Постанова КМУ № 447-2008-п від 14.05.2008 Про затвердження Державної цільової економічної програми "Створення в Україні інноваційної інфраструктури" на 2009-2013 роки
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 14 травня 2008 р. N 447
Київ
Про затвердження Державної цільової економічної
програми "Створення в Україні інноваційної
інфраструктури" на 2009-2013 роки
{ Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ
N 952 ( 952-2011-п ) від 31.08.2011
N 970 ( 970-2012-п ) від 24.10.2012 }
{ У тексті Постанови слова "Міністерство освіти і науки"
в усіх відмінках замінено словами "Державне агентство
з питань науки, інновацій та інформатизації" у
відповідному відмінку згідно з Постановою КМ N 952
( 952-2011-п ) від 31.08.2011 }
Кабінет Міністрів України п о с т а н о в л я є:
1. Затвердити Державну цільову економічну програму "Створення
в Україні інноваційної інфраструктури" на 2009-2013 роки (далі -
Програма), що додається.
2. Державному агентству з питань науки, інновацій та
інформатизації, Міністерству фінансів та іншим центральним органам
виконавчої влади, що визначені відповідальними за виконання
Програми, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, обласним,
Київській та Севастопольській міським державним адміністраціям
передбачати під час формування проектів державного та місцевих
бюджетів на 2009-2013 роки видатки на виконання Програми виходячи
з їх можливостей.
{ Пункт 3 виключено на підставі Постанови КМ N 970
( 970-2012-п ) від 24.10.2012 }
4. Міністерствам, іншим центральним органам виконавчої влади,
Раді міністрів Автономної Республіки Крим, обласним, Київській та
Севастопольській міським державним адміністраціям подавати щороку
до 10 лютого Державному агентству з питань науки, інновацій та
інформатизації дані про хід виконання Програми для інформування до
15 березня Кабінету Міністрів України.
Прем"єр-міністр України Ю.ТИМОШЕНКО
Інд. 42
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 14 травня 2008 р. N 447
ДЕРЖАВНА ЦІЛЬОВА ЕКОНОМІЧНА ПРОГРАМА
"Створення в Україні інноваційної інфраструктури"
на 2009-2013 роки
Загальна частина
Утвердження інноваційної моделі розвитку - один з
найважливіших системних факторів підвищення рівня
конкурентоспроможності національної економіки та національної
безпеки держави.
Інноваційна інфраструктура в Україні є функціонально
неповною, недостатньо розвинутою. Вона не охоплює усі ланки
інноваційного процесу.
В інноваційному середовищі практично відсутні венчурні фонди
та центри трансферу технологій. Не підтримується належним чином
діяльність винахідників, раціоналізаторів, науковців, що мають
завершені науково-технічні розробки. Не в повному обсязі
використовуються освітній та науковий потенціал, насамперед вищих
навчальних закладів, у сфері інформаційно-комунікаційних, високих
наукоємних технологій, а також інформаційні ресурси системи
науково-технічної та економічної інформації, зокрема бази даних
технологій, науково-технічних досягнень.
Не визначено механізм стимулювання створення інноваційної
інфраструктури.
Мета Програми
Метою Програми є створення у 2009-2013 роках в Україні
інноваційної інфраструктури, здатної забезпечити ефективне
використання вітчизняного науково-технічного потенціалу,
підвищення рівня інноваційності та конкурентоспроможності
національної економіки.
Прогнозні обсяги та джерела фінансування Програми зазначені у
паспорті Програми, наведеному в додатку 1.
Шляхи і способи розв"язання проблеми
Інноваційна інфраструктура складається з
виробничо-технологічної, фінансово-економічної,
нормативно-правової, територіальної та кадрової підсистеми.
Розвиток в Україні інноваційної інфраструктури може
здійснюватися за такими варіантами:
збереження існуючого підходу до розвитку інноваційної
інфраструктури;
розвиток фінансово-економічної підсистеми інноваційної
інфраструктури як недостатньо розвинутої;
розвиток виробничо-технологічної підсистеми інноваційної
інфраструктури з поступовим впровадженням окремих елементів
фінансово-економічної підсистеми.
Збереження існуючого підходу до розвитку інноваційної
інфраструктури призведе до появи нових проблем у сфері
інноваційної діяльності та подальшої деформації структури
національної економіки.
