Постанова КМУ № 1194-2007-п від 03.10.2007 Про затвердження Державної цільової соціальної програми "Хокей України"
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 3 жовтня 2007 р. № 1194
Київ
Про затвердження Державної цільової соціальної програми "Хокей України"
{Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ
№ 810 від 11.08.2010
№ 962 від 12.10.2010
№ 1105 від 06.12.2010
№ 893 від 10.09.2012}
{У тексті постанови слова “Міністерство у справах сім’ї, молоді та спорту” в усіх відмінках замінено словами “Міністерство освіти і науки, молоді та спорту” у відповідному відмінку згідно з Постановою КМ № 893 від 10.09.2012}
Кабінет Міністрів України постановляє:
1. Затвердити Державну цільову соціальну програму "Хокей України" (далі - Програма), що додається.
{Пункт 2 виключено на підставі Постанови КМ № 893 від 10.09.2012}
3. Міністерству фінансів, Міністерству освіти і науки, молоді та спорту під час складання проекту Державного бюджету України на відповідний рік передбачити кошти для виконання завдань і заходів Програми виходячи з можливостей.
4. Міністерствам, іншим центральним органам виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, обласним, Київській і Севастопольській міським державним адміністраціям надсилати до 1 лютого починаючи з 2009 року Міністерству освіти і науки, молоді та спорту інформацію про стан виконання Програми для її узагальнення та подання до 15 лютого Кабінетові Міністрів України.
Прем"єр-міністр України
В.ЯНУКОВИЧ
Інд. 28
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 3 жовтня 2007 р. № 1194
ДЕРЖАВНА
цільова соціальна програма "Хокей України"
Мета Програми
Мета цієї Програми полягає у створенні умов для забезпечення протягом 20082017 років належного рівня охоплення хокеєм різних груп населення для формування здорового способу життя і відбору та підготовки обдарованих осіб для спорту вищих досягнень шляхом формування сучасної інфраструктури, необхідної для розвитку хокею.
{Розділ із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 893 від 10.09.2012}
Шляхи і способи розв"язання проблеми
Для України є вкрай важливим формування інфраструктури хокею відповідно до світових стандартів шляхом поетапного зміцнення його матеріально-технічного, кадрового, науково-методичного, інформаційного, медичного та фінансового потенціалу з об"єднанням фінансових ресурсів держави, місцевих громад, спортивних товариств та інших громадських організацій фізкультурно-спортивної спрямованості і приватних структур в обсягах, наведених у додатку 1.
Проблему передбачається розв"язати шляхом удосконалення організаційного та нормативно-правового механізму розвитку хокею і здійснення комплексу заходів, спрямованих на:
поліпшення матеріально-технічної бази хокею, передусім будівництво сучасних і реконструкція існуючих спортивних споруд із штучним льодом, та запровадження сертифікації таких споруд для проведення змагань різного рівня;
{Абзац третій розділу із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 893 від 10.09.2012}
створення ефективної системи підготовки тренерів з хокею та інших фахівців цієї сфери у вищих навчальних закладах;
запровадження інноваційних підходів до кадрового, науково-методичного, інформаційного та медичного забезпечення розвитку хокею;
удосконалення нормативно-правової бази з питань розвитку хокею;
створення науково обґрунтованої системи масового охоплення дітей короткочасним навчанням базових елементів хокею;
удосконалення системи дитячо-юнацького хокею;
залучення різних груп населення до масових занять з хокею з метою формування здорового способу життя;
сприяння утворенню та функціонуванню хокейних клубів різних організаційно-правових форм;
формування календаря національних змагань з хокею серед спортсменів усіх вікових груп та участі хокеїстів у міжнародних змаганнях;
створення системи проведення чемпіонату України з хокею серед професійних команд у двох національних лігах;
удосконалення системи відбору та підготовки національних збірних команд України до чемпіонатів світу з хокею та зимових Олімпійських ігор;
активізацію економічної діяльності суб"єктів вітчизняного хокею;
підвищення рівня популяризації вітчизняного хокею в пресі, на телебаченні та радіо;
покращення міжнародного співробітництва з метою підтримки і розвитку хокею в Україні.
