Постанова КМУ № 927-2007-п від 11.07.2007 Про затвердження Державної цільової програми сільськогосподарської дорадчої діяльності на період до 2009 року
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 11 липня 2007 р. N 927
Київ
Про затвердження Державної цільової
програми сільськогосподарської дорадчої
діяльності на період до 2009 року
Кабінет Міністрів України п о с т а н о в л я є:
1. Затвердити Державну цільову програму сільськогосподарської
дорадчої діяльності на період до 2009 року (далі - Програма), що
додається.
2. Міністерству економіки включати щороку за поданням
Міністерства аграрної політики визначені Програмою завдання і
заходи та показники до розділів проекту Державної програми
економічного і соціального розвитку України на відповідний рік.
3. Міністерству фінансів під час складання проекту Державного
бюджету України на відповідний рік враховувати обсяги бюджетних
коштів, необхідних для виконання завдань і заходів Програми, з
урахуванням можливостей державного бюджету.
4. Міністерству аграрної політики забезпечити залучення
відповідно до законодавства суб"єктів дорадчої діяльності до
виконання завдань і заходів, визначених Програмою.
5. Раді міністрів Автономної Республіки Крим, обласним,
Київській та Севастопольській міським державним адміністраціям
надсилати до 1 березня року, що настає за звітним періодом,
Міністерству аграрної політики інформацію про стан виконання
Програми для її узагальнення та подання до 15 квітня Кабінетові
Міністрів України.
Прем"єр-міністр України В.ЯНУКОВИЧ
Інд. 22
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 11 липня 2007 р. N 927
ДЕРЖАВНА ЦІЛЬОВА ПРОГРАМА
сільськогосподарської дорадчої діяльності
на період до 2009 року
Загальна частина
За період проведення аграрної реформи відбулося істотне
розукрупнення суб"єктів господарювання на селі. Загальна кількість
таких суб"єктів зросла від 13,4 тис. у 1990 році до 57,9 тис. у
2006 році, або в 4,3 раза. Питома вага фермерських господарств
становить 74,1 відсотка. На початок 2007 року 6,8 млн. громадянам
видано сертифікати на право володіння земельними частками (паями)
загальною площею 26,7 млн. гектарів, з яких 17,7 млн., або
66,3 відсотка, передано в оренду. За даними вибіркового обстеження
Держкомстату, проведеного у 2006 році, 2,2 млн. особистих
селянських господарств (близько 40 відсотків) мають більш як
2 гектари землі, 4,5 млн. (83 відсотки) утримують худобу, птицю
або бджіл. У минулому році господарствами населення вироблено
61 відсоток валової продукції сільського господарства. Проте
ефективність їх діяльності з кожним роком знижується, а у разі
посилення конкуренції вони змушені будуть згорнути своє
виробництво.
Докорінно змінилися соціально-трудові відносини на селі, що
спричинило зниження рівня життя сільського населення. Кількість
найманих працівників у аграрних підприємствах скоротилася до
1 млн. осіб, або майже в 5 разів. На початок 2007 року кожна друга
особа з 781 тис. безробітних, які перебували на обліку в державній
службі зайнятості, проживала в сільській місцевості. Майже в
половині сільських населених пунктів України немає жодного
суб"єкта господарювання. Частка оплати праці в структурі сукупних
ресурсів сільських домогосподарств становить менше третини.
Водночас доходи від підприємницької діяльності та самозайнятості
населення становлять менш як 5 відсотків.
Погіршуються якісні показники трудових ресурсів у сільському
господарстві, зокрема у 2006 році неповну та базову вищу освіту
мали 14,2 відсотка, а повну вищу освіту 8,4 відсотка облікової
кількості штатних працівників, що значно менше порівняно із
середніми показниками у національній економіці. У минулому році
тільки 1 відсоток працівників, зайнятих у галузі сільського
господарства, пройшли перепідготовку і 1,5 відсотка - підвищили
свою кваліфікацію.