З огляду на високі комерційні ризики інвестування у зазначену
сферу, значні фінансові витрати, тривалий строк окупності
інвестицій необхідно забезпечити фінансову підтримку інноваційної
діяльності шляхом першочергового формування фінансово-економічної
підсистеми як недостатньо розвинутої.
Проте слід відзначити, що ефективність функціонування
фінансово-економічної підсистеми залежить від розбудови
розгалуженої виробничо-технологічної підсистеми, яка формує
мережеву модель управління інноваційним розвитком на макро-,
мікро- та територіальному рівні.
Виробничо-технологічна підсистема включає базову та допоміжну
інфраструктуру. До базової інфраструктури належать суб"єкти, що
забезпечують розвиток науково-технологічного та інноваційного
потенціалу країни (науково-дослідні інститути, вищі навчальні
заклади, державні лабораторії, лабораторії промислових підприємств
тощо), а до допоміжної - суб"єкти, що забезпечують процеси
впровадження інновацій на всіх стадіях (консультативні,
інформаційні та лізингові компанії, венчурні фонди тощо).
Особливої уваги заслуговує формування допоміжної інфраструктури,
оскільки порівняно з базовою вона недостатньо розвинута і
комплексно несформована.
Формування цілісної виробничо-технологічної підсистеми
сприятиме забезпеченню інноваційної сфери всіма видами
посередницьких послуг, зокрема:
трансфер технологій від власника наукової розробки до
споживача;
забезпечення захисту прав інтелектуальної власності;
проведення експертизи інноваційних, науково-технічних
проектів;
надання послуг у сфері метрології, стандартизації, контролю
за якістю;
інформаційно-консультаційне забезпечення інноваційної
діяльності, трансфер технологій, комерціалізація інтелектуальної
власності;
підготовка, перепідготовка, підвищення кваліфікації
підприємців у сфері інноваційної діяльності, інтелектуальної
власності та трансферу технологій.
Повнота і функціональність виробничо-технологічної підсистеми
забезпечить результативність інноваційного процесу та ефективне
використання фінансових ресурсів.
Виходячи з викладеного, оптимальним варіантом розбудови
інноваційної інфраструктури є розвиток виробничо-технологічної
підсистеми із створенням окремих найважливіших елементів інших
підсистем, що сприятиме створенню умов для прискореного
впровадження інновацій навіть в умовах обмеження бюджетного
фінансування.
Розбудова виробничо-технологічної підсистеми здійснюється за
такими пріоритетами:
створення цілісної інноваційної інфраструктури на базі
наукових установ та вищих навчальних закладів;
підтримка і розвиток інноваційних малих підприємств;
створення інноваційної інфраструктури на регіональному рівні
з одночасним забезпеченням міжрегіональної координації;
оптимізація і розширення мережі центрів
інформаційно-консультаційної підтримки інноваційної діяльності;
розбудова інфраструктури кадрового забезпечення інноваційної
діяльності.
Для розбудови виробничо-технологічної підсистеми необхідно
удосконалити нормативно-правову базу, зокрема щодо відповідності
вимогам цілісності, комплексності та системності у сфері
науково-технологічного, інноваційного розвитку та підприємницької
діяльності, а також розробити відповідне методичне забезпечення.
Для забезпечення функціонування виробничо-технологічної
підсистеми створюються окремі елементи фінансово-економічної,
нормативно-правової та кадрової підсистеми.
Для розв"язання проблеми необхідно виконати завдання і
заходи, зазначені у додатку 2.
Очікувані результати
Виконання Програми дасть змогу:
забезпечити функціонування інноваційної інфраструктури
підтримки малого інноваційного бізнесу;
забезпечити розвиток мережі нових елементів інноваційної
інфраструктури (інноваційних центрів, центрів трансферу
технологій, наукових парків, регіональних інноваційних кластерів,
інноваційних бізнес-інкубаторів тощо), до якої входитимуть близько
400 одиниць, в результаті чого буде створено понад 10 тис. нових
робочих місць для висококваліфікованих спеціалістів;
збільшити до 10 тисяч кількість суб"єктів малого
підприємництва, що реалізують інноваційні проекти;
підвищити не менш як на 5 відсотків інноваційну активність
промислових підприємств;
прискорити темпи виробництва інноваційної продукції не менш
як на 20 відсотків;
залучити близько 7 млрд. гривень інвестицій для реалізації
інноваційних проектів.
