Постанова КМУ № 651-2000-п від 12.04.2000 Про затвердження Положення про Державну службу експортного контролю
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 12 квітня 2000 р. N 651
Київ
( Постанова втратила чинність на підставі Постанови КМ
N 816 ( 816-2002-п ) від 13.06.2002 )
Про затвердження Положення
про Державну службу експортного контролю
( Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ
N 244 ( 244-2001-п ) від 14.03.2001
N 158 ( 158-2002-п ) від 15.02.2002 )
Кабінет Міністрів України п о с т а н о в л я є:
1. Затвердити Положення про Державну службу експортного
контролю (додається).
2. Установити, що Державна служба експортного контролю є
правонаступником ліквідованого центрального органу виконавчої
влади - Державної служби експортного контролю України.
Прем"єр-міністр України В.ЮЩЕНКО
Інд. 21
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 12 квітня 2000 р. N 651
ПОЛОЖЕННЯ
про Державну службу експортного контролю
( У Положенні слова "Міністр економіки" в усіх відмінках
замінено словами "Міністр економіки та з питань
європейської інтеграції" у відповідному відмінку згідно
з Постановою КМ N 158 ( 158-2002-п ) від 15.02.2002 )
1. Державна служба експортного контролю (Держекспортконтроль)
є урядовим органом державного управління, що діє у складі
Мінекономіки і підпорядковується йому.
2. Держекспортконтроль у своїй діяльності керується
Конституцією ( 254к/96-ВР ) та законами України, актами Президента
України і Кабінету Міністрів України, наказами Мінекономіки, цим
Положенням, а також рекомендаціями Комітету з політики
військово-технічного співробітництва та експортного контролю при
Президентові України. ( Пункт 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 244
( 244-2001-п ) від 14.03.2001 )
3. Основними завданнями Держекспортконтролю є:
участь в межах своєї компетенції у реалізації державної
політики в галузі експортного контролю щодо забезпечення інтересів
національної безпеки, додержання міжнародних зобов"язань України,
пов"язаних з нерозповсюдженням зброї масового знищення, засобів її
доставки та обмеженням передач звичайних озброєнь;
реалізація заходів, спрямованих на встановлення державного
контролю за здійсненням міжнародних передач товарів військового
призначення та подвійного використання (далі - товари, що
підлягають державному експортному контролю);
виконання відповідно до законодавства дозвільно-реєстраційних
функцій в галузі експортного контролю.
4. Держекспортконтроль відповідно до покладених на нього
завдань:
видає в установленому порядку суб"єктам підприємницької
діяльності дозволи або висновки на право здійснення міжнародних
передач товарів, що підлягають державному експортному контролю, та
проведення переговорів, пов"язаних з укладенням
зовнішньоекономічних договорів (контрактів) про здійснення
міжнародних передач таких товарів, а також за результатами
експертизи в галузі експортного контролю вирішує питання щодо
скасування або зупинення дії цих дозволів (висновків);
організовує та проводить експертизу документів, що подаються
суб"єктами зовнішньоекономічної діяльності, іноземними суб"єктами
господарської діяльності для одержання дозволів або висновків на
право здійснення міжнародних передач товарів, що підлягають
державному експортному контролю, або про можливість проведення
переговорів, пов"язаних з укладенням зовнішньоекономічних
договорів (контрактів) про здійснення міжнародних передач таких
товарів та за результатами експертизи вирішує питання щодо видачі
зазначених дозволів (висновків);
видає в установленому порядку після проведення експертизи в
галузі експортного контролю міжнародні імпортні сертифікати та
інші документи, які містять державні гарантії щодо використання
товарів у заявлених цілях, а також вирішує питання щодо скасування
або зупинення дії цих сертифікатів (документів);
готує та узгоджує в установленому порядку пропозиції щодо
надання суб"єктам підприємницької діяльності повноважень на право
здійснення експорту, імпорту товарів військового призначення та
товарів, які містять відомості, що становлять державну таємницю;
проводить реєстрацію юридичних та фізичних осіб, діяльність
яких пов"язана з міжнародними передачами товарів, що підлягають
державному експортному контролю;
розробляє та вносить на розгляд Міністра економіки та з
питань європейської інтеграції пропозиції щодо затвердження
списків товарів, міжнародні передачі яких підлягають державному
експортному контролю, та внесення змін до цих списків; укладення
міжнародних договорів в галузі експортного контролю;
розробляє та подає в установленому порядку на затвердження
проекти нормативно-правових актів, що регулюють діяльність в
галузі експортного контролю;
узагальнює практику застосування законодавства в галузі
експортного контролю, розробляє пропозиції щодо його вдосконалення
та щодо визначення основних напрямів і розроблення програм
розвитку експортного контролю в Україні та вносить їх на розгляд
