Постанова КМУ № 665-2007-п від 26.04.2007 Про затвердження Національної рейтингової шкали
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 26 квітня 2007 р. N 665
Київ
Про затвердження
Національної рейтингової шкали
Відповідно до частини восьмої статті 4-1 Закону України "Про
державне регулювання ринку цінних паперів в Україні" ( 448/96-ВР )
Кабінет Міністрів України п о с т а н о в л я є:
1. Затвердити Національну рейтингову шкалу, що додається.
2. Внести до Концепції створення системи рейтингової оцінки
регіонів, галузей національної економіки, суб"єктів
господарювання, схваленої розпорядженням Кабінету Міністрів
України від 1 квітня 2004 р. N 208 ( 208-2004-р ) (Офіційний
вісник України, 2004 р., N 14, ст. 976), такі зміни:
у першому реченні абзацу третього розділу 1 слова "за
національною шкалою згідно з додатком" замінити словами "за
Національною рейтинговою шкалою";
в абзаці восьмому розділу 1 і в назві та абзаці першому
розділу 2 слова "національна шкала кредитних рейтингів" у всіх
відмінках замінити словами "Національна рейтингова шкала" у
відповідному відмінку;
абзац одинадцятий розділу 1 виключити;
визнати таким, що втратив чинність, додаток до Концепції.
3. Ця постанова набирає чинності з дня опублікування.
Прем"єр-міністр України В.ЯНУКОВИЧ
Інд. 34
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 26 квітня 2007 р. N 665
НАЦІОНАЛЬНА РЕЙТИНГОВА ШКАЛА
I. Довгострокові кредитні рейтинги (більше ніж один рік)
1. Інвестиційні рівні
uaAAA Позичальник або окремий борговий інструмент з рейтингом
uaAAA характеризується найвищою кредитоспроможністю
порівняно з іншими українськими позичальниками або
борговими інструментами
uaAA Позичальник або окремий борговий інструмент з рейтингом
uaAA характеризується дуже високою кредитоспроможністю
порівняно з іншими українськими позичальниками або
борговими інструментами
uaA Позичальник або окремий борговий інструмент з рейтингом uaA
характеризується високою кредитоспроможністю порівняно з
іншими українськими позичальниками або борговими
інструментами. Рівень кредитоспроможності чутливий до
впливу несприятливих комерційних, фінансових та економічних
умов
uaBBB Позичальник або окремий борговий інструмент з рейтингом
uaBBB характеризується достатньою кредитоспроможністю
порівняно з іншими українськими позичальниками або
борговими інструментами. Рівень кредитоспроможності
залежить від впливу несприятливих комерційних, фінансових
та економічних умов
2. Спекулятивні рівні
uaBB Позичальник або окремий борговий інструмент з рейтингом
uaBB характеризується кредитоспроможністю нижчою ніж
достатня порівняно з іншими українськими позичальниками або
борговими інструментами. Висока залежність рівня
кредитоспроможності від впливу несприятливих комерційних,
фінансових та економічних умов
uaB Позичальник або окремий борговий інструмент з рейтингом uaB
характеризується низькою кредитоспроможністю порівняно з
іншими українськими позичальниками або борговими
інструментами. Дуже висока залежність рівня
кредитоспроможності від впливу несприятливих комерційних,
фінансових та економічних умов
uaCCC Позичальник або окремий борговий інструмент з рейтингом
uaCCC характеризується дуже низькою кредитоспроможністю
порівняно з іншими українськими позичальниками або
борговими інструментами. Потенційна вірогідність дефолту
uaCC Позичальник або окремий борговий інструмент з рейтингом
uaCC характеризується високою вірогідністю дефолту
uaC Позичальник очікує дефолт за борговими зобов"язаннями
uaD Дефолт. Виплата відсотків і основної суми за борговими
зобов"язаннями позичальника припинена без досягнення згоди
з кредиторами щодо реструктуризації заборгованості до
настання строку платежу
II. Короткострокові кредитні рейтинги (до одного року)
1. Інвестиційні рівні
uaK1 Позичальник або окремий борговий інструмент
характеризується найвищою кредитоспроможністю порівняно з
іншими українськими позичальниками або борговими
інструментами. Фінансовий стан такого позичальника дає
змогу запобігти передбачуваним ризикам у короткостроковому
періоді
uaK2 Позичальник або окремий борговий інструмент
характеризується високою кредитоспроможністю порівняно з