Очікувані результати виконання Програми наведені у додатку 3.
Обсяги та джерела фінансування
Фінансування Програми здійснюється за рахунок коштів
державного і місцевих бюджетів, а також інвестицій підприємств та
організацій, грантів міжнародних організацій. Орієнтовний обсяг
необхідних для виконання Програми фінансових ресурсів становить
близько 257 млн. гривень, у тому числі за рахунок коштів
державного бюджету - близько 103,92 млн. гривень. { Абзац перший
розділу із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 952
( 952-2011-п ) від 31.08.2011 }
Обсяги видатків на виконання передбачених Програмою заходів
щорічно уточнюються з урахуванням можливостей державного та
відповідних місцевих бюджетів.
Додаток 1
до Програми
(у редакції постанови Кабінету Міністрів України
від 31 серпня 2011 р. N 952)
( 952-2011-п )
ПАСПОРТ
Державної цільової економічної програми
"Створення в Україні інноваційної інфраструктури"
на 2009-2013 роки
1. Концепція Програми схвалена розпорядженням Кабінету
Міністрів України від 6 червня 2007 р. N 381 ( 381-2007-р )
(Офіційний вісник України, 2007 р., N 43, ст. 1726).
2. Програма затверджена постановою Кабінету Міністрів України
від 14 травня 2008 р. N 447 ( 447-2008-п ).
3. Державний замовник-координатор - Держінформнауки.
4. Державні замовники - Держінформнауки та МОНмолодьспорт.
5. Керівник Програми - Голова Держінформнауки.
6. Відповідальні за виконання Програми - міністерства, інші
центральні органи виконавчої влади, Рада міністрів Автономної
Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські
держадміністрації, Національна академія наук.
7. Строк виконання: 2009-2013 роки.
8. Прогнозні обсяги та джерела фінансування
------------------------------------------------------------------ | Джерела | Обсяг | У тому числі за роками | | фінансування |фінансування,|--------------------------------| | |млн. гривень | 2009| 2010| 2011 | 2012 | 2013 | |-----------------+-------------+-----+-----+------+------+------| |Державний бюджет | 103,92 | | | 20,38| 40,17|43,37 | |-----------------+-------------+-----+-----+------+------+------| |Місцеві бюджети | 79,4 | 5,6 | 4,55| 6,88 | 30,47| 31,9 | |-----------------+-------------+-----+-----+------+------+------| |Інші джерела | 73,68 | | | 15,98| 17,9 | 39,8 | |-----------------+-------------+-----+-----+------+------+------| |Усього | 257 | 5,6 | 4,55| 43,24| 88,54|115,07| ------------------------------------------------------------------
{ Додаток 1 в редакції Постанови КМ N 952 ( 952-2011-п ) від
31.08.2011 }
Додаток 2
до Програми
(у редакції постанови Кабінету Міністрів України
від 31 серпня 2011 р. N 952)
( 952-2011-п )
ЗАВДАННЯ І ЗАХОДИ
з виконання Державної цільової економічної програми
"Створення в Україні інноваційної інфраструктури"
на 2009-2013 роки
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- | Найменування | Найменування | Значення показника |Найменування заходу| Головний | Джерела |Прогнозний| У тому числі за роками | | завдання | показника |-------------------------------| | розпорядник |фінансування| обсяг |----------------------------| | | |усього| за роками | |бюджетних коштів |(державний, |фінансових|2009|2010| 2011| 2012| 2013 | | | | | | | | місцевий | ресурсів | | | | | | | | | |------------------------| | |бюджет, інші| для | | | | | | | | | |2009|2010|2011|2012|2013| | | джерела) |виконання | | | | | | | | | | | | | | | | | | завдань, | | | | | | | | | | | | | | | | | | млн. | | | | | | | | | | | | | | | | | | гривень | | | | | | |---------------+------------------+------+----+----+----+----+----+-------------------+-----------------+------------+----------+----+----+-----+-----+------| |1. Розвиток |кількість звітів | 1 | | | 1 | | |визначення великих |Держінформнауки |державний | 0,1 | | | 0,1 | | | |інноваційної | | | | | | | |промислових |Агентство |бюджет | | | | | | | |інфраструктури | | | | | | | |підприємств, |держмайна | | | | | | | | |для підтримки | | | | | | | |технопарків, |Мінагрополітики | | | | | | | | |малого | | | | | | | |наукових парків, |Мінінфраструктури| | | | | | | | |інноваційного | | | | | | | |за участю яких |Держінвестпроект | | | | | | | | |бізнесу | | | | | | | |можуть бути | | | | | | | | | | | | | | | | | |утворені базові | | | | | | | | | | | | | | | | | |центри передачі | | | | | | | | | | | | | | | | | |технологій | | | | | | | | | | |------------------+------+----+----+----+----+----+-------------------+-----------------+------------+----------+----+----+-----+-----+------| | |кількість центрів | 15 | | | 5 | 5 | 5 |утворення за участю|Держінформнауки |інші джерела| 4,2 | | | 1,3 | 1,4 | 1,5 | | |передачі | | | | | | |великих промислових|Агентство | | | | | | | | | |технологій для | | | | | | |підприємств базових|держмайна | | | | | | | | | |малих підприємств,| | | | | | |центрів передачі |Фонд державного | | | | | | | | | |утворених за | | | | | | |технологій для |майна | | | | | | | | | |участю великих | | | | | | |малих підприємств |Мінагрополітики | | | | | | | | | |промислових | | | | | | | |Мінінфраструктури| | | | | | | | | |підприємств | | | | | | | |Міненерговугілля | | | | | | | | | |------------------+------+----+----+----+----+----+-------------------+-----------------+------------+----------+----+----+-----+-----+------| | |кількість | 25 | | | 2 | 8 | 15 |утворення бізнес- |Держінформнауки |державний | 8,27 | | |0,42 |2,18 | 5,67 | | |утворених бізнес- | | | | | | |інкубаторів |Мінекономрозвитку|бюджет | | | | | | | | |інкубаторів | | | | | | |розвитку малого |Мінагрополітики | | | | | | | | | |розвитку малого | | | | | | |інноваційного |Мінінфраструктури| | | | | | | | | |інноваційного | | | | | | |бізнесу та | | | | | | | | | | |бізнесу | | | | | | |забезпечення їх | | | | | | | | | | | | | | | | | |функціонування | | | | | | | | | |---------------+------------------+------+----+----+----+----+----+-------------------+-----------------+------------+----------+----+----+-----+-----+------| |Разом за | | | | | | | | | | | 12,57 | | |1,82 |3,58 | 7,17 | |завданням 1 | | | | | | | | | | | | | | | | | |---------------+------------------+------+----+----+----+----+----+-------------------+-----------------+------------+----------+----+----+-----+-----+------| |у тому числі | | | | | | | | | |державний | 8,37 | | |0,52 |2,18 | 5,67 | | | | | | | | | | | |бюджет | | | | | | | | | | | | | | | | | |------------+----------+----+----+-----+-----+------| | | | | | | | | | | |інші джерела| 4,2 | | | 1,3 | 1,4 | 1,5 | |---------------+------------------+------+----+----+----+----+----+-------------------+-----------------+------------+----------+----+----+-----+-----+------| |2. Створення на|кількість | 25 | | | 11 | 7 | 7 |утворення в |Держінформнауки |державний | 19,54 | | |3,76 |7,89 | 7,89 | |основі існуючої|утворених | | | | | | |областях центрів |Рада міністрів |бюджет | | | | | | | |системи |регіональних | | | | | | |науки, інновацій та|Автономної | | | | | | | | |науково- |центрів науки, | | | | | | |інформатизації та |Республіки Крим, | | | | | | | | |технічної та |інновацій та | | | | | | |забезпечення їх |обласні, | | | | | | | | |економічної |інформатизації | | | | | | |функціонування |Київська та | | | | | | | | |державної | | | | | | | | |Севастопольська | | | | | | | | |системи | | | | | | | | |міські | | | | | | | | |інформаційно- | | | | | | | | |держадміністрації| | | | | | | | |консультаційної|------------------+------+----+----+----+----+----+-------------------+-----------------+------------+----------+----+----+-----+-----+------| |підтримки |кількість | 20 | | | 4 | 10 | 6 |утворення за участю|Держінформнауки |державний | 0,4 | | | | 0,2 | 0,2 | |інноваційної |утворених | | | | | | |центрів науки, |Рада міністрів |бюджет | | | | | | | |діяльності |демонстраційних | | | | | | |інновацій та |Автономної | | | | | | | | | |центрів | | | | | | |інформатизації |Республіки Крим, |------------+----------+----+----+-----+-----+------| | | | | | | | | |демонстраційних |обласні, |місцеві | 6,9 |2,6 |0,9 | 1,2 | 1 | 1,2 | | | | | | | | | |центрів з |Київська та |бюджети | | | | | | | | | | | | | | | |пріоритетних |Севастопольська | | | | | | | | | | | | | | | | |напрямів науково- |міські |------------+----------+----+----+-----+-----+------| | | | | | | | | |технічної та |держадміністрації|інші джерела| 3,1 | | | 1,7 | 0,1 | 1,3 | | | | | | | | | |інноваційної | | | | | | | | | | | | | | | | | |діяльності та | | | | | | | | | | | | | | | | | |забезпечення їх | | | | | | | | | | | | | | | | | |функціонування | | | | | | | | | | |------------------+------+----+----+----+----+----+-------------------+-----------------+------------+----------+----+----+-----+-----+------| | |кількість | 10 | | | 9 | 1 | |розвиток |МОНмолодьспорт |державний | 1,8 | | | | 0,8 | 1 | | |утворених | | | | | | |національних | |бюджет | | | | | | | | |національних | | | | | | |контактних пунктів | |------------+----------+----+----+-----+-----+------| | |контактних пунктів| | | | | | |сьомої рамкової | |місцеві | | | | | | | | | | | | | | | |програми ЄС з | |бюджети | | | | | | | | | | | | | | | |досліджень та | |------------+----------+----+----+-----+-----+------| | | | | | | | | |технологічного | |інші джерела| 3 | | | | 2 | 1 | | | | | | | | | |розвитку | | | | | | | | | | |------------------+------+----+----+----+----+----+-------------------+-----------------+------------+----------+----+----+-----+-----+------| | |кількість | 10 | | | 2 | 5 | 3 |утворення за участю|Держінформнауки |державний | 1,7 | | | | 0,8 | 0,9 | | |утворених | | | | | | |центрів науки, |Рада міністрів |бюджет | | | | | | | | |регіональних | | | | | | |інновацій та |Автономної | | | | | | | | | |контактних пунктів| | | | | | |інформатизації |Республіки Крим, |------------+----------+----+----+-----+-----+------| | |із співпраці з | | | | | | |регіональних |обласні, |місцеві | 3,7 |0,2 |0,7 | 1,1 | 0,8 | 0,9 | | |державами - | | | | | | |контактних пунктів |Київська та |бюджети | | | | | | | | |членами ЄС та | | | | | | |із співпраці з |Севастопольська | | | | | | | | | |іншими державами у| | | | | | |державами - членами|міські | | | | | | | | | |сфері науки і | | | | | | |ЄС та іншими |держадміністрації|------------+----------+----+----+-----+-----+------| | |технологій | | | | | | |державами у сфері | |інші джерела| 4,8 | | | 1,4 | 1,6 | 1,8 | | | | | | | | | |науки і технологій,| | | | | | | | | | | | | | | | | |інновацій та | | | | | | | | | | | | | | | | | |інтелектуальної | | | | | | | | | | | | | | | | | |власності та | | | | | | | | | | | | | | | | | |забезпечення їх | | | | | | | | | | | | | | | | | |функціонування | | | | | | | | | | |------------------+------+----+----+----+----+----+-------------------+-----------------+------------+----------+----+----+-----+-----+------| | |обсяг виконаних |100,1 | | |28,7|33,6|37,8|реалізація |Держінформнауки |державний | 0,8 | | | | 0,6 | 0,2 | | |центрами науки, | | | | | | |пілотного проекту |Мінінфраструктури|бюджет | | | | | | | | |інновацій та | | | | | | |із створення |Агентство | | | | | | | | | |інформатизації | | | | | | |україномовної |держмайна | | | | | | | | | |робіт, наданих | | | | | | |версії |Мінагрополітики | | | | | | | | | |послуг, млн. | | | | | | |інформаційного | | | | | | | | | | |гривень | | | | | | |веб-порталу з | | | | | | | | | | | | | | | | | |питань розвитку | | | | | | | | | | | | | | | | | |інноваційної | | | | | | | | | | |------------------+------+----+----+----+----+----|діяльності для | | | | | | | | | | |кількість | 