Постанова КМУ № 630-2009-п від 24.06.2009 Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 24 червня 2009 р. N 630
Київ
Про затвердження Методики оцінювання рівня
організації роботи із зверненнями громадян
в органах виконавчої влади
{ Із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ
N 1109 ( 1109-2011-п ) від 20.10.2011 }
Кабінет Міністрів України п о с т а н о в л я є:
1. Затвердити Методику оцінювання рівня організації роботи із
зверненнями громадян в органах виконавчої влади, що додається.
2. Рекомендувати органам місцевого самоврядування
застосовувати Методику, затверджену цією постановою, у діяльності,
пов"язаній з розглядом звернень громадян.
Прем"єр-міністр України Ю.ТИМОШЕНКО
Інд. 41
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 24 червня 2009 р. N 630
МЕТОДИКА
оцінювання рівня організації роботи із зверненнями
громадян в органах виконавчої влади
1. Ця Методика розроблена відповідно до Закону України "Про
звернення громадян" ( 393/96-ВР ), Указу Президента України від
7 лютого 2008 р. N 109 ( 109/2008 ) "Про першочергові заходи щодо
забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на
звернення до органів державної влади та органів місцевого
самоврядування", Інструкції з діловодства за зверненнями громадян
в органах державної влади і місцевого самоврядування, об"єднаннях
громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно
від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої
постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 р. N 348
( 348-97-п ).
2. Рівень організації роботи із зверненнями громадян в
органах виконавчої влади оцінюється за результатами проведеної
перевірки виконання вимог нормативно-правових актів посадовими і
службовими особами таких органів, аналізу відомостей, які
містяться у реєстраційно-контрольних картках чи журналах
реєстрації звернень громадян, що ведуться на паперових та/або
електронних носіях, відповідях, довідках, архівних і аналітичних
матеріалах, інших документах тощо.
3. Рішення про оцінювання рівня організації роботи із
зверненнями громадян приймають:
Кабінет Міністрів України - щодо міністерств, інших
центральних та місцевих органів виконавчої влади;
{ Абзац третій пункту 3 виключено на підставі Постанови КМ
N 1109 ( 1109-2011-п ) від 20.10.2011 }
Рада міністрів Автономної Республіки Крим - щодо міністерств,
республіканських комітетів та районних держадміністрацій в
Автономній Республіці Крим;
обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації
- щодо їх структурних підрозділів та районних, районних у
мм. Києві та Севастополі держадміністрацій.
У разі потреби керівник органу виконавчої влади може прийняти
рішення про оцінювання рівня організації роботи із зверненнями
громадян у відповідному органі виконавчої влади.
4. Рівень організації роботи із зверненнями громадян в
органах виконавчої влади оцінюється за показниками, що зазначені у
додатку.
5. У разі коли показники, за якими оцінюється рівень
організації роботи із зверненнями, визначено позитивними, робота в
органі виконавчої влади оцінюється як така, що відповідає вимогам,
установленим законодавством.
Якщо два показники визначено негативними, робота в органі
виконавчої влади оцінюється як така, що не повністю відповідає
вимогам, установленим законодавством.
Якщо три показники і більше визначено негативними, робота в
органі виконавчої влади оцінюється як така, що не відповідає
вимогам, установленим законодавством.
6. За результатами проведеної перевірки та оцінювання рівня
організації роботи із зверненнями громадян складається відповідний
звіт та у разі виявлення недоліків надаються рекомендації щодо їх
усунення та удосконалення такої роботи. Звіт розміщується на
веб-сайті органу виконавчої влади, в якому оцінювався рівень
організації роботи із зверненнями громадян.
7. У разі коли рівень організації роботи із зверненнями
громадян визначено таким, що не повністю відповідає або не
відповідає вимогам, установленим законодавством, керівник
відповідного органу виконавчої влади видає наказ (розпорядження)
про здійснення заходів щодо поліпшення організації такої роботи.
Додаток
до Методики
ПОКАЗНИКИ,
за якими оцінюється рівень організації роботи
із зверненнями громадян в органах виконавчої влади
1. Дотримання порядку реєстрації звернень громадян на
реєстраційно-контрольних картках чи в журналах реєстрації, ведення
карток (журналів) обліку особистого прийому громадян.
