Укр   Рус

Ваш гід в законодавстві України


Друкувати


Постанова КМУ № 464-2011-п від 27.04.2011 Питання державного оборонного замовлення

                                                          
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 27 квітня 2011 р. N 464
Київ
Питання державного оборонного замовлення
{ Із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ
N 1167 ( 1167-2012-п ) від 19.12.2012 }

Відповідно до частини першої статті 3, частини сьомої статті
6 та частини четвертої статті 7 Закону України "Про державне
оборонне замовлення" ( 464-14 ) Кабінет Міністрів України
п о с т а н о в л я є:
1. Затвердити такі, що додаються:
Порядок планування, формування, розміщення та коригування
державного оборонного замовлення, а також здійснення контролю за
його виконанням;
Типовий державний контракт на поставку (закупівлю) продукції
за оборонним замовленням;
Типовий державний контракт на виконання робіт (надання
послуг) за оборонним замовленням;
Типовий державний контракт на виконання
дослідно-конструкторської (науково-дослідної, технологічної)
роботи за оборонним замовленням.
2. Визначити:
Міністерство економічного розвитку і торгівлі уповноваженим
центральним органом виконавчої влади щодо координації діяльності з
реалізації державного оборонного замовлення;
державними замовниками з оборонного замовлення Міністерство
внутрішніх справ, Міністерство інфраструктури, Міністерство
надзвичайних ситуацій, Міністерство оборони, Державну митну
службу, Державну пенітенціарну службу, Державну податкову службу,
Службу безпеки, Службу зовнішньої розвідки, Державне агентство з
управління державними корпоративними правами та майном, Державне
космічне агентство, Адміністрацію Державної прикордонної служби,
Адміністрацію Державної служби спеціального зв"язку та захисту
інформації, Головне управління розвідки Міністерства оборони,
Управління державної охорони.
3. Міністерству економічного розвитку і торгівлі та
Міністерству оборони щороку передбачати у проекті основних
показників державного оборонного замовлення фінансування
пріоритетних напрямів розвитку озброєння і військової техніки в
обсягах не менш як 60 відсотків коштів, що передбачаються у
Державному бюджеті України на виконання науково-дослідних та
дослідно-конструкторських робіт.
4. Визнати такими, що втратили чинність, постанови Кабінету
Міністрів України згідно з переліком, що додається.

Прем"єр-міністр України М.АЗАРОВ
Інд. 70

ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 27 квітня 2011 р. N 464
ПОРЯДОК
планування, формування, розміщення
та коригування державного оборонного замовлення,
а також здійснення контролю за його виконанням

