Почніть консультацію з юристом онлайн
Постанова КМУ № 1344-2000-п від 27.08.2000 Про спеціальну економічну зону "Рені"
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 27 серпня 2000 р. N 1344
Київ
Про спеціальну економічну зону "Рені"
( Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ
N 9 ( 9-2002-п ) від 10.01.2002
N 1368 ( 1368-2003-п ) від 27.08.2003
N 1168 ( 1168-2004-п ) від 08.09.2004 )
З метою забезпечення функціонування спеціальної економічної
зони "Рені" Кабінет Міністрів України п о с т а н о в л я є:
1. Затвердити Положення про спеціальну економічну зону "Рені"
(додається).
2. Одеській обласній державній адміністрації забезпечити
затвердження в місячний термін відповідних актів, необхідних для
функціонування спеціальної економічної зони "Рені".
3. Міністерству економіки разом з іншими заінтересованими
центральними органами виконавчої влади здійснювати моніторинг
функціонування спеціальної економічної зони "Рені" і подавати у
разі потреби в установленому порядку Кабінетові Міністрів України
пропозиції щодо обмеження ввезення на митну територію України з
території спеціальної економічної зони "Рені" та вивезення з
митної території України на територію цієї зони окремих видів
товарів.
4. Державній митній службі визначити території та межі зон
митного контролю, а також встановити режим переміщення на
територію та з території спеціальної економічної зони "Рені"
товарів, транспортних засобів та громадян.
5. Державній податковій адміністрації разом з Державною
митною службою встановити порядок контролю за правильністю
застосування спеціального пільгового режиму оподаткування, який
діє у спеціальній економічній зоні "Рені".
Прем"єр-міністр України В.ЮЩЕНКО
Інд. 27
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 27 серпня 2000 р. N 1344
ПОЛОЖЕННЯ
про спеціальну економічну зону "Рені"
1. Це Положення визначає систему управління та організаційні
засади функціонування спеціальної економічної зони "Рені" (далі -
СЕЗ), а також порядок розгляду і затвердження інвестиційних
проектів, що реалізуються на її території.
2. СЕЗ включає частину території м. Рені Одеської області
загальною площею 94,36 гектара в межах земельної ділянки, наданої
у користування Ренійському морському торговельному порту і
визначеної згідно з картою, оригінал якої зберігається в
Ренійській міській раді.
На території СЕЗ діє митний, податковий та інші режими
економічної діяльності, встановлені Законом України "Про
спеціальну економічну зону "Рені" ( 1605-14 ).
3. Органами управління СЕЗ є:
Одеська облдержадміністрація (далі - облдержадміністрація);
Ренійська райдержадміністрація (далі - райдержадміністрація);
Ренійська міська рада та її виконавчий комітет у межах своїх
повноважень;
орган господарського розвитку і управління СЕЗ (далі - орган
господарського розвитку).
4. Органи управління СЕЗ здійснюють свої повноваження на її
території відповідно до актів законодавства та цього Положення.
5. До сфери повноважень облдержадміністрації також належить:
визначення стратегічних напрямів розвитку СЕЗ;
надання центральним органам виконавчої влади інформації щодо
функціонування СЕЗ;
внесення пропозицій про зміни в статусі СЕЗ у порядку,
встановленому законодавством;
здійснення інших повноважень, передбачених Законом України
"Про спеціальну економічну зону "Рені".
6. До сфери повноважень райдержадміністрації також належить:
реєстрація суб"єктів СЕЗ, що реалізують на її території
інвестиційні проекти, затверджені виконавчим комітетом Ренійської
міської ради;
утворення, ліквідація, реорганізація органу господарського
розвитку за поданням виконавчого комітету Ренійської міської ради;
організація підготовки (перепідготовки) кадрів;
регулювання залучення до роботи у СЕЗ іноземних працівників;
здійснення інших повноважень, передбачених Законом України
"Про спеціальну економічну зону "Рені".
7. До сфери повноважень Ренійської міської ради та її
виконавчого комітету також належить:
затвердження стратегічних та поточних програм розвитку СЕЗ;
забезпечення необхідних умов функціонування державних
органів, розташованих на території СЕЗ;
укладення з органом господарського розвитку генеральної угоди
про передачу йому в користування земельних ділянок та природних
ресурсів місцевого значення, розташованих на території СЕЗ;
розгляд і затвердження в порядку, встановленому Кабінетом
Міністрів України, інвестиційних проектів, що реалізуються на
території СЕЗ;
укладення договору (контракту) із суб"єктом СЕЗ щодо умов
реалізації інвестиційного проекту в порядку, встановленому
Ренійською міською радою;
здійснення інших повноважень, передбачених Законом України
"Про спеціальну економічну зону "Рені".
