Укр Рус

Про рекламу
Стаття 14. Реклама у друкованих засобах масової інформації



Ст. 14 ЗУ Про рекламу вiд 03.07.1996 № 270/96-ВР



1. Обсяг реклами у друкованих засобах масової інформації визначається ними самостійно. Друковані засоби масової інформації, що розповсюджуються за передплатою, зобов'язані в умовах передплати зазначати кількість реклами в загальному обсязі видання.

від 17.11.2005 )

2. Друкована площа, відведена на політичну рекламу впродовж виборчого процесу в друкованих засобах масової інформації, у тому числі рекламних, не може перевищувати 20 відсотків обсягу друкованої площі кожного номера видання чи додатка до нього. Це обмеження не поширюється на друковані засоби масової інформації, засновниками яких є політичні партії.

від 17.11.2005 )

Стаття 1 ...12 13 14 15 16 ...Прикінцеві положення 

Перейти до статті
Скачать бесплатно Закон України Про рекламу вiд 03.07.1996 № 270/96-ВР 



Додати коментар до ст.14 ЗУ Про рекламу вiд 03.07.1996 № 270/96-ВР