Укр   Рус

Ваш гід в законодавстві України


Друкувати


Почніть консультацію з юристом онлайн

752 юристів готові відповісти зараз

Відповідь за ~15 хвилин

Постанова КМУ № 1367-2011-п від 28.12.2011 Про затвердження Технічного регламенту затвердження типу сільськогосподарських та лісогосподарських тракторів, їх причепів і змінних причіпних машин, систем, складових частин та окремих технічних вузлів

                                                          
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 28 грудня 2011 р. N 1367
Київ
Про затвердження Технічного регламенту
затвердження типу сільськогосподарських
та лісогосподарських тракторів, їх причепів
і змінних причіпних машин, систем, складових частин
та окремих технічних вузлів

Відповідно до статті 14 Закону України "Про стандарти,
технічні регламенти та процедури оцінки відповідності" ( 3164-15 )
Кабінет Міністрів України п о с т а н о в л я є:
1. Затвердити Технічний регламент затвердження типу
сільськогосподарських та лісогосподарських тракторів, їх причепів
і змінних причіпних машин, систем, складових частин та окремих
технічних вузлів і план заходів з його застосування, що додаються.
2. Внести до переліку органів державного ринкового нагляду та
сфер їх відповідальності, затвердженого постановою Кабінету
Міністрів України від 1 червня 2011 р. N 573 ( 573-2011-п )
(Офіційний вісник України, 2011 р., N 41, ст. 1687), зміну, що
додається.
3. Міністерству аграрної політики та продовольства
забезпечити застосування затвердженого цією постановою Технічного
регламенту та здійснення контролю за виконанням плану заходів з
його застосування.
4. Ця постанова набирає чинності через шість місяців з дня
опублікування.

Прем"єр-міністр України М.АЗАРОВ
Інд. 70

ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 28 грудня 2011 р. N 1367
ТЕХНІЧНИЙ РЕГЛАМЕНТ
затвердження типу сільськогосподарських
та лісогосподарських тракторів, їх причепів
і змінних причіпних машин, систем, складових частин
та окремих технічних вузлів