Загальні питання
1. Цей Порядок визначає механізм планування державного
оборонного замовлення (далі - оборонне замовлення), формування
його основних показників, розміщення та коригування обсягів
поставок (закупівлі) продукції, виконання робіт, надання послуг за
оборонним замовленням, а також здійснення контролю за виконанням
оборонного замовлення.
2. У цьому Порядку термін "напрям оборонного замовлення"
означає поставку (закупівлю) необхідних для виконання завдань у
сфері діяльності державного замовника продукції, робіт і послуг
оборонного призначення, що забезпечується за рахунок бюджетних
асигнувань, обсяги яких зазначаються окремим рядком у складі
основних показників оборонного замовлення.
Інші терміни вживаються у значенні, наведеному в Законах
України "Про державне оборонне замовлення" ( 464-14 ) та "Про
організацію оборонного планування" ( 2198-15 ).
3. Діяльність щодо планування, формування, розміщення,
коригування та виконання оборонного замовлення у разі потреби
провадиться з додержанням вимог законодавства про державну
таємницю.
Розроблення та виконання оборонного замовлення
4. Планування, розміщення та виконання оборонного замовлення
здійснюється в такій послідовності:
проведення маркетингових досліджень ринку продукції (робіт,
послуг) оборонного призначення;
розроблення та затвердження орієнтовних показників обсягів
оборонного замовлення;
розроблення проекту основних показників оборонного замовлення
на наступний бюджетний період, а також пропозицій до проекту
основних показників оборонного замовлення на другий наступний
бюджетний період;
формування та ведення реєстру виробників продукції, робіт і
послуг оборонного призначення, закупівлі яких становлять державну
таємницю;
затвердження основних показників оборонного замовлення;
відбору виконавців оборонного замовлення;
укладення державних контрактів;
складення звіту про результати відбору виконавців оборонного
замовлення, за яким закупівлі продукції, робіт і послуг оборонного
призначення не становлять державної таємниці, за формою,
визначеною Міністерством економічного розвитку і торгівлі (далі -
уповноважений орган);
виконання державних контрактів;
здійснення контролю за виконанням державних контрактів;
складення звіту про виконання оборонного замовлення.
Маркетингові дослідження ринку
продукції (робіт, послуг) оборонного призначення
5. Маркетингові дослідження ринку продукції (робіт, послуг)
оборонного призначення проводяться державними замовниками постійно
з метою створення та періодичного оновлення бази даних про:
суб"єктів господарювання, що можуть залучатися до виконання
оборонного замовлення;
номенклатуру продукції (робіт, послуг) оборонного
призначення, що може виготовлятися (виконуватися або надаватися)
такими суб"єктами господарювання;
ціни на продукцію (роботи, послуги) оборонного призначення.
6. Результати маркетингових досліджень використовуються
державними замовниками під час розроблення орієнтовних показників
обсягів оборонного замовлення та пропозицій до проекту основних
показників оборонного замовлення.
Планування оборонного замовлення
7. Планування оборонного замовлення є складовою частиною
оборонного планування, яке провадять державні замовники.
8. Планування оборонного замовлення здійснюється шляхом
розроблення:
на довгостроковий та середньостроковий період - орієнтовних
показників обсягів оборонного замовлення;
на короткостроковий період - проекту основних показників
оборонного замовлення на наступний бюджетний період та пропозицій
до проекту основних показників оборонного замовлення на другий
наступний бюджетний період.
Розроблення орієнтовних показників
обсягів оборонного замовлення
9. Орієнтовні показники обсягів оборонного замовлення
розробляються державними замовниками відповідно до основоположних
документів оборонного планування та визначають орієнтовні обсяги
фінансових ресурсів, необхідних для поставки (закупівлі)
продукції, робіт і послуг за оборонним замовленням.
10. Вихідними даними для розроблення орієнтовних показників
обсягів оборонного замовлення є:
орієнтовні обсяги фінансових ресурсів, необхідних для
здійснення заходів, виконання завдань та досягнення показників,
визначених у державних цільових програмах, інших основоположних
документах оборонного планування;
прогнозні показники видатків державного бюджету;
результати маркетингових досліджень ринку продукції (робіт,
послуг) оборонного призначення;
інші необхідні дані.
11. Орієнтовні показники обсягів оборонного замовлення
затверджуються державним замовником.
12. Орієнтовні показники обсягів оборонного замовлення
враховуються під час визначення прогнозних показників видатків
Державного бюджету України на оборону, формування бюджетного
запиту та розроблення пропозицій до проекту основних показників
оборонного замовлення на другий наступний бюджетний період.
Розроблення основних показників оборонного замовлення
13. Проект основних показників оборонного замовлення на
наступний бюджетний період розробляється як пакет документів, що
затверджується Кабінетом Міністрів України. До зазначеного пакета
документів включаються документи щодо обсягів видатків, що
передбачаються державними замовниками за відповідними бюджетними
програмами для виконання оборонного замовлення, та основних
показників оборонного замовлення для кожного державного замовника.
Обсяги видатків, що передбачаються державними замовниками за
відповідними бюджетними програмами для виконання оборонного
замовлення, розробляються за напрямами оборонного замовлення.
Основні показники оборонного замовлення для кожного
державного замовника розробляються з урахуванням таких вимог:
номенклатура продукції, робіт і послуг оборонного призначення
за напрямами оборонного замовлення поділяється на розділи;
у кожному розділі номенклатура продукції, робіт і послуг
оборонного призначення розміщується у порядку пріоритетності, яка
визначається для відповідних продукції, робіт і послуг з
урахуванням вимог правових актів у сфері національної безпеки та
оборони;
у кінці кожного розділу та напряму оборонного замовлення
зазначається вартість закупівлі продукції (робіт, послуг), що
розраховується за результатами маркетингових досліджень ринкової
вартості відповідних продукції (робіт, послуг).
14. Під час здійснення короткострокового оборонного
планування державні замовники з метою формування бюджетних запитів
на наступний бюджетний період визначають відповідно до бюджетних
програм з урахуванням пропозицій до проекту основних показників
оборонного замовлення, розроблених у попередньому бюджетному
періоді, обсяги коштів для фінансування оборонного замовлення за
його напрямами. Одночасно з поданням до Мінфіну бюджетних запитів
державні замовники вносять до уповноваженого органу пропозиції
щодо фінансування оборонного замовлення разом з їх обґрунтуванням.
15. Державні замовники на основі схваленого Кабінетом
Міністрів України проекту Державного бюджету України у двомісячний
строк розробляють та подають уповноваженому органу за
встановленими ним формами:
пропозиції до проекту основних показників оборонного
замовлення на наступний бюджетний період з урахуванням видатків,
передбачених для задоволення потреб національної безпеки і оборони
у проекті Державного бюджету України на наступний бюджетний
період;
пропозиції до проекту основних показників оборонного