Завдання і заходи
Завдання і заходи з виконання Програми визначені у додатку 2.
Очікувані результати та ефективність Програми
Виконання Програми дасть можливість:
підвищити рівень розвитку хокею та сформувати механізм удосконалення інфраструктури вітчизняного хокею відповідно до національних інтересів та вимог щодо розвитку хокею у світі;
посилити державну підтримку поліпшення матеріально-технічної бази вітчизняного хокею та відкрити 60 нових спортивних споруд із штучним льодом для хокею;
збільшити до 600-800 тис. чисельність осіб, які щороку займатимуться масовим катанням на ковзанах та хокеєм з метою зміцнення здоров"я та організації активного дозвілля, що сприятиме покращенню якості їх життя, зниженню рівня злочинності, алкоголізму та тютюнокуріння;
удосконалити систему дитячо-юнацького хокею, щороку залучати 12 тис. школярів до короткочасного навчання базових елементів хокею в загальноосвітніх навчальних закладах, забезпечити функціонування не менше як 16 відділень хокею у дитячо-юнацьких спортивних школах та 60 відділень при спортивних клубах;
підвищити рівень і престижність чемпіонату України з хокею та проводити його у вищій лізі серед 12-14 та у першій - серед 6-8 команд;
{Абзац шостий розділу із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 893 від 10.09.2012}
повернути національну збірну команду України до елітної групи чемпіонату світу з хокею та забезпечити її участь у зимових Олімпійських іграх 2014 року, використовувати виступи українських хокеїстів як дієвий спосіб патріотичного виховання громадян та піднесення престижу України в світі;
{Абзац сьомий розділу із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 893 від 10.09.2012}
запровадити ринковий механізм фінансування вітчизняного хокею;
створити інноваційну систему кадрового, науково-методичного, інформаційного та медичного забезпечення розвитку хокею.
Обсяги та джерела фінансування
Фінансування Програми здійснюється за рахунок коштів, передбачених у державному та місцевих бюджетах, інших джерел.
Загальний обсяг фінансування Програми становить 3593 млн. гривень, з них з державного бюджету - 2348,9 млн., які насамперед спрямовані на будівництво та реконструкцію спортивних об’єктів із штучним льодом для потреб хокею.
{Абзац другий розділу в редакції Постанови КМ № 893 від 10.09.2012}
Щорічний обсяг фінансування Програми, зокрема за рахунок державного бюджету, визначається виходячи з фактичних можливостей, а також з урахуванням конкретизації завдань за підсумками виконання Програми у попередній період.
Додаток 1
до Програми
ПАСПОРТ
Державної цільової соціальної програми "Хокей України"
1. Концепція Програми схвалена розпорядженням Кабінету Міністрів України від 30 серпня 2007 р. № 675 (Офіційний вісник України, 2007 р., № 66, ст. 2556).
2. Програма затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 3 жовтня 2007 р. № 1194.
3. Державний замовник - координатор - МОНмолодьспорт.
4. Державні замовники - Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська і Севастопольська міські держадміністрації.
5. Керівник Програми - Міністр освіти і науки, молоді та спорту.
6. Виконавці Програми - МОНмолодьспорт, Укрєвроінфрапроект, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська і Севастопольська міські держадміністрації, Федерація хокею (за згодою).
7. Строк виконання: 2008-2017 роки.