17,9 | |4,8 | |6,3 |6,8 |забезпечення | | | | | | | | | | |примірників | | | | | | |прямого підключення| | | | | | | | | | |документів, | | | | | | |баз даних про | | | | | | | | | | |виданих | | | | | | |інноваційні проекти| | | | | | | | | | |користувачам | | | | | | |регіонів до | | | | | | | | | | |системи центрів | | | | | | |пошукової | | | | | | | | | | |науки, інновацій | | | | | | |інформаційної | | | | | | | | | | |та інформатизації,| | | | | | |системи держав - | | | | | | | | | | |млн. одиниць | | | | | | |членів ЄС | | | | | | | | | | |------------------+------+----+----+----+----+----| | | | | | | | | | | |кількість |217,2 | | |65,6|72,2|79,4| | | | | | | | | | | |користувачів | | | | | | | | | | | | | | | | | |системи центрів | | | | | | | | | | | | | | | | | |науки, інновацій | | | | | | | | | | | | | | | | | |та інформатизації,| | | | | | | | | | | | | | | | | |тис. осіб | | | | | | | | | | | | | | | | | |------------------+------+----+----+----+----+----+-------------------+-----------------+------------+----------+----+----+-----+-----+------| | |кількість | 1 | | | 1 | | |утворення державної|Держінформнауки |державний | 8,12 | | | 1,4 |3,36 | 3,36 | | |утворених | | | | | | |наукової установи |Мінфін |бюджет | | | | | | | | |інститутів | | | | | | |"Державний інститут|Національна | | | | | | | | | |науково-технічної | | | | | | |науково-технічної |академія наук | | | | | | | | | |та інноваційної | | | | | | |та інноваційної | | | | | | | | | | |експертизи | | | | | | |експертизи" | | | | | | | | | | |------------------+------+----+----+----+----+----+-------------------+-----------------+------------+----------+----+----+-----+-----+------| | |кількість | 1 | | | | | 1 |утворення |Держінформнауки |державний | 2,06 | | |1,03 |1,03 | 1,03 | | |утворених науково-| | | | | | |спеціалізованого |Мінфін |бюджет | | | | | | | | |дослідних центрів | | | | | | |науково-дослідного |Національна | | | | | | | | | |інноваційного | | | | | | |центру |академія наук | | | | | | | | | |розвитку | | | | | | |інноваційного | | | | | | | | | | | | | | | | | |розвитку та | | | | | | | | | | | | | | | | | |забезпечення його | | | | | | | | | | | | | | | | | |функціонування | | | | | | | | | |---------------+------------------+------+----+----+----+----+----+-------------------+-----------------+------------+----------+----+----+-----+-----+------| |Разом за | | | | | | | | | | | 55,92 |2,8 |1,6 |10,56|20,18|20,78 | |завданням 2 | | | | | | | | | | | | | | | | | |---------------+------------------+------+----+----+----+----+----+-------------------+-----------------+------------+----------+----+----+-----+-----+------| |у тому числі | | | | | | | | | |державний | 34,42 | | |5,16 |14,68|14,58 | | | | | | | | | | | |бюджет | | | | | | | | | | | | | | | | | |------------+----------+----+----+-----+-----+------| | | | | | | | | | | |місцеві | 10,6 |2,8 |1,6 | 2,3 | 1,8 | 2,1 | | | | | | | | | | | |бюджети | | | | | | | | | | | | | | | | | |------------+----------+----+----+-----+-----+------| | | | | | | | | | | |інші джерела| 10,9 | | | 3,1 | 3,7 | 4,1 | |---------------+------------------+------+----+----+----+----+----+-------------------+-----------------+------------+----------+----+----+-----+-----+------| |3. Утворення у |кількість | 20 | | | 10 | 10 | |утворення в |МОНмолодьспорт |державний | 5 | | | 1,5 | 1,7 | 1,8 | |вищих |підрозділів з | | | | | | |університетах | |бюджет | | | | | | | |навчальних |питань | | | | | | |підрозділів з | | | | | | | | | |закладах |інтелектуальної | | | | | | |питань | |------------+----------+----+----+-----+-----+------| |інфраструктури |власності, | | | | | | |інтелектуальної | |інші джерела| 2,1 | | | 0,6 | 0,7 | 0,8 | |забезпечення |утворених у вищих | | | | | | |власності та | | | | | | | | | |інноваційної |навчальних | | | | | | |забезпечення