Укр   Рус

Ваш гід в законодавстві України


Друкувати


Почніть консультацію з юристом онлайн

752 юристів готові відповісти зараз

Відповідь за ~15 хвилин

Постанова КМУ № 1441-2003-п від 10.09.2003 Про затвердження Типового положення про управління економіки районної, районної у мм. Києві та Севастополі державної адміністрації

                                                          
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 10 вересня 2003 р. N 1441
Київ
{ Постанова втратила чинність на підставі Постанови КМ
N 99 ( 99-2013-п ) від 06.02.2013 }
Про затвердження Типового положення
про управління економіки районної,
районної у мм. Києві та Севастополі
державної адміністрації
( Із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ
N 1178 ( 1178-2005-п ) від 07.12.2005 )

Кабінет Міністрів України п о с т а н о в л я є:
1. Затвердити Типове положення про управління економіки
районної, районної у мм. Києві та Севастополі державної
адміністрації, що додається.
2. Визнати такими, що втратили чинність:
постанову Кабінету Міністрів України від 8 червня 1996 р.
N 617 ( 617-96-п ) "Про затвердження Типового положення про
управління економіки районної, районної у містах Києві та
Севастополі державної адміністрації" (ЗП України, 1996 р., N 13,
ст. 359);
постанову Кабінету Міністрів України від 13 червня 1996 р.
N 647 ( 647-96-п ) "Про затвердження типових положень про
управління (відділи) з питань торгівлі та побутового
обслуговування населення місцевих державних адміністрацій"
(ЗП України, 1996 р., N 13, ст. 368).

Прем"єр-міністр України В.ЯНУКОВИЧ
Інд. 18

ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 10 вересня 2003 р. N 1441
ТИПОВЕ ПОЛОЖЕННЯ
про управління економіки районної,
районної у мм. Києві та Севастополі
державної адміністрації

1. Управління економіки районної, районної у мм. Києві та
Севастополі державної адміністрації (далі - управління) є
структурним підрозділом районної, районної у мм. Києві та
Севастополі державної адміністрації, що утворюється головою
відповідної місцевої держадміністрації, підзвітним і
підконтрольним голові відповідної місцевої держадміністрації,
Головному управлінню економіки обласної, Київської міської та
управлінню економіки Севастопольської міської держадміністрації.
Управління економіки районної держадміністрації в Автономній
Республіці Крим підзвітне та підконтрольне голові цієї
держадміністрації та Міністерству економіки Автономної Республіки
Крим.
2. Управління у своїй діяльності керується Конституцією
України ( 254к/96-ВР ), законами України, актами Президента
України і Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства
економіки, розпорядженнями голови обласної, Київської та
Севастопольської міської, районної, районної у мм. Києві та
Севастополі держадміністрації, наказами начальника Головного
управління економіки обласної, Київської міської, начальника
управління економіки Севастопольської міської держадміністрації,
рішеннями відповідного органу місцевого самоврядування, а також
цим Положенням. ( Абзац перший пункту 2 із змінами, внесеними
згідно з Постановою КМ N 1178 ( 1178-2005-п ) від 07.12.2005 )
Управління економіки районної держадміністрації в Автономній
Республіці Крим керується також нормативно-правовими актами
Верховної Ради Автономної Республіки Крим, рішеннями Ради
міністрів Автономної Республіки Крим, наказами Міністерства
економіки Автономної Республіки Крим.
3. Основними завданнями управління є участь у:
реалізації державної політики у сфері економічного і
соціального розвитку України;
реалізації державної регуляторної політики і державної
політики у сфері розвитку економічної конкуренції та обмеження
монополізму;
формуванні і проведенні державної регіональної політики;
проведенні разом з іншими структурними підрозділами державної
зовнішньоекономічної політики;
забезпеченні реалізації державної політики у сфері
внутрішньої торгівлі, громадського харчування і побутових послуг;
здійсненні структурних змін, а також державної інвестиційної
та інноваційної політики;
забезпеченні реалізації державної цінової політики;
забезпеченні виконання завдань з приватизації державного
майна;
забезпеченні реалізації державної політики у сфері
економічної безпеки та детінізації економіки.
4. Управління відповідно до покладених на нього завдань:
1) аналізує стан і тенденції економічного і соціального
розвитку району, бере участь у визначенні його пріоритетів,
розробленні напрямів структурної та інвестиційної політики та
готує пропозиції з цих питань;
2) виконує роботи з прогнозування економічного і соціального
розвитку району та підготовки його програм;
3) бере участь у розробленні проектів регіональних і
міжрегіональних програм та їх реалізації;
4) розробляє пропозиції до проектів місцевого бюджету, які
стосуються економічного і соціального розвитку району, та подає їх
на розгляд керівництву відповідної районної і районної у мм. Києві
та Севастополі держадміністрації;
5) готує пропозиції голові відповідної районної
держадміністрації з питань ефективного використання фінансових,
кредитних і валютних ресурсів;
6) бере участь у складанні необхідних для роботи балансів
(фінансових, грошових доходів і витрат населення, ринку праці та