Постанова КМУ № 656-2011-п від 09.06.2011 Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для фінансової підтримки державного підприємства "Національний центр Олександра Довженка"
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 9 червня 2011 р. № 656
Київ
Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для фінансової підтримки державного підприємства "Національний центр Олександра Довженка"
{Із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ
№ 275 від 05.04.2012}
Відповідно до частини сьомої статті 20 Бюджетного кодексу України Кабінет Міністрів України постановляє:
Затвердити Порядок використання коштів, передбачених у державному бюджеті для фінансової підтримки державного підприємства "Національний центр Олександра Довженка", що додається.
Прем"єр-міністр України
М.АЗАРОВ
Інд. 70
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 9 червня 2011 р. № 656
ПОРЯДОК
використання коштів, передбачених у державному бюджеті для фінансової підтримки державного підприємства "Національний центр Олександра Довженка"
1. Цей Порядок визначає механізм використання бюджетних коштів, передбачених у державному бюджеті за програмою “Створення та розповсюдження національних фільмів, фінансова підтримка державного підприємства “Національний центр Олександра Довженка”, для надання фінансової підтримки державного підприємства “Національний центр Олександра Довженка” (далі - бюджетні кошти).
{Пункт 1 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 275 від 05.04.2012}
2. Головним розпорядником бюджетних коштів є Мінкультури, розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня та відповідальним виконавцем бюджетної програми - Держкіно.
Одержувачем бюджетних коштів є державне підприємство "Національний центр Олександра Довженка" (далі - Національний центр).
3. Бюджетні кошти використовуються для підтримки діяльності Національного центру під час виконання його статутних завдань з метою сприяння збереженню та популяризації творів кіномистецтва.
{Пункт 3 в редакції Постанови КМ № 275 від 05.04.2012}
4. Бюджетні кошти спрямовуються на покриття поточних витрат Національного центру, у тому числі на оплату праці штатних працівників підприємства; оплату їх службових відряджень; справляння податків, зборів (обов"язкових платежів), оплату послуг фінансових установ; оплату оренди приміщень для фільмофонду; оплату транспортних послуг; оплату послуг зв"язку; придбання необхідних предметів, матеріалів та інвентарю; ремонт і обслуговування обладнання, програмного забезпечення; оплату юридичних та консультаційних послуг; оплату послуг з охорони території підприємства; оплату послуг з охорони праці та техніки безпеки; оплату комунальних послуг та енергоносіїв; оплату послуг з утримання комунікаційних систем підприємства у належному стані; виконання бюджетних зобов"язань минулих років (у разі їх наявності).
Бюджетні кошти з метою облаштування нових приміщень для утримання і збереження вихідних матеріалів на кіноплівці та цифрових носіях, модернізації виробничих потужностей спрямовуються також на оплату капітальних видатків.
5. Обсяг бюджетних коштів, що надається їх одержувачу для покриття поточних витрат, не забезпечених власними доходами, не повинен перевищувати 90 відсотків фактичного обсягу валового доходу, одержаного за підсумками року.
6. Одержувач бюджетних коштів складає розрахунок їх необхідного обсягу та подає його разом з інформацією про залишки бюджетних асигнувань на реєстраційних рахунках на звітну дату та фінансовою звітністю щокварталу до 5 числа місяця, що настає за звітнім періодом, розпоряднику нижчого рівня для подання до 10 числа місяця, що настає за звітним періодом, головному розпоряднику за встановленою ним формою.
7. У разі коли обсяг бюджетних коштів, які необхідно одержати Національному центру згідно з відповідним розрахунком, менший, головний розпорядник може прийняти такі рішення:
про припинення надання бюджетних коштів (якщо сума надлишково виділених таких коштів перевищує 50 відсотків їх середньомісячного планового обсягу);
про зменшення обсягу бюджетних коштів у поточному періоді (а у разі потреби - у наступних періодах) на суму надлишково виділених бюджетних коштів.
