Закону
Визначені цим Законом норми державної підтримки застосовуються до всіх засобів масової інформації, які діють відповідно до Конституції України , незалежно від їх ідеологічного і політичного спрямування та від форм власності, крім засобів масової інформації, зазначених у частині третій цієї статті.
Норми цього Закону поширюються також на телерадіоцентри та підприємства поліграфії і зв'язку тією мірою, наскільки вони забезпечують діяльність цих засобів масової інформації. від 13.09.2001 )
Не застосовуються норми державної підтримки до засобів масової інформації:
рекламного характеру;
еротичного характеру;
заснованих за участю юридичних або фізичних осіб, до сфери діяльності яких входять виробництво та постачання паперу, поліграфічного обладнання, технічних засобів мовлення;
заснованих в Україні міжнародними організаціями або за участю юридичних чи фізичних осіб інших держав, осіб без громадянства;
у яких понад 50 відсотків загального обсягу випуску становлять матеріали зарубіжних засобів масової інформації.
Норми соціального захисту відповідно до цього Закону застосовуються до журналістів і, в межах, визначених його окремими статтями, прирівняних до них інших творчих працівників зазначених засобів масової інформації.
Забезпечення реалізації норм цього Закону, включаючи визначення порядку регулювання та надання державної підтримки засобам масової інформації, запровадження з цією метою відповідних тарифів і створення сприятливих умов розвитку, методики і порядку регулювання заробітної плати, охорони праці і соціального захисту журналістів, здійснення інших заходів покладається на Кабінет Міністрів України.
Почніть консультацію з юристом онлайн
Читати ще раз
О лекарственных средствах Статья 9. Государственная регистрация лекарственных средств О лекарственных средствах Статья 4. Государственное управление в сфере создания, производства, контроля качества и реализации лекарственных средств Бюджетний кодекс України Стаття 10. Класифікація видатків та кредитування бюджету Маркетинговый период Про залізничний транспорт Стаття 21. Взаємовідносини підприємств залізничного транспорту з власниками залізничних під'їзних колій