Загальна частина
1. Цей Технічний регламент визначає вимоги до безпечності
сільськогосподарських та лісогосподарських тракторів, їх причепів
і змінних причіпних машин, систем, складових частин та окремих
технічних вузлів, установлює порядок введення їх в обіг та
процедуру затвердження типу.
Технічний регламент розроблений з урахуванням Директиви
Європейського Парламенту та Ради ЄС від 26 травня 2003 р.
N 2003/37/ЄС щодо затвердження типу сільськогосподарських або
лісогосподарських тракторів, їх причепів та змінних причіпних
машин, разом з їх системами, складовими частинами та окремими
технічними вузлами.
2. Дія цього Технічного регламенту поширюється на:
сільськогосподарські та лісогосподарські трактори, їх причепи
і змінні причіпні машини (далі - транспортні засоби),
конструкційна (проектна) швидкість яких становить не менш як
6 кілометрів на годину;
системи, складові частини та окремі технічні вузли,
призначені для використання на транспортних засобах (далі -
компоненти).
3. Дія цього Технічного регламенту не поширюється на:
транспортні засоби, виготовлені в одному екземплярі, крім
транспортних засобів, що належать до сфери застосування цього
Технічного регламенту і для яких затвердження типу є обов"язковим;
машини, сконструйовані спеціально для використання в лісовому
господарстві, зокрема трелювальні трактори та форвардери, згідно з
ГОСТ 29008-91 "Машини для лісового господарства мобільні і
самохідні. Терміни та визначення";
лісогосподарські машини на базі шасі для землерийних машин
згідно з ДСТУ ГОСТ ИСО 6165:2003 "Машини землерийні. Класифікація.
Терміни та визначення";
змінні навісні машини.
4. Дотримання вимог цього Технічного регламенту обов"язкове
для:
суб"єктів господарювання незалежно від форми власності, які
виробляють та/або вводять в обіг транспортні засоби, компоненти
(далі - суб"єкти господарювання);
органу затвердження типу транспортних засобів, компонентів та
технічних служб, що проводять оцінку відповідності транспортних
засобів, компонентів вимогам цього Технічного регламенту;
центральних органів виконавчої влади, на які покладено
виконання функцій з технічного регулювання у сфері застосування
цього Технічного регламенту;
органу, що здійснює державний ринковий нагляд за
транспортними засобами та компонентами.
5. У цьому Технічному регламенті наведені нижче терміни
вживаються у такому значенні:
базовий транспортний засіб - незавершений транспортний засіб,
ідентифікаційний номер якого установлюється на першому етапі
процедури затвердження типу транспортного засобу та зберігається
до її закінчення;
введення в експлуатацію - готовність до використання за
призначенням транспортного засобу, що не потребує додаткового
складення чи регулювання суб"єктом господарювання, який виробляє
та/або вводить його в експлуатацію. Датою введення в експлуатацію
транспортного засобу є день його відомчої реєстрації;
завершений транспортний засіб - транспортний засіб, який за
результатами поетапного затвердження типу відповідає всім вимогам
цього Технічного регламенту;
затвердження типу транспортного засобу, компонента -
процедура, у результаті проведення якої орган затвердження типу
документально засвідчує, що певний тип транспортного засобу, його
компонента відповідає вимогам цього Технічного регламенту;
змінна причіпна машина - обладнання, що використовується в
сільському або лісовому господарстві, призначається для
буксирування трактором і змінює або доповнює його функції. До
категорії змінних причіпних машин також належать напівпричіпні
машини, частина вертикального навантаження яких передається на
трактор. Причіпна машина може складатися з вантажної платформи для
розміщення робочих знарядь, пристроїв та тимчасового зберігання
вироблених або необхідних для роботи технологічних матеріалів.
Обладнання, призначене для буксирування трактором і з"єднане з ним
постійно або тимчасово (для переробки технологічних матеріалів), є
змінною причіпною машиною, якщо співвідношення його технічно
допустимої маси з вантажем до спорядженої маси становить менш
як 3;
інформаційна справа - технічна документація, протоколи
випробовувань та інші матеріали, які орган затвердження типу додає
до технічної документації під час проведення процедури
затвердження типу;
інформаційний документ - перелік відомостей про склад
технічного опису типу транспортного засобу, компонента, які
подаються суб"єктом господарювання органові затвердження типу;
категорія транспортного засобу - сукупність транспортних
засобів з ідентичними конструкційними характеристиками;
незавершений транспортний засіб - транспортний засіб, який
потребує завершення в один або кілька етапів для приведення у
відповідність з вимогами цього Технічного регламенту, які можуть
бути до нього застосовані;
окремий технічний вузол - пристрій, що є частиною
транспортного засобу, тип якого затверджується окремо лише
стосовно одного або кількох типів транспортних засобів;
окремі технічні регламенти - технічні регламенти, якими
встановлюються вимоги до компонентів або характеристик
транспортних засобів та процедури оцінювання відповідності таким
вимогам;
орган затвердження типу - орган оцінки відповідності,