{Пункт 8 виключено на підставі Постанови КМ № 275 від 05.04.2012}
9. У разі зменшення бюджетних призначень Держкіно з метою недопущення виникнення кредиторської заборгованості на кінець року здійснює відповідне коригування суми видатків.
10. Держкіно затверджує результативні показники діяльності одержувача бюджетних коштів з поквартальною розбивкою та подає їх у двотижневий строк після затвердження розпису державного бюджету Мінкультури.
11. Закупівля товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти здійснюється в установленому законом порядку.
Попередня оплата таких товарів, робіт і послуг здійснюється з урахуванням положень бюджетного законодавства.
12. Не допускається спрямування бюджетних коштів на:
придбання товарів, робіт і послуг, які безпосередньо не пов"язані із провадженням статутної діяльності щодо утримання та збереження вихідних матеріалів;
оплату посередницьких послуг.
13. Відображення у первинному та бухгалтерському обліку інформації про отримані (створені) оборотні і необоротні активи, а також відкриття рахунків, реєстрація, облік зобов"язань в органах Казначейства та операції, пов"язані з використанням бюджетних коштів, здійснюються в установленому законодавством порядку.
{Пункт 13 в редакції Постанови КМ № 275 від 05.04.2012}
14. Складення та подання фінансової і бюджетної звітності про використання бюджетних коштів, а також контроль за їх цільовим та ефективним витрачанням здійснюються в установленому законодавством порядку.
Інші НПА
Лист МОНмолодьспорт №839 від 16.07.2014 Про затвердження Змін до Умов прийому до вищих навчальних закладів України в 2014 році Лист Вищий господарський суд України №01-06/1666/14 від 27.10.2014 Про доповнення Інформаційного листа Вищого господарського суду України від 15.03.2011 № 01-06/249 "Про постанови Верховного Суду України, прийняті за результатами перегляду судових рішень господарських судів" Лист Вищий господарський суд України №01-06/249 від 15.03.2011 Про постанови Верховного Суду України, прийняті за результатами перегляду судових рішень господарських судів Лист Вищий господарський суд України №01-06/1686/14 від 04.11.2014 Про внесення змін до пунктів 10, 33 Інформаційного листа Вищого господарського суду України від 28.03.2013 № 01-06/606/2013 "Про Закон України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (у редакції Закону України від 22.12.2011 № 4212-VI)" Лист Вищий господарський суд України №01-06/606/2013 від 28.03.2013 Про Закон України \"Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом\" (у редакції Закону України від 22.12.2011 № 4212-VI) Лист Мін'юст №6820-0-4-14/8.1 від 14.08.2014 Щодо відмови від обов'язковості та переходу до добровільності використання печаток суб'єктами господарюва Лист Мін'юст №Ч-13744/8.2 від 13.08.2014 Щодо встановлення ціни договору між суб'єктами господарювання у вигляді грошового еквівалента Лист НБУ №18-112/64483 від 05.11.2014 Про скасування пені та штрафів за договорами кредиту під час АТО Лист ВАСУ №1493/2/2/14-14 від 03.11.2014 Щодо розгляду адміністративних справ з урахуванням Закону України "Про здійснення правосуддя та кримінального провадження у зв'язку з проведенням антитерористичної операції" Лист НБУ №12-311/67934 від 17.11.2014 Щодо сплати збору на обов\'язкове державне пенсійне страхування з операцій купівлі іноземної валюти під час нарахування (утримання) податку на доходи фізичних осіб з процентів на валютні вкладиЧитати ще раз
Постанова КМУ № 643-2011-п від 09.06.2011 Про затвердження бюджету Пенсійного фонду України на 2011 рік Постанова КМУ № 2256-99-п від 10.12.1999 Про передачу Раді міністрів Автономної Республіки Крим та обласним державним адміністраціям права вимоги щодо заборгованості сільськогосподарських товаровиробн...