Постанова КМУ № 790-2008-п від 03.09.2008 Про затвердження критеріїв розподілу суб"єктів господарювання за ступенем ризику їх діяльності у сфері автомобільного транспорту та визначення періодичності здійснення заходів державного нагляду (контролю)
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 3 вересня 2008 р. N 790
Київ
Про затвердження критеріїв розподілу суб"єктів
господарювання за ступенем ризику їх діяльності
у сфері автомобільного транспорту
та визначення періодичності здійснення
заходів державного нагляду (контролю)
{ Із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ
N 224 ( 224-2010-п ) від 02.03.2010 }
Відповідно до статей 5 і 22 Закону України "Про основні
засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської
діяльності" ( 877-16 ) Кабінет Міністрів України
п о с т а н о в л я є:
1. Затвердити критерії розподілу суб"єктів господарювання за
ступенем ризику їх діяльності у сфері автомобільного транспорту та
визначення періодичності здійснення заходів державного нагляду
(контролю), що додаються.
2. Ця постанова набирає чинності з дня опублікування.
Прем"єр-міністр України Ю.ТИМОШЕНКО
Інд. 21
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 3 вересня 2008 р. N 790
КРИТЕРІЇ
розподілу суб"єктів господарювання
за ступенем ризику їх діяльності
у сфері автомобільного транспорту
та визначення періодичності здійснення
заходів державного нагляду (контролю)
1. Критерії розподілу суб"єктів господарювання за ступенем
ризику їх діяльності у сфері автомобільного транспорту
встановлюються з метою оцінювання ступеня ризику від провадження
господарської діяльності такими суб"єктами для безпеки життя і
здоров"я населення, навколишнього природного середовища.
2. За критеріями залежно від імовірності виникнення
негативних наслідків суб"єкти господарювання усіх форм власності
розподіляються за високим, середнім та незначним ступенем ризику.
Відповідно до ступеня ризику визначається періодичність
здійснення заходів державного нагляду (контролю) посадовими
особами урядового органу державного управління з питань контролю
на автомобільному транспорті або його територіальними органами.
3. До критеріїв належать:
можливість виникнення катастроф, аварій,
дорожньо-транспортних пригод та інших подій на транспорті з вини
суб"єкта господарювання, що має відповідну ліцензію, працівників,
які виконують роботи з ремонту та технічного обслуговування
автотранспортних засобів або надають допоміжні послуги, пов"язані
з перевезенням пасажирів, їх багажу або вантажів автотранспортними
засобами, їх можливі наслідки та складність ліквідації таких
подій;
рівень дотримання автомобільними перевізниками законодавства
про автомобільний транспорт;
кількість споживачів послуг з перевезення автотранспортними
засобами;
результати аналізу причин та передумов виникнення катастроф,
аварій, дорожньо-транспортних пригод та інших подій на транспорті
з вини суб"єкта господарювання, що має відповідну ліцензію;
технічний стан автотранспортних засобів, що використовуються
для перевезення пасажирів, їх багажу або вантажів;
матеріально-технічна база суб"єкта господарювання, що має
відповідну ліцензію;
рівень кваліфікації персоналу автомобільного транспорту, що
залучається суб"єктом господарювання для надання послуг з
перевезення пасажирів, їх багажу або вантажів автотранспортними
засобами;
стан забезпечення безпеки на автомобільному транспорті;
рівень небезпеки для споживачів зазначених послуг, а також
розмір можливих втрат від виникнення дорожньо-транспортної
пригоди;
можливість виникнення факторів ризику і негативних наслідків
катастроф, аварій, дорожньо-транспортних пригод та інших подій на
транспорті для осіб, які можуть перебувати на автовокзалах,
автостанціях, автобусних зупинках, у місцях посадки та висадки
пасажирів, на стоянках таксі і автотранспортних засобів, у місцях
вантаження та розвантаження вантажних автомобілів,
контрольно-вагових комплексах, під час виїзду з підприємств та
місць стоянки у пунктах пропуску через державний кордон України,
поблизу зазначених об"єктів;
наявність у суб"єкта господарювання спеціально обладнаних
автотранспортних засобів для перевезення небезпечних,
надгабаритних та великовагових вантажів;
рівень екологічної безпеки діяльності суб"єкта
господарювання;
порушення норм викиду забруднювальних речовин, парникових
газів та наявність інших факторів негативного впливу;
пошкодження автотранспортними засобами доріг та їх
облаштування.
