Укр Рус

Про житлово-комунальні послуги
Стаття 18. Оформлення претензій споживачів до виконавців



Ст. 18 ЗУ Про житлово-комунальні послуги від 24.06.2004 № 1875-IV



1. У разі порушення виконавцем умов договору споживач має право викликати його представника для складення та підписання акта-претензії споживача, в якому зазначаються строки, види, показники порушень тощо.

2. Представник виконавця повинен з'явитися на виклик споживача не пізніше строку, визначеного договором.

3. Акт-претензія складається споживачем та представником виконавця і скріплюється їхніми підписами. У разі неприбуття представника виконавця в погоджений умовами договору строк або необґрунтованої відмови від підписання акта-претензії він вважається дійсним, якщо його підписали не менш як два споживачі.

4. Акт-претензія споживача подається виконавцю, який протягом трьох робочих днів вирішує питання про перерахунок платежів або видає письмово споживачу обґрунтовану письмову відмову в задоволенні його претензій.

5. Спори щодо задоволення претензій споживачів вирішуються в суді. Споживач має право на досудове вирішення спору шляхом задоволення пред'явленої претензії.

6. У разі встановлення за результатами аналізу факту погіршення нормованих показників якості води, витрати споживача, які він здійснив при оплаті вартості проведення аналізу води, підлягають компенсації за рахунок виконавця/виробника.

Стаття 1 ...16 17 18 19 20 ...Прикінцеві положення 

Перейти до статті
Скачать бесплатно Закон України Про житлово-комунальні послуги від 24.06.2004 № 1875-IV 

Рекомендовані сторінки

Про житлово-комунальні послуги Про житлово-комунальні послуги Стаття 19. Учасники договірних відносин у сфері житлово-комунальних послуг Про житлово-комунальні послуги Стаття 20. Права та обов'язки споживача



Додати коментар до ст.18 ЗУ Про житлово-комунальні послуги від 24.06.2004 № 1875-IV