Наказ Мін'юст № 3335/5 від 27.12.2010 Про затвердження Порядку надання платних послуг відділами державної реєстрації актів цивільного стану
МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ
Н А К А З
27.12.2010 N 3335/5
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
29 грудня 2010 р.
за N 1380/18675
Про затвердження Порядку надання
платних послуг відділами державної реєстрації
актів цивільного стану
{ Із змінами, внесеними згідно з Наказами Міністерства юстиції N 709/5 від 09.07.2015 }
{ У тексті Наказу слова "Головного управління юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим", "головних управлінь юстиції в областях, містах Києві та Севастополі" замінено відповідно словами "Головного територіального управління юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим", "головних територіальних управлінь юстиції в областях, містах Києві та Севастополі"; слова "начальники Центрального відділу державної реєстрації шлюбу міста Києва з державним Центром розвитку сім’ї, Лівобережного відділу державної реєстрації шлюбу міста Києва з державним Центром розвитку сім’ї" виключено згідно з Наказом Міністерства юстиції N 1189/5 від 09.07.2015 }
Відповідно до частини третьої статті 20 Закону України "Про державну реєстрацію актів цивільного стану" та з метою забезпечення належної організації надання платних послуг відділами державної реєстрації актів цивільного стану Н А К А З У Ю:
1. Затвердити Порядок надання платних послуг відділами державної реєстрації актів цивільного стану, що додається.
2. Визнати таким, що втратив чинність, наказ Міністерства юстиції України від 01.08.2003 N 94/5 "Про затвердження Примірного положення про порядок надання відділами реєстрації актів цивільного стану додаткових платних послуг правового та технічного характеру фізичним та юридичним особам", зареєстрований у Міністерстві юстиції України 01.08.2003 за N 664/7985.
3. Встановити, що начальник Головного територіального управління юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, начальники головних територіальних управлінь юстиції в областях, містах Києві та Севастополі відповідають за правильність розрахунків собівартості платних послуг.
4. Встановити, що начальники відділів державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, головних територіальних управлінь юстиції в областях, містах Києві та Севастополі, районних, районних у містах, міських (міст обласного значення), міськрайонних управлінь юстиції відповідають за належну організацію роботи щодо надання, а також ведення обліку платних послуг відповідно до цього Порядку.
5. Департаменту у справах цивільного стану громадян (Кунда В.В.):
5.1. Подати наказ на державну реєстрацію відповідно до Указу Президента України від 03.10.92 N 493 "Про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади" (зі змінами).
5.2. Довести наказ до відома Головного територіального управління юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, головних територіальних управлінь юстиції в областях, містах Києві та Севастополі.
{ Підпункт 5.2 пункту 5 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства юстиції N 1189/5 від 09.07.2015 }
6. Начальнику Головного територіального управління юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, начальникам головних територіальних управлінь юстиції в областях, містах Києві та Севастополі забезпечити здійснення розрахунків собівартості та затвердити розмір плати за платні послуги відповідно до Переліку платних послуг, які можуть надаватися відділами державної реєстрації актів цивільного стану, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22.12.2010 N 1168 .
{ Пункт 7 виключено на підставі Наказу Міністерства юстиції N 1189/5 від 09.07.2015 }
7. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступників Міністра Панченко А.М., Гдичинського Б.П.
8. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
Міністр Олександр Лавринович
ПОГОДЖЕНО:
В.о. Голови
Антимонопольного комітету України Ю.Кравченко
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
юстиції України
27.12.2010 N 3335/5
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
29 грудня 2010 р.
за N 1380/18675
ПОРЯДОК
надання платних послуг відділами
державної реєстрації актів цивільного стану
{ У тексті Порядку слова "Головне управління юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, головні управління юстиції в областях, містах Києві та Севастополі" у всіх відмінках і числах замінено словами "Головне територіальне управління юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, головні територіальні управління юстиції в областях, містах Києві та Севастополі" у відповідних відмінках і числах; слова "Центральним відділом державної реєстрації шлюбу міста Києва з державним Центром розвитку сім'ї, Лівобережним відділом державної реєстрації шлюбу міста Києва з державним Центром розвитку сім'ї" виключено згідно з Наказом Міністерства юстиції N 1189/5 від від 09.07.2015 }
1. Платні послуги надаються відділами державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, головних територіальних управлінь юстиції в областях, містах Києві та Севастополі, районних, районних у містах, міських (міст обласного значення), міськрайонних управлінь юстиції, відповідно до Переліку платних послуг, які можуть надаватися відділами державної реєстрації актів цивільного стану, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22.12.2010 N 1168 (далі - Перелік).