замовлення на другий наступний бюджетний період з урахуванням
орієнтовних показників обсягів оборонного замовлення, визначених
для такого періоду, та прогнозних показників Державного бюджету
України на наступний за плановим бюджетний період.
16. Пропозиції до проектів основних показників оборонного
замовлення, що зазначені в абзацах другому і третьому пункту 15
цього Порядку, щодо поставки (закупівлі) спеціальних
комплектувальних виробів та запасних частин до продукції
оборонного призначення зазначаються за однією номенклатурою з
доданням специфікації.
17. Пропозиції до проектів основних показників оборонного
замовлення, що зазначені в абзаці другому пункту 15 цього Порядку,
щодо:
створення нових та нарощення існуючих виробничих потужностей
для виготовлення продукції оборонного призначення - погоджуються з
державними замовниками на поставку (закупівлю) цієї продукції;
виконання робіт оборонного призначення - погоджуються з
центральними органами виконавчої влади, до сфери управління яких
належать підприємства оборонно-промислового комплексу;
виконання робіт оборонного призначення з розроблення нових
видів озброєння, військової техніки та військової зброї, їх
складових частин, а також модернізації зазначеної продукції
оборонного призначення - погоджуються з Міноборони.
18. Створення нових та нарощення існуючих виробничих
потужностей згідно з оборонним замовленням здійснюється шляхом
проведення таких заходів:
виконання дослідно-конструкторської роботи з розроблення
спеціальних засобів технологічного оснащення та технологій;
виготовлення та впровадження спеціальних засобів
технологічного оснащення;
технічне переоснащення та реконструкція діючих виробництв.
Заходи із створення нових та нарощення існуючих виробничих
потужностей передбачаються в основних показниках оборонного
замовлення та державних контрактах. Фінансування та проведення
заходів, зазначених в абзацах третьому і четвертому цього пункту,
здійснюється згідно з планом використання бюджетних коштів, який
готується відповідно до Порядку складання, розгляду, затвердження
та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ,
затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого
2002 р. N 228 ( 228-2002-п ) (Офіційний вісник України, 2002 р.,
N 9, ст. 414).
19. Уповноважений орган у місячний строк після надходження
від державних замовників пропозицій до проекту основних показників
оборонного замовлення:
аналізує пропозиції державних замовників за напрямами
оборонного замовлення та у разі потреби запитує додаткові
матеріали;
перевіряє пропозиції державних замовників на відповідність
вимогам частини п"ятої статті 6 Закону України "Про державне
оборонне замовлення" ( 464-14 );
з"ясовує у випадках, передбачених пунктом 17 цього Порядку,
наявність погодження пропозицій з відповідними органами;
узагальнює пропозиції державних замовників на наступний і
другий наступний бюджетні періоди та перевіряє їх на відповідність
показникам проекту Державного бюджету України на наступний
бюджетний період і прогнозним показникам видатків Державного
бюджету України на другий наступний період;
формує проект основних показників оборонного замовлення на
наступний і другий наступний бюджетні періоди.
20. Державні замовники у двотижневий строк після оприлюднення
закону про Державний бюджет України з урахуванням затверджених
обсягів бюджетних асигнувань за відповідними бюджетними програмами
уточнюють пропозиції до проекту основних показників оборонного
замовлення на наступний бюджетний період та подають уповноваженому
органу пропозиції щодо коригування такого проекту.
21. Уповноважений орган відповідно до поданих пропозицій
вносить у двотижневий строк до проекту основних показників
оборонного замовлення необхідні зміни та узгоджує його з
державними замовниками у частині, що їх стосується.
22. Проект основних показників оборонного замовлення на
наступний бюджетний період узгоджується у двотижневий строк з
Мінфіном і Державною фінансовою інспекцією та Мін"юстом, після
чого в установленому порядку подається Кабінетові Міністрів
України.
23. Кабінет Міністрів України затверджує основні показники
оборонного замовлення, які доводяться до державних замовників,
уповноваженого органу з питань координації оборонного замовлення,
Мінфіну, Державної казначейської служби та інших заінтересованих
центральних органів виконавчої влади.
Розміщення оборонного замовлення
24. Оборонне замовлення розміщується державними замовниками
шляхом укладення з виконавцями державних контрактів.
25. Державні замовники проводять виходячи із затверджених
основних показників оборонного замовлення на відповідний бюджетний
період відбір виконавців у порядку, встановленому Законами України
"Про здійснення державних закупівель" ( 2289-17 ) та "Про державне
оборонне замовлення" ( 464-14 ).
26. Ціни на продукцію оборонного призначення встановлюються
на підставі акцептованих пропозицій конкурсних торгів за
результатами конкурсного відбору виконавців.
У разі визначення виконавця без застосування конкурентних
процедур (закупівля у суб"єкта господарювання, який є єдиним в
Україні виробником, або зареєстрований як виробник продукції,
робіт і послуг оборонного призначення, закупівлі яких становлять
державну таємницю) ціна на продукцію оборонного призначення
встановлюється суб"єктом господарювання і державним замовником під
час проведення переговорів щодо укладення державного контракту.
При цьому суб"єкт господарювання подає державному замовникові
розрахунки щодо встановлення ціни на продукцію, роботи і послуги
оборонного призначення (калькуляцію собівартості такої продукції,
кошторис на виконання робіт чи надання послуг, розшифрування
матеріальних і трудових витрат, пояснювальну записку тощо).
Державний замовник перевіряє у разі потреби за участю
представництва державного замовника з оборонного замовлення
достовірність інформації, що міститься у поданих матеріалах, та
оцінює обґрунтованість запропонованої виконавцем ціни на
продукцію, роботи і послуги оборонного призначення.
Прийняте сторонами рішення про встановлення ціни на продукцію
оборонного призначення фіксується у протоколі погодження
договірної (орієнтовної, граничної) ціни на зазначену продукцію,
роботи і послуги за формою згідно з додатком 1.
27. У державних контрактах на закупівлю, модернізацію та
ремонт озброєння, військової і спеціальної техніки з тривалим
циклом виробництва (більше трьох місяців) і на виконання
науково-дослідних та дослідно-конструкторських робіт з розроблення
озброєння, військової і спеціальної техніки, спеціальних
технологій та матеріалів, а також дослідно-конструкторських робіт
із розроблення спеціальних засобів технологічного оснащення та
технологій (у межах підготовки виробництва) для їх виготовлення і
модернізації може передбачатися попередня оплата на строк не більш
як шість місяців.
У державних контрактах на закупівлю кораблів та суден з
циклом будівництва більше шести місяців може передбачатися
попередня оплата на строк не більш як вісімнадцять місяців.
{ Пункт 27 доповнено абзацом другим згідно з Постановою КМ N 1167
( 1167-2012-п ) від 19.12.2012 }
28. Проект державного контракту розробляється державним
замовником у двох примірниках, підписується його керівником або
уповноваженою ним особою, скріплюється печаткою та надсилається