8. Орган господарського розвитку є юридичною особою, що
утворена райдержадміністрацією відповідно до законодавства.
9. До компетенції органу господарського розвитку належить:
організація облаштування території СЕЗ;
організація і контроль за будівництвом об"єктів виробничої та
невиробничої інфраструктури та розвиток мережі комунікаційних
зв"язків;
укладення договорів на виконання підрядних робіт щодо
облаштування території СЕЗ, будівництва об"єктів виробничої та
невиробничої інфраструктури, розвитку мережі комунікаційних
зв"язків;
укладення в установленому порядку договорів про експлуатацію
об"єктів інфраструктури;
укладення з суб"єктами СЕЗ у межах повноважень, наданих
Ренійською міською радою, договорів оренди земельних ділянок та
використання природних ресурсів місцевого значення;
видача дозволів на будівництво нових господарських об"єктів
суб"єктам СЕЗ, що реалізують на території СЕЗ інвестиційні
проекти, затверджені виконавчим комітетом Ренійської міської ради;
підготовка Ренійській міській раді пропозицій щодо ставок
орендної плати, розмірів плати за комунальні послуги, тарифів;
здійснення разом з відповідними органами заходів щодо
забезпечення законності і правопорядку, економічної та екологічної
безпеки на території СЕЗ;
складення та подання статистичної звітності про
функціонування СЕЗ відповідно до актів законодавства;
виконання інших функцій та повноважень, визначених у
положенні про орган господарського розвитку чи його статуті та
переданих до його компетенції іншими органами управління СЕЗ.
10. Розгляд і затвердження інвестиційних проектів, що
реалізуються на території СЕЗ, здійснюється виконавчим комітетом.
11. Суб"єкт підприємницької діяльності (інвестор), який має
намір реалізувати інвестиційний проект, або уповноважена ним в
установленому порядку особа (далі - заявник) подає до виконавчого
комітету:
заяву про розгляд інвестиційного проекту за формою,
встановленою виконавчим комітетом;
інвестиційний проект, який виконано відповідно до вимог,
затверджених Ренійською міською радою, підписано заявником,
прошито, пронумеровано та погоджено з Ренійським морським
торговельним портом (у двох примірниках);
нотаріально засвідчені копії свідоцтва про державну
реєстрацію суб"єкта підприємницької діяльності та копії
засновницьких документів юридичної особи;
у разі коли заявником є іноземна юридична особа - документи,
що підтверджують реєстрацію іноземної юридичної особи у країні її
місцезнаходження (витяг з торговельного, банківського або судового
реєстру тощо). Ці документи повинні бути засвідчені відповідно до
законодавства країни, що їх видала, перекладені українською мовою
та легалізовані у консульській установі України, якщо міжнародними
договорами України не передбачено інше, або засвідчені у
посольстві відповідної держави в Україні та легалізовані в МЗС;
висновки щодо інвестиційного проекту органів, що здійснюють
контроль за додержанням безпеки виробництва та праці,
протипожежної і екологічної безпеки, інших органів та організацій
відповідно до їх компетенції та за переліком, установленим
виконавчим комітетом;
довідку, видану органом державної податкової служби за
місцезнаходженням заявника, про стан розрахунків із сплати
податків, зборів (обов"язкових платежів) - для юридичних осіб,
зареєстрованих в Україні.
У разі потреби виконавчий комітет може вимагати від заявника
інші документи, що підтверджують його спроможність реалізувати
інвестиційний проект.
Заявник несе відповідальність за достовірність інформації, що
міститься у поданих ним документах.
12. Після перевірки комплектності документів, зазначених у
пункті 11 цього Положення, виконавчий комітет реєструє їх у
спеціальному журналі за порядковим номером і видає заявникові
письмове підтвердження щодо отримання таких документів.
Форма ведення цього журналу встановлюється виконавчим
комітетом.
