Постанова КМУ № 827-2012-п від 05.09.2012 Про утворення Міжвідомчої координаційної комісії з питань регіонального розвитку
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 5 вересня 2012 р. № 827
Київ
Про утворення Міжвідомчої координаційної комісії з питань регіонального розвитку
{Із змінами, внесеними згідно з Розпорядженням КМ
№ 1033-р від 19.12.2012}
Кабінет Міністрів України постановляє:
1. Утворити Міжвідомчу координаційну комісію з питань регіонального розвитку у складі згідно з додатком.
2. Затвердити Положення про Міжвідомчу координаційну комісію з питань регіонального розвитку, що додається.
Прем"єр-міністр України
М.АЗАРОВ
Інд. 71
Додаток
до постанови Кабінету Міністрів України
від 5 вересня 2012 р. № 827
СКЛАД
Міжвідомчої координаційної комісії з питань регіонального розвитку
Перший віце-прем’єр-міністр України, голова Міжвідомчої координаційної комісії
Міністр економічного розвитку і торгівлі, заступник голови Міжвідомчої координаційної комісії
Міністр регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства, заступник голови Міжвідомчої координаційної комісії
Директор департаменту регіональної політики Мінекономрозвитку, секретар Міжвідомчої координаційної комісії
Заступник Міністра аграрної політики та продовольства
Заступник Міністра соціальної політики
Заступник Міністра охорони здоров’я
Заступник Міністра освіти і науки, молоді та спорту
Заступник Міністра фінансів
Заступник Міністра екології та природних ресурсів
Заступник Міністра енергетики та вугільної промисловості
Заступник Міністра інфраструктури
Заступник Міністра культури
Заступник Міністра юстиції
Заступник Голови Держстату
Заступник Голови Держземагентства
Заступник Голови Держмитслужби
Перший заступник Голови Держінвестпроекту
Голова Донецької обласної ради (за згодою)
Голова Вінницької обласної держадміністрації
Голова Дніпропетровської обласної держадміністрації
Голова Запорізької обласної держадміністрації
Голова Івано-Франківської обласної держадміністрації
Голова Київської обласної держадміністрації
Голова Луганської обласної держадміністрації
Голова Харківської обласної держадміністрації
Голова Чернігівської обласної держадміністрації
Перший заступник Голови Ради міністрів Автономної Республіки Крим
Перший заступник директора Департаменту забезпечення взаємодії з Верховною Радою України та регіонами, завідуючий відділом експертизи і аналізу розвитку територій та виборчих прав Секретаріату Кабінету Міністрів України
Координатор з упровадження реформ Координаційного центру з упровадження економічних реформ (за згодою)
Заступник директора Національного інституту стратегічних досліджень при Президентові України (за згодою)
Директор Інституту регіональних досліджень Національної академії наук (за згодою)
Директор Інституту економіки промисловості Національної академії наук (за згодою)
Директор Інституту економіко-правових досліджень Національної академії наук (за згодою)
Голова постійної Комісії з питань регіонального розвитку Всеукраїнської асоціації органів місцевого самоврядування “Українська асоціація районних та обласних рад” (за згодою)
Голова Державного фонду сприяння місцевому самоврядуванню в Україні (за згодою)
Віце-президент Асоціації міст України з виконавчої роботи (за згодою)
{Додаток із змінами, внесеними згідно з Розпорядженням КМ № 1033-р від 19.12.2012}
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 5 вересня 2012 р. № 827
ПОЛОЖЕННЯ
про Міжвідомчу координаційну комісію з питань регіонального розвитку
1. Міжвідомча координаційна комісія з питань регіонального розвитку (далі - Міжвідомча комісія) є тимчасовим консультативно-дорадчим органом Кабінету Міністрів України, утвореним з метою забезпечення узгоджених дій центральних та місцевих органів виконавчої влади під час прийняття та виконання рішень з питань державної регіональної політики, соціально-економічного розвитку регіонів, окремих територій.
2. Міжвідомча комісія у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, а також цим Положенням.
3. Основними завданнями Міжвідомчої комісії є:
1) сприяння забезпеченню:
координації діяльності центральних та місцевих органів виконавчої влади під час формування та реалізації державної регіональної політики;
узгодженості діяльності центральних органів виконавчої влади під час формування та реалізації їх політики на регіональному рівні з урахуванням стратегічних завдань державної регіональної політики;
2) підготовка пропозицій щодо визначення основних пріоритетів, стратегічних цілей та завдань державної регіональної політики на відповідний період;
3) використання позитивного досвіду європейських та інших країн під час підготовки і прийняття урядових рішень з питань державної регіональної політики.
4. Міжвідомча комісія відповідно до покладених на неї завдань:
1) вивчає проекти актів з питань державної регіональної політики, галузевих та секторальних програм розвитку регіонів у частині узгодження їх із стратегічними завданнями державної регіональної політики, проводить оцінку впливу виконання таких програм на регіональний розвиток;
2) розглядає пропозиції щодо:
посилення координації діяльності центральних та місцевих органів виконавчої влади з питань розвитку регіонів;
ефективності використання коштів Державного фонду регіонального розвитку;
проведення оцінки впливу політики центральних органів виконавчої влади на рівень розвитку регіонів;
3) проводить моніторинг:
стану соціально-економічного розвитку регіонів, їх проблемних питань, вирішення яких потребує допомоги держави;
стану виконання центральними та місцевими органами виконавчої влади, органами виконавчої влади Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування покладених на них завдань з питань реалізації державної регіональної політики;
4) вивчає пропозиції щодо визначення критеріїв оцінки реалізації державної регіональної політики;
5) вивчає досвід європейських та інших країн з питань державної регіональної політики;
6) подає Кабінетові Міністрів України розроблені за результатами своєї роботи рекомендації та пропозиції.