Виникнення проблем у суб"єктів господарювання, які провадять
діяльність у сільській місцевості, та сільського населення
зумовлене такими факторами:
недостатня ефективність існуючої системи підготовки,
перепідготовки та підвищення кваліфікації селян, керівників і
спеціалістів сільського господарства;
невідповідність отриманих знань вимогам щодо ефективного
ведення сільськогосподарського виробництва та обмежені можливості
щодо їх постійного оновлення;
відсутність практичного досвіду роботи і навичок з пошуку та
використання конкурентних переваг на ринку сільськогосподарської
продукції;
недостатня диверсифікація джерел доходів сільських
домогосподарств, відсутність у частини сільського населення
мотивації до продуктивної праці і підвищення рівня свого
добробуту;
нерозвинутість інфраструктури аграрного ринку та припинення
функціонування об"єктів соціальної сфери у сільській місцевості;
повільне впровадження прикладних наукових розробок у
сільськогосподарське виробництво;
ускладнення вимог до оформлення документів, необхідних для
участі в цільових державних програмах щодо підтримки розвитку
галузей сільського господарства та сільської місцевості;
відсутність оперативних каналів доступної інформації з питань
державної аграрної політики та підтримки галузей сільського
господарства, результатів моніторингу внутрішнього і зовнішнього
ринку сільськогосподарської продукції, а також фінансових і
матеріально-технічних засобів для її виробництва.
Проблема, що склалася з наданням суб"єктам господарювання на
селі інформаційно-дорадчих послуг, потребує невідкладного її
розв"язання. Прогнозні обсяги і джерела фінансування Програми
наведені у Паспорті Програми (додаток 1).
Мета Програми
Метою Програми є формування в Україні ефективної та доступної
мережі сільськогосподарських дорадчих служб для задоволення потреб
сільськогосподарських товаровиробників та сільського населення у
розширенні професійних знань і вдосконаленні практичних навичок,
підвищенні ефективності господарювання та розвитку сільської
місцевості.
Шляхи і способи розв"язання проблем
Проблеми діяльності суб"єктів господарювання у сільській
місцевості та сільського населення передбачається розв"язати
шляхом:
1) сприяння підвищенню рівня ефективності господарювання у
сільському господарстві через:
навчання і надання дорадчої допомоги сільськогосподарським
товаровиробникам та сільському населенню з питань врегулювання
відносин власності на землю і майно та ефективного їх
використання;
інформування про новітні досягнення аграрної науки і техніки,
впровадження у виробництво сучасних технологій, поширення
передового досвіду господарювання, дотримання стандартів якості та
безпеки сільськогосподарської продукції;
сприяння диверсифікації сільськогосподарського виробництва;
сприяння освоєнню методів виробництва нових видів
сільськогосподарської продукції;
залучення до розв"язання зазначених проблем вищих аграрних
навчальних закладів III-IV рівня акредитації, які здійснюють
підготовку кадрів для сільського господарства, суб"єктів наукової
і науково-технічної діяльності у сфері сільського господарства;
роз"яснення питань, пов"язаних з реалізацією державної
аграрної політики;
2) сприяння розвитку інфраструктури аграрного ринку, зокрема:
організації мережі збуту сільськогосподарської продукції від
виробника до споживача шляхом надання дорадчих послуг із створення
сільських агромагазинів, сільськогосподарських
заготівельно-збутових кооперативів, кредитних спілок, агроторгових
домів тощо;
налагодженню взаємовигідних партнерських відносин між
сільськогосподарськими товаровиробниками та іншими суб"єктами
аграрного ринку;
3) поширення інформації про:
ціни і кон"юнктуру ринків, переваги та загрози їх розширення
(при вступі України до СОТ, ЄС, інших міжнародних організацій і
регіональних угруповань);
збут сільськогосподарської продукції і придбання ресурсів для
її виробництва;
порядок участі у державних і галузевих програмах підтримки
розвитку сільського господарства та сільських територій;
4) розвитку сільської місцевості та розв"язання соціальних
проблем сільського населення, зокрема:
сприяння самоорганізації сільських громад і проведенню зборів
для розв"язання соціальних, побутових та екологічних проблем,
надання консультаційної допомоги під час розроблення та виконання
програм соціально-економічного та культурного розвитку сільських
територіальних громад, районів, областей;
надання дорадчих послуг з питань створення
інформаційно-навчальних центрів, клубів, груп за інтересами для
різних категорій сільського населення;
надання дорадчих послуг з питань зайнятості та самозайнятості
сільського населення, створення підприємств з надання
соціально-побутових послуг сільському населенню, навчання та
профорієнтації сільської молоді;
підготовка та проведення науково-практичних конференцій з
актуальних питань розвитку аграрного та несільськогосподарського
виробництва, сільських територій.