2. Повноваження щодо проведення державної реєстрації народження фізичної особи та її походження, шлюбу, розірвання шлюбу, зміни імені, смерті, внесення змін до актових записів цивільного стану, їх поновлення та анулювання, видачі свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану, визначені Законом України "Про державну реєстрацію актів цивільного стану" , відділи державної реєстрації здійснюють безоплатно, за винятком сплати державного мита у встановлених законодавством випадках.
Роз'яснення нареченим їх прав та обов'язків як майбутніх подружжя і батьків, порядку державної реєстрації актів цивільного стану, внесення змін до актових записів цивільного стану, їх поновлення та анулювання безпосередньо при державній реєстрації актів цивільного стану та розгляді поданої заявником заяви про внесення змін до актових записів цивільного стану, їх поновлення та анулювання здійснюється працівником відділу державної реєстрації актів цивільного стану безоплатно.
Прийом заяви при проведенні державної реєстрації шлюбу в порядку, встановленому статтею 33 Сімейного кодексу України , не є платною послугою.
3. Надання правової допомоги, передбаченої пунктом 4 Переліку , полягає в наданні консультації та оформленні працівником відділу державної реєстрації актів цивільного стану відповідної заяви (анкети, прохання) щодо повторної видачі свідоцтв та інших документів про державну реєстрацію актів цивільного стану.
4. Консультації з питань, включених до пункту 10 Переліку , надаються працівниками відділу державної реєстрації актів цивільного стану безоплатно в один з робочих днів тижня, встановлений графіком роботи.
{ Пункт 5 виключено на підставі Наказу Міністерства юстиції № 709/5 від 10.05.2012 }
5. Надання платних послуг здійснюється на бажання та за письмовою заявою фізичної особи, в якій зазначаються прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання (перебування) та вид платної послуги згідно з Переліком .
При наданні консультацій, передбачених у пункті 10 Переліку , крім даних, наведених в абзаці першому цього пункту, у заяві зазначається конкретне питання, з якого фізична особа бажає отримати консультацію.
Працівники відділу державної реєстрації актів цивільного стану зобов'язані попередити фізичну особу про вартість послуги.
6. Собівартість платних послуг згідно з Переліком , розраховується відповідно до цього Порядку Головним територіальним управлінням юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, головними територіальними управліннями юстиції в областях, містах Києві та Севастополі.
7. До складу собівартості платної послуги входять виключно:
прямі матеріальні витрати (вартість матеріалів, які використовуються під час надання платної послуги);
прямі витрати на оплату праці, що обчислюються виходячи із заробітної плати працівників, діяльність яких безпосередньо пов'язана з наданням платної послуги, та відрахування на соціальні заходи - відповідно до законодавства;
інші прямі витрати (витрати на оплату службових відряджень і транспортних витрат працівників, діяльність яких безпосередньо пов'язана з наданням платної послуги, якщо вони передбачені при її наданні; витрати на оплату послуг зв'язку, якими користуються працівники, діяльність яких безпосередньо пов'язана з наданням платної послуги);
непрямі витрати (витрати на оплату праці адміністративного та технічного персоналу, тепло-, водопостачання і водовідведення, електроенергії, оренди будівлі (приміщення), послуг з охорони та пожежної охорони приміщень, у яких надаються платні послуги, зносу основних засобів та нематеріальних активів (амортизації)). Базою розподілу непрямих витрат є основна заробітна плата працівників, діяльність яких безпосередньо пов'язана з наданням платної послуги.
8. Собівартість платної послуги розраховується на підставі норми часу на надання такої послуги та вартості розрахункової калькуляційної одиниці часу - однієї людино-години (одного людино-дня).
9. Розмір плати за надання платних послуг відділами державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, головних територіальних управлінь юстиції в областях, містах Києві та Севастополі, районних, районних у містах, міських (міст обласного значення), міськрайонних управлінь юстиції затверджується Головним територіальним управлінням юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, головними територіальними управліннями юстиції в областях, містах Києві та Севастополі.
{ Пункт 10 виключено на підставі Наказу Міністерства юстиції N 1189/5 від 09.07.2015 }
10. Плата за платні послуги здійснюється в безготівковій формі шляхом попередньої оплати.
Підтвердженням оплати платних послуг є платіжний документ (квитанція, платіжне доручення) з відміткою банку.
11. Відділи державної реєстрації актів цивільного стану ведуть Реєстр обліку наданих платних послуг, форма якого наведена в додатку.
12. Кошти, що надійшли від надання платних послуг, зараховуються на спеціальні реєстраційні рахунки, відкриті в органах Державного казначейства України, спрямовуються до спеціального фонду Державного бюджету України і використовуються відповідно до бюджетного законодавства.
