Постанова КМУ № 776-2008-п від 03.09.2008 Про внесення змін до Програми розвитку державної служби на 2005-2010 роки
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 3 вересня 2008 р. N 776
Київ
Про внесення змін до Програми розвитку
державної служби на 2005-2010 роки
Кабінет Міністрів України п о с т а н о в л я є:
Внести до Програми розвитку державної служби на 2005-2010
роки, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 8
червня 2004 р. N 746 ( 746-2004-п ) (Офіційний вісник України,
2004 р., N 23, ст. 1554), зміни, що додаються.
Прем"єр-міністр України Ю.ТИМОШЕНКО
Інд. 19
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 3 вересня 2008 р. N 776
ЗМІНИ,
що вносяться до Програми розвитку
державної служби на 2005-2010 роки
( 746-2004-п )
1. Розділ II доповнити:
1) після абзацу десятого новим абзацом такого змісту:
"створення системи управління якістю в органах державної
влади та органах місцевого самоврядування;".
У зв"язку з цим абзаци одинадцятий - п"ятнадцятий вважати
відповідно абзацами дванадцятим - шістнадцятим;
2) абзацом такого змісту:
"- інституціонального розвитку державних органів.".
2. У розділі IV:
1) доповнити розділ після абзацу шостого новим абзацом такого
змісту:
"відповідності системи державного управління в Україні
базовим показникам SIGMA;".
У зв"язку з цим абзаци сьомий - тридцять третій вважати
відповідно абзацами восьмим - тридцять четвертим;
2) в абзаці чотирнадцятому цифри і слово "2007 року" замінити
цифрами і словом "2008 року";
3) абзац п"ятнадцятий виключити;
4) абзац сімнадцятий викласти у такій редакції:
"проведення щорічного конкурсу "Приязна адміністрація";";
5) виключити:
в абзаці двадцять п"ятому слова і цифри "в 2005 році";
в абзаці тридцять другому слова і цифри "у 2005 році";
в абзаці тридцять третьому слова і цифри "у період до
2007 року".
3. У розділі V:
1) в абзаці другому слова і цифри "протягом 2005-2006 років"
замінити словами і цифрами "протягом 2008-2010 років";
2) доповнити розділ після абзацу дванадцятого новим абзацом
такого змісту:
"проведення щорічного конкурсу "Кращий державний
службовець";".
У зв"язку з цим абзаци тринадцятий - двадцятий вважати
відповідно абзацами чотирнадцятим - двадцять першим;
3) абзац двадцять перший викласти у такій редакції:
"вдосконалення законодавчого врегулювання процедури
притягнення державних службовців до дисциплінарної
відповідальності.".
4. У розділі VI:
1) абзаци четвертий і дев"ятий викласти у такій редакції:
"розроблення та прийняття нормативно-правових актів з питань
визначення принципів та особливостей організації державної служби
і системи державних органів відповідно до європейських стандартів,
у тому числі запобігання вчиненню корупційних дій;";
"удосконалити, у тому числі шляхом внесення відповідних змін
до законодавства, порядок призначення на посаду та звільнення з
посади державних службовців;";
2) в абзаці тринадцятому цифри і слово "2006 році" замінити
цифрами і словом "2010 році";
3) в абзаці чотирнадцятому слова і цифри "не пізніше ніж у
2007 році" виключити;
4) доповнити розділ після абзацу двадцять сьомого новим
абзацом такого змісту:
"запобігання виникненню законодавчих колізій, що створюють
можливості для корупційних дій та інших зловживань на державній
службі.".
У зв"язку з цим абзац двадцять восьмий вважати абзацом
двадцять дев"ятим.
5. У розділі VII:
1) доповнити розділ після абзацу четвертого новими абзацами
такого змісту:
"Раціоналізація системи управління державною службою
передбачає, в першу чергу, створення інституціональної
спроможності державних органів здійснювати комплекс заходів,
спрямованих на адаптацію державної служби України до стандартів
ЄС, зокрема:
використання таких інструментів інституціонального розвитку
Європейської Комісії, як Twinning і TAIEX, які є необхідними для
адаптації законодавства України до законодавства ЄС та
встановлення робочих зв"язків між державними службовцями України
та країн ЄС;
створення, забезпечення функціонування і розвиток мережі груп
аналізу політики в усіх державних органах як інституціональної
основи для координації процесу формування державної політики;
ініціювання, підготовку та реалізацію спільних з міжнародними
фінансовими організаціями проектів інституціонального розвитку у
сфері державної служби.".
