Укр   Рус

Ваш гід в законодавстві України


Друкувати


Постанова КМУ № 323-2005-п від 28.04.2005 Про затвердження Порядку використання у 2005 році коштів з державного бюджету для централізованих заходів і програм з охорони здоров"я

                                                          
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 28 квітня 2005 р. N 323
Київ
Про затвердження Порядку використання
у 2005 році коштів з державного бюджету для
централізованих заходів і програм з охорони здоров"я
( Із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ
N 1185 ( 1185-2005-п ) від 12.12.2005 )

Відповідно до статті 41 Закону України "Про Державний бюджет
України на 2005 рік" ( 2285-15 ) Кабінет Міністрів України
п о с т а н о в л я є:
Затвердити Порядок використання коштів з державного бюджету
для централізованих заходів і програм з охорони здоров"я на
2005 рік, що додається.

Прем"єр-міністр України Ю.ТИМОШЕНКО
Інд. 28

ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 28 квітня 2005 р N 323
ПОРЯДОК
використання у 2005 році коштів з державного
бюджету для централізованих заходів і
програм з охорони здоров"я

1. Цей Порядок визначає механізм використання коштів з
державного бюджету для централізованої закупівлі лікарських і
діагностичних засобів, імунобіологічних препаратів (вакцин),
виробів медичного призначення, медичного обладнання та санітарних
автотранспортних засобів (далі - товари медичного призначення) і
забезпечення ними закладів охорони здоров"я відповідно до
державних програм та заходів програмного характеру (далі - видатки
на централізовані заходи і програми з охорони здоров"я).
2. Закупівля товарів медичного призначення за кошти
державного бюджету здійснюється МОЗ у межах відповідних бюджетних
призначень, встановлених Законом України "Про Державний бюджет
України на 2005 рік" ( 2285-15 ), згідно із Законом України "Про
закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" ( 1490-14 ).
( Щодо використання коштів з державного бюджету у грудні 2005 року
додатково див. Постанову КМ N 1185 ( 1185-2005-п ) від
12.12.2005 )
3. МОЗ забезпечує розподіл централізовано закуплених товарів
медичного призначення у кількісному та вартісному вимірі в межах
загального обсягу закупівель за результатами торгів з урахуванням
заявок Міністерства охорони здоров"я Автономної Республіки Крим,
головних управлінь (управлінь) охорони здоров"я обласних,
Київської та Севастопольської міських держадміністрацій (далі -
територіальні органи МОЗ), закладів охорони здоров"я, що
перебувають у сфері управління МОЗ, та головних розпорядників
коштів державного бюджету, заклади охорони здоров"я яких
забезпечуються товарами медичного призначення за рахунок видатків
на централізовані заходи і програми з охорони здоров"я (далі -
головні розпорядники коштів державного бюджету).
4. Вимоги щодо складення і подання заявок визначаються МОЗ
виходячи з принципу ефективного витрачання бюджетних коштів на
основі конкретних критеріїв обґрунтованості визначення потреби у
забезпеченні товарами медичного призначення за номенклатурою та
обсягами, а також наявних на початок року в закладах охорони
здоров"я залишків цих товарів, включаючи ті, що надійшли за
централізованими поставками у попередні роки.
5. Після проведення в установленому порядку торгів МОЗ
укладає з їх переможцями (далі - постачальники) та з одержувачами
(розпорядниками) бюджетних коштів, які надають послуги з
постачання, зберігання, монтажу та пусконалагодження, договори про
закупівлю товарів медичного призначення. У договорах визначаються
номенклатура, обсяг та вартість закупівель відповідно до
розподілу, визначеного МОЗ, а також розмір плати за зазначені
послуги.
6. З метою недопущення виникнення кредиторської
заборгованості на кінець року до тендерної документації та
договору про закупівлю товарів медичного призначення обов"язково
включається вимога про відповідне коригування суми договору та
зобов"язання МОЗ за договором у разі зменшення бюджетних
призначень під час уточнення показників Державного бюджету України
на 2005 рік ( 2285-15 ).
7. Товари медичного призначення поставляються одержувачам
(розпорядникам) бюджетних коштів, територіальним органам МОЗ,
головним розпорядникам коштів державного бюджету або визначеним
ними закладам охорони здоров"я частинами, визначеними у
специфікації, що додасться до договору, у межах обсягів видатків,
передбачених МОЗ помісячним розписом асигнувань загального фонду
державного бюджету на відповідну бюджетну програму.
Одержувачі (розпорядники) бюджетних коштів на підставі
договорів можуть здійснювати попередню оплату товарів у розмірі до
30 відсотків їх вартості, визначеної відповідно до укладених
договорів.
Перша поставка повинна бути здійснена у місячний строк після
здійснення попередньої оплати (якщо інше не передбачено
законодавством) в обсязі не менше ніж на суму попередньої оплати.
Оплата за кожною наступною поставкою в обсязі, визначеному
умовами договору, здійснюється після надходження товарів. ( Щодо використання коштів з державного бюджету у грудні 2005 року
додатково див. Постанову КМ N 1185 ( 1185-2005-п ) від
12.12.2005 )
8. МОЗ контролює роботу щодо виконання договорів
постачальниками та одержувачами (розпорядниками) бюджетних коштів.
9. Заклади охорони здоров"я подають щокварталу у строк,
визначений МОЗ, звітність про використання товарів медичного
призначення за номенклатурою його територіальним органам та
головним розпорядникам коштів державного бюджету, які після
узагальнення подають відповідну звітність до МОЗ за встановленою
ним формою.
10. МОЗ здійснює щоквартальний моніторинг рівня
забезпеченості закладів охорони здоров"я товарами медичного
призначення та невикористаних їх залишків і за його результатами
коригує поставки та перерозподіляє залишки згідно з фактичною
потребою у відповідних товарах медичного призначення.
11. МОЗ надає щокварталу у визначений для подання квартальної
зведеної фінансової звітності строк Мінфіну інформацію про
виконання централізованих заходів і програм з охорони здоров"я за
встановленою ним формою.