Виконавчий комітет надсилає у триденний термін з дня
реєстрації документів копію заяви про розгляд інвестиційного
проекту та копію інвестиційного проекту облдержадміністрації та
Мінекономіки для проведення за участю Мінтрансу, Мінфіну,
Мінпромполітики, Державної податкової адміністрації в Одеській
області експертизи інвестиційного проекту з метою запобігання
негативним наслідкам його реалізації, зокрема щодо виконання
державних та регіональних програм економічного, науково-технічного
та соціального розвитку, обсягів надходжень до бюджетів, а також з
метою визначення джерел покриття можливих втрат. ( Абзац третій
пункту 12 в редакції Постанови КМ N 9 ( 9-2002-п ) від
10.01.2002 )
Відповідні висновки облдержадміністрації, Мінекономіки щодо
інвестиційного проекту надсилаються в місячний термін виконавчому
комітетові. ( Абзац четвертий пункту 12 із змінами, внесеними
згідно з Постановою КМ N 9 ( 9-2002-п ) від 10.01.2002 )
13. Виконавчий комітет розглядає зареєстровані документи
заявника разом з експертними висновками щодо визначення
доцільності реалізації інвестиційного проекту і приймає рішення
про затвердження або відмову у затвердженні цього проекту у
термін, який не може перевищувати 45 днів з дати подання
документів заявником.
13-1. Рішення про затвердження інвестиційного проекту
приймається виконавчим комітетом лише за наявності позитивних
висновків щодо доцільності його реалізації від усіх центральних
органів виконавчої влади, залучених до проведення експертизи. ( Положення доповнено пунктом 13-1 згідно з Постановою КМ N 1368
( 1368-2003-п ) від 27.08.2003 )
14. У разі затвердження інвестиційного проекту заявникові
видається витяг з відповідного рішення виконавчого комітету разом
з примірником інвестиційного проекту, на титульному аркуші якого
проставляються дата і номер цього рішення, скріплені підписом
уповноваженої посадової особи та печаткою виконавчого комітету.
15. Виконавчий комітет відмовляє заявникові у затвердженні
інвестиційного проекту:
за наявності негативних висновків щодо доцільності реалізації
інвестиційного проекту;
у разі виявлення недостовірних відомостей у поданих заявником
документах;
за наявності у заявника заборгованості із сплати податків,
зборів (обов"язкових платежів).
Рішення про відмову у затвердженні інвестиційного проекту
виконавчий комітет надсилає заявникові у дводенний термін після
його прийняття з обгрунтуванням причин відмови.
16. Заявник, якому відмовлено у затвердженні інвестиційного
проекту, має право після усунення недоліків та доопрацювання
інвестиційного проекту повторно подати його на розгляд виконавчого
комітету в установленому порядку.
17. Заявник може ініціювати внесення змін до затвердженого
інвестиційного проекту (крім змін, пов"язаних з імпортом товарів
1-24 груп УКТЗЕД ( 2371а-14, 2371б-14, 2371в-14, 2371г-14 ), та
змін, що можуть призвести до зменшення кошторисної вартості
інвестиційного проекту порівняно з установленим законодавством
мінімальним рівнем).
Зміни до інвестиційного проекту розглядаються і
затверджуються виконавчим комітетом у разі:
зміни коду згідно з УКТЗЕД товару, що ввозиться на митну
територію України виключно для реалізації інвестиційного проекту,
за винятком зміни коду товару на рівні товарної позиції (перші
чотири знаки);
зміни вартості товару у зв"язку з коливанням валютного курсу.
Виконавчий комітет надсилає по одному примірнику затверджених
змін Мінекономіки, облдержадміністрації, відповідному органу
державної податкової служби і митному органу.
Зміни, не передбачені цим пунктом, розглядаються згідно з
пунктами 1-16 цього Положення. ( Пункт 17 в редакції Постанов КМ N 1368 ( 1368-2003-п ) від
27.08.2003, N 1168 ( 1168-2004-п ) від 08.09.2004 )
18. Статус суб"єкта СЕЗ надається суб"єктам підприємницької
діяльності - юридичним особам, розташованим на території СЕЗ та
зареєстрованим у встановленому порядку як суб"єкти СЕЗ.
19. Реєстрація суб"єкта підприємницької діяльності як
суб"єкта СЕЗ проводиться райдержадміністрацією в установленому нею
порядку за умови:
укладення з виконавчим комітетом договору (контракту) щодо
умов реалізації на території СЕЗ затвердженого в установленому цим
Положенням порядку інвестиційного проекту вартістю, еквівалентною
не менш як 200 тис. доларів США.
Зазначений договір (контракт) складається відповідно до
Типового договору (контракту) на реалізацію інвестиційного проекту
на території пріоритетного розвитку, в спеціальній (вільній)
економічній зоні, затвердженого постановою Кабінету Міністрів
України від 5 липня 1999 р. N 1199 ( 1199-99-п );
внесення в установленому порядку плати за реєстрацію.
20. Свідоцтво про реєстрацію суб"єкта СЕЗ видається
райдержадміністрацією за встановленою нею формою і є підставою для
надання пільг, передбачених актами законодавства для суб"єктів
цієї СЕЗ.