4. До суб"єктів господарювання з високим ступенем ризику від
провадження господарської діяльності для безпеки життя і здоров"я
населення, навколишнього природного середовища належать:
автомобільні перевізники; { Абзац другий в редакції Постанови
КМ N 224 ( 224-2010-п ) від 02.03.2010 }
автомобільні самозайняті перевізники; { Абзац третій в
редакції Постанови КМ N 224 ( 224-2010-п ) від 02.03.2010 }
суб"єкти, що здійснюють перед- та післярейсовий технічний
огляд автотранспортних засобів та медичний огляд стану здоров"я
водіїв;
суб"єкти, що проводять сертифікацію в сфері автомобільного
транспорту;
суб"єкти, що проводять контроль технічного стану
автотранспортних засобів.
5. До суб"єктів господарювання із середнім ступенем ризику
від провадження господарської діяльності для безпеки життя і
здоров"я населення, навколишнього природного середовища належать
суб"єкти господарювання, що надають автостанційні або
диспетчерські послуги.
6. До суб"єктів господарювання з незначним ступенем ризику
належать інші суб"єкти господарювання, не віднесені до суб"єктів
господарювання із високим та середнім ступенем ризику.
7. Заходи державного нагляду (контролю) у сфері діяльності
суб"єктів господарювання здійснюються з такою періодичністю:
з високим ступенем ризику - один раз на рік;
з середнім ступенем ризику - один раз на три роки;
з незначним ступенем ризику - один раз на п"ять років.
Інші НПА
Лист МОНмолодьспорт №839 від 16.07.2014 Про затвердження Змін до Умов прийому до вищих навчальних закладів України в 2014 році Лист Вищий господарський суд України №01-06/1666/14 від 27.10.2014 Про доповнення Інформаційного листа Вищого господарського суду України від 15.03.2011 № 01-06/249 "Про постанови Верховного Суду України, прийняті за результатами перегляду судових рішень господарських судів" Лист Вищий господарський суд України №01-06/249 від 15.03.2011 Про постанови Верховного Суду України, прийняті за результатами перегляду судових рішень господарських судів Лист Вищий господарський суд України №01-06/1686/14 від 04.11.2014 Про внесення змін до пунктів 10, 33 Інформаційного листа Вищого господарського суду України від 28.03.2013 № 01-06/606/2013 "Про Закон України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (у редакції Закону України від 22.12.2011 № 4212-VI)" Лист Вищий господарський суд України №01-06/606/2013 від 28.03.2013 Про Закон України \"Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом\" (у редакції Закону України від 22.12.2011 № 4212-VI) Лист Мін'юст №6820-0-4-14/8.1 від 14.08.2014 Щодо відмови від обов'язковості та переходу до добровільності використання печаток суб'єктами господарюва Лист Мін'юст №Ч-13744/8.2 від 13.08.2014 Щодо встановлення ціни договору між суб'єктами господарювання у вигляді грошового еквівалента Лист НБУ №18-112/64483 від 05.11.2014 Про скасування пені та штрафів за договорами кредиту під час АТО Лист ВАСУ №1493/2/2/14-14 від 03.11.2014 Щодо розгляду адміністративних справ з урахуванням Закону України "Про здійснення правосуддя та кримінального провадження у зв'язку з проведенням антитерористичної операції" Лист НБУ №12-311/67934 від 17.11.2014 Щодо сплати збору на обов\'язкове державне пенсійне страхування з операцій купівлі іноземної валюти під час нарахування (утримання) податку на доходи фізичних осіб з процентів на валютні вклади