іншими українськими позичальниками або борговими
інструментами. Фінансовий стан такого позичальника
достатньо високий для того, щоб запобігти передбачуваним
ризикам у короткостроковому періоді
uaK3 Позичальник або окремий борговий інструмент
характеризується достатньою кредитоспроможністю порівняно з
іншими українськими позичальниками або борговими
інструментами. Фінансовий стан такого позичальника
задовільний для того, щоб запобігти передбачуваним ризикам
у короткостроковому періоді
2. Спекулятивні рівні
uaK4 Позичальник або окремий борговий інструмент
характеризується низькою кредитоспроможністю порівняно з
іншими українськими позичальниками або борговими
інструментами. Фінансовий стан такого позичальника
недостатній для того, щоб запобігти передбачуваним ризикам
у короткостроковому періоді
uaK5 Позичальник або окремий борговий інструмент
характеризується дуже низькою кредитоспроможністю порівняно
з іншими українськими позичальниками або борговими
інструментами. Фінансовий стан такого позичальника не дає
змоги запобігти передбачуваним ризикам у короткостроковому
періоді
uaKD Позичальник оголосив дефолт за борговими зобов"язаннями
_______________
Примітка. ua Рейтинги, отримані відповідно до Національної
рейтингової шкали
У разі застосування Національної рейтингової шкали
можуть використовуватися такі додаткові позначення:
- або + Проміжні категорії рейтингу відносно
основних категорій
(pi) Рейтинги, визначені на підставі
використання лише публічної інформації
відкликаний Рейтинг, відкликаний у зв"язку з тим,
що позичальник не надає необхідної
інформації для оновлення рейтингу або
з інших причин
призупинений Рейтинг, що може бути відкликаний (як
проміжний етап перед його можливим
відкликанням) у зв"язку з тим, що
позичальник не надає необхідної
інформації для оновлення рейтингу або
з інших причин
Інші НПА
Лист МОНмолодьспорт №839 від 16.07.2014 Про затвердження Змін до Умов прийому до вищих навчальних закладів України в 2014 році Лист Вищий господарський суд України №01-06/1666/14 від 27.10.2014 Про доповнення Інформаційного листа Вищого господарського суду України від 15.03.2011 № 01-06/249 "Про постанови Верховного Суду України, прийняті за результатами перегляду судових рішень господарських судів" Лист Вищий господарський суд України №01-06/249 від 15.03.2011 Про постанови Верховного Суду України, прийняті за результатами перегляду судових рішень господарських судів Лист Вищий господарський суд України №01-06/1686/14 від 04.11.2014 Про внесення змін до пунктів 10, 33 Інформаційного листа Вищого господарського суду України від 28.03.2013 № 01-06/606/2013 "Про Закон України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (у редакції Закону України від 22.12.2011 № 4212-VI)" Лист Вищий господарський суд України №01-06/606/2013 від 28.03.2013 Про Закон України \"Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом\" (у редакції Закону України від 22.12.2011 № 4212-VI) Лист Мін'юст №6820-0-4-14/8.1 від 14.08.2014 Щодо відмови від обов'язковості та переходу до добровільності використання печаток суб'єктами господарюва Лист Мін'юст №Ч-13744/8.2 від 13.08.2014 Щодо встановлення ціни договору між суб'єктами господарювання у вигляді грошового еквівалента Лист НБУ №18-112/64483 від 05.11.2014 Про скасування пені та штрафів за договорами кредиту під час АТО Лист ВАСУ №1493/2/2/14-14 від 03.11.2014 Щодо розгляду адміністративних справ з урахуванням Закону України "Про здійснення правосуддя та кримінального провадження у зв'язку з проведенням антитерористичної операції" Лист НБУ №12-311/67934 від 17.11.2014 Щодо сплати збору на обов\'язкове державне пенсійне страхування з операцій купівлі іноземної валюти під час нарахування (утримання) податку на доходи фізичних осіб з процентів на валютні вкладиЧитати ще раз
Постанова КМУ № 781-2007-п від 30.05.2007 Про внесення змін до Порядку обслуговування громадян залізничним транспортом Постанова КМУ № 693-2010-п від 04.08.2010 Про внесення змін до Порядку безспірного вилучення коштів з місцевих бюджетів, витрачених на видатки, які повинні були провадитися з іншого бюджету