У зв"язку з цим абзаци п"ятий - дев"ятий вважати відповідно
абзацами дев"ятим - тринадцятим;
2) абзац дванадцятий виключити;
3) доповнити розділ абзацами такого змісту:
"відбору державних службовців з урахуванням рівня професійної
компетентності та забезпеченням публічного, прозорого і
справедливого оцінювання кандидатів на зайняття посад усіх рівнів.
Одним із шляхів раціоналізації системи управління державної
служби є стандартизація діяльності органу виконавчої влади,
зокрема визначення єдиних стандартів і процедур його діяльності,
розроблення методичних рекомендацій щодо запровадження в органах
виконавчої влади системи управління якістю відповідно до
міжнародного стандарту ISO 9001-2001, що дасть змогу забезпечити
належну якість надання державних послуг та їх адресність.".
6. У розділі VIII:
1) абзац третій викласти у такій редакції:
"створення умов для залучення кваліфікованої молоді на
державну службу з перспективою подальшого професійного
зростання;";
2) в абзаці шостому слова "освітній галузі" замінити словами
"галузі знань";
3) доповнити абзац дев"ятий після слів "із залученням"
словами "спеціально уповноваженого";
4) доповнити розділ:
після абзацу одинадцятого новими абзацами такого змісту:
"удосконалення механізму вивчення потреб державних органів у
професійному навчанні державних службовців з метою їх ефективного
задоволення, а також здійснення подальшого планування таких
потреб;
адаптацію програм професійного навчання державних службовців
та посадових осіб місцевого самоврядування до стандартів ЄС;
створення гнучкої системи організації тренінгового навчання
державних службовців з метою набуття ними практичних навичок,
необхідних для виконання службових обов"язків;
створення умов для періодичного стажування та навчання
державних службовців у відповідних органах та установах інших
держав, у тому числі за рахунок міжнародної технічної допомоги;
організацію та проведення спільних заходів органів державної
влади, органів місцевого самоврядування, громадських організацій з
метою розв"язання проблем державного управління та місцевого
самоврядування, у тому числі із залученням молоді.".
У зв"язку з цим абзаци дванадцятий - двадцять перший вважати
відповідно абзацами сімнадцятим - двадцять шостим;
після абзацу двадцять першого новими абзацами такого змісту:
"правове регулювання відносин України з ЄС;
інформаційна політика ЄС та європейська модель налагодження
зв"язків державних структур з громадськістю;".
У зв"язку з цим абзаци двадцять другий - двадцять шостий
вважати відповідно абзацами двадцять четвертим - двадцять восьмим;
абзацом такого змісту:
"Реформування системи професійного навчання державних
службовців та посадових осіб місцевого самоврядування повинне
здійснюватися з урахуванням європейських стандартів з метою
створення ефективної системи підготовки висококваліфікованих
державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування.".
7. У розділі IX:
1) виключити:
в абзаці двадцять третьому слова і цифри "у 2007 році";
в абзаці двадцять восьмому слова і цифри "протягом
2005-2007 років";
2) доповнити:
абзац двадцять дев"ятий після слів "мережі в" словами
"спеціально уповноваженому";
розділ абзацом такого змісту:
"єдину базу даних про вакантні посади державних службовців
усіх державних органів, які розміщувати на офіційних веб-сайтах
спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади з
питань державної служби та інших державних органів.".
8. Доповнити Програму розділом IX-1 такого змісту:
"Розділ IX-1. Очікувані результати та ефективність Програми
У результаті виконання завдань і заходів, передбачених
Програмою, буде забезпечено:
формування ефективного інституту державної служби, який
базуватиметься на принципах стабільності, професіоналізму,
політичної неупередженості та відповідатиме європейським
стандартам;
прийняття нового законодавства про державну службу з
урахуванням стандартів ЄС;
удосконалення структури державних органів з метою
забезпечення ефективного надання державних послуг;
підвищення рівня професійних знань, умінь і навичок державних
службовців відповідно до європейських стандартів;
формування інституціональної спроможності системи державної
служби з метою її наближення до стандартів ЄС;
запровадження у системі державних органів електронного
урядування;
створення ефективного механізму запобігання проявам корупції
на державній службі.