5. Міжвідомча комісія має право:
1) отримувати в установленому порядку від центральних та місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій інформацію, необхідну для виконання покладених на неї завдань;
2) залучати до участі у своїй роботі представників центральних та місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками), а також незалежних експертів, представників громадськості та засобів масової інформації (за згодою);
3) утворювати у разі потреби для виконання покладених на неї завдань постійні або тимчасові робочі групи;
4) організовувати проведення конференцій, семінарів, нарад та інших заходів.
6. Міжвідомча комісія під час виконання покладених на неї завдань взаємодіє з державними органами, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями.
7. Посадовий склад Міжвідомчої комісії затверджує Кабінет Міністрів України.
До складу Міжвідомчої комісії входять голова, заступники голови, секретар Міжвідомчої комісії, представники центральних і місцевих органів виконавчої влади, а також за згодою представники органів місцевого самоврядування, інших державних органів, підприємств, установ та організацій.
Головою Міжвідомчої комісії є Перший віце-прем’єр-міністр України.
Персональний склад Міжвідомчої комісії затверджує її голова.
Голова Міжвідомчої комісії має право у разі потреби вносити зміни до її персонального складу.
8. Формою роботи Міжвідомчої комісії є засідання, що проводяться за рішенням її голови.
Підготовку матеріалів для розгляду на засіданнях Міжвідомчої комісії забезпечує її секретар.
Повідомлення про проведення засідання та його порядок денний надсилаються членам Міжвідомчої комісії не пізніше ніж за п’ять робочих днів до дати його проведення.
Засідання Міжвідомчої комісії веде її голова, а в разі його відсутності - заступник голови.
Засідання Міжвідомчої комісії вважається правоможним, якщо на ньому присутні більш як половина її членів.
9. На своїх засіданнях Міжвідомча комісія готує пропозиції та рекомендації з питань, що належать до її компетенції.
Пропозиції та рекомендації вважаються схваленими, якщо за них проголосувало більш як половина присутніх на засіданні членів Міжвідомчої комісії. У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос головуючого на засіданні.
Пропозиції та рекомендації фіксуються у протоколі засідання, який підписується головуючим на засіданні та секретарем і надсилається всім членам Міжвідомчої комісії.
Член Міжвідомчої комісії, який не підтримує пропозиції (рекомендації), може викласти у письмовій формі свою окрему думку, що додається до протоколу засідання.
10. Пропозиції та рекомендації Міжвідомчої комісії можуть бути реалізовані шляхом прийняття Кабінетом Міністрів України рішення, проект якого вносить орган виконавчої влади відповідно до своїх повноважень.
11. Міжвідомча комісія у роботі використовує бланк із своїм найменуванням.
12. Організаційне, інформаційне, матеріально-технічне забезпечення діяльності Міжвідомчої комісії здійснює Мінекономрозвитку.
Інші НПА
Лист МОНмолодьспорт №839 від 16.07.2014 Про затвердження Змін до Умов прийому до вищих навчальних закладів України в 2014 році Лист Вищий господарський суд України №01-06/1666/14 від 27.10.2014 Про доповнення Інформаційного листа Вищого господарського суду України від 15.03.2011 № 01-06/249 "Про постанови Верховного Суду України, прийняті за результатами перегляду судових рішень господарських судів" Лист Вищий господарський суд України №01-06/249 від 15.03.2011 Про постанови Верховного Суду України, прийняті за результатами перегляду судових рішень господарських судів Лист Вищий господарський суд України №01-06/1686/14 від 04.11.2014 Про внесення змін до пунктів 10, 33 Інформаційного листа Вищого господарського суду України від 28.03.2013 № 01-06/606/2013 "Про Закон України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (у редакції Закону України від 22.12.2011 № 4212-VI)" Лист Вищий господарський суд України №01-06/606/2013 від 28.03.2013 Про Закон України \"Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом\" (у редакції Закону України від 22.12.2011 № 4212-VI) Лист Мін'юст №6820-0-4-14/8.1 від 14.08.2014 Щодо відмови від обов'язковості та переходу до добровільності використання печаток суб'єктами господарюва Лист Мін'юст №Ч-13744/8.2 від 13.08.2014 Щодо встановлення ціни договору між суб'єктами господарювання у вигляді грошового еквівалента Лист НБУ №18-112/64483 від 05.11.2014 Про скасування пені та штрафів за договорами кредиту під час АТО Лист ВАСУ №1493/2/2/14-14 від 03.11.2014 Щодо розгляду адміністративних справ з урахуванням Закону України "Про здійснення правосуддя та кримінального провадження у зв'язку з проведенням антитерористичної операції" Лист НБУ №12-311/67934 від 17.11.2014 Щодо сплати збору на обов\'язкове державне пенсійне страхування з операцій купівлі іноземної валюти під час нарахування (утримання) податку на доходи фізичних осіб з процентів на валютні вклади