Міністра економіки та з питань європейської інтеграції;
здійснює заходи щодо запобігання правопорушенням в галузі
експортного контролю, у тому числі проводить перевірки походження
товарів, що підлягають державному експортному контролю, та
контролює їх використання у заявлених цілях;
веде облік вітчизняних суб"єктів зовнішньоекономічної
діяльності та їх зарубіжних партнерів, що порушували законодавство
України чи відповідні міжнародно-правові норми під час здійснення
міжнародних передач товарів, що підлягають державному експортному
контролю;
бере участь у розробленні механізмів проведення розслідувань
і запобігання несанкціонованому здійсненню міжнародних передач
товарів, що підлягають державному експортному контролю;
готує відповідно до міжнародних зобов"язань України та подає
до МЗС відомості про міжнародні передачі товарів, що підлягають
державному експортному контролю, а також здійснює в установленому
порядку обмін іншою інформацією в галузі експортного контролю з
відповідними органами іноземних держав та міжнародними
організаціями у межах багато- і двосторонніх домовленостей;
бере участь у створенні, забезпеченні функціонування та
вдосконаленні автоматизованої системи державного експортного
контролю України і накопичує відповідну базу даних для
використання в аналітичній роботі;
бере участь у налагодженні та розвитку співробітництва в
галузі експортного контролю з відповідними органами іноземних
держав, а також у роботі міжнародних організацій та міжурядових
органів (комісій, комітетів тощо), конференцій, конгресів,
симпозіумів та семінарів з цього питання;
організовує підготовку та підвищення кваліфікації українських
спеціалістів з експортного контролю, їх стажування у відповідних
організаціях та установах іноземних держав;
забезпечує в межах своєї компетенції реалізацію вимог щодо
охорони державної таємниці згідно із Законом України "Про державну
таємницю" ( 3855-12 );
сприяє залученню в Україну технічної, фінансової та інших
видів допомоги від окремих держав і міжнародних організацій з
метою вдосконалення системи державного експортного контролю в
Україні;
бере участь в організаційному та інформаційно-аналітичному
забезпеченні діяльності Комітету з політики військово-технічного
співробітництва та експортного контролю при Президентові України;
( Абзац дев"ятнадцятий пункту 4 із змінами, внесеними згідно з
Постановою КМ N 244 ( 244-2001-п ) від 14.03.2001 )
виконує інші функції, що випливають з покладених на нього
завдань.
5. Держекспортконтроль має право:
залучати спеціалістів органів виконавчої влади, підприємств,
установ та організацій (за погодженням з їх керівниками) до
розгляду питань, що належать до його компетенції, а також для
участі в роботі експертних рад, які утворюються при ньому;
залучати в установленому порядку до проведення експертизи і
надання консультацій позаштатних радників (експертів), перелік
яких затверджує його голова;
одержувати в установленому порядку від органів виконавчої
влади і органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та
організацій інформацію, необхідну для виконання покладених на
нього завдань;
брати участь у заходах, що здійснюються в рамках міжнародних
режимів експортного контролю;
скликати в установленому порядку наради з питань, які
належать до його компетенції;
у межах своїх повноважень видавати накази
організаційно-розпорядчого характеру, організовувати і
контролювати їх виконання.
6. Держекспортконтроль очолює голова, який призначається на
посаду та звільняється з посади Кабінетом Міністрів України за
поданням Міністра економіки та з питань європейської інтеграції.
Голова Держекспортконтролю є членом колегії Мінекономіки.
7. Голова Держекспортконтролю має трьох заступників, у тому
числі одного першого, які призначаються на посаду та звільняються
з посади Кабінетом Міністрів України за поданням Міністра
економіки та з питань європейської інтеграції, погодженим з
головою Держекспортконтролю.
Розподіл обов"язків між заступниками провадить голова
Держекспортконтролю.
8. Голова Держекспортконтролю:
здійснює керівництво діяльністю Держекспортконтролю та несе
персональну відповідальність перед Кабінетом Міністрів України та
Міністром економіки та з питань європейської інтеграції за
виконання покладених на Держекспортконтроль завдань;
призначає на посаду та звільняє з посади керівників
структурних підрозділів та інших працівників Держекспортконтролю,
крім заступників голови Держекспортконтролю;
визначає ступінь відповідальності своїх заступників та
керівників структурних підрозділів Держекспортконтролю;
притягає до дисциплінарної відповідальності керівників
структурних підрозділів та інших працівників Держекспортконтролю,
крім своїх заступників;
підписує видані в межах компетенції Держекспортконтролю
накази, організовує перевірку їх виконання;
затверджує положення про структурні підрозділи
Держекспортконтролю;
здійснює інші повноваження, передбачені законодавством та цим
Положенням.