Інші НПА

Лист МОНмолодьспорт №839 від 16.07.2014 Про затвердження Змін до Умов прийому до вищих навчальних закладів України в 2014 році Лист Вищий господарський суд України №01-06/1666/14 від 27.10.2014 Про доповнення Інформаційного листа Вищого господарського суду України від 15.03.2011 № 01-06/249 "Про постанови Верховного Суду України, прийняті за результатами перегляду судових рішень господарських судів" Лист Вищий господарський суд України №01-06/249 від 15.03.2011 Про постанови Верховного Суду України, прийняті за результатами перегляду судових рішень господарських судів Лист Вищий господарський суд України №01-06/1686/14 від 04.11.2014 Про внесення змін до пунктів 10, 33 Інформаційного листа Вищого господарського суду України від 28.03.2013 № 01-06/606/2013 "Про Закон України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (у редакції Закону України від 22.12.2011 № 4212-VI)" Лист Вищий господарський суд України №01-06/606/2013 від 28.03.2013 Про Закон України \"Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом\" (у редакції Закону України від 22.12.2011 № 4212-VI) Лист Мін'юст №6820-0-4-14/8.1 від 14.08.2014 Щодо відмови від обов'язковості та переходу до добровільності використання печаток суб'єктами господарюва Лист Мін'юст №Ч-13744/8.2 від 13.08.2014 Щодо встановлення ціни договору між суб'єктами господарювання у вигляді грошового еквівалента Лист НБУ №18-112/64483 від 05.11.2014 Про скасування пені та штрафів за договорами кредиту під час АТО Лист ВАСУ №1493/2/2/14-14 від 03.11.2014 Щодо розгляду адміністративних справ з урахуванням Закону України "Про здійснення правосуддя та кримінального провадження у зв'язку з проведенням антитерористичної операції" Лист НБУ №12-311/67934 від 17.11.2014 Щодо сплати збору на обов\'язкове державне пенсійне страхування з операцій купівлі іноземної валюти під час нарахування (утримання) податку на доходи фізичних осіб з процентів на валютні вклади