Результати виконання завдань і заходів Програми
відображаються в заключному аналітичному звіті про її виконання.".
9. Розділ X викласти у такій редакції:
"Розділ Х. Фінансове забезпечення
Фінансування Програми здійснюється відповідно до орієнтовного
обсягу, зазначеного у додатку.
Обсяг фінансування завдань і заходів Програми визначається
щороку виходячи з обсягів видатків, передбачених з цією метою у
Державному бюджеті України на відповідний рік.".
10. Додаток до Програми викласти у такій редакції:
"Додаток
до Програми
ЗАВДАННЯ І ЗАХОДИ
розвитку державної служби на 2008-2010 роки
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- | Найменування | Найменування | Значення показника | Найменування | Головний | Джерела |Орієнтовний| У тому числі за | | завдання | показника |---------------------| заходу | розпорядник |фінансування| обсяг | роками | | | |усього| за роками | | бюджетних |(державний, | фінансу- | | | | | |--------------| | коштів | місцевий | вання, |-------------------| | | | |2008|2009|2010| | | бюджет, | тис. |2008 | 2009 | 2010 | | | | | | | | | | інші) | гривень | | | | |------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------| | Підвищення ефективності виконання державною службою завдань і функцій держави | |------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------| |1. Удосконалення |кількість | 1 | 1 | | |розроблення проекту|Головдержслужба|державний | 300 | 300 | | | |системи та |проектів | | | | |Концепції | |бюджет | | | | | |структури |нормативно- | | | | |удосконалення | | | | | | | |органів |правових | | | | |системи та | | | | | | | |виконавчої влади |актів | | | | |структури органів | | | | | | | | | | | | | |виконавчої влади | | | | | | | | |-----------------+------+----+----+----+-------------------+---------------+------------+-----------+-----+------+------| | |кількість | 1 | 1 | | |формування реєстрів| - " - | - " - | 850 | 850 | | | | |реєстрів | | | | |державних функцій | | | | | | | | |державних | | | | |та послуг за | | | | | | | | |функцій | | | | |результатами | | | | | | | | | | | | | |горизонтального | | | | | | | | | | | | | |функціонального | | | | | | | | | | | | | |обстеження органів | | | | | | | | | | | | | |виконавчої влади | | | | | | | | |-----------------+------+----+----+----+-------------------+---------------+------------+-----------+-----+------+------| | |оновлення | 2 | | 1 | 1 |запровадження | - " - | - " - | 1200 | | 600 | 600 | | |реєстрів | | | | |механізму | | | | | | | | |державних | | | | |постійного | | | | | | | | |функцій | | | | |оновлення реєстрів | | | | | | | | | | | | | |державних функцій | | | | | | | | | | | | | |та послуг | | | | | | | | |-----------------+------+----+----+----+-------------------+---------------+------------+-----------+-----+------+------| | |кількість | 2 | | 1 | 1 |проведення | - " - | - " - | 1600 | | 750 | 850 | | |конкурсів | | | | |щорічного конкурсу | | | | | | | | | | | | | |"Приязна | | | | | | | | | | | | | |адміністрація" | | | | | | | |-----------------+-----------------+------+----+----+----+-------------------+---------------+------------+-----------+-----+------+------| |2. Посилення в |кількість | 30 | 10 | 10 | 10 |застосування | - " - |державний | 4600 |1200 | 1600 | 1800 | |органах |проектів Twinning| | | | |інструментів | |бюджет, | | | | | |виконавчої влади |-----------------+------+----+----+----|інституціональної | |міжнародна | | | | | |інституціональної|кількість заходів| 75 | 25 | 25 | 25 |розбудови Twinning,| |технічна | | | | | |спроможності, |TAIEX | | | | |TAIEX і SIGMA та | |допомога | | | | | |необхідної для |-----------------+------+----+----+----|забезпечення | | | | | | | |адаптації |чисельність | 1800 |600 |600 |600 |діяльності | | | | | | | |національного |учасників заходів| | | | |Адміністративного | | | | | | | |законодавства до |TAIEX | | | | |офісу програми | | | | | | | |законодавства |-----------------+------+----+----+----|Twinning | | | | | | | |ЄС |кількість | 12 | 2 | 4 | 6 | | | | | | | | |(acquis |заходів, | | | | | | | | | | | | |communautaire) |проведених