призначений відповідно до законодавства за поданням центрального
органу виконавчої влади, на який покладено виконання функцій з
технічного регулювання у сфері експлуатації та обслуговування
сільськогосподарських машин, і відповідальний за застосування
цього Технічного регламенту, що здійснює затвердження типу, видає
і скасовує сертифікати затвердження типу та веде їх реєстр;
поетапне затвердження типу - сукупність процедур, у
результаті яких орган затвердження типу засвідчує, що тип
транспортного засобу відповідає вимогам цього Технічного
регламенту, які можуть бути до нього застосовані залежно від
ступеня завершеності;
причіп - транспортний засіб, призначений переважно для
перевезення вантажів і сконструйований для буксирування
сільськогосподарським та лісогосподарським трактором. До категорії
причепів також належать напівпричепи, частина вертикального
навантаження яких передається на трактор. Причіпна машина із
встановленим на ній обладнанням є сільськогосподарським або
лісогосподарським причепом, якщо вона не призначена для переробки
технологічного матеріалу, а співвідношення її технічно допустимої
маси з вантажем до спорядженої маси дорівнює або перевищує 3;
сертифікат затвердження типу - виданий органом затвердження
типу документ, який підтверджує, що тип транспортного засобу,
компонента затверджено відповідно до вимог цього Технічного
регламенту, окремого технічного регламенту, іншого
нормативно-правового акта або нормативного документа;
система транспортного засобу - сукупність пристроїв, що
входять до складу транспортного засобу і призначені для виконання
певних функцій;
технічна документація - комплект документів, що подається
суб"єктом господарювання органові затвердження типу і містить
технічний опис транспортного засобу, компонента згідно із
зазначеним в інформаційному документі переліком разом з
необхідними кресленнями, схемами, графіками, таблицями,
фотографіями;
технічна служба - випробувальна лабораторія, що проводить
випробування і перевірку транспортних засобів, компонентів,
акредитована в установленому законодавством порядку;
тип компонента - сукупність ознак компонента, виробленого
одним суб"єктом господарювання, зокрема наявність одного і того
самого позначення, відсутність відмінностей щодо істотних
конструктивних ознак;
тип транспортного засобу - сукупність транспортних засобів
окремої категорії, що вироблені одним суб"єктом господарювання,
мають одне позначення та не відрізняються за такими істотними
конструктивними ознаками, як тип шасі (одноярусне, зчленоване
шасі, шасі з бічними балками), тип двигуна (внутрішнього згоряння,
електричний, гібридний), кількість та спосіб розташування осей;
трактор - моторизований колісний або гусеничний транспортний
засіб сільськогосподарського або лісогосподарського призначення,
що має щонайменше дві осі та характеризується максимальною
конструкційною швидкістю не менш як 6 кілометрів на годину,
спеціально призначений для того, щоб тягти, штовхати, везти і
приводити в рух змінні причіпні машини, що використовуються для
виконання сільськогосподарських або лісогосподарських робіт, або
буксирувати сільськогосподарські та лісогосподарські причепи.
Зазначений транспортний засіб застосовується також для перевезення
вантажів під час виконання сільськогосподарських та
лісогосподарських робіт і обладнується сидіннями для пасажирів.
6. Інші терміни у цьому Технічному регламенті
використовуються у значенні, наведеному в Законах України "Про
стандарти, технічні регламенти та процедури оцінки відповідності"
( 3164-15 ) і "Про підтвердження відповідності" ( 2406-14 ).
7. Введення в обіг на території України транспортних засобів
здійснюється за умови їх відповідності вимогам цього Технічного
регламенту.
8. Транспортні засоби вводяться в обіг за наявності
сертифіката відповідності затвердженому типу та сертифіката
затвердження типу.
9. Для виконання робіт з оцінки відповідності транспортних
засобів, компонентів вимогам цього Технічного регламенту у разі
неможливості проведення власною технічною службою окремих
випробувань і перевірок органом затвердження типу залучаються в
установленому законодавством порядку інші технічні служби, які
акредитовані відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17025:2006 "Загальні
вимоги до компетентності випробувальних та калібрувальних
лабораторій".
Вимоги до транспортного засобу, компонента
10. Транспортні засоби повинні відповідати вимогам, що
установлюються згідно з пунктами 12 і 13 цього Технічного
регламенту з урахуванням категорії, до якої вони належать.
11. Транспортні засоби класифікуються за такими категоріями:
1) T - колісні трактори:
T1 - трактори спорядженою масою без вантажу понад
600 кілограмів та дорожнім просвітом не більш як 1000 міліметрів,
максимальна конструкційна швидкість яких не перевищує
40 кілометрів на годину, мінімальна ширина колії найближчої до
водія осі коліс становить не менш як 1150 міліметрів;
T2 - трактори спорядженою масою без вантажу понад
600 кілограмів та дорожнім просвітом не більш як 600 міліметрів,
максимальна конструкційна швидкість яких не перевищує
40 кілометрів на годину, мінімальна ширина колії становить менш як