Використання коштів, отриманих за надання відділами державної реєстрації актів цивільного стану платних послуг, здійснюється за погодженням з заступниками начальників головних територіальних управлінь юстиції з питань державної реєстрації - начальниками Управлінь державної реєстрації та начальниками відділів державної реєстрації актів цивільного стану цих управлінь юстиції. { Пункт доповнено новим абзацом згідно з Наказом Міністерства юстиції України N 709/5 від 10.05.2012 }
{ Пункт 12 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства юстиції N 1189/5 від 09.07.2015 }
13. Повернення коштів за ненадані платні послуги здійснюється за письмовою заявою особи на підставі пред'явленого заявником платіжного документа (квитанція, платіжне доручення).
14. Від оплати платних послуг звільняються особи, які користуються пільгами щодо сплати державного мита, визначені пунктом 18 частини першої статті 4 Декрету Кабінету Міністрів України від 21.01.93 N 7-93 "Про державне мито".
Директор Департаменту у справах
цивільного стану громадян В.В.Кунда
Директор Фінансово-господарського
департаменту С.І.Мудрий
Додаток
до Порядку надання
платних послуг відділами
державної реєстрації актів
цивільного стану
РЕЄСТР
обліку наданих платних послуг
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- | N | П.І.Б. | Найменування та номер послуги відповідно до Переліку платних послуг, які можуть надаватися відділами державної реєстрації актів цивільного стану, затвердженого | Сума | Дата | Підпис | |з/п| заявника | постановою Кабінету Міністрів України від 23.12.2010 N 1168 |сплачених|здійснення|заявника| | | |-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------| коштів | платежу, | | | | |Пошук |Пошук |Видача |Надання правової |Прийом |Організація |Складення |Ксеро- |Надання кур'єрських послуг |Надання |Вико- |Розгляд |Розгляд|Розгляд|Перевірка | | назва | | | | |актового |запису в |запроше- |допомоги, що включає|заяв про |та проведення |за |копію- |виключно з |консультацій з |нання |заяв про|та |та |достовірності| | банку, | | | | |запису |метричних |ння із |складення заяв |державну |індивідуальних обрядів |проханням |вання, | |питань |запитів|внесення|викона-|викона-|документів | | номер | | | | |цивільного|книгах, |зазначе- |(анкет, прохань), |реєстрацію|державної реєстрації |фізичних |ламіну-| | |органів|змін до |ння |ння |про державну | |квитанції | | | | |стану без |складених |нням дати|у вирішенні питання |актів |шлюбу та народження |осіб заяв |вання | | |держа- |актових |справ |повідо-|реєстрацію | | | | | | |повідом- |іншою ніж |державної|щодо повторної |цивільного|(зокрема, обрядів |про |докуме-| | |вної |записів |про |млень |актів | | | | | | |лення |українська|реєст- |видачі свідоцтв |стану, про|ювілеїв весілля, |державну |нтів, | | |реєст- |цивіль- |внесе- |про |цивільного | | | | | | |заявником |мовою до |рації |та інших документів |повторну |обрядів заручин) |реєстрацію|які | | |рації |ного |ння |внесе- |стану для | | | | | | |даних про |утворення |шлюбу |про державну |видачу |з використанням |актів |видаю- | | |актів |стану, |змін до|ння |подальшого | | | | | | |рік |органів | |реєстрацію актів |свідоцтв |різноманітних елементів|цивільного|ться | | |цивіль-|понов- |актових|змін в |використання | | | | | | |державної |державної | |цивільного стану |про |урочистості |стану, про|органа-| | |ного |лення та|записів|актові |в іноземних | | | | | | |реєстрації|реєстрації| | |державну | |повторну |ми | | |стану в|анулю- |цивіль-|записи |державах | | | | | | |акта |актів | |--------------------|реєстрацію|-----------------------|видачу |держа- |---------------------------------+---------------|день їх|вання |ного |цивіль-|-------------| | | | | | |цивільного|цивільного| |відділами |компетен-|актів |у |за |у |свідоцтв |вної |доставки |доставки |доставка |засто- |витре- |надхо- |актових |стану, |ного |про- |у день | | | | | | |стану |стану, | |державної |тними |цивільного|відділі|межами |вихідні|про |реєст- |та |працівниками|докумен- |сування|бування|дження |записів |понов- |стану в|тягом|подання| | | | | | | |за від- | |реєстрації|органами |стану, про|держа- |відділу|та |державну |рації |вручення |відділів |тів з |сімей- |докуме-| |цивіль- |лення |строк |трьох|докуме-| | | | | | | |сутності | |актів |іноземних|внесення |вної |держа- |свят- |реєстрацію|актів |фізичній |державної |метою |ного та|нтів | |ного |та |менший,|робо-|нтів | | | | | | | |даних | |цивільного|держав |змін до |реєст- |вної |кові |актів |цивіль-|особі за |реєстрації |їх |цивіль-|про | |стану, |анулю- |ніж |чих | | | | | | | | |про рік | |стану не | |актових |рації |реєст- |дні |цивільного|ного |місцем її |актів |легалі- |ного |держа- | |зміну |вання |встано-|днів | | | | | | | | |складення | |за місцем | |записів |актів |рації | |стану та |стану |проживання|цивільного |зації |законо-|вну | |імені |актових|влений | | | | | | | | | |запису | |звернення | |цивільного|цивіль-|актів | |витягів з | |(перебува-|стану за |для |давства|реєст- | |відділом|записів|законо-| | | | | | | | | | | |заявника | |стану, |ного |цивіль-| |Державного| |ння) |місцем |подаль- | |рацію | |держа- |цивіль-|дав- | | | | | | | | | | | | | |поновлення|стану |ного | |реєстру | |повторно |звернення |шого | |актів | |вної |ного |ством | | | | | | | | | | | | | |та | |стану | |актів | |виданих |заявника |викорис- | |цивіль-| |реєст- |стану в| | | | | | | | | | | | | | |анулювання| | | |цивільного| |свідоцтв |документів |тання в | |ного | |рації |строк | | | | | | | | | | | | | | |актових | | | |стану | |та інших |про державну|іноземних| |стану | |актів |менший,| | | | | | | | | | | | | | |записів | | | |громадян, | |документів|реєстрацію |державах | | | |цивіль- |ніж | | | | | | | | | | | | | | |цивільного| | | |про | |про |актів | | | | |ного |встано-| | | | | | | | | | | | | | |стану за | | | |внесення | |державну |цивільного | | | | |стану за|влений | | | | | | | | | | | | | | |межами | | | |змін до | |реєстрацію|стану для | | | | |місцем |законо-| | | | | | | | | | | | | | |відділу | | | |актових | |актів |службового | | | | |подання |дав- | | | | | | | | | | | | | | |державної | | | |записів | |цивільного|користування| | | | |заяви в |ством | | | | | | | | | | | | | | |реєстрації| | | |цивільного| |стану |до інших | | | | |строк | | | | | | | | | | | | | | | |актів | | | |стану, | | |відділів | | | | |менший, | | | | | | | | | | | | | | | |цивільного| | | |поновлення| | |державної | | | | |ніж | | | | | | | | | | | | | | | |стану | | | |та | | |реєстрації | | | | |встано- | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |анулювання| | |актів | | | | |влений | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |актових | | |цивільного | | | | |законо- | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |записів | | |стану | | | | |давством| | | | | | | | | | | | | | | | | | | |цивільного| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |стану | | | | | | | | | | | | | | | | ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Інші НПА
Наказ Мін'юст №2804/5 від 30.12.2013 Про затвердження деяких нормативно-правових актів з питань державної реєстрації актів цивільного стану Рішення НКРЗІ №322 від 23.06.2015 Про внесення змін до Положення про державне регулювання номерного ресурсу телекомунікаційної мережі загального користування України Рішення НКРЗІ №769 від 01.06.2007 Про затвердження Положення про державне регулювання номерного ресурсу телекомунікаційної мережі загального користування України Розпорядження Нацкомфінпослуг №1549 від 25.06.2015 Про внесення змін до Порядку ведення реєстру аудиторських фірм та аудиторів, які можуть проводити аудиторські перевірки фінансових установ Розпорядження Нацкомфінпослуг №640 від 26.02.2013 Про затвердження Порядку ведення реєстру аудиторських фірм та аудиторів, які можуть проводити аудиторські перевірки фінансових установ, та визнання такими, що втратили чинність, деяких розпоряджень Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг України Постанова ВРУ №638 від 16.07.2015 Про прийняття за основу проекту Закону України про внесення зміни до статті 87 Бюджетного кодексу України Постанова ВРУ №641 від 16.07.2015 Про направлення на повторне друге читання проекту Закону України про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо реформування системи управління автомобільними дорогами загального користування Постанова ВРУ №646 від 17.07.2015 Про прийняття за основу проекту Закону України про внесення зміни до Бюджетного кодексу України щодо експерименту в Одеській, Волинській та Львівській областях з фінансування реконструкції, поточного ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення Постанова ВРУ №634 від 16.07.2015 Про звільнення суддів Постанова ВРУ №635 від 16.07.2015 Про звільнення суддів