Укр   Рус

Ваш гід в законодавстві України


Друкувати


Ухвала КСУ № 31 від 12.05.2010 Про відмову у відкритті конституційного провадження у справі за конституційним зверненням громадянина Ємельянова Анатолія Ісаковича щодо офіційного тлумачення положень пункту 3 частини другої статті 222 Кодексу України про адміністративні правопорушення

У Х В А Л А
КОНСТИТУЦІЙНОГО СУДУ УКРАЇНИ
 
про відмову у відкритті конституційного
провадження у справі за конституційним зверненням
громадянина Ємельянова Анатолія Ісаковича
щодо офіційного тлумачення положень пункту 3
частини другої статті 222 Кодексу України
про адміністративні правопорушення

 
м. Київ Справа N 2-31/2010
12 травня 2010 року
N 31-у/2010

Конституційний Суд України у складі суддів:
 
Стрижака Андрія Андрійовича - головуючого,
Бауліна Юрія Васильовича,
Бринцева Василя Дмитровича,
Вдовіченка Сергія Леонідовича,
Головіна Анатолія Сергійовича,
Джуня В'ячеслава Васильовича,
Дідківського Анатолія Олександровича,
Домбровського Івана Петровича,
Кампа Володимира Михайловича,
Колоса Михайла Івановича,
Лилака Дмитра Дмитровича,
Маркуш Марії Андріївни,
Мачужак Ярослави Василівни - доповідача,
Нікітіна Юрія Івановича,
Стецюка Петра Богдановича,
Ткачука Павла Миколайовича,
Шишкіна Віктора Івановича,
 
розглянув на засіданні питання про відкриття конституційного провадження у справі за конституційним зверненням громадянина Ємельянова Анатолія Ісаковича щодо офіційного тлумачення положень пункту 3 частини другої статті 222 Кодексу України про адміністративні правопорушення .
 
Заслухавши суддю-доповідача Мачужак Я.В. та дослідивши матеріали справи, Конституційний Суд України
 
у с т а н о в и в:
 
1. Громадянин Ємельянов Анатолій Ісакович звернувся до Конституційного Суду України з клопотанням дати офіційне тлумачення положень пункту 3 частини другої статті 222 Кодексу України про адміністративні правопорушення .
 
На його думку, відповідно до статті 222 Кодексу , інспектором державного автомобільного відділу державної автомобільної інспекції з обслуговування Жовтневого району міста Харкова та автомобільно-технічної інспекції Головного управління Міністерства внутрішніх справ України в Харківській області капітаном міліції Рибкою Г.В. 23 січня 2009 року було неправомірним. З цього приводу автор клопотання звертався до прокуратури Жовтневого району міста Харкова, прокуратури Харківської області, Департаменту ДАІ МВС України, а також подавав позовні заяви до Дзержинського районного суду міста Харкова.
 
Необхідність в офіційному тлумаченні Ємельянов А.І. обґрунтовує неоднаковим розумінням та застосуванням органами державної влади пункту 3 частини другої статті 222 Кодексу , а саме положення "працівники ДАІ МВС України, які мають спеціальні звання", що, на його думку, призводить до перевищення повноважень співробітниками автомобільно-технічної інспекції відділу державної автомобільної інспекції Головного управління Міністерства внутрішніх справ України стосовно учасників дорожнього руху.
 
2. Перша колегія суддів Конституційного Суду України Ухвалою від 28 квітня 2010 року відмовила у відкритті конституційного провадження у справі на підставі пункту 2 статті 45 Закону України "Про Конституційний Суд України" .
 
3. Вирішуючи питання щодо відкриття конституційного провадження у справі, Конституційний Суд України виходить з такого.
 
У Законі України "Про Конституційний Суд України" .
 
Під неоднозначним застосуванням положень Конституції України або законів України слід розуміти різне застосування одних і тих же норм цих правових актів судами України, іншими органами державної влади за однакових юридично значимих обставин.
 