1150 міліметрів. Якщо співвідношення виміряної від поверхні землі
висоти центру ваги трактора (відповідно до ДСТУ ISO 789-6:2005
"Сільськогосподарські трактори. Методики випробування. Частина 6.
Центр ваги" та середнього значення мінімальної ширини колії усіх
осей перевищує 0,9, максимальна конструкційна швидкість становить
не більш як 30 кілометрів на годину;
T3 - трактори спорядженою масою без вантажу не більш як
600 кілограмів, максимальна конструкційна швидкість яких не
перевищує 40 кілометрів на годину;
T4 - трактори спеціального призначення, максимальна
конструкційна швидкість яких не перевищує 40 кілометрів на годину:
- T4.1 - трактори з великим дорожнім просвітом, призначені
для роботи з такими високорослими культурами, як виноград. Шасі
(частина шасі) таких тракторів підняте, що дає змогу пересуватися
паралельно рядкам рослин правими та лівими колесами по краях
одного або кількох рядків. У робочому положенні дорожній просвіт
трактора, що є перпендикулярним до рядків рослин, становить більш
як 1000 міліметрів. Якщо виміряне відносно поверхні землі
співвідношення висоти центру ваги трактора (відповідно до
ДСТУ ISO 789-6 "Сільськогосподарські трактори. Методики
випробування. Частина 6. Центр ваги") з шинами, тип яких
відповідає вимогам експлуатаційної документації, та середнього
значення мінімальної ширини колії усіх осей перевищує 0,9,
максимальна конструкційна швидкість становить не більш як
30 кілометрів на годину. Трактори, що належать до категорії T4.1,
призначені для роботи з причіпними та навісними машинами, робочим
знаряддям, які можуть прикріплюватися до них спереду, між осями,
позаду або на платформі;
- T4.2 - надширокі трактори, призначені переважно для
обробітку значної площі сільськогосподарських угідь;
- T4.3 - трактори з низьким дорожнім просвітом, чотирма
приводними колесами, оснащені змінними причіпними машинами, що
призначені для сільськогосподарського та лісогосподарського
використання і мають несучу конструкцію опорної рами з одним або
більше валами відбору потужності, технічно допустима маса яких
становить не більш як 10 тонн, а співвідношення такої маси та
спорядженої маси становить менш як 2,5. Центр ваги таких тракторів
з шинами, тип яких відповідає вимогам експлуатаційної
документації, виміряний відносно землі (відповідно до
ДСТУ ISO 789-6:2005 "Сільськогосподарські трактори. Методики
випробування. Частина 6. Центр ваги"), становить менш як
850 міліметрів;
T5 - трактори, максимальна конструкційна швидкість яких
перевищує 40 кілометрів на годину;
2) C - гусеничні трактори.
Визначення категорій C1, C2, C3 і C5 аналогічне визначенню
відповідних категорій колісних тракторів T1, T2, T3 і T5;
C4.1 - трактор спеціального призначення з великим дорожнім
просвітом, категорія якого визначається так само, як і категорія
T4.1;
3) R - причепи:
R1 - причепи, для яких сумарна технічно допустима маса на осі
не перевищує 1500 кілограмів;
R2 - причепи, для яких сумарна технічно допустима маса на осі
становить від 1500 до 3500 кілограмів;
R3 - причепи, для яких сумарна технічно допустима маса на осі
становить від 3500 до 21000 кілограмів;
R4 - причепи, для яких сумарна технічно допустима маса на осі
перевищує 21000 кілограмів.
Відповідно до конструкційної швидкості позначення кожної
категорії причепів містить також літеру латинського алфавіту:
"a" - для причепів з максимальною конструкційною швидкістю,
що дорівнює або менше ніж 40 кілометрів на годину;
"b" - для причепів з конструкційною швидкістю понад
40 кілометрів на годину;
4) S - змінні причіпні машини:
S1 - змінні причіпні машини сільськогосподарського та
лісогосподарського призначення, для яких сумарна технічно
допустима маса на осі коліс не перевищує 3500 кілограмів;
S2 - змінні причіпні машини сільськогосподарського та
лісогосподарського призначення, для яких сумарна технічно
допустима маса на осі коліс перевищує 3500 кілограмів.
Залежно від конструкційної швидкості змінної причіпної машини
позначення кожної категорії містить також літеру латинського
алфавіту:
"a" - для змінної причіпної машини з максимальною
конструкційною швидкістю, що дорівнює або менше ніж 40 кілометрів
на годину;
"b" - для змінної причіпної машини з максимальною
конструкційною швидкістю більш як 40 кілометрів на годину.
12. Номенклатура складових частин, вузлів та характеристик
транспортних засобів категорій T1, T2, T3, T5, C (крім C4), R і S,
що є об"єктом регулювання цього Технічного регламенту і до яких
установлюються вимоги щодо перевірки (підтвердження) відповідності
під час затвердження типу, наведена в додатку 1, транспортних
засобів спеціального призначення категорій T4 і C4 - у додатку 2.
13. Зміст і нормативні значення вимог до складових частин,
окремих технічних вузлів та характеристик транспортних засобів,
компонентів установлюються відповідно до переліку нормативних
документів, який формується відповідно до вимог законодавства та
включає окремі технічні регламенти, інші нормативно-правові акти
та нормативні документи.
Процедура оцінки відповідності
14. Процедура оцінки відповідності транспортних засобів,
