Постанова КМУ № 405-2000-п від 26.02.2000 Про затвердження Порядку вивчення і візування в Кабінеті Міністрів України законів України, що надійшли на підпис Президентові України
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 26 лютого 2000 р. N 405
Київ
( Постанова втратила чинність на підставі Постанови КМ
N 915 ( 915-2000-п ) від 05.06.2000 )
Про затвердження Порядку вивчення і візування
в Кабінеті Міністрів України законів України, що
надійшли на підпис Президентові України
З метою впорядкування механізму вивчення і візування в
Кабінеті Міністрів України законів України, що надійшли на
підпис Президентові України, Кабінет Міністрів України
п о с т а н о в л я є:
1. Затвердити Порядок вивчення і візування в Кабінеті
Міністрів України законів України, що надійшли на підпис
Президентові України (додається).
Установити, що міністри, керівники інших центральних органів
виконавчої влади, до компетенції яких належать питання, що
регулюються Законом України, який надійшов на підпис Президентові
України, керівники відповідних структурних підрозділів
Секретаріату Кабінету Міністрів України несуть персональну
відповідальність за якісне вивчення та своєчасне подання
пропозицій до цього Закону України.
2. Визнати таким, що втратило чинність, розпорядження
Кабінету Міністрів України від 2 липня 1997 р. N 359 ( 359-97-р )
(Офіційний вісник України, 1997 р., число 27, с. 152).
Прем"єр-міністр України В.ЮЩЕНКО
Інд. 36
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 26 лютого 2000 р. N 405
ПОРЯДОК
вивчення і візування в Кабінеті Міністрів України
законів України, що надійшли на підпис
Президентові України
1. Цей Порядок визначає механізм вивчення і візування в
Кабінеті Міністрів України законів України, що надійшли на підпис
Президентові України.
2. Копія Закону України, яка надійшла до Кабінету Міністрів
України для вивчення і візування відповідно до розпорядження
Президента України від 30 травня 1997 р. N 221 ( 221/97-рп ) "Про
порядок проведення експертизи і підготовки на підпис Президентові
України законів України", реєструється в Управлінні діловодства і
негайно передається відповідному структурному підрозділові
Секретаріату Кабінету Міністрів України для підготовки проекту
доручення та доповіді Першому віце-прем"єр-міністрові України або
Віце-прем"єр-міністрові України відповідно до розподілу
функціональних обов"язків.
За дорученням Першого віце-прем"єр-міністра України або
Віце-прем"єр-міністра України копія Закону в той самий день
надсилається міністрам, керівникам інших центральних органів
виконавчої влади, до компетенції яких належать питання, що
регулюються цим Законом, а також Міністрові юстиції.
3. Міністерства, інші центральні органи виконавчої влади,
визначені у дорученні Першого віце-прем"єр-міністра України або
Віце-прем"єр-міністра України, разом з Мін"юстом вивчають Закон
України, який надійшов на підпис Президентові України, зокрема
щодо економічної доцільності прийняття його в цілому або окремих
норм цього Закону та очікуваних соціально-економічних наслідків
його реалізації, перевіряють відповідність Закону Конституції
України та узгодженість його положень з іншими законами України.
4. Завізована відповідними міністрами або керівниками інших
центральних органів виконавчої влади та Міністром юстиції копія
Закону в триденний термін з дня її надходження повертається
Кабінетові Міністрів України разом із супровідним листом, в якому
мають бути однозначно викладені пропозиції про підписання Закону
Президентом України або про доцільність застосування Президентом
України права вето щодо цього Закону та кандидатуру доповідача на
пленарному засіданні Верховної Ради України під час повторного
розгляду Закону України.
У разі коли міністерства, інші центральні органи виконавчої
влади дійдуть висновку про доцільність застосування Президентом
України права вето щодо Закону України, ними подаються вмотивовані
пропозиції, які повинні бути обгрунтовані з економічних, правових
і соціально-політичних позицій та містити нову редакцію
відповідних норм або Закону в цілому. Разом із зазначеними
матеріалами до Кабінету Міністрів України надсилається електронна
копія пропозицій до цього Закону у форматі Word 6.0 на дискеті.
5. Пропозиції до Закону України, подані міністерствами,
іншими центральними органами виконавчої влади згідно з цим
Порядком, остаточно доопрацьовуються відповідними структурними
підрозділами разом з Юридичним департаментом Секретаріату Кабінету
Міністрів України.
Доопрацьовані у Секретаріаті Кабінету Міністрів України
пропозиції до Закону України візуються керівником структурного
підрозділу і заступником Урядового Секретаря Кабінету Міністрів
України - директором Юридичного департаменту та разом з проектом
супровідного листа, в якому має бути чітко і однозначно
сформульована позиція Кабінету Міністрів України щодо підписання
Закону Президентом України або застосування Президентом України
права вето, а також викладена пропозиція про кандидатуру
доповідача на пленарному засіданні Верховної Ради України під час
повторного його розгляду, подаються керівником відповідного
структурного підрозділу Урядовому Секретареві Кабінету Міністрів
України для доповіді Прем"єр-міністрові України.
6. Копія Закону України, завізована Прем"єр-міністром
України, а у разі його відсутності - Першим віце-прем"єр-міністром
України, міністрами, керівниками інших центральних органів
виконавчої влади, до компетенції яких належать питання, що
регулюються цим Законом, та Міністром юстиції, разом з
відповідними пропозиціями в установлений термін, але не пізніше
ніж через сім днів з дня її надходження до Кабінету Міністрів
України для вивчення і візування, подається Адміністрації
Президента України.
Інші НПА
Лист МОНмолодьспорт №839 від 16.07.2014 Про затвердження Змін до Умов прийому до вищих навчальних закладів України в 2014 році Лист Вищий господарський суд України №01-06/1666/14 від 27.10.2014 Про доповнення Інформаційного листа Вищого господарського суду України від 15.03.2011 № 01-06/249 "Про постанови Верховного Суду України, прийняті за результатами перегляду судових рішень господарських судів" Лист Вищий господарський суд України №01-06/249 від 15.03.2011 Про постанови Верховного Суду України, прийняті за результатами перегляду судових рішень господарських судів Лист Вищий господарський суд України №01-06/1686/14 від 04.11.2014 Про внесення змін до пунктів 10, 33 Інформаційного листа Вищого господарського суду України від 28.03.2013 № 01-06/606/2013 "Про Закон України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (у редакції Закону України від 22.12.2011 № 4212-VI)" Лист Вищий господарський суд України №01-06/606/2013 від 28.03.2013 Про Закон України \"Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом\" (у редакції Закону України від 22.12.2011 № 4212-VI) Лист Мін'юст №6820-0-4-14/8.1 від 14.08.2014 Щодо відмови від обов'язковості та переходу до добровільності використання печаток суб'єктами господарюва Лист Мін'юст №Ч-13744/8.2 від 13.08.2014 Щодо встановлення ціни договору між суб'єктами господарювання у вигляді грошового еквівалента Лист НБУ №18-112/64483 від 05.11.2014 Про скасування пені та штрафів за договорами кредиту під час АТО Лист ВАСУ №1493/2/2/14-14 від 03.11.2014 Щодо розгляду адміністративних справ з урахуванням Закону України "Про здійснення правосуддя та кримінального провадження у зв'язку з проведенням антитерористичної операції" Лист НБУ №12-311/67934 від 17.11.2014 Щодо сплати збору на обов\'язкове державне пенсійне страхування з операцій купівлі іноземної валюти під час нарахування (утримання) податку на доходи фізичних осіб з процентів на валютні вклади