Надання сільському населенню дорадчих послуг може
здійснюватися за такими варіантами:
повна оплата споживачами дорадчих послуг їх вартості. Цей
варіант через низьку платоспроможність суб"єктів господарювання,
які провадять діяльність у сільській місцевості,
та сільського населення значно звужує спектр послуг, які можуть
надаватися. Такий підхід уповільнить розвиток національної мережі
сільськогосподарських дорадчих служб, не дасть змоги досягти
визначеної Програмою мети;
надання суб"єктам господарювання, які провадять діяльність у
сільській місцевості, та сільському населенню соціально
спрямованих дорадчих послуг, що мають найбільший соціальний ефект,
за рахунок коштів державного бюджету, а інших послуг - за рахунок
замовників.
З урахуванням соціально-економічної ситуації, що склалася у
сільській місцевості, найбільш прийнятним є останній варіант
надання дорадчих послуг.
Кошти державного бюджету, що передбачаються для надання
соціально спрямованих дорадчих послуг суб"єктам господарювання,
які провадять діяльність у сільській місцевості, та сільському
населенню, використовуються у порядку, визначеному Кабінетом
Міністрів України.
Завдання і заходи, спрямовані на розв"язання проблем і
досягнення мети Програми, визначені у додатку 2.
Організація виконання Програми
Мінагрополітики в межах своїх повноважень забезпечує
виконання Програми, координує дії виконавців.
Програма виконується двома етапами:
перший (2007 рік) - сприяння формуванню
інформаційно-технічної бази сільськогосподарських дорадчих служб
для надання соціально спрямованих дорадчих послуг суб"єктам
господарювання, що провадять діяльність у сільській місцевості, та
сільському населенню;
другий (2008-2009 роки) - розвиток системи поширення
сільськогосподарськими дорадчими службами знань з питань
сільського господарства, сучасних технологій та інформації про
кон"юнктуру аграрного ринку, а також надання соціально спрямованих
дорадчих послуг.
Очікувані результати, ефективність Програми
Виконання Програми дасть можливість створити умови для
адаптації діяльності суб"єктів господарювання, які провадять
діяльність у сільській місцевості, до вимог ринкової економіки,
підвищити рівень якості життя сільського населення та комплексного
розвитку сільської місцевості, а саме:
забезпечити конкурентоспроможність суб"єктів господарювання,
які провадять діяльність у сільській місцевості, та збільшення
обсягів залучення інвестицій у розвиток сільського господарства і
сільської місцевості;
сприяти залученню у виробництво товарної
сільськогосподарської продукції особистих селянських господарств,
перетворенню їх у сучасні фермерські господарства, участі у
виконанні державних і місцевих програм підтримки
сільськогосподарського виробництва, агротехнологічного і
сервісного забезпечення, а також формуванню
постачальницько-збутових обслуговуючих кооперативів;
створити передумови для розвитку людського потенціалу,
розширення сфери зайнятості сільського населення, наближення рівня
оплати праці в сільському господарстві до середнього показника в
національній економіці та заохочення молоді до роботи і постійного
проживання у сільській місцевості;
створити умови для ефективного впливу аграрної освіти, науки
і дорадництва на сільськогосподарське виробництво з метою переходу
галузі на інноваційну модель розвитку;
сприяти розвитку сільських територіальних громад,
інфраструктури сільських населених пунктів та формуванню
середнього класу в сільській місцевості;
забезпечити проведення постійного діалогу між місцевими
органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування і
суб"єктами господарювання, що провадять діяльність у сільській
місцевості, та сільським населенням з питань реалізації аграрної
політики;
зменшити навантаження на соціальні фонди, сприяти збільшенню
надходжень до місцевих бюджетів для розв"язання проблем сільських
територій.
Очікувані результати виконання Програми наведені у додатку 3.