9. Для погодженого вирішення питань, що належать до
компетенції Держекспортконтролю, обговорення найважливіших
напрямів його діяльності у Держекспортконтролі утворюється колегія
у складі його голови (голова колегії), заступників голови та
керівників структурних підрозділів Держекспортконтролю.
Персональний склад колегії затверджується Міністром економіки та з
питань європейської інтеграції.
Рішення колегії проводяться в життя наказами
Держекспортконтролю.
10. З метою прийняття узгоджених рішень з окремих питань
здійснення міжнародних передач товарів, що підлягають державному
експортному контролю, при Держекспортконтролі може бути утворено
міжвідомчі дорадчі та консультативні органи. Склад та положення
про ці органи погоджуються з відповідними міністерствами та іншими
центральними органами виконавчої влади і затверджуються Міністром
економіки та з питань європейської інтеграції.
11. Граничну чисельність працівників та структуру
Держекспортконтролю затверджує Міністр економіки та з питань
європейської інтеграції в межах граничної чисельності працівників
Мінекономіки, затвердженої Кабінетом Міністрів України.
12. Штатний розпис, кошторис доходів і видатків
Держекспортконтролю затверджує його голова за погодженням з
Міністром економіки та з питань європейської інтеграції та
Мінфіном.
13. Держекспортконтроль утримується за рахунок державного
бюджету в межах коштів, передбачених на утримання Мінекономіки.
14. Умови оплати праці працівників Держекспортконтролю
визначаються Кабінетом Міністрів України.
15. Держекспортконтроль є юридичною особою, має самостійний
баланс, рахунки в установах банків, печатку із зображенням
Державного Герба України і своїм найменуванням.
Інші НПА
Лист МОНмолодьспорт №839 від 16.07.2014 Про затвердження Змін до Умов прийому до вищих навчальних закладів України в 2014 році Лист Вищий господарський суд України №01-06/1666/14 від 27.10.2014 Про доповнення Інформаційного листа Вищого господарського суду України від 15.03.2011 № 01-06/249 "Про постанови Верховного Суду України, прийняті за результатами перегляду судових рішень господарських судів" Лист Вищий господарський суд України №01-06/249 від 15.03.2011 Про постанови Верховного Суду України, прийняті за результатами перегляду судових рішень господарських судів Лист Вищий господарський суд України №01-06/1686/14 від 04.11.2014 Про внесення змін до пунктів 10, 33 Інформаційного листа Вищого господарського суду України від 28.03.2013 № 01-06/606/2013 "Про Закон України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (у редакції Закону України від 22.12.2011 № 4212-VI)" Лист Вищий господарський суд України №01-06/606/2013 від 28.03.2013 Про Закон України \"Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом\" (у редакції Закону України від 22.12.2011 № 4212-VI) Лист Мін'юст №6820-0-4-14/8.1 від 14.08.2014 Щодо відмови від обов'язковості та переходу до добровільності використання печаток суб'єктами господарюва Лист Мін'юст №Ч-13744/8.2 від 13.08.2014 Щодо встановлення ціни договору між суб'єктами господарювання у вигляді грошового еквівалента Лист НБУ №18-112/64483 від 05.11.2014 Про скасування пені та штрафів за договорами кредиту під час АТО Лист ВАСУ №1493/2/2/14-14 від 03.11.2014 Щодо розгляду адміністративних справ з урахуванням Закону України "Про здійснення правосуддя та кримінального провадження у зв'язку з проведенням антитерористичної операції" Лист НБУ №12-311/67934 від 17.11.2014 Щодо сплати збору на обов\'язкове державне пенсійне страхування з операцій купівлі іноземної валюти під час нарахування (утримання) податку на доходи фізичних осіб з процентів на валютні вкладиЧитати ще раз
Ухвала КСУ № 84 від 24.09.2014 Про відмову у відкритті конституційного провадження у справі за конституційним зверненням компанії \"Vuldi (UK) Limited\" щодо офіційного тлумачення положень частини дру... Закон України ВРУ № 5038-VI від 04.07.2012 Про внесення змін до деяких законів України щодо ліцензування імпорту лікарських засобів та визначення терміна \"активний фармацевтичний інгредієнт\"