2. Дотримання порядку формування справ і картотек за
зверненнями громадян та їх комплектація.
3. Дотримання строку розгляду звернень громадян.
4. Дотримання строку та порядку пересилання звернень громадян
іншим уповноваженим органам.
5. Дотримання порядку розгляду звернень окремих категорій
громадян (інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв України,
Героїв Радянського Союзу, Героїв Соціалістичної праці, жінок, яким
присвоєно почесне звання "Мати-героїня").
6. Наявність затверджених графіка і порядку проведення
особистого прийому громадян та їх дотримання.
7. Наявність належним чином обладнаного приміщення для
проведення особистого прийому громадян, розміщення актів
законодавства, інформаційних буклетів, зразків оформлення звернень
та інших документів, відомостей про посадових та службових осіб,
які ведуть особистий прийом, місце і час прийому, місцезнаходження
відповідних структурних підрозділів органу виконавчої влади,
контактні телефони тощо.
8. Наявність затвердженого графіка роботи телефонної "гарячої
лінії", його дотримання, ведення обліку повідомлень громадян.
9. Проведення аналітичної роботи із зверненнями громадян
(аналізу звернень громадян щодо виявлення найбільш актуальних
проблем та внесення пропозицій стосовно шляхів їх розв"язання;
виявлення причин, що зумовлюють надходження повторних звернень
громадян, безпідставної відмови в задоволенні законних вимог
заявників тощо)*.
10. Проведення нарад, семінарів, засідань колегій з питань
звернень громадян*.
11. Планування роботи із зверненнями громадян*.
12. Систематичне інформування керівництва органу виконавчої
влади про стан роботи із зверненнями громадян*.
13. Розміщення на веб-сайті органу виконавчої влади (окремій
веб-сторінці) узагальнених матеріалів про організацію роботи із
зверненнями громадян, графіка особистого прийому посадовими
особами органу виконавчої влади громадян, роз"яснень на найбільш
актуальні питання громадян тощо.
--------------- * Показник застосовується під час оцінювання рівня
організації роботи із зверненнями громадян за умови надходження
більш як 200 звернень на рік.
Інші НПА
Лист МОНмолодьспорт №839 від 16.07.2014 Про затвердження Змін до Умов прийому до вищих навчальних закладів України в 2014 році Лист Вищий господарський суд України №01-06/1666/14 від 27.10.2014 Про доповнення Інформаційного листа Вищого господарського суду України від 15.03.2011 № 01-06/249 "Про постанови Верховного Суду України, прийняті за результатами перегляду судових рішень господарських судів" Лист Вищий господарський суд України №01-06/249 від 15.03.2011 Про постанови Верховного Суду України, прийняті за результатами перегляду судових рішень господарських судів Лист Вищий господарський суд України №01-06/1686/14 від 04.11.2014 Про внесення змін до пунктів 10, 33 Інформаційного листа Вищого господарського суду України від 28.03.2013 № 01-06/606/2013 "Про Закон України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (у редакції Закону України від 22.12.2011 № 4212-VI)" Лист Вищий господарський суд України №01-06/606/2013 від 28.03.2013 Про Закон України \"Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом\" (у редакції Закону України від 22.12.2011 № 4212-VI) Лист Мін'юст №6820-0-4-14/8.1 від 14.08.2014 Щодо відмови від обов'язковості та переходу до добровільності використання печаток суб'єктами господарюва Лист Мін'юст №Ч-13744/8.2 від 13.08.2014 Щодо встановлення ціни договору між суб'єктами господарювання у вигляді грошового еквівалента Лист НБУ №18-112/64483 від 05.11.2014 Про скасування пені та штрафів за договорами кредиту під час АТО Лист ВАСУ №1493/2/2/14-14 від 03.11.2014 Щодо розгляду адміністративних справ з урахуванням Закону України "Про здійснення правосуддя та кримінального провадження у зв'язку з проведенням антитерористичної операції" Лист НБУ №12-311/67934 від 17.11.2014 Щодо сплати збору на обов\'язкове державне пенсійне страхування з операцій купівлі іноземної валюти під час нарахування (утримання) податку на доходи фізичних осіб з процентів на валютні вклади