Як вбачається з конституційного звернення і доданих до нього документів, Ємельянов А.І. не навів фактів неоднозначного застосування положень пункту 3 частини другої статті 222 Кодексу та повноважень капітана міліції Рибки Г.В.
 
До матеріалів конституційного звернення додані ухвали Дзержинського районного суду міста Харкова від 19 жовтня, 2 листопада, 4 грудня 2009 року, 15 січня 2010 року, відповідно до яких позов Ємельянова А.І. щодо скасування постанови про адміністративне правопорушення вважається неподаним та повернутий позивачеві через неналежне оформлення, тобто в судовому порядку позов по суті не розглядався і положення пункту 3 частини другої статті 222 Кодексу судом не застосовувалися.
 
Таким чином, конституційне звернення не відповідає передбаченим Законом України "Про Конституційний Суд України" є підставою для відмови у відкритті конституційного провадження у справі.
 
Враховуючи наведене та керуючись статтями 147, 150, 153 Конституції України , Конституційний Суд України
 
у х в а л и в:
 
1. Відмовити у відкритті конституційного провадження у справі за конституційним зверненням громадянина Ємельянова Анатолія Ісаковича щодо офіційного тлумачення положень пункту 3 частини другої статті 222 Кодексу України про адміністративні правопорушення .
 
2. Ухвала Конституційного Суду України є остаточною.

 
КОНСТИТУЦІЙНИЙ СУД УКРАЇНИ


Інші НПА

Ухвала КСУ №54 від 26.10.2011 Про відмову у відкритті конституційного провадження у справі за конституційним зверненням публічного акціонерного товариства \"Чернігівагроавтосервіс\" щодо офіційного тлумачення положень статті 515, пункту 1 частини першої статті 980, частин першої, другої статті 999, частини першої статті 1166, частини першої статті 1191, частини першої статті 1195 Цивільного кодексу України, абзацу другого преамбули Закону України \"Про загальнообов\'язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності\" Ухвала КСУ №61 від 28.11.2013 Про відмову у відкритті конституційного провадження у справі за конституційним зверненням громадянина Цаави Тамазі Лотієвича щодо офіційного тлумачення положень статті 229 Цивільного кодексу України, статті 31 Цивільного процесуального кодексу України Постанова ВРУ №32-VIII від 11.12.2014 Про зміни в адміністративно-територіальному устрої Донецької області, зміну і встановлення меж Волноваського, Новоазовського та Тельманівського районів Донецької області Постанова ВРУ №31-VIII від 11.12.2014 Про зміни в адміністративно-територіальному устрої Донецької області, зміну і встановлення меж Артемівського району Донецької області Постанова ВРУ №30-VIII від 11.12.2014 Про Звернення Верховної Ради України до Державної Думи Федеральних Зборів Російської Федерації та Президента Російської Федерації щодо звільнення української льотчиці та народного депутата України восьмого скликання Надії Вікторівни Савченко Постанова ВРУ №27-VIII від 11.12.2014 Про прийняття за основу проекту Закону України про внесення змін до Закону України \"Про Раду національної безпеки і оборони України\" щодо вдосконалення координації і контролю у сфері національної безпеки і оборони Постанова ВРУ №25-VIII від 11.12.2014 Про порядок денний першої сесії Верховної Ради України восьмого скликання Указ Президент №933 від 16.12.2014 Про внесення змін до Порядку проведення спеціальної перевірки відомостей щодо осіб, які претендують на зайняття посад, пов\'язаних із виконанням функцій держави або місцевого самоврядування Розпорядження КМУ №1208 від 12.12.2014 Про надання завдання на голосування представникам Кабінету Міністрів України у складі наглядової ради публічного акціонерного товариства “Державний ощадний банк України” Наказ Мінагрополітики України №466 від 25.11.2014 Про внесення змін до наказу Мінагрополітики України від 06 листопада 2013 року № 651