8. Прогнозні обсяги та джерела фінансування
Джерела фінансування
Обсяг фінансування, млн. гривень
У тому числі за роками
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
Державний бюджет
2348,9
16,8
1,2
61
81,5
204,3
260,4
430,3
431
431,1
431,2
Місцеві бюджети
834,9
28,3
9,2
27,5
11,9
37,7
81,6
134,2
150,8
167,4
186,2
Інші джерела
409,2
3,1
3,1
3,8
4,1
6,9
43,9
63,6
89
88,8
102,9
Усього
3593
48,2
13,43
92,26
97,58
248,94
385,99
628,09
670,85
687,33
720,34
{Додаток 1 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 893 від 10.09.2012}
Додаток 2
до Програми
(у редакції постанови Кабінету Міністрів України
від 10 вересня 2012 р. № 893)
ЗАВДАННЯ І ЗАХОДИ
Державної цільової соціальної програми “Хокей України”
Найменування завдання
Найменування показника
Значення показника
Найменування заходу
Відповідальні за виконання
Джерела фінансування
Прогнозний обсяг фінансових ресурсів для виконання завдань, млн. гривень
У тому числі за роками
усього
за роками
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
1. Поліпшення матеріально-технічної бази хокею
кількість нових та реконструйованих спортивних споруд із штучним льодом
60
4
4
6
6
10
10
10
10
1) проектування, будівництво нових та реконструкція існуючих спортивних споруд із штучним льодом
Укрєвроінфрапроект
державний бюджет
2285,9
16,2
59,2
78,5
200
252
420
420
420
420
кількість об’єктів, на яких здійснено підключення інженерних мереж
60
4
4
6
6
10
10
10
10
2) проектування, будівництво та підключення інженерних мереж для функціонування спортивних споруд із штучним льодом
Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації
місцеві бюджети
520
20
15
25
60
100
100
100
100
кількість актів
1
1
3) затвердження типового положення про регіональний центр з хокею
МОНмолодьспорт, Федерація хокею (за згодою)
кількість центрів
8
2
2
2
1
1
4) створення умов для розвитку мережі регіональних центрів з хокею шляхом укомплектування їх необхідним спортивним інвентарем та хокейним знаряддям, а також забезпечення участі у змаганнях з хокею
Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації
місцеві бюджети
40,5
3
6
9
10,5
12
Разом за завданням 1
2846,4
36,2
74,2
78,5
225
315
526
529
530,5
532
у тому числі
державний бюджет
2285,9
16,2
59,2
78,5
200
252
420
420
420
420
місцеві бюджети
560,5
20
15
25
63
106
109
110,5
112
2. Підвищення рівня охоплення населення заняттями з хокею з метою формування здорового способу життя
кількість актів
1
1
1) розроблення порядку організації масового навчання базових елементів хокею учнів/вихованців початкової школи
МОНмолодьспорт, Держмолодьспорт, Федерація хокею (за згодою)
кількість дітей, яких залучено до періодичних занять з хокею, тис. осіб
201
20,4
30,6
40
50
60
2) навчання базових елементів хокею учнів/вихованців початкової школи
Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації
місцеві бюджети
12
0,5
1
3
3,5
4
кількість актів
53
6
7
10
10
10
10
3) встановлення нормативів щодо виділення часу для безоплатних масових занять з хокею різних вікових груп населення на спортивних спорудах із штучним льодом, збудованих за зазначеною Програмою
Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації, Федерація хокею (за згодою)
щорічна кількість комплексних масових змагань
1
1
1
1
2
2
4) проведення комплексних всеукраїнських спортивних змагань з хокею
МОНмолодьспорт, Держмолодьспорт
державний бюджет
0,99
0,09
0,15
0,25
0,25
0,25
Федерація хокею (за згодою)
інші джерела
2,1
0,1
0,3
0,3
0,4
0,5
0,5
Разом
3,09
0,19
0,45
0,3
0,65
0,75
0,75
Разом за завданням 2
15,09
0,19
0,95
1,3
3,65
4,25
4,75
у тому числі
державний бюджет
0,99
0,09
0,15
0,25
0,25
0,25
місцеві бюджети
12
0,5
1
3
3,5
4
інші джерела
2,1
0,1
0,3
0,3
0,4
0,5
0,5
3. Удосконалення системи дитячо-юнацького хокею
кількість актів
1
1
1) розроблення та затвердження нової навчальної програми з хокею для спортивних навчальних закладів
МОНмолодьспорт, Держмолодьспорт, Федерація хокею (за згодою)
-“-
1
1
2) розроблення та затвердження нормативів матеріально-технічного забезпечення відділень та дитячо-юнацьких спортивних шкіл (далі - ДЮСШ) з хокею
МОНмолодьспорт, Держмолодьспорт, Федерація хокею (за згодою)
кількість нових відкритих відділень та ДЮСШ з хокею
56
1
6
5
9
10
12
13
3) відкриття нових та забезпечення розвитку діючих відділень та ДЮСШ з хокею
Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації
місцеві бюджети
239,8
8,3
8,5
11,2
10,3
11,1
16,1
25
35,5
48,9
64,9
кількість діючих відділень та ДЮСШ з хокею
7
7
8
14
14
14
19
28
38
50
інші джерела
175,6
0,4
0,2
0,2
0,63
0,6
15,2
22,4
45,6
40
50,4
Разом
415,4
8,7
8,7
11,4
10,93
11,7
31,3
47,4
81,1
88,9
115,3
збільшення чисельності дітей та молоді, які займаються хокеєм в ДЮСШ, на тис. осіб
12,96
0,5
0,2
0,1
0,2
0,06
1,14
1,68
2,28
3
3,8
кількість тренерів у відділеннях та ДЮСШ з хокею, осіб
58
61
67
76
76
82
94
110
122
143
кількість змагань
151
8
8
9
14
14
15
17
19
21
26
4) проведення регіональних змагань з хокею серед дітей та молоді
Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації
місцеві бюджети
8,6
0,5
0,5
0,6
0,8
0,8
0,9
1,02
1,14
1,26
1,56
інші джерела
10,6
0,6
0,6
0,6
0,98
0,98
1,05
1,19
1,33
1,47
1,82
Разом
19,2
0,6
1,1
1,2
1,78
1,78
1,95
2,21
2,47
2,73
3,38
кількість команд
23
23
24
24
28
30
31
31
32
33
5) створення та забезпечення розвитку Української юнацької хокейної ліги (вікові групи: 11-12, 13-14, 15-16, 17-18 років)
Федерація хокею (за згодою)
інші джерела
кількість відділень з хокею в училищах фізичної культури
1
1
6) відкриття та забезпечення розвитку відділень з хокею в училищах фізичної культури
МОНмолодьспорт
державний бюджет
16,5
0,2
1,1
2,1
3
3,4
3,4
3,4
4
1
1
1
1
Київська, Львівська, Харківська, Херсонська обласні держадміністрації
місцеві бюджети
14
0,2
0,7
0,8
0,8
1,1
1,1
2,2
3,2
3,8
Федерація хокею (за згодою)
інші джерела
4,2
0,4
0,4
0,4
0,7
1,1
1,3
Разом
34,7
0,2
0,7
1,1
2,3
3,6
4,5
6,2
7,7
8,4
Разом за завданням 3
469,4
9,3
10
13,3
13,8
15,8
36,8
54,1
89,8
99,3
127,1
у тому числі
державний бюджет
16,54
0,24
1,14
2,07
3,01
3,36
3,36
3,36
місцеві бюджети
262,4
8,3
9,22
12,49
11,93
12,73
18,14
27,16
38,8
53,4
70,24
інші джерела
190,42
1
0,8
0,8
1,61
1,93
16,63
23,97
47,65
42,55
53,48
4. Удосконалення системи спорту вищих досягнень з хокею
кількість хокейних клубів
6
7
7
8
8