компонентів вимогам цього Технічного регламенту, окремих технічних
регламентів, інших нормативно-правових актів та нормативних
документів проводиться органом затвердження типу із застосуванням
комбінації процедур затвердження типу та забезпечення належної
якості виробництва відповідно до пунктів 15-33 цього Технічного
регламенту.
Затвердження типу транспортного засобу, компонента
15. Суб"єкт господарювання подає органові затвердження типу
заявку на затвердження типу транспортного засобу, компонента. До
заявки додається технічна документація відповідно до вимог цього
Технічного регламенту, окремого технічного регламенту або
нормативного документа.
Для затвердження кожного типу транспортного засобу або
компонента подається окрема заявка, форму якої визначає орган
затвердження типу.
16. У разі затвердження типу транспортного засобу одним
етапом суб"єкт господарювання подає разом із заявкою технічну
документацію, що містить:
повний технічний опис відповідного типу транспортного
засобу - у разі відсутності сертифікатів затвердження типу
компонентів, виданих відповідно до окремих технічних регламентів,
інших нормативно-правових актів або нормативних документів;
технічний опис відповідного типу транспортного засобу, крім
відомостей, зазначених у сертифікатах затвердження типу
компонентів;
копії сертифіката (сертифікатів) затвердження типу
компонентів (за наявності).
Форми технічного опису (інформаційних документів)
транспортного засобу установлюються органом затвердження типу.
У разі затвердження типу компонента суб"єкт господарювання
подає разом із заявкою технічну документацію відповідно до
окремого технічного регламенту, іншого нормативно-правового акта
або нормативного документа. У разі відсутності в таких документах
вимог до технічної документації компонента форму технічного опису
визначає орган затвердження типу.
У разі подання суб"єктом господарювання сертифікатів
затвердження типу компонентів згідно з Правилами Європейської
економічної комісії ООН рішення щодо прийняття до розгляду таких
сертифікатів приймається за погодженням з компетентним органом
щодо забезпечення виконання Угоди про прийняття єдиних технічних
приписів для колісних транспортних засобів, предметів обладнання
та частин, які можуть бути встановлені та/або використані на
колісних транспортних засобах, і про умови взаємного визнання
офіційних затверджень, виданих на основі цих приписів ( 995_343 ),
підписаної 20 березня 1958 року в м. Женеві, з поправками
1995 року (далі - Женевська угода 1958 року).
17. У разі поетапного затвердження типу транспортного засобу
суб"єкт господарювання подає разом із заявкою:
на першому етапі - необхідну для затвердження типу
завершеного транспортного засобу технічну документацію та
сертифікати затвердження типу компонентів, що відповідають ступеню
завершеності базового транспортного засобу;
на другому і подальших етапах - технічну документацію,
сертифікати затвердження типу, які відповідають ступеню
завершеності транспортного засобу, та сертифікати, видані на
попередньому етапі затвердження типу. Суб"єкт господарювання подає
також опис змін конструкції (комплектації) незавершеного
транспортного засобу.
18. Сертифікат затвердження типу видається на:
1) транспортні засоби, які відповідають технічному опису та
вимогам цього Технічного регламенту до всіх складових частин,
окремих технічних вузлів та характеристик, номенклатура яких
наведена в додатках 1 і 2 до цього Технічного регламенту залежно
від категорії транспортних засобів, - у разі затвердження типу
одним етапом;
2) незавершені або завершені транспортні засоби, які
відповідають технічному опису та вимогам цього Технічного
регламенту, що можуть бути до них застосовані залежно від ступеню
завершеності, - у разі поетапного затвердження типу;
3) компоненти, які відповідають технічному опису і вимогам
окремих технічних регламентів, інших нормативно-правових актів та
нормативних документів згідно з пунктом 13, що поширюються на такі
компоненти.
19. За запитом виробника у сертифікаті затвердження типу
наводяться відомості щодо відповідності транспортного засобу,
компонента вимогам, не встановленим цим Технічним регламентом,
якщо така відповідність доведена за результатами оцінювання
органом затвердження типу.
20. Після надходження до органу затвердження типу заявки і
технічної документації згідно з пунктом 16 або 17 цього Технічного
регламенту:
1) проводиться перевірка:
повноти та достовірності відомостей, що містяться в технічній
документації, сертифікатах затвердження типу незавершеного
транспортного засобу;
відповідності транспортного засобу, компонента технічному
опису, вимогам цього Технічного регламенту, які стосуються такого
транспортного засобу, компонента;
2) організовується проведення необхідних випробувань і
перевірок транспортного засобу, компонента відповідно до вимог
цього Технічного регламенту, які стосуються такого транспортного
засобу, компонента;
3) у разі необхідності проводиться перевірка дотримання вимог
щодо встановлення на транспортний засіб окремих компонентів, сфера
застосування сертифіката затвердження типу яких обмежується
відповідно до пункту 37 цього Технічного регламенту.
