Ст. 77 ЗУ Про акціонерні товариства вiд 17.09.2008 № 514-VI
Почніть консультацію з юристом онлайн
Про акціонерні товариства
Стаття 77. Зберігання документів акціонерного товариства
1. Акціонерне товариство зобов'язане зберігати:
1) статут товариства, зміни до статуту, засновницький (установчий) договір;
2) положення про загальні збори, наглядову раду, виконавчий орган та ревізійну комісію, інші внутрішні положення товариства, що регулюють діяльність органів товариства, та зміни до них;
3) положення про кожну філію та кожне представництво товариства;
4) документи, що підтверджують права товариства на майно;
5) принципи (кодекс) корпоративного управління товариства;
6) протоколи загальних зборів;
7) матеріали, з якими акціонери мають (мали) можливість ознайомитися під час підготовки до загальних зборів;
8) протоколи засідань наглядової ради та колегіального виконавчого органу, накази і розпорядження голови колегіального та одноосібного виконавчого органу;
9) протоколи засідань ревізійної комісії, рішення ревізора товариства;
10) висновки ревізійної комісії (ревізора) та аудитора (аудиторської фірми) товариства;
11) річну фінансову звітність;
12) документи бухгалтерського обліку;
13) документи звітності, що подаються відповідним державним органам;
14) проспект цінних паперів або рішення про емісію цінних паперів, а також свідоцтво про реєстрацію випуску акцій та інших цінних паперів товариства;
15) перелік афілійованих осіб товариства із зазначенням кількості, типу та/або класу належних їм акцій;
16) особливу інформацію про товариство згідно з вимогами законодавства;
17) звіти наглядової ради (у разі її створення);
18) звіти виконавчого органу;
19) звіти ревізійної комісії (ревізора) (у разі її створення);
20) положення про винагороду членів наглядової ради та виконавчого органу публічного акціонерного товариства;
21) звіти про винагороду членів наглядової ради та виконавчого органу публічного акціонерного товариства;
22) документи, на підставі яких визначена ринкова вартість відповідно до статті 8 цього Закону;
23) інші документи, передбачені законодавством, статутом товариства, його внутрішніми положеннями, рішеннями загальних зборів, наглядової ради, виконавчого органу.
2. Документи, передбачені частиною першою цієї статті, зберігаються в акціонерному товаристві за його місцезнаходженням.
Відповідальність за зберігання документів товариства покладається на голову колегіального виконавчого органу (особу, що здійснює повноваження одноосібного виконавчого органу) та на головного бухгалтера - щодо документів бухгалтерського обліку і фінансової звітності.
3. Документи, передбачені частиною першою цієї статті, підлягають зберіганню протягом всього терміну діяльності товариства, за винятком документів бухгалтерського обліку, строки зберігання яких визначаються відповідно до законодавства.
Почніть консультацію з юристом онлайн
Читати ще раз
Про господарські товариства Стаття 3. Засновники та учасники товариства Про господарські товариства Стаття 9. Дочірні підприємства, філії та представництва товариств Про господарські товариства Стаття 6. Державна реєстрація товариства Про акціонерні товариства Стаття 20. Акції товариства Про акціонерні товариства Стаття 13. Статут акціонерного товариства