Обсяги та джерела фінансування
Фінансування Програми здійснюється у межах коштів, які щороку
передбачаються у державному і місцевих бюджетах для здійснення
заходів, визначених Програмою.
Орієнтовний обсяг коштів державного бюджету, передбачених для
виконання Програми, становить 31,51 млн. гривень. Контроль за їх
використанням здійснюється відповідно до законодавства.
Додаток 1
до Програми
ПАСПОРТ
до Державної цільової програми
сільськогосподарської дорадчої
діяльності на період до 2009 року
1. Концепцію Програми схвалено розпорядженням Кабінету
Міністрів України від 20 червня 2005 р. N 210 ( 210-2005-р ) "Про
схвалення Концепції Державної цільової програми
сільськогосподарської дорадчої діяльності на 2006-2009 роки"
(Офіційний вісник України, 2005 р., N 25, ст. 1447).
2. Програму затверджено постановою Кабінету Міністрів України
від 11 липня 2007 р. N 927.
3. Державний замовник-координатор - Мінагрополітики.
4. Державні замовники: Рада міністрів Автономної Республіки
Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські
держадміністрації.
5. Керівник програми - заступник Міністра аграрної політики.
6. Виконавці заходів Програми: Рада міністрів Автономної
Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські
держадміністрації, Українська академія аграрних наук, вищі аграрні
навчальні заклади, всеукраїнська громадська професійна
організація, що об"єднує суб"єктів дорадчої діяльності і має
статус саморегулівної організації, сільськогосподарські дорадчі
служби.
7. Строк виконання: 2007-2009 роки.
8. Прогнозний обсяг та джерела фінансування, млн. гривень.
------------------------------------------------------------------ |Джерела фінансування |Обсяг фінансування | У тому числі за | | | | роками | | | |--------------------| | | | 2007 | 2008 | 2009 | |----------------------+--------------------+------+------+------| | Державний бюджет | 31,51 |10,00 |10,50 |11,02 | |----------------------+--------------------+------+------+------| | Місцевий бюджет | 5,22 | 1,66 | 1,73 | 1,83 | |----------------------+--------------------+------+------+------| | Усього | 36,73 |11,66 |12,23 |12,85 | ------------------------------------------------------------------
Додаток 2
до Програми
ЗАВДАННЯ І ЗАХОДИ
з провадження сільськогосподарської
дорадчої діяльності на період до 2009 року
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- | Найменування | Найменування | Значення показника | Найменування | Головний | Джерела |Прог-| У тому числі за | | завдання | показника |----------------------------| заходу | розпорядок |фінансу- |ноз- | за роками | | | | усьо- | за роками | | бюджетних | вання | ний |------------------| | | | го |--------------------| | коштів | |обсяг|2007 |2008 | 2009 | | | | | 2007 | 2008 | 2009 | | | |фіна-| | | | | | | | | | | | | |нсо- | | | | | | | | | | | | | | вих | | | | | | | | | | | | | |ресу-| | | | | | | | | | | | | |рсів | | | | | | | | | | | | | | для | | | | | | | | | | | | | |вико-| | | | | | | | | | | | | |нання| | | | | | | | | | | | | |зав- | | | | | | | | | | | | | |дань,| | | | | | | | | | | | | |млн. | | | | | | | | | | | | | |гри- | | | | | | | | | | | | | |вень | | | | |---------------+---------------+-------+------+------+------+--------------------+--------------+---------+-----+-----+-----+------| | 1. Підвищення | кількість | 385| 122| 128| 135| 1) забезпечення |Мінагрополіти-|державний| 1,26| 0,4| 0,42| 0,44| | рівня | навчальних | | | | | проведення | ки | бюджет | | | | | | професійних | курсів та | | | | |навчальних курсів та|--------------+---------+-----+-----+-----+------| | знань і | семінарів | | | | | семінарів для |Рада міністрів| місцеві | 0,34| 0,11| 0,11| 0,12| | вдосконалення | | | | | | суб"єктів | Автономної | бюджети | | | | | | практичних | | | | | | господарювання, що | Республіки | | | | | | | навичок | | | | | |провадять діяльність|Крим, обласні | | | | | | | прибуткового | | | | | | у сільській | та | | | | | | | ведення | | | | | |місцевості, з питань|Севастопольсь-| | | | | | |сільськогоспо- | | | | | |прибуткового ведення| ка міська | | | | | | | дарського | | | | | | господарства, |облдержадміні-| | | | | | | виробництва | | | | | | застосування | страції | | | | | | | | | | | | | інноваційних | | | | | | | | | | | | | | технологій, | | | | | | | | | | | | | | дотримання | | | | | | | | | | | | | |стандартів якості і | | | | | | | | | | | | | | безпеки | | | | | | | | | | | | | |сільськогосподарсь- | | | | | | | | | | | | | | кої продукції | | | | | | | |---------------+---------------+-------+------+------+------+--------------------+--------------+---------+-----+-----+-----+------| | | | | | | | | Разом | | 1,6| 0,51| 0,53| 0,56| |---------------+---------------+-------+------+------+------+--------------------+--------------+---------+-----+-----+-----+------| | | кількість | 281| 89| 93| 98| 2) сприяння |Мінагрополіти-|державний| 0,47| 0,15| 0,16| 0,16| | |демонстрацій- | | | | | проведенню | ки | бюджет | | | | | | |них семінарів, | | | | | демонстраційних |--------------+---------+-----+-----+-----+------| | | відеофільмів | | | | | семінарів, |Рада міністрів| місцеві | 0,25| 0,08| 0,08| 0,09| | | | | | | | відеофільмів про | Автономної | бюджети | | | | | | | | | | | | форми і методи | Республіки | | | | | | | | | | | | | господарювання, |Крим, обласні | | | | | | | | | | | | | сучасні технології | та | | | | | | | | | | | | | вирощування |Севастопольсь-| | | | | | | | | | | | |перспективних сортів| ка міська | | | | | | | | | | | | | і гібридів рослин, |облдержадміні-| | | | | | | | | | | | |порід тварин та інші| страції | | | | | | | | | | | | |досягнення аграрної | | | | | | | | | | | | | | науки і техніки | | | | | | | |---------------+---------------+-------+------+------+------+--------------------+--------------+---------+-----+-----+-----+------| | | | | | | | | Разом | | 0,72| 0,23| 0,24| 0,25| |---------------+---------------+-------+------+------+------+--------------------+--------------+---------+-----+-----+-----+------| | | кількість | 32156| 10200| 10710| 11246| 3) забезпечення |Мінагрополіти-|державний| 2,37| 0,75| 0,79| 0,83| | |дорадчих послуг| | | | | надання дорадчих | ки | бюджет | | | | | | | | | | | | послуг суб"єктам |--------------+---------+-----+-----+-----+------| | | | | | | | господарювання, що |Рада міністрів| місцеві | 0,78| 0,25| 0,26| 0,27| | | | | | | |провадять діяльність| Автономної | бюджети | | | | | | | | | | | | у сільській | Республіки | | | | | | | | | | | | | місцевості, та |Крим, обласні | | | | | | | | | | | | |сільському населенню| та | | | | | | | | | | | | | з питань: |Севастопольсь-| | | | | | | | | | | | | підвищення | ка | | | | | | | | | | | | |ефективності роботи |облдержадміні-| | | | | | | | | | | | |підприємств галузей | страції | | | | | | | | | | | | | агропромислового | | | | | | | | | | | | | | виробництва; | | | | | | | | | | | | | |прибуткового ведення| | | | | | | | | | | | | | господарства і | | | | | | | | | | | | | | диверсифікації | | | | | | | | | | | | | |сільськогосподарсь- | | | | | | | | | | | | | | кого виробництва; | | | | | | | | | | | | | | врегулювання | | | | | | | | | | | | | | відносин власності | | | | | | | | | | | | | |на землю і майно, а | | | | | | | | | | | | | |також ефективного їх| | | | | | | | | | | | | | використання у | | | | | | | | | | | | | | процесі | | | | | | | | | | | | | | господарської | | | | | | | | | | | | | | діяльності; | | | | | | | | | | | | | | управління, | | | | | | | | | | | | | | маркетингу, | | | | | | | | | | | | | | бухгалтерського