21. Кількість зразків транспортних засобів, компонентів,
наданих суб"єктом господарювання органу затвердження типу для
проведення процедури затвердження типу, повинна бути достатньою
для проведення відповідно до підпункту 2 пункту 20 цього
Технічного регламенту перевірки їх модифікацій з урахуванням типу
двигуна, коробки передач, кількості та розташування приводних і
керованих осей, їх взаємозв"язку, кількості гальмівних осей, типу
пристрою для захисту водія у разі перекидання транспортного
засобу.
22. Позитивні результати перевірки і випробувань, проведених
відповідно до пункту 20 цього Технічного регламенту, є підставою
для видачі органом затвердження типу сертифіката затвердження типу
транспортного засобу, компонента.
23. Суб"єкт господарювання на другому та кожному з подальших
етапів затвердження типу транспортного засобу встановлює на ньому,
крім обов"язкової таблички виробника, ідентифікаційну
(маркувальну) табличку, яка прикріплюється у легкодоступному місці
на частині, що не підлягає заміні протягом строку експлуатації
транспортного засобу, і містить таку інформацію:
найменування виробника;
перша частина номера сертифіката затвердження типу (секції 1,
2 і 3 відповідно до пункту 36 цього Технічного регламенту);
етап затвердження типу транспортного засобу;
ідентифікаційний номер базового транспортного засобу;
максимально допустима маса з вантажем транспортного засобу;
максимальна маса, яку може буксирувати транспортний засіб;
максимально допустима маса з вантажем разом з причепом, якщо
на транспортний засіб видано дозвіл щодо буксирування причепу;
максимально допустима маса на кожну вісь (зазначається в
порядку від передньої осі до задньої);
максимально допустиме вертикальне навантаження на точку
зчеплення.
Максимально допустима маса з вантажем у складі з причепом,
максимально допустима маса на кожну вісь та максимально допустиме
вертикальне навантаження на точку зчеплення зазначаються на
кожному етапі затвердження типу у разі, коли значення такої маси
змінене на поточному етапі затвердження типу.
Забезпечення належної якості виробництва
24. Виробництво транспортних засобів або компонентів, що
належать до типу, затвердженого згідно з цим Технічним
регламентом, здійснюється у спосіб, що забезпечує їх відповідність
затвердженому типу та вимогам цього Технічного регламенту.
25. Орган затвердження типу проводить до моменту видачі
сертифіката затвердження типу перевірку виробництва щодо наявності
умов для виробництва транспортного засобу, компонента відповідно
до затвердженого типу та вимог цього Технічного регламенту.
26. Попередня перевірка виробництва щодо наявності умов для
забезпечення відповідності транспортного засобу, компонента
затвердженому типу та вимогам цього Технічного регламенту
проводиться органом затвердження типу або технічною службою,
залученою органом затвердження типу до його проведення. За
результатами зазначеної перевірки суб"єктові господарювання
видається звіт щодо наявності умов, необхідних для виробництва
транспортного засобу, компонента відповідно до затвердженого типу
із зазначенням виробничих підрозділів, у яких проводилася
перевірка, та процесів, що досліджувалися.
Заходи, які необхідно здійснити в рамках перевірки,
визначаються з урахуванням особливостей виробництва транспортного
засобу, компонента та наявності у суб"єкта господарювання
сертифіката на систему управління якістю відповідно до вимог ДСТУ
ISO 9001:2009 "Система управління якістю. Вимоги".
Негативні результати проведеної перевірки є підставою для
зупинення робіт із затвердження типу транспортних засобів,
компонентів до моменту створення суб"єктом господарювання умов,
необхідних для виробництва транспортного засобу, компонента
відповідно до затвердженого типу.
27. Суб"єкт господарювання інформує орган затвердження типу
про:
втрату чинності сертифікатом на систему управління якістю та
зміну сфери її застосування - за наявності такого сертифіката;
отримання сертифіката на систему управління якістю після
проведення попередньої перевірки виробництва.
28. Суб"єкт господарювання, якому видано сертифікат
затвердження типу, вживає заходів до забезпечення відповідності
транспортного засобу, компонента затвердженому типу та здійснення
контролю за дотриманням такої відповідності.
Орган затвердження типу проводить періодичні перевірки умов
виробництва та вжитих суб"єктом господарювання заходів щодо
забезпечення і контролю відповідності транспортних засобів,
компонентів затвердженому типу. План перевірки, яким
передбачається проведення в установлений строк випробувань,
необхідних для контролю відповідності транспортного засобу,
компонента затвердженому типу згідно з вимогами цього Технічного
регламенту, погоджується із суб"єктом господарювання.
Періодичність проведення таких перевірок визначається з
урахуванням результатів попередньої перевірки виробництва та
наявності системи управління якістю, але не менше ніж один раз на
два роки.
29. Суб"єкт господарювання - власник сертифіката затвердження
типу:
забезпечує під час виробництва транспортного засобу,
компонента контроль за відповідністю затвердженому типу за
допомогою належних йому або доступних для використання засобів