суб"єкту господарювання, визначеному за результатами процедури
відбору виконавця, у строк, установлений законодавством.
Умови державного контракту визначаються відповідно до
положень Типового державного контракту на поставку (закупівлю)
продукції за державним оборонним замовленням, Типового державного
контракту на виконання робіт (надання послуг) за державним
оборонним замовленням або Типового державного контракту на
виконання дослідно-конструкторської (науково-дослідної,
технологічної) роботи за державним оборонним замовленням. Сторони
можуть конкретизувати умови типових державних контрактів виходячи
із специфіки діяльності державних замовників та особливостей
закупівлі продукції, робіт і послуг оборонного призначення.
У разі коли державний контракт містить інформацію, яка
становить державну таємницю, державний замовник проставляє на
такому контракті та додатках до нього відповідний гриф обмеження
доступу.
Державний контракт укладається на строк виготовлення і
поставки продукції, виконання робіт та надання послуг оборонного
призначення. У разі коли строк державного контракту перевищує
бюджетний період (довгостроковий державний контракт), сторони
після затвердження основних показників оборонного замовлення на
відповідний рік вносять до такого контракту зміни щодо зобов"язань
сторін на наступний бюджетний період.
29. Поставка (закупівля) відповідно до міжнародних договорів
з питань військово-технічного співробітництва продукції оборонного
призначення іноземних виробників здійснюється шляхом укладення
державними замовниками державних контрактів з визначеними за
результатами конкурсного відбору виконавцями, які є:
вітчизняними суб"єктами господарювання, яким в установленому
порядку надані повноваження на право здійснення імпорту
відповідних видів продукції оборонного призначення;
іноземними суб"єктами господарювання, у разі коли державний
замовник має повноваження на провадження зовнішньоекономічної
діяльності.
У разі коли державним контрактом передбачена закупівля за
імпортом продукції оборонного призначення на суму, що перевищує 5
млн. євро, обов"язковою умовою такого контракту є зобов"язання
виконавця укласти компенсаційний (офсетний) договір з визначеним
Кабінетом Міністрів України центральним органом виконавчої влади.
30. Суб"єкт господарювання набуває статусу виконавця
оборонного замовлення з моменту укладення державного контракту.
31. Державний контракт та додатки до нього, а також листи,
телеграми та інші документи, що пов"язані з його укладенням та
виконанням, формуються державним замовником в окрему справу, яка
після виконання сторонами зобов"язань за державним контрактом або
його розірвання та вирішення всіх спірних питань, пов"язаних з
виконанням державного контракту, зберігається протягом строку,
визначеного законодавством. Копія державного контракту може
надаватися в установленому порядку керівникові представництва
державного замовника з оборонного замовлення, що здійснює контроль
за якістю та прийманням продукції оборонного призначення.
32. Після виконання зобов"язань за державним контрактом
сторони проводять звіряння розрахунків та складають акт за формою
згідно з додатком 2. У разі виконання зобов"язань, передбачених
довгостроковим державним контрактом для поточного бюджетного
періоду, сторони проводять звіряння розрахунків станом на початок
наступного бюджетного періоду.
Коригування оборонного замовлення
33. У разі коли здійснення поставки (закупівлі) продукції
(робіт, послуг) оборонного призначення перестало відповідати
потребам оборони та безпеки держави внаслідок настання
непередбачуваних обставин та/або коли ціна найбільш вигідної
пропозиції конкурсних торгів перевищує суму, передбачену державним
замовником на фінансування цієї закупівлі, чи коли виникла потреба
у внесенні змін до кількісних показників та/або номенклатури
продукції, робіт і послуг оборонного призначення, а також у
коригуванні очікуваної вартості закупівлі у межах затверджених
обсягів фінансування оборонного замовлення на поточний бюджетний
період для відповідного державного замовника, такий державний
замовник готує проект постанови Кабінету Міністрів України про
внесення змін до затверджених Кабінетом Міністрів України основних
показників оборонного замовлення на поточний рік.
34. У разі виникнення необхідності внесення змін до
оборонного замовлення на поточний рік у зв"язку з прийняттям нових
законів України, виданням актів Президента України та Кабінету
Міністрів України, зокрема щодо затвердження державних цільових
програм, уповноважений орган у місячний строк після набрання
чинності відповідними правовими актами за поданням державних
замовників подає в установленому порядку до Кабінету Міністрів
України проект постанови Кабінету Міністрів України про внесення
відповідних змін до основних показників оборонного замовлення.
Контроль за виконанням оборонного замовлення
35. Контроль за виконанням оборонного замовлення здійснюють
державні замовники, уповноважений орган та Мінфін у межах їх
повноважень.
36. Контроль за якістю продукції оборонного призначення на
всіх стадіях її розроблення, виробництва, модернізації та ремонту,
своєчасним виконанням державних контрактів, цільовим використанням
коштів, перевірка та узгодження документів щодо формування
договірних цін здійснюються в установленому порядку державними
замовниками.
37. Державні замовники подають:
щомісяця до 5 числа уповноваженому органу за встановленою ним
формою інформацію про укладені державні контракти з оборонного
замовлення;
щокварталу до 20 числа місяця, що настає за звітним періодом,
Мінфіну та уповноваженому органу з питань координації оборонного
замовлення звіт про використання коштів, передбачених для
фінансування оборонного замовлення.
38. Державні замовники та виконавці подають органам державної
статистики звіт про стан виконання таких державних контрактів з
оборонного замовлення:
щомісяця - про поставку (закупівлю) озброєння, військової і
спеціальної техніки, виконання робіт і надання послуг;
щокварталу - про виконання науково-дослідних та
дослідно-конструкторських робіт, будівництво об"єктів і споруд
оборонного призначення, створення і нарощення існуючих виробничих
потужностей для виготовлення продукції оборонного призначення.
39. Державна служба статистики не пізніше 30 числа місяця, що
настає за звітним періодом, подає Кабінетові Міністрів України і
уповноваженому органу зведену інформацію про стан виконання
державних контрактів з оборонного замовлення.
40. Уповноважений орган аналізує отриману інформацію та
кожного півріччя інформує Кабінет Міністрів України про стан
виконання оборонного замовлення.
Інформація про стан виконання оборонного замовлення, що
подається уповноваженим органом Кабінету Міністрів України,
повинна містити відомості про:
використання бюджетних коштів, передбачених для фінансування
оборонного замовлення;
виконання державних контрактів на поставку (закупівлю)
озброєння, військової і спеціальної техніки, виконання робіт і
надання послуг з ремонту та модернізації продукції оборонного
призначення, а також виконання науково-дослідних та
дослідно-конструкторських робіт із зазначенням строку початку та
завершення, запланованого та фактичного обсягу фінансування,
зокрема за звітний період, за кожною з таких робіт.

