Ст. 160 ГКУ від 16.01.2003 № 436-IV
Чинний зі змінами. Перевірено 08.07.2019
Господарський кодекс України
Стаття 160. Правомочності щодо використання географічного зазначення
1. Право на використання географічного зазначення мають лише суб'єкти господарювання, які виробляють товари (надають послуги), щодо яких здійснено державну реєстрацію відповідного географічного зазначення. 2. Використанням географічного зазначення суб'єктом господарювання вважається: застосування його на товарах, для яких зареєстровано це географічне зазначення, а також на упаковці; застосування в рекламі, проспектах, рахунках, друкованих виданнях, офіційних бланках, вивісках тощо.
3. Суб'єкти господарювання, які здійснюють посередницьку діяльність, можуть використовувати свою торговельну марку поряд з географічним зазначенням товару виробника не інакше як на підставі договору.
4. Умови надання правової охорони географічного зазначення визначаються законом.
Читати ще раз
Господарський кодекс України Стаття 235. Оперативно-господарські санкції Господарський кодекс України Стаття 213. Майнові активи неплатоспроможного боржника Про кредитні спілки Стаття 24. Загальні засади створення асоціацій кредитних спілок та їх діяльності Господарський кодекс України Стаття 353. Суб'єкти страхової діяльності у сфері господарювання Налоговый кодекс Украины Статья 217. Порядок исчисления налога с товаров, произведенных на таможенной территории Украины, а также реализованных субъектами хозяйствования розничной торговли