вимірювання та випробувального обладнання, необхідних для
здійснення такого контролю;
зберігає зареєстровані результати випробувань протягом
строку, що визначається за домовленістю з органом затвердження
типу, але не менш як 10 років;
проводить аналіз результатів випробувань і перевірок
транспортного засобу, компонента кожного затвердженого типу з
метою здійснення контролю за забезпеченням стабільності
характеристик транспортного засобу, компонента з урахуванням
допустимих відхилень, властивих для серійного виробництва;
у разі виявлення під час випробувань невідповідності
установленим вимогам певної кількості зразків транспортного
засобу, компонента забезпечує відбір нових зразків і проводить
повторне випробування, а також вживає необхідних заходів для
забезпечення такої відповідності.
30. Суб"єкт господарювання подає органові затвердження типу,
що проводить перевірку, матеріали, які містять результати
випробувань, та відомості про виробництво транспортного засобу,
компонента.
31. Відбір зразків транспортних засобів, компонентів для
проведення перевірок і випробувань відповідно до цього Технічного
регламенту здійснюються відповідно до плану перевірки згідно з
пунктом 28 цього Технічного регламенту або позапланово у разі
виявлення під час перевірки виробництва невідповідності вимогам
ДСТУ ISO 9001:2009 "Система управління якістю. Вимоги", яка може
вплинути на стабільність характеристик транспортного засобу,
компонента затвердженому типу.
32. У разі отримання негативних результатів перевірки та
випробувань згідно з пунктом 31 цього Технічного регламенту
суб"єкт господарювання невідкладно вживає заходів для забезпечення
відповідності транспортних засобів, компонентів затвердженому типу
та повідомляє про це органові затвердження типу.
33. Позитивні результати таких перевірок та випробувань є
підставою для збереження чинності сертифікатом затвердження типу,
виданого згідно з пунктом 22 цього Технічного регламенту.
Сертифікат затвердження типу
34. Форма сертифіката затвердження типу визначається органом
затвердження типу. Оформлення сертифіката затвердження типу
органом затвердження типу здійснюється за зразком сертифіката
відповідності, затвердженого центральним органом виконавчої влади
з питань підтвердження відповідності.
Строк дії сертифіката встановлюється органом затвердження
типу з урахуванням строку виробництва транспортного засобу,
компонента та результатів перевірки виробництва, але не більш як
на п"ять років.
Строк дії сертифіката продовжується після проведення
перевірки виробництва органом затвердження типу за заявкою
суб"єкта господарювання. Перелік документів, що подаються для
продовження строку дії сертифіката, визначає орган затвердження
типу.
35. Ведення реєстру сертифікатів затвердження типу
здійснюється органом затвердження типу.
36. Кожному сертифікату затвердження типу присвоюється номер,
який складається з п"яти секцій, а саме:
секція 1 - розпізнавальний знак України "UA";
секція 2:
- для транспортних засобів - рік набрання чинності та номер
нормативно-правового акта, яким затверджено цей Технічний
регламент;
- для компонентів - рік набрання чинності та номер
нормативно-правового акта, яким затверджено окремий технічний
регламент, номер іншого нормативно-правового акта або нормативного
документа, дія якого поширюється на такий компонент;
секція 3 - позначення обмежень щодо застосування вимог або
особливостей затвердження типу літерою латинського алфавіту (за
необхідності). Інформація про те, які обмеження або особливості
позначаються відповідною літерою, наводиться у сертифікаті
затвердження типу;
секція 4 - порядковий номер сертифіката затвердження типу, що
складається з чотирьох послідовних цифр починаючи з 0001 для
кожного технічного регламенту, відповідно до якого затверджено
тип;
секція 5 - номер, яким позначається кількість змін, внесених
до сертифіката затвердження типу відповідно до пункту 41 цього
Технічного регламенту, що складається з двох послідовних цифр
починаючи з 00 для кожного зміненого сертифіката затвердження
типу.
Секції номера відділяються зірочкою (*).
37. Сфера застосування сертифіката затвердження типу
компонента обмежується у разі, коли компонент, що підлягає
затвердженню, виконує функцію або виявляє властивості лише у
взаємодії з іншими частинами транспортного засобу, у зв"язку з чим
відповідність одній або кільком вимогам можна перевірити лише за
умови встановлення їх на транспортний засіб або об"єднання з його
окремими частинами.
У такому разі в сертифікаті наводяться відповідні обмеження
та визначаються умови встановлення компонента на транспортному
засобі і перевірки такого компонента. Відповідність таких обмежень
та умов вимогам окремих технічних регламентів, інших
нормативно-правових актів або нормативних документів, що
стосуються зазначеного компонента, перевіряється під час
затвердження типу транспортного засобу.
38. У разі виявлення фактів, що підтверджують небезпечність
транспортного засобу, компонента для життя і здоров"я людей,
дорожнього руху, навколишнього природного середовища, орган
затвердження типу відмовляє у видачі сертифіката затвердж