Додаток 1
до Порядку
ПРОТОКОЛ
погодження договірної (орієнтовної, граничної) ціни
на поставку (закупівлю) продукції, виконання робіт,
надання послуг за державним оборонним замовленням

Державний замовник___________________________________________
(найменування державного замовника)
в особі _______________________________________________________ та
(посада, прізвище, ім"я та по батькові посадової особи)
виконавець _______________________________________________________
(найменування суб"єкта господарювання - юридичної особи)
в особі __________________________________________________________
(посада, прізвище, ім"я та по батькові посадової особи)
встановили ціну на ______________________________________________,
(найменування продукції (робіт, послуг)
що поставляється (виконуються, надаються) за оборонним замовленням
у 20__ році.
------------------------------------------------------------------- |Поряд-|Найменування|Найменування |Одиниця| Ціна за одиницю, | |ковий | продукції |нормативних |виміру | гривень | |номер | (робіт, |документів | | | | | послуг) |(номери та | | | | | |індекси | | | | | |стандартів, | |----------------------| | | |технічних | | без | з | | | |умов або іншої| |урахування|урахуванням| | | |документації),| |податку на|податку на | | | |що визначають | | додану | додану | | | |вимоги | | вартість | вартість | | | |до продукції | | | | | | |(робіт, | | | | | | |послуг) | | | | -------------------------------------------------------------------
Цей протокол складено у ___ примірниках, що мають однакову
юридичну силу.
Додаток: розрахунково-калькуляційні матеріали про
встановлення ціни на продукцію (роботи, послуги)
на ___ арк.
Державний замовник Виконавець ________________________________ ________________________________
(прізвище, ім"я та по батькові (прізвище, ім"я та по батькові
посадової особи, посадової особи, ________________________________ ________________________________
найменування юридичної особи) найменування юридичної особи) ________________________________ ________________________________
(посада) (посада) _________ ______________________ ________ _______________________
(підпис) (ініціали та прізвище) (підпис) (ініціали та прізвище)
М.П.
Керівник фінансового ____ _______________ 20__ р. підрозділу державного замовника _________ ______________________
(підпис) (ініціали та прізвище)
М.П. ____ _______________ 20__ р.