за | | | | | | | | | | | | | |участю експертів | | | | | | | | | | | | | |SIGMA | | | | | | | | | | | | | |-----------------+------+----+----+----+-------------------+---------------+------------+-----------+-----+------+------| | |частка | 90 | 40 | 60 | 90 |забезпечення |Головдержслужба|державний | 11550 |3550 | 3750 | 4250 | | |центральних | | | | |адаптації державної| |бюджет | | | | | | |органів | | | | |служби до | | | | | | | | |виконавчої влади,| | | | |стандартів ЄС | | | | | | | | |в яких | | | | | | | | | | | | | |здійснюються | | | | | | | | | | | | | |заходи, відсотків| | | | | | | | | | | | | |-----------------+------+----+----+----+-------------------+---------------+------------+-----------+-----+------+------| | |кількість | 42 | 7 | 15 | 20 |забезпечення | - " - | - " - | 6753 |1253 | 2600 | 2900 | | |документів з | | | | |інституціоналізацїї| | | | | | | | |питань державної | | | | |та розвитку мережі | | | | | | | | |політики | | | | |груп аналізу | | | | | | | | | | | | | |політики в системі | | | | | | | | | | | | | |центральних органів| | | | | | | | | | | | | |виконавчої влади | | | | | | | |-----------------+-----------------+------+----+----+----+-------------------+---------------+------------+-----------+-----+------+------| |3. Організація |кількість | 3 | 1 | 1 | 1 |дослідження історії| - " - | - " - | 1500,5 |700,5| 800 | | |наукових |академічних | | | | |державної служби в | | | | | | | |досліджень і |видань | | | | |Україні | | | | | | | |прикладних |-----------------+------+----+----+----+-------------------+---------------+------------+-----------+-----+------+------| |розробок у сфері |кількість | 4 | | 1 | 3 |розроблення | - " - | - " - | 2850 | | 1400 | 1450 | |державної служби |реалізованих | | | | |механізму | | | | | | | |та з питань її |пілотних | | | | |оцінювання | | | | | | | |адаптації до |проектів | | | | |професійних, | | | | | | | |стандартів ЄС | | | | | |ділових і | | | | | | | | | | | | | |моральних якостей | | | | | | | | | | | | | |кандидатів на | | | | | | | | | | | | | |посади державних | | | | | | | | | | | | | |службовців | | | | | | | | |-----------------+------+----+----+----+-------------------+---------------+------------+-----------+-----+------+------| | |кількість | 3 | | 1 | 2 |удосконалення | - " - | - " - | 3800 | | 1700 | 2100 | | |прикладних | | | | |механізму та | | | | | | | | |розробок | | | | |процедури | | | | | | | | | | | | | |публічного | | | | | | | | | | | | | |адміністрування | | | | | | | | | | | | | |відповідно до | | | | | | | | | | | | | |стандартів ЄС | | | | | | | |-----------------+-----------------+------+----+----+----+-------------------+---------------+------------+-----------+-----+------+------| |4. Поглиблення |кількість | 45 | 10 | 15 | 20 |виконання планів | - " - |державний | 1500 | 300 | 460 | 740 | |міжнародного |міжнародних | | | | |співробітництва і | |бюджет, | | | | | |співробітництва |заходів | | | | |проведення спільних| |міжнародна | | | | | |у сфері державної| | | | | |заходів у рамках | |технічна | | | | | |служби та | | | | | |міжурядових та | |допомога | | | | | |державного | | | | | |міжвідомчих | | | | | | | |управління | | | | | |договорів про | | | | | | | | | | | | | |співробітництво у | | | | | | | | | | | | | |сфері державної | | | | | | | | | | | | | |служби, з питань | | | | | | | | | | | | | |державного | | | | | | | | | | | | | |управління та | | | | | | | | | | | | | |адміністративної | | | | | | | | | | | | | |реформи | | | | | | | | |-----------------+------+----+----+----+-------------------+---------------+------------+-----------+-----+------+------| | |кількість | 11 | 2 | 4 | 5 |посилення ролі |Головдержслужба|державний | 2200 | 400 | 800 | 1000 | | |заходів, | | | | |України у | |бюджет | | | | | | |проведених | | | | |міжнародних | | | | | | | | |міжнародними | | | | |організаціях, що | | | | | | | | |організаціями | | | | |беруть участь у | | | | | | | | |за участю | | | | |вирішенні питань | | | | | | | | |України | | | | |державного | | | | | | | | | | | | | |управління