Постанова КМУ № 869-2012-п від 19.09.2012 Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 30 листопада 2011 р. № 1405
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 19 вересня 2012 р. № 869
Київ
Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 30 листопада 2011 р. № 1405
Кабінет Міністрів України постановляє:
Внести до постанови Кабінету Міністрів України від 30 листопада 2011 р. № 1405 “Про затвердження критеріїв, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності для санітарного та епідемічного благополуччя населення та визначається періодичність здійснення планових заходів державного нагляду (контролю)” (Офіційний вісник України, 2012 р., № 10, ст. 369) зміни, що додаються.
Прем"єр-міністр України
М.АЗАРОВ
Інд. 70
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 19 вересня 2012 р. № 869
ЗМІНИ,
що вносяться до постанови Кабінету Міністрів України від 30 листопада 2011 р. № 1405
1. Назву та постановляючу частину постанови після слів “державного нагляду (контролю)” доповнити словами “Державною санітарно-епідеміологічною службою та її територіальними органами”.
2. Критерії, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності для санітарного та епідемічного благополуччя населення та визначається періодичність здійснення планових заходів державного нагляду (контролю), затверджені зазначеною постановою, викласти у такій редакції:
“Додаток
до постанови Кабінету Міністрів України
від 30 листопада 2011 р. № 1405
(у редакції постанови Кабінету Міністрів України
від 19 вересня 2012 р. № 869)
КРИТЕРІЇ,
за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності для санітарного та епідемічного благополуччя населення та визначається періодичність здійснення планових заходів державного нагляду (контролю) Державною санітарно-епідеміологічною службою та її територіальними органами
1. Критеріями, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності суб"єктів господарювання для санітарного та епідемічного благополуччя населення, є:
можливість завдання шкоди здоров"ю, працездатності та життю людини чи здоров"ю майбутніх поколінь, зумовлена впливом біологічних, фізичних, хімічних чи соціальних факторів середовища життєдіяльності;
можливість виникнення і поширення інфекційних хвороб, масових неінфекційних захворювань (отруєнь) та радіаційних уражень серед населення;
масштаби можливих негативних наслідків для життя та/або здоров"я населення.
2. Відповідно до встановлених критеріїв суб"єкти господарювання незалежно від форми власності належать до одного з трьох ступенів ризику - високого, середнього або незначного.
3. До суб"єктів господарювання з високим ступенем ризику належать суб"єкти, які:
віднесені до I категорії підприємств, що застосовують радіаційно-ядерні технології;
у своїй діяльності використовують шкідливі речовини I класу небезпеки та/або біологічні агенти I групи патогенності (небезпеки);
забезпечують питною водою населення чисельністю понад 100 тис. осіб;
здійснюють скидання стічних вод у відкриті водойми, віднесені до I категорії водокористування;
провадять діяльність, пов"язану з вихованням та навчанням дітей у дошкільних навчальних закладах, крім закладів з короткотривалим (до 3 годин) перебуванням кожної дитини;
провадять діяльність, пов"язану з вихованням та навчанням дітей в загальноосвітніх навчальних закладах, крім позашкільних навчально-виховних закладів, міжшкільних навчально-виробничих комбінатів, професійно-технічних навчальних закладів, вищих навчальних закладів I-II рівня акредитації;
забезпечують оздоровлення дітей;
надають стаціонарну медичну допомогу населенню;
провадять виробничу діяльність, з чисельністю працівників понад 500 осіб.
4. До суб"єктів господарювання із середнім ступенем ризику належать суб"єкти, які:
віднесені до II категорії підприємств, що застосовують радіаційно-ядерні технології;
у своїй діяльності використовують шкідливі речовини II класу небезпеки та/або біологічні агенти II групи патогенності (небезпеки);
забезпечують питною водою населення чисельністю від 20 тис. до 100 тис. осіб;
здійснюють скидання стічних вод у відкриті водойми, віднесені до II категорії водокористування;
забезпечують відпочинок дітей;
забезпечують оздоровлення дорослих;
надають амбулаторну медичну допомогу населенню;
провадять виробничу діяльність, з чисельністю працівників від 50 до 500 осіб.