їх | | | | | | | | | |діяльності |закладах | | | | | | |функціонування | | | | | | | | | | |------------------+------+----+----+----+----+----+-------------------+-----------------+------------+----------+----+----+-----+-----+------| | |кількість | 25 | | | 10 | 10 | 5 |покладення на | -"- |державний | 4,2 | | | 2,4 | 1,8 | | | |підрозділів з | | | | | | |підрозділи з питань| |бюджет | | | | | | | | |питань | | | | | | |інтелектуальної | | | | | | | | | | |інтелектуальної | | | | | | |власності у вищих | |------------+----------+----+----+-----+-----+------| | |власності при | | | | | | |навчальних закладах| |інші джерела| 1,3 | | | 0,8 | 0,5 | | | |вищих навчальних | | | | | | |додаткових функцій | | | | | | | | | | |закладах, які | | | | | | |з надання послуг із| | | | | | | | | | |мають додаткові | | | | | | |сприяння | | | | | | | | | | |функції | | | | | | |інноваційній | | | | | | | | | | | | | | | | | |діяльності | | | | | | | | | | |------------------+------+----+----+----+----+----+-------------------+-----------------+------------+----------+----+----+-----+-----+------| | |кількість | 25 | | | 4 | 12 | 9 |утворення бізнес- |МОНмолодьспорт |державний | 2,9 | | | 0,9 | 0,9 | 1,1 | | |утворених у вищих | | | | | | |інкубаторів у | |бюджет | | | | | | | | |навчальних | | | | | | |технічних | |------------+----------+----+----+-----+-----+------| | |закладах бізнес- | | | | | | |університетах та | |інші джерела| 6,7 | | | 2,1 | 2,2 | 2,4 | | |інкубаторів | | | | | | |забезпечення їх | | | | | | | | | | | | | | | | | |функціонування | | | | | | | | | | |------------------+------+----+----+----+----+----+-------------------+-----------------+------------+----------+----+----+-----+-----+------| | |кількість | 10 | | | 2 | 4 | 4 |утворення науково- | -"- |державний | 1,3 | | | 0,3 | 0,5 | 0,5 | | |утворених у вищих | | | | | | |виробничо- | |бюджет | | | | | | | | |навчальних | | | | | | |інноваційно- | | | | | | | | | | |закладах науково- | | | | | | |інвестиційних | |------------+----------+----+----+-----+-----+------| | |виробничо- | | | | | | |комплексів у вищих | |інші джерела| 5 | | | 1,2 | 1,9 | 1,9 | | |інноваційно- | | | | | | |навчальних закладах| | | | | | | | | | |інвестиційних | | | | | | |та забезпечення їх | | | | | | | | | | |комплексів | | | | | | |функціонування | | | | | | | | | | |------------------+------+----+----+----+----+----+-------------------+-----------------+------------+----------+----+----+-----+-----+------| | |кількість | 20 | 4 | 5 | 5 | 5 | 1 |утворення у вищих | -"- |державний | 3,5 | | | 0,8 | 1,3 | 1,4 | | |утворених у вищих | | | | | | |навчальних закладах| |бюджет | | | | | | | | |навчальних | | | | | | |структурних | | | | | | | | | | |закладах | | | | | | |підрозділів, що | | | | | | | | | | |структурних | | | | | | |надають допомогу з | |------------+----------+----+----+-----+-----+------| | |підрозділів, що | | | | | | |підготовки та | |інші джерела| 3,6 | | | 0,8 | 1,3 | 1,5 | | |надають допомогу з| | | | | | |впровадження | | | | | | | | | | |підготовки та | | | | | | |інновацій, та | | | | | | | | | | |впровадження | | | | | | |забезпечення їх | | | | | | | | | | |інновацій | | | | | | |функціонування | | | | | | | | | |---------------+------------------+------+----+----+----+----+----+-------------------+-----------------+------------+----------+----+----+-----+-----+------| |Разом за | | | | | | | | | | | 35,6 | | |11,4 |12,8 | 11,4 | |завданням 3 | | | | | | | | | | | | | | | | | |---------------+------------------+------+----+----+----+----+----+-------------------+-----------------+------------+----------+----+----+-----+-----+------| |у тому числі | | | | | | | | | |державний | 16,9 | | | 5,9 | 6,2 | 4,8 | | | | | | | | | | | |бюджет | | | | | | | | | | | | | | | | | |------------+----------+----+----+-----+-----+------| | | | | | | | | | | |інші