та | | | | | | | | | | | | | |державної служби | | | | | | | | | | | | | |(насамперед в | | | | | | | | | | | | | |Організації | | | | | | | | | | | | | |економічного | | | | | | | | | | | | | |співробітництва та | | | | | | | | | | | | | |розвитку, | | | | | | | | | | | | | |Європейському | | | | | | | | | | | | | |інституті | | | | | | | | | | | | | |державного | | | | | | | | | | | | | |управління, | | | | | | | | | | | | | |Організації | | | | | | | | | | | | | |Чорноморського | | | | | | | | | | | | | |економічного | | | | | | | | | | | | | |співробітництва), з| | | | | | | | | | | | | |урахуванням сплати | | | | | | | | | | | | | |членських внесків | | | | | | | | |-----------------+------+----+----+----+-------------------+---------------+------------+-----------+-----+------+------| | |кількість | 12 | 2 | 4 | 6 |здійснення заходів | - " - | - " - | 250 | | 100 | 150 | | |організаційних | | | | |щодо залучення | | | | | | | | |заходів | | | | |іноземних партнерів| | | | | | | | | | | | | |з метою проведення | | | | | | | | | | | | | |в Україні у 2017 | | | | | | | | | | | | | |році Глобального | | | | | | | | | | | | | |форуму ООН з питань| | | | | | | | | | | | | |державного | | | | | | | | | | | | | |управління | | | | | | | | |-----------------+------+----+----+----+-------------------+---------------+------------+-----------+-----+------+------| | |кількість | 1 | | | 1 |забезпечення | - " - |державний | 7000 | | | 7000 | | |інвестиційних | | | | |підготовки | |бюджет, | | | | | | |проектів | | | | |спільного із | |міжнародна | | | | | | | | | | | |Світовим банком | |технічна | | | | | | | | | | | |інвестиційного | |допомога | | | | | | | | | | | |проекту | | | | | | | | | | | | | |"Інституціональний | | | | | | | | | | | | | |розвиток та | | | | | | | | | | | | | |модернізація | | | | | | | | | | | | | |державної служби" | | | | | | | |------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------| | Прозорість і відповідальність у сфері державної служби | |------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------| |5. Запобігання |кількість | 2,1 |0,6 | 1 |1,5 |підвищення |Головдержслужба|державний | 2800 | 500 | 900 | 1400 | |проявам корупції |державних | | | | |кваліфікації | |бюджет | | | | | |на державній |службовців, що | | | | |працівників органів| | | | | | | |службі та на |підвищили | | | | |державної влади та | | | | | | | |службі в органах |кваліфікацію, | | | | |органів місцевого | | | | | | | |місцевого |тисяч | | | | |самоврядування з | | | | | | | |самоврядування | | | | | |питань боротьби з | | | | | | | | | | | | | |корупцією | | | | | | | | | | | | | |відповідно до | | | | | | | | | | | | | |рекомендацій GRECO | | | | | | | |-----------------+-----------------+------+----+----+----+-------------------+---------------+------------+-----------+-----+------+------| |6. Інформування |кількість | 28 | 3 | 10 | 15 |проведення | - " - | - " - | 3900 |1100 | 1400 | 1400 | |громадськості з |інформаційних | | | | |інформаційно- | | | | | | | |питань |заходів | | | | |рекламної | | | | | | | |функціонування | | | | | |соціальної | | | | | | | |та розвитку | | | | | |кампанії, | | | | | | | |державної служби | | | | | |запровадження | | | | | | | | | | | | | |тематичної рубрики | | | | | | | | | | | | | |в друкованих | | | | | | | | | | | | | |засобах масової | | | | | | | | | | | | | |інформації, | | | | | | | | | | | | | |створення теле- та | | | | | | | | | | | | | |радіопередач, | | | | | | | | | | | | | |спрямованих на | | | | | | | | | | | | | |популяризацію серед| | | | | | | | | | | | | |населення, зокрема | | | | | | | | | | | | | |молоді, державної | | | | | | | | | | | | | |служби та служби в | | | | | | | | | | | | | |органах місцевого | | | | | | | | | | | | | |самоврядування, | | | | | | | | | | | | | |поширення | | | | | | | | | | | | | |інформації щодо | | | | | | | | | | | | | |протидії корупції, | | | | | | | | | | | | | |правове виховання | | | | | | | | | | | | | |громадян та | | | | | | | | | | | | | |роз"яснення актів | | | | | | | | | | | | | |законодавства | | | | | | | | |-----------------+------+----+----+----+-------------------+---------------+------------+-----------+-----+------+------| | |кількість | 36 | 12 | 12 | 12 |забезпечення | - " - | - " - | 2100 | 700 | 700 | 700 | | |друкованих | | | | |випуску друкованих | | | | | | | | |видань | | | | |видань з питань | | | | | | | | | | | | | |функціонування та | | | | | | | | | | | | | |розвитку державної | | | | | | | | | | | | | |служби | | | | | | | |------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------| | Розвиток нормативно-правового забезпечення функціонування системи державної служби | |------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------| |7. Розроблення |кількість | 26 | | 26 | |розроблення |Головдержслужба|технічна | | | | | |нового |нормативно- | | | | |проектів | |допомога | | | | | |законодавства |правових актів | | | | |нормативно-правових| |Уряду | | | | | |з питань | | | | | |актів: | |Королівства | | | | | |державної | | | | | |необхідних для | |Данія | | | | | |служби та | | | | | |виконання Закону | | | | | | | |підготовка до | | | | | |України "Про | | | | | | | |його впровадження| | | | | |державну службу" | | | | | | | | | | | | | |( 3723-12 ) | | | | | | | | | | | | | |(нова редакція) | | | | | | | | |-----------------+------+----+----+----+-------------------+---------------+------------+-----------+-----+------+------| | | - " - | 1 | 1 | | |з питань | - " - | - " - | | | | | | | | | | | |дисциплінарної | | | | | | | | | | | | | |відповідальності | | | | | | | | | | | | | |державних | | | | | | | | | | | | | |службовців | | | | | | | | |-----------------+------+----+----+----+-------------------+---------------+------------+-----------+-----+------+------| | | - " - | 2 | 2 | | |з питань | - " - |державний | | | | | | | | | | | |врегулювання | |бюджет | | | | | | | | | | | |конфлікту інтересів| | | | | | | | |-----------------+------+----+----+----+-------------------+---------------+------------+-----------+-----+------+------| | | - " - | 30 | 5 | 7 | 18 |з питань | - " - | - " - | 600 | 100 | 140 | 360 | | | | | | | |удосконалення | | | | | | | | | | | | | |регулювання | | | | | | | | | | | | | |державної служби | | | | | | | | | | | | | |відповідно до | | | | | | | | | | | | | |Закону України "Про| | | | | | | | | | | | | |державну службу" | | | | | | | | | | | | | |( 3723-12 ) | | | | | | | |------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------| | Раціоналізація системи управління державною службою | |------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------| |8. Запровадження |кількість | 6 | | 3 | 3 |запровадження | - " - |технічна | | | | | |сучасних методів |реалізованих | | | | |сучасних методів | |допомога | | | | | |управління |пілотних | | | | |управління | |Уряду Канади| | | | | |персоналом у |проектів | | | | |персоналом у | | | | | | | |системі державної| | | | | |системі державної | | | | | | | |служби | | | | | |служби стосовно | | | | | | | | | | | | | |добору та вступу на| | | | | | | | | | | | | |державну службу, її| | | | | | | | | | | | | |проходження, | | | | | | | | | | | | | |оцінювання | | | | | | | | | | | | | |результатів | | | | | | | | | | | | | |діяльності | | | | | | | | | | | | | |державних | | | | | | | | | | | | | |службовців | | | | | | | | |-----------------+------+----+----+----+-------------------+---------------+------------+-----------+-----+------+------| | |кількість | 1 | | | 1 |розроблення нової |Головдержслужба|технічна | | | | | | |моделей | | | | |моделі класифікації| |допомога | | | | | | | | | | | |посад державних | |Уряду Канади| | | | | | | | | | | |службовців | | | | | | | | |-----------------+------+----+----+----+-------------------+---------------+------------+-----------+-----+------+------| | | - " - | 1 | | | 1 |розроблення моделі | - " - | - " - | | | | | | | | | | | |оплати праці з | | | | | | | | | | | | | |урахуванням | | | | | | | | | | | | | |результатів | | | | | | | | | | | | | |порівняльних | | | | | | | | | | | | | |досліджень | | | | | | | | |-----------------+------+----+----+----+-------------------+---------------+------------+-----------+-----+------+------| | |кількість | 1 | | | 1 |розроблення проекту| - " - |державний | 700 | | 400 | 300 | | |нормативно- | | | | |Державної цільової | |бюджет | | | | | | |правових актів | | | | |програми | | | | | | | | | | | | | |реформування | | | | | | | | | | | | | |державної служби на| | | | | | | | | | | | | |2011-2015 роки | | | | | | | | |-----------------+------+----+----+----+-------------------+---------------+------------+-----------+-----+------+------| | |кількість | 108 | | 54 | 54 |організація | - " - | - " - | 2200 | | 1100 | 1100 | | |ярмарків | | | | |регіональних | | | | | | | | | | | | | |ярмарків вакантних | | | | | | | | | | | | | |посад державних | | | | | | | | | | | | | |службовців, | | | | | | | | | | | | | |насамперед з метою | | | | | | | | | | | | | |залучення молоді до| | | | | | | | | | | | | |державної служби | | | | | | | |------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------| | Професіоналізація державної служби | |------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------| |9. Формування |кількість | 50 | | 20 | 30 |створення, розвиток| - " - |державний | 9000 | | 4000 | 5000 | |нової |заходів | | | | |та забезпечення | |бюджет, | | | | | |інституціональної| | | | | |діяльності школи | |технічна | | | | | |спроможності для | | | | | |вищого корпусу | |допомога | | | | | |професійного | | | | | |державної служби, | |Уряду | | | | | |навчання | | | | | |зокрема підготовка | |Ірландії | | | | | |державних | | | | | |та виконання | | | | | | | |службовців та | | | | | |тр
Інші НПА
Лист МОНмолодьспорт №839 від 16.07.2014 Про затвердження Змін до Умов прийому до вищих навчальних закладів України в 2014 році Лист Вищий господарський суд України №01-06/1666/14 від 27.10.2014 Про доповнення Інформаційного листа Вищого господарського суду України від 15.03.2011 № 01-06/249 "Про постанови Верховного Суду України, прийняті за результатами перегляду судових рішень господарських судів" Лист Вищий господарський суд України №01-06/249 від 15.03.2011 Про постанови Верховного Суду України, прийняті за результатами перегляду судових рішень господарських судів Лист Вищий господарський суд України №01-06/1686/14 від 04.11.2014 Про внесення змін до пунктів 10, 33 Інформаційного листа Вищого господарського суду України від 28.03.2013 № 01-06/606/2013 "Про Закон України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (у редакції Закону України від 22.12.2011 № 4212-VI)" Лист Вищий господарський суд України №01-06/606/2013 від 28.03.2013 Про Закон України \"Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом\" (у редакції Закону України від 22.12.2011 № 4212-VI) Лист Мін'юст №6820-0-4-14/8.1 від 14.08.2014 Щодо відмови від обов'язковості та переходу до добровільності використання печаток суб'єктами господарюва Лист Мін'юст №Ч-13744/8.2 від 13.08.2014 Щодо встановлення ціни договору між суб'єктами господарювання у вигляді грошового еквівалента Лист НБУ №18-112/64483 від 05.11.2014 Про скасування пені та штрафів за договорами кредиту під час АТО Лист ВАСУ №1493/2/2/14-14 від 03.11.2014 Щодо розгляду адміністративних справ з урахуванням Закону України "Про здійснення правосуддя та кримінального провадження у зв'язку з проведенням антитерористичної операції" Лист НБУ №12-311/67934 від 17.11.2014 Щодо сплати збору на обов\'язкове державне пенсійне страхування з операцій купівлі іноземної валюти під час нарахування (утримання) податку на доходи фізичних осіб з процентів на валютні вкладиЧитати ще раз
Постанова КМУ № 1364-2011-п від 28.12.2011 Про утворення територіальних органів Державного агентства лісових ресурсів та внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України Постанова КМУ № 345-2009-п від 15.04.2009 Про затвердження критерію, за яким оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності та визначається періодичність проведення планових заході... Постанова КМУ № 1895-98-п від 30.11.1998 Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 2 серпня 1996 р. N 897