Додаток 2
до Порядку
АКТ
від __ __________ 20___ р. N ______
Державний замовник __________________________________________
(найменування - державного замовника)
в особі _______________________________________________________ та
(посада, прізвище, ім"я та по батькові посадової особи)
виконавець _______________________________________________________
(найменування суб"єкта господарювання - юридичної особи)
в особі __________________________________________________________
(посада, прізвище, ім"я та по батькові фізичної особи)
провели звіряння розрахунків за поставлену продукцію (виконані
роботи, надані послуги) за оборонним замовленням (далі -
продукція) за державним контрактом від ___ _________ 20__ р.
N ______ та встановили таке:
(гривень) ------------------------------------------------------------------ | Порядковий |Найменування| За даними | За даними |Розбіжності| | номер | документа, | виконавця | державного | | | | що | | замовника | | | |підтверджує |------------+------------| | | |виконання |дебет|кредит|дебет|кредит| | | |зобов"язань | | | | | | | |за | | | | | | | |контрактом | | | | | | ------------------------------------------------------------------
Продукція поставлена у повному обсязі (частково). У разі коли
продукція поставлена частково, замовник та виконавець домовилися
про припинення (продовження) постачання продукції.
Замовник та виконавець не мають (мають - зазначити які)
претензій один до одного.
Державний контракт від ____ _____________ 20__ р. N _____
вважати виконаним (продовжити до ____ ____________ 20__ року).
Цей акт є невід"ємною частиною державного контракту
від ____ ____________ 20__ р. N _______.
Державний замовник Виконавець ________________________________ ________________________________
(прізвище, ім"я та по батькові (прізвище, ім"я та по батькові
посадової особи, посадової особи, ________________________________ ________________________________
найменування юридичної особи) найменування юридичної особи) ________________________________ ________________________________
(посада) (посада) _________ ______________________ ________ _______________________
(підпис) (ініціали та прізвище) (підпис) (ініціали та прізвище)
МП
Керівник фінансового ____ _______________ 20__ р. підрозділу державного замовника _________ ______________________
(підпис) (ініціали та прізвище)
МП ____ _______________ 20__ р.

ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 27 квітня 2011 р. N 464
ТИПОВИЙ ДЕРЖАВНИЙ КОНТРАКТ
на поставку (закупівлю) продукції
за державним оборонним замовленням

N ________________________ _____ ___________ 20___ р.
_______________________
(місце укладення) __________________________________________________________________
(найменування юридичної особи - державного замовника)
в особі _________________________________________________________,
(посада, прізвище, ім"я та по батькові посадової особи)
що діє на підставі ____________________________ (далі - замовник),
(найменування документа)
з однієї сторони, і ______________________________________________
(найменування суб"єкта господарювання -
юридичної особи)
в особі _________________________________________________________,
(посада, прізвище, ім"я та по батькові посадової особи)
що діє на підставі __________________________ (далі - виконавець),
(найменування документа)
з іншої сторони (далі - сторони), уклали цей Контракт про таке.
Предмет Контракту
1. Виконавець зобов"язується у 20__ році виготовити і
поставити замовникові з дотриманням вимог законодавства продукцію,
зазначену в специфікації продукції, що поставляється за оборонним
замовленням, згідно з додатком (далі - специфікація), а замовник -
прийняти та оплатити таку продукцію.
2. Підставою для укладення Контракту є основні показники
державного оборонного замовлення на 20__ рік, затверджені
постановою Кабінету Міністрів України від ___ _________ 20__ р.
N ____.
3. Якість, комплектність і експлуатаційна документація
продукції повинні відповідати технічній документації та
нормативним документам, зазначеним у специфікації.
4. Обсяг поставки продукції на кожний наступний бюджетний
період та специфікація (у разі коли строк контракту більший за
один бюджетний період) уточнюються після затвердження основних
показників державного оборонного замовлення на кожний такий
період.
Вартість продукції, порядок
та умови проведення розрахунків
5. Замовник оплачує поставлену продукцію за:
встановленою на підставі акцептованої пропозиції конкурсних
торгів за результатами конкурсного відбору виконавця державного
оборонного замовлення (протокол комітету з конкурсних торгів від ___ _______ 20__ р. N _______), ціною, яка становить _________
(________________) гривень; (словами)
або погодженою сторонами під час проведення переговорів щодо
укладення Контракту та зафіксованою у протоколі погодження
договірною ціною на поставку (закупівлю) продукції (виконання
робіт, надання послуг) за оборонним замовленням, яка становить _________________ (_______________) гривень.
(словами)
6. Вартість поставленої за Контрактом продукції без
урахування податку на додану вартість визначається згідно з
установленою (погодженою) ціною на кожний вид продукції та
становить _________________ (_______________________) гривень.
(словами)
Податок на додану вартість ________ (__________________)
(словами) гривень.
Загальна вартість поставленої за Контрактом продукції з
урахуванням податку на додану вартість становить _____________
(__________________) гривень; (словами)
7. Розрахунки проводяться шляхом:
оплати замовником всієї поставленої замовникові продукції
після пред"явлення виконавцем рахунка на оплату продукції (далі -
рахунок);
або поетапної оплати замовником поставленої йому партії
продукції _______________________________________________________;
(зазначаються умови і порядок здійснення оплати)
або попередньої оплати, яка здійснюється на строк до ____ _______