21. Скасування реєстрації суб"єкта СЕЗ проводиться
райдержадміністрацією:
за ініціативою суб"єкта СЕЗ згідно із заявою;
у разі скасування державної реєстрації його як суб"єкта
підприємницької діяльності в установленому законодавством порядку;
у разі закінчення терміну дії договору (контракту) щодо умов
реалізації інвестиційного проекту чи дострокового розірвання
зазначеного договору (контракту) в установленому порядку.
Скасування реєстрації суб"єкта СЕЗ не є підставою для
скасування державної реєстрації його як суб"єкта підприємницької
діяльності.
22. Райдержадміністрація в одноденний термін після реєстрації
суб"єкта СЕЗ та/або її скасування інформує про це органи державної
податкової служби, митної служби, виконавчий комітет та
облдержадміністрацію.
23. Виконавчий комітет до першого числа місяця, що настає за
звітним кварталом, подає облдержадміністрації інформацію про
функціонування СЕЗ.
24. Облдержадміністрація подає:
до п"ятого числа місяця, що настає за звітним, Мінекономіки,
Мінтрансу інформацію про реєстрацію суб"єктів СЕЗ або про її
скасування;
до п"ятого числа місяця, що настає за звітним кварталом,
Мінекономіки інформацію про стан реалізації суб"єктами СЕЗ
інвестиційних проектів.
25. Територія СЕЗ огороджується за периметром і
облаштовується відповідно до вимог Держмитслужби. Організація
робіт з облаштування митної інфраструктури і огородження території
СЕЗ та їх фінансування здійснюється органом господарського
розвитку.
Спеціальний митний режим на території СЕЗ запроваджується з
дня затвердження Держмитслужбою акта приймання - передачі в
експлуатацію об"єктів митної інфраструктури.
26. Перетинання державного кордону України іноземцями та
особами без громадянства, які прямують на територію СЕЗ,
здійснюється в установленому законодавством порядку.
27. Спори, стороною яких є органи управління СЕЗ,
розглядаються відповідно до законодавства України.
Почніть консультацію з юристом онлайн
Інші НПА
Лист МОНмолодьспорт №839 від 16.07.2014 Про затвердження Змін до Умов прийому до вищих навчальних закладів України в 2014 році Лист Вищий господарський суд України №01-06/1666/14 від 27.10.2014 Про доповнення Інформаційного листа Вищого господарського суду України від 15.03.2011 № 01-06/249 "Про постанови Верховного Суду України, прийняті за результатами перегляду судових рішень господарських судів" Лист Вищий господарський суд України №01-06/249 від 15.03.2011 Про постанови Верховного Суду України, прийняті за результатами перегляду судових рішень господарських судів Лист Вищий господарський суд України №01-06/1686/14 від 04.11.2014 Про внесення змін до пунктів 10, 33 Інформаційного листа Вищого господарського суду України від 28.03.2013 № 01-06/606/2013 "Про Закон України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (у редакції Закону України від 22.12.2011 № 4212-VI)" Лист Вищий господарський суд України №01-06/606/2013 від 28.03.2013 Про Закон України \"Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом\" (у редакції Закону України від 22.12.2011 № 4212-VI) Лист Мін'юст №6820-0-4-14/8.1 від 14.08.2014 Щодо відмови від обов'язковості та переходу до добровільності використання печаток суб'єктами господарюва Лист Мін'юст №Ч-13744/8.2 від 13.08.2014 Щодо встановлення ціни договору між суб'єктами господарювання у вигляді грошового еквівалента Лист НБУ №18-112/64483 від 05.11.2014 Про скасування пені та штрафів за договорами кредиту під час АТО Лист ВАСУ №1493/2/2/14-14 від 03.11.2014 Щодо розгляду адміністративних справ з урахуванням Закону України "Про здійснення правосуддя та кримінального провадження у зв'язку з проведенням антитерористичної операції" Лист НБУ №12-311/67934 від 17.11.2014 Щодо сплати збору на обов\'язкове державне пенсійне страхування з операцій купівлі іноземної валюти під час нарахування (утримання) податку на доходи фізичних осіб з процентів на валютні вкладиЧитати ще раз
Постанова КМУ № 298-92-п від 01.06.1992 Про схвалення та внесення на розгляд Верховної Ради України пропозиції про приєднання України до Конвенції про створення Ради Митного Співробітництва 1950 року Постанова КМУ № 1402-2003-п від 04.09.2003 Про внесення змін до деяких актів Кабінету Міністрів України та визнання такими, що втратили чинність, постанов Кабінету Міністрів України від 2 червня 1998 ... Розпорядження КМУ № 1111 від 21.10.2015 Про утворення Академії Державної пенітенціарної служби