і | | | | | | | | | | | | | | статистичного | | | | | | | | | | | | | | обліку, | | | | | | | | | | | | | | оподаткування, | | | | | | | | | | | | | |страхування у галузі| | | | | | | | | | | | | | сільського | | | | | | | | | | | | | | господарства; | | | | | | | | | | | | | | здійснення | | | | | | | | | | | | | | фінансових і | | | | | | | | | | | | | |товарних інтервенцій| | | | | | | | | | | | | | на ринках об"єктів | | | | | | | | | | | | | |державного цінового | | | | | | | | | | | | | | регулювання, обігу | | | | | | | | | | | | | | складських | | | | | | | | | | | | | |документів на зерно,| | | | | | | | | | | | | | участі у біржових | | | | | | | | | | | | | | торгах | | | | | | | | | | | | | |сільськогосподарсь- | | | | | | | | | | | | | | кою продукцією; | | | | | | | | | | | | | | запровадження | | | | | | | | | | | | | | міжнародних | | | | | | | | | | | | | |стандартів якості та| | | | | | | | | | | | | | безпеки продуктів | | | | | | | | | | | | | | харчування, | | | | | | | | | | | | | |застосування добрив,| | | | | | | | | | | | | | засобів захисту | | | | | | | | | | | | | | рослин, раціонів | | | | | | | | | | | | | | годівлі тварин і | | | | | | | | | | | | | | птиці, проведення | | | | | | | | | | | | | | профілактичних | | | | | | | | | | | | | | санітарно- | | | | | | | | | | | | | | ветеринарних | | | | | | | | | | | | | | заходів; | | | | | | | | | | | | | |виконання державних | | | | | | | | | | | | | | і місцевих програм | | | | | | | | | | | | | | соціального і | | | | | | | | | | | | | | економічного | | | | | | | | | | | | | | розвитку, програм | | | | | | | | | | | | | | підтримки окремих | | | | | | | | | | | | | | галузей сільського | | | | | | | | | | | | | | господарства та | | | | | | | | | | | | | | розвитку сільських | | | | | | | | | | | | | | територій; | | | | | | | | | | | | | | організації | | | | | | | | | | | | | |громадських пасовищ | | | | | | | | | | | | | | і догляду за ними | | | | | | | |---------------+---------------+-------+------+------+------+--------------------+--------------+---------+-----+-----+-----+------| | | | | | | | | Разом | | 3,15| 1| 1,05| 1,1| |---------------+---------------+-------+------+------+------+--------------------+--------------+---------+-----+-----+-----+------| | | кількість | 227| 72| 76| 79| 4) забезпечення |Мінагрополіти-|державний| 0,63| 0,2| 0,21| 0,22| | | навчальних та | | | | | поширення | ки | бюджет | | | | | | | демонстра- | | | | |інформації, практики|--------------+---------+-----+-----+-----+------| | | ційних | | | | | з питань можливих |Рада міністрів| місцеві | 0,19| 0,06| 0,06| 0,07| | | семінарів, | | | | |конкурентних переваг| Автономної | бюджети | | | | | | | відеофільмів, | | | | | суб"єктів | Республіки | | | | | | | | друкованих | | | | | господарювання, що |Крим, обласні | | | | | | | | інформаційних | | | | |провадять діяльність| та | | | | | | | | видань, | | | | | у сільській |Севастопольсь-| | | | | | | | веб-сайтів | | | | | місцевості, та | ка міська | | | | | | | | | | | | |сільського населення|облдержадміні-| | | | | | | | | | | | | при відтворенні | страції | | | | | | | | | | | | |родючості і захисту | | | | | | | | | | | | | | ґрунтів, веденні | | | | | | | | | | | | | | органічного | | | | | | | | | | | | | | сільського | | | | | | | | | | | | | | господарства, | | | | | | | | | | | | | | відтворенні і | | | | | | | | | | | | | |збереженні природних| | | | | | | | | | | | | | агроландшафтів | | | | | | | |---------------+---------------+-------+------+------+------+--------------------+--------------+---------+-----+-----+-----+------| | | | | | | | | Разом | | 0,82| 0,26| 0,27| 0,29| |---------------+---------------+-------+------+------+------+--------------------+--------------+---------+-----+-----+-----+------| | | Кількість | 3783| 1200| 1260| 1323| 5) забезпечення |Мінагрополіти-|державний| 0,44| 0,14| 0,15| 0,15| | |дорадчих послуг| | | | | надання дорадчих | ки | бюджет | | | | | | | | | | | | послуг суб"єктам |--------------+---------+-----+-----+-----+------| | | | | | | | господарювання, що |Рада міністрів| місцеві | 0,09| 0,03| 0,03| 0,03| | | | | | | |провадять діяльність| Автономної | бюджети | | | | | | | | | | | | у сільській | Республіки | | | | | | | | | | | | | місцевості, і |Крим, обласні | | | | | | | | | | | | |сільському населенню| та | | | | | | | | | | | | | з оформлення |Севастопольсь-| | | | | | | | | | | | | документів на | ка міська | | | | | | | | | | | | |отримання державної |облдержадміні-| | | | | | | | | | | | |підтримки, залучення| страції | | | | | | | | | | | | | кредитних, | | | | | | | | | | | | | | інвестиційних та | | | | | | | | | | | | | |інших видів ресурсів| | | | | | | |---------------+---------------+-------+------+------+------+--------------------+--------------+---------+-----+-----+-----+------| | | | | | | | | Разом | | 0,54| 0,17| 0,18| 0,19| |-------------------------------+-------+------+------+------+--------------------+--------------+---------+-----+-----+-----+------| | Разом за завданням 1 | | | | | | | | | | | | |-------------------------------+-------+------+------+------+--------------------+--------------+---------+-----+-----+-----+------| | у тому числі | | | | | | | | | 6,83| 2,17| 2,27| 2,38| |---------------+---------------+-------+------+------+------+--------------------+--------------+---------+-----+-----+-----+------| | | | | | | | | |державний| 5,17| 1,64| 1,73| 1,8| | | | | | | | | | бюджет | | | | | |---------------+---------------+-------+------+------+------+--------------------+--------------+---------+-----+-----+-----+------| | | | | | | | | | місцеві | 1,65| 0,53| 0,54| 0,58| | | | | | | | | | бюджети | | | | | |---------------+---------------+-------+------+------+------+--------------------+--------------+---------+-----+-----+-----+------| | 2. Сприяння | кількість | 3216| 1020| 1071| 1125| 1) забезпечення |Мінагрополіти-|державний| 0,32| 0,1| 0,11| 0,11| | розвитку і | інформаційних | | | | |поширення інформації| ки | бюджет | | | | | | стабільному | бюлетенів, | | | | | про маркетинг |--------------+---------+-----+-----+-----+------| |функціонуванню | друкованих | | | | |сільськогосподарсь- |Рада міністрів| місцеві | 0,09| 0,03| 0,03| 0,03| |інфраструктури | інформаційних | | | | | кої продукції, а | Автономної | бюджети | | | | | |аграрного ринку| видань, | | | | | також результати | Республіки | | | | | | | | веб-сайтів | | | | |державного цінового |Крим, обласні | | | | | | | | | | | | | моніторингу | та | | | | | | | | | | | | | аграрного та |Севастопольсь-| | | | | | | | | | | | |продовольчого ринку | ка міська | | | | | | | | | | | | | |облдержадміні-| | | | | | | | | | | | | | страції | | | | | | |---------------+---------------+-------+------+------+------+--------------------+--------------+---------+-----+-----+-----+------| | | | | | | | | Разом | | 0,41| 0,13| 0,14| 0,14| |---------------+---------------+-------+------+------+------+--------------------+--------------+---------+-----+-----+-----+------| | | кількість | 95| 30| 32| 33|2) сприяння розвитку|Мінагрополіти-|державний| 0,19| 0,06| 0,06| 0,07| | | навчальних та | | | | | взаємовигідних | ки | бюджет | | | | | | | демонстрацій- | | | | | відносин між |--------------+---------+-----+-----+-----+------| | | них семінарів | | | | | сільськогосподар- |Рада міністрів| місцеві | 0,06| 0,02| 0,02| 0,02| | | | | | | | ськими | Автономної | бюджети | | | | | | | | | | | | товаровиробниками, | Республіки | | | | | | | | | | | | | заготівельними, |Крим, обласні | | | | | | | | | | | | | переробними, | та | | | | | | | | | | | | | торговельними |Севастопольсь-| | | | | | | | | | | | | підприємствами, | ка міська | | | | | | | | | | | | | іншими суб"єктами |облдержадміні-| | | | | | | | | | | | | аграрного та | страції | | | | | | | | | | | | |продовольчого ринку,| | | | | | | | | | | | | | зокрема шляхом | | | | | | | | | | | | | | створення належних | | | | | | | | | | | | | |умов для діяльності | | | | | | | | | | | | | | самоврядних | | | | | | | | | | | | | | галузевих і | | | | | | | | | | | | | | міжгалузевих | | | | | | | | | | | | | | організацій | | | | | | | |---------------+---------------+-------+------+------+------+--------------------+--------------+---------+-----+-----+-----+------| | | | | | | | | Разом | | 0,25| 0,08| 0,08| 0,09| |---------------+---------------+-------+------+------+------+--------------------+--------------+---------+-----+-----+-----+------| | | кількість | 25176| 7986| 8385| 8805| 3) забезпечення |Мінагрополіти-|державний| 1,16| 0,38| 0,39| 0,39| | |дорадчих послуг| | | | | надання дорадчих | ки | бюджет | | | | | | | | | | | |послуг з формування |--------------+---------+-----+-----+-----+------| | | | | | | | мережі збуту |Рада міністрі
Інші НПА
Лист МОНмолодьспорт №839 від 16.07.2014 Про затвердження Змін до Умов прийому до вищих навчальних закладів України в 2014 році Лист Вищий господарський суд України №01-06/1666/14 від 27.10.2014 Про доповнення Інформаційного листа Вищого господарського суду України від 15.03.2011 № 01-06/249 "Про постанови Верховного Суду України, прийняті за результатами перегляду судових рішень господарських судів" Лист Вищий господарський суд України №01-06/249 від 15.03.2011 Про постанови Верховного Суду України, прийняті за результатами перегляду судових рішень господарських судів Лист Вищий господарський суд України №01-06/1686/14 від 04.11.2014 Про внесення змін до пунктів 10, 33 Інформаційного листа Вищого господарського суду України від 28.03.2013 № 01-06/606/2013 "Про Закон України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (у редакції Закону України від 22.12.2011 № 4212-VI)" Лист Вищий господарський суд України №01-06/606/2013 від 28.03.2013 Про Закон України \"Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом\" (у редакції Закону України від 22.12.2011 № 4212-VI) Лист Мін'юст №6820-0-4-14/8.1 від 14.08.2014 Щодо відмови від обов'язковості та переходу до добровільності використання печаток суб'єктами господарюва Лист Мін'юст №Ч-13744/8.2 від 13.08.2014 Щодо встановлення ціни договору між суб'єктами господарювання у вигляді грошового еквівалента Лист НБУ №18-112/64483 від 05.11.2014 Про скасування пені та штрафів за договорами кредиту під час АТО Лист ВАСУ №1493/2/2/14-14 від 03.11.2014 Щодо розгляду адміністративних справ з урахуванням Закону України "Про здійснення правосуддя та кримінального провадження у зв'язку з проведенням антитерористичної операції" Лист НБУ №12-311/67934 від 17.11.2014 Щодо сплати збору на обов\'язкове державне пенсійне страхування з операцій купівлі іноземної валюти під час нарахування (утримання) податку на доходи фізичних осіб з процентів на валютні вкладиЧитати ще раз
Постанова КМУ № 715-2011-п від 06.07.2011 Деякі питання будівництва житла для військовослужбовців та членів їх сімей на земельних ділянках, що належать до земель оборони Постанова КМУ № 1027 від 10.11.2010 Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 9 серпня 2001 р. N 961 і від 15 лютого 2006 р. N 147 Постанова КМУ № 1026-95-п від 20.12.1995 Про членів колегії Міністерства енергетики та електрифікації України Постанова КМУ № 1272-2007-п від 31.10.2007 Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України