Інші НПА

Лист МОНмолодьспорт №839 від 16.07.2014 Про затвердження Змін до Умов прийому до вищих навчальних закладів України в 2014 році Лист Вищий господарський суд України №01-06/1666/14 від 27.10.2014 Про доповнення Інформаційного листа Вищого господарського суду України від 15.03.2011 № 01-06/249 "Про постанови Верховного Суду України, прийняті за результатами перегляду судових рішень господарських судів" Лист Вищий господарський суд України №01-06/249 від 15.03.2011 Про постанови Верховного Суду України, прийняті за результатами перегляду судових рішень господарських судів Лист Вищий господарський суд України №01-06/1686/14 від 04.11.2014 Про внесення змін до пунктів 10, 33 Інформаційного листа Вищого господарського суду України від 28.03.2013 № 01-06/606/2013 "Про Закон України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (у редакції Закону України від 22.12.2011 № 4212-VI)" Лист Вищий господарський суд України №01-06/606/2013 від 28.03.2013 Про Закон України \"Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом\" (у редакції Закону України від 22.12.2011 № 4212-VI) Лист Мін'юст №6820-0-4-14/8.1 від 14.08.2014 Щодо відмови від обов'язковості та переходу до добровільності використання печаток суб'єктами господарюва Лист Мін'юст №Ч-13744/8.2 від 13.08.2014 Щодо встановлення ціни договору між суб'єктами господарювання у вигляді грошового еквівалента Лист НБУ №18-112/64483 від 05.11.2014 Про скасування пені та штрафів за договорами кредиту під час АТО Лист ВАСУ №1493/2/2/14-14 від 03.11.2014 Щодо розгляду адміністративних справ з урахуванням Закону України "Про здійснення правосуддя та кримінального провадження у зв'язку з проведенням антитерористичної операції" Лист НБУ №12-311/67934 від 17.11.2014 Щодо сплати збору на обов\'язкове державне пенсійне страхування з операцій купівлі іноземної валюти під час нарахування (утримання) податку на доходи фізичних осіб з процентів на валютні вклади