5. До суб"єктів господарювання з незначним ступенем ризику належать суб"єкти, які:
провадять діяльність, пов"язану з вихованням та навчанням дітей в дошкільних навчальних закладах з короткотривалим (до 3 годин) перебуванням кожної дитини;
провадять діяльність, пов"язану з вихованням та навчанням дітей в позашкільних навчально-виховних закладах, міжшкільних навчально-виробничих комбінатах, професійно-технічних навчальних закладах, вищих навчальних закладах I-II рівня акредитації;
забезпечують відпочинок дорослих;
не належать до суб"єктів господарювання з високим та/або середнім ступенем ризику.
6. У разі коли суб"єкт господарювання може бути віднесений одночасно до двох або більше груп ризику, такий суб"єкт відноситься до більш високої групи ризику з тих, до яких він може бути віднесений.
7. Планові заходи державного нагляду (контролю) за діяльністю суб"єктів господарювання здійснюються:
з високим ступенем ризику - не частіше ніж один раз на рік;
із середнім ступенем ризику - не частіше ніж один раз на три роки;
з незначним ступенем ризику - не частіше ніж один раз на п"ять років.
8. У разі коли за результатами двох останніх планових перевірок не виявлено фактів порушення вимог законодавства у сфері санітарно-епідеміологічного благополуччя населення, наступна планова перевірка такого суб"єкта господарювання проводиться не раніше ніж через період часу, встановлений для відповідної групи ризику, збільшений у 1,5 раза.
Дія цього пункту не поширюється на суб"єктів господарювання з високим ступенем ризику.”.
Інші НПА
Лист МОНмолодьспорт №839 від 16.07.2014 Про затвердження Змін до Умов прийому до вищих навчальних закладів України в 2014 році Лист Вищий господарський суд України №01-06/1666/14 від 27.10.2014 Про доповнення Інформаційного листа Вищого господарського суду України від 15.03.2011 № 01-06/249 "Про постанови Верховного Суду України, прийняті за результатами перегляду судових рішень господарських судів" Лист Вищий господарський суд України №01-06/249 від 15.03.2011 Про постанови Верховного Суду України, прийняті за результатами перегляду судових рішень господарських судів Лист Вищий господарський суд України №01-06/1686/14 від 04.11.2014 Про внесення змін до пунктів 10, 33 Інформаційного листа Вищого господарського суду України від 28.03.2013 № 01-06/606/2013 "Про Закон України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (у редакції Закону України від 22.12.2011 № 4212-VI)" Лист Вищий господарський суд України №01-06/606/2013 від 28.03.2013 Про Закон України \"Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом\" (у редакції Закону України від 22.12.2011 № 4212-VI) Лист Мін'юст №6820-0-4-14/8.1 від 14.08.2014 Щодо відмови від обов'язковості та переходу до добровільності використання печаток суб'єктами господарюва Лист Мін'юст №Ч-13744/8.2 від 13.08.2014 Щодо встановлення ціни договору між суб'єктами господарювання у вигляді грошового еквівалента Лист НБУ №18-112/64483 від 05.11.2014 Про скасування пені та штрафів за договорами кредиту під час АТО Лист ВАСУ №1493/2/2/14-14 від 03.11.2014 Щодо розгляду адміністративних справ з урахуванням Закону України "Про здійснення правосуддя та кримінального провадження у зв'язку з проведенням антитерористичної операції" Лист НБУ №12-311/67934 від 17.11.2014 Щодо сплати збору на обов\'язкове державне пенсійне страхування з операцій купівлі іноземної валюти під час нарахування (утримання) податку на доходи фізичних осіб з процентів на валютні вклади