Почніть консультацію з юристом онлайн

752 юристів готові відповісти зараз

Відповідь за ~15 хвилин



Інші НПА

Лист МОНмолодьспорт №839 від 16.07.2014 Про затвердження Змін до Умов прийому до вищих навчальних закладів України в 2014 році Лист Вищий господарський суд України №01-06/1666/14 від 27.10.2014 Про доповнення Інформаційного листа Вищого господарського суду України від 15.03.2011 № 01-06/249 "Про постанови Верховного Суду України, прийняті за результатами перегляду судових рішень господарських судів" Лист Вищий господарський суд України №01-06/249 від 15.03.2011 Про постанови Верховного Суду України, прийняті за результатами перегляду судових рішень господарських судів Лист Вищий господарський суд України №01-06/1686/14 від 04.11.2014 Про внесення змін до пунктів 10, 33 Інформаційного листа Вищого господарського суду України від 28.03.2013 № 01-06/606/2013 "Про Закон України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (у редакції Закону України від 22.12.2011 № 4212-VI)" Лист Вищий господарський суд України №01-06/606/2013 від 28.03.2013 Про Закон України \"Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом\" (у редакції Закону України від 22.12.2011 № 4212-VI) Лист Мін'юст №6820-0-4-14/8.1 від 14.08.2014 Щодо відмови від обов'язковості та переходу до добровільності використання печаток суб'єктами господарюва Лист Мін'юст №Ч-13744/8.2 від 13.08.2014 Щодо встановлення ціни договору між суб'єктами господарювання у вигляді грошового еквівалента Лист НБУ №18-112/64483 від 05.11.2014 Про скасування пені та штрафів за договорами кредиту під час АТО Лист ВАСУ №1493/2/2/14-14 від 03.11.2014 Щодо розгляду адміністративних справ з урахуванням Закону України "Про здійснення правосуддя та кримінального провадження у зв'язку з проведенням антитерористичної операції" Лист НБУ №12-311/67934 від 17.11.2014 Щодо сплати збору на обов\'язкове державне пенсійне страхування з операцій купівлі іноземної валюти під час нарахування (утримання) податку на доходи фізичних осіб з процентів на валютні вклади