джерела| 18,7 | | | 5,5 | 6,6 | 6,6 | |---------------+------------------+------+----+----+----+----+----+-------------------+-----------------+------------+----------+----+----+-----+-----+------| |4. Створення |кількість | 3 | | | 1 | 1 | 1 |вивчення світового |Держінформнауки |державний | 0,3 | | | 0,1 | 0,1 | 0,1 | |розгалуженої |аналітичних звітів| | | | | | |та вітчизняного |Мінекономрозвитку|бюджет | | | | | | | |інноваційної | | | | | | | |досвіду створення |Національна | | | | | | | | |інфраструктури | | | | | | | |інноваційної |академія наук | | | | | | | | |за участю | | | | | | | |інфраструктури за | | | | | | | | | |наукових | | | | | | | |участю наукових | | | | | | | | | |установ | | | | | | | |установ, визначення| | | | | | | | | | | | | | | | | |за участю наукових | | | | | | | | | | | | | | | | | |установ і | | | | | | | | | | | | | | | | | |підприємств потреби| | | | | | | | | | | | | | | | | |Національної | | | | | | | | | | | | | | | | | |академії наук в | | | | | | | | | | | | | | | | | |розвитку | | | | | | | | | | | | | | | | | |інноваційної | | | | | | | | | | | | | | | | | |інфраструктури | | | | | | | | | | |------------------+------+----+----+----+----+----+-------------------+-----------------+------------+----------+----+----+-----+-----+------| | |кількість | 1 | | | 1 | | |утворення та |Держінформнауки |державний | 11,6 | | | 2,6 | 4,5 | 4,5 | | |утворених | | | | | | |забезпечення | |бюджет | | | | | | | | |державних центрів | | | | | | |функціонування | | | | | | | | | | |трансферу | | | | | | |державного центру | | | | | | | | | | |технологій | | | | | | |трансферу | | | | | | | | | | | | | | | | | |технологій при | | | | | | | | | | | | | | | | | |Київському | | | | | | | | | | | | | | | | | |державному центрі | | | | | | | | | | | | | | | | | |науково-технічної і| | | | | | | | | | | | | | | | |
Інші НПА
Лист МОНмолодьспорт №839 від 16.07.2014 Про затвердження Змін до Умов прийому до вищих навчальних закладів України в 2014 році Лист Вищий господарський суд України №01-06/1666/14 від 27.10.2014 Про доповнення Інформаційного листа Вищого господарського суду України від 15.03.2011 № 01-06/249 "Про постанови Верховного Суду України, прийняті за результатами перегляду судових рішень господарських судів" Лист Вищий господарський суд України №01-06/249 від 15.03.2011 Про постанови Верховного Суду України, прийняті за результатами перегляду судових рішень господарських судів Лист Вищий господарський суд України №01-06/1686/14 від 04.11.2014 Про внесення змін до пунктів 10, 33 Інформаційного листа Вищого господарського суду України від 28.03.2013 № 01-06/606/2013 "Про Закон України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (у редакції Закону України від 22.12.2011 № 4212-VI)" Лист Вищий господарський суд України №01-06/606/2013 від 28.03.2013 Про Закон України \"Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом\" (у редакції Закону України від 22.12.2011 № 4212-VI) Лист Мін'юст №6820-0-4-14/8.1 від 14.08.2014 Щодо відмови від обов'язковості та переходу до добровільності використання печаток суб'єктами господарюва Лист Мін'юст №Ч-13744/8.2 від 13.08.2014 Щодо встановлення ціни договору між суб'єктами господарювання у вигляді грошового еквівалента Лист НБУ №18-112/64483 від 05.11.2014 Про скасування пені та штрафів за договорами кредиту під час АТО Лист ВАСУ №1493/2/2/14-14 від 03.11.2014 Щодо розгляду адміністративних справ з урахуванням Закону України "Про здійснення правосуддя та кримінального провадження у зв'язку з проведенням антитерористичної операції" Лист НБУ №12-311/67934 від 17.11.2014 Щодо сплати збору на обов\'язкове державне пенсійне страхування з операцій купівлі іноземної валюти під час нарахування (утримання) податку на доходи фізичних осіб з процентів на валютні вклади