9
15
20
22
22
1) забезпечення розвитку хокейних клубів в регіонах
Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації
щорічна кількість команд, що бере участь в чемпіонаті України з хокею у професіональній лізі
6
7
7
8
8
9
9
11
12
12
2) проведення чемпіонату України з хокею (професіональна ліга, перша ліга)
МОНмолодьспорт, Держмолодьспорт
державний бюджет
0,35
0,25
0,1
Федерація хокею (за згодою)
інші джерела
17,53
0,52
0,56
0,55
0,7
2,2
2,2
2,4
2,6
2,8
3
Разом
17,88
0,52
0,81
0,65
0,7
2,2
2,2
2,4
2,6
2,8
3
щорічна кількість команд, що бере участь в чемпіонаті України з хокею у першій лізі
6
9
10
10
місце національної чоловічої збірної команди України у світовому рейтингу Міжнародної федерації хокею
18
19
19
20
21
20
18
17
16
14
3) формування системи моральної та матеріальної заінтересованості гравців та тренерів збірних команд у підвищенні рівня спортивної та професійної майстерності
Федерація хокею (за згодою)
інші джерела
16,32
2,4
4,8
2,64
3,12
3,36
місце національної чоловічої збірної команди України на Олімпійських іграх
12
кількість маркетингових програм
5
1
1
1
1
1
4) сприяння професіоналізації хокею шляхом реалізації маркетингових програм, реклами на телебаченні та в інших засобах масової інформації
-“-
інші джерела
126
15
23
26
30
32
кількість зборів
160
11
15
13
14
17
17
19
18
18
18
5) забезпечення підготовки та участі національних збірних команд у міжнародних змаганнях з хокею
МОНмолодьспорт, Держмолодьспорт
державний бюджет
44
0,5
0,9
1,7
2,8
3,2
6,1
7,1
7,1
7,3
7,3
кількість змагань
100
9
10
9
8
8
10
11
11
12
12
Федерація хокею, хокейні клуби (за згодою)
інші джерела
44,5
0,8
1,2
1,6
1,8
2,6
5,9
7,5
7,5
7,8
7,8
Разом
88,5
1,3
2,1
3,3
4,6
5,8
12
14,6
14,6
15,1
15,1
Разом за завданням 4
248,7
1,82
2,91
3,95
5,3
8
31,6
44,8
45,84
51,02
53,5
у тому числі
державний бюджет
44,35
0,5
1,2
1,8
2,8
3,2
6,1
7,1
7,1
7,3
7,3
інші джерела
204,35
1,3
1,8
2,2
2,5
4,8
25,5
37,7
38,7
43,7
46,2
5. Підвищення ефективності кадрового, науково-методичного та інформаційного забезпечення розвитку хокею
кількість тренерів з хокею, яких залучено до участі у тематичних семінарах, осіб
34
58
60
74
105
1) проведення тематичних семінарів для тренерів з хокею за участю провідних вітчизняних та зарубіжних фахівців
МОНмолодьспорт, Держмолодьспорт
державний бюджет
0,3
0,1
0,1
0,1
Федерація хокею (за згодою)
інші джерела
0,9
0,1
0,2
0,2
0,2
0,2
Разом
1,2
0,1
0,2
0,3
0,3
0,3
кількість арбітрів з хокею, які пройшли спеціальну професійну підготовку, осіб
30
34
42
57
69
75
78
80
83
2) розроблення та виконання програм підготовки і підвищення кваліфікації арбітрів з хокею
Федерація хокею (за згодою)
інші джерела
1,14
0,14
0,2
0,2
0,2
0,2
0,2
кількість центрів, що здійснюють навчально-наукове забезпечення розвитку хокею
1
1
3) здійснення навчально-наукового забезпечення розвитку хокею вищими навчальними закладами з фізичної культури і спорту
МОНмолодьспорт
державний бюджет
0,8
0,2
0,2
0,2
0,2
Федерація хокею (за згодою)
інші джерела
0,9
0,1
0,2
0,15
0,15
0,15
0,15
Разом
1,7
0,1
0,2
0,35
0,35
0,35
0,35
кількість методичних рекомендацій
17
3
3
1
4
2
4
4) розроблення методичних рекомендацій із:
Федерація хокею (за згодою)
інші джерела
2,73
0,09
0,12
0,12
0,4
0,5
0,5
0,5
0,5
самостійного навчання катання на ковзанах;
вдосконалення структури та змісту багаторічної підготовки хокеїстів
організації роботи хокейних клубів
спортивної підготовки хокеїстів високої кваліфікації
маркетингової роботи спортивних споруд із штучним льодом
визначення особливостей змагальної діяльності та тренування жінок в хокеї
кількість досліджень
3
1
1
1
5) проведення наукових досліджень з актуальних питань розвитку хокею
Федерація хокею (за згодою)
інші джерела
1,38
0,08
0,3
0,2
0,2
0,2
0,2
0,2
кількість програм
71
5
5
5
7
4
6
9
9
10
11
6) створення науково-популярних та просвітницьких радіо- і телепрограм з хокейної тематики
-“-
-“-
5,3
0,4
0,3
0,5
0,6
1
1
1,5
Разом за завданням 5
13,5
0,69
0,5
0,82
0,14
1,6
1,85
2,55
2,25
3,1
у тому числі
державний бюджет
1,1
0,1
0,2
0,3
0,2
0,3
інші джерела
12,4
0,7
0,5
0,8
0,1
1,5
1,7
2,3
2,1
2,8
УСЬОГО ЗА ПРОГРАМОЮ
3593
48,2
13,43
92,26
97,58
248,94
385,99
628,09
670,85
687,33
720,34
у тому числі
державний бюджет
2348,88
16,79
1,15
61
81,54
204,34
260,42
430,31
431,01
431,11
431,21
Укрєвроінфра проект
-“-
2285,9
16,2<
Інші НПА
Лист МОНмолодьспорт №839 від 16.07.2014 Про затвердження Змін до Умов прийому до вищих навчальних закладів України в 2014 році Лист Вищий господарський суд України №01-06/1666/14 від 27.10.2014 Про доповнення Інформаційного листа Вищого господарського суду України від 15.03.2011 № 01-06/249 "Про постанови Верховного Суду України, прийняті за результатами перегляду судових рішень господарських судів" Лист Вищий господарський суд України №01-06/249 від 15.03.2011 Про постанови Верховного Суду України, прийняті за результатами перегляду судових рішень господарських судів Лист Вищий господарський суд України №01-06/1686/14 від 04.11.2014 Про внесення змін до пунктів 10, 33 Інформаційного листа Вищого господарського суду України від 28.03.2013 № 01-06/606/2013 "Про Закон України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (у редакції Закону України від 22.12.2011 № 4212-VI)" Лист Вищий господарський суд України №01-06/606/2013 від 28.03.2013 Про Закон України \"Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом\" (у редакції Закону України від 22.12.2011 № 4212-VI) Лист Мін'юст №6820-0-4-14/8.1 від 14.08.2014 Щодо відмови від обов'язковості та переходу до добровільності використання печаток суб'єктами господарюва Лист Мін'юст №Ч-13744/8.2 від 13.08.2014 Щодо встановлення ціни договору між суб'єктами господарювання у вигляді грошового еквівалента Лист НБУ №18-112/64483 від 05.11.2014 Про скасування пені та штрафів за договорами кредиту під час АТО Лист ВАСУ №1493/2/2/14-14 від 03.11.2014 Щодо розгляду адміністративних справ з урахуванням Закону України "Про здійснення правосуддя та кримінального провадження у зв'язку з проведенням антитерористичної операції" Лист НБУ №12-311/67934 від 17.11.2014 Щодо сплати збору на обов\'язкове державне пенсійне страхування з операцій купівлі іноземної валюти під час нарахування (утримання) податку на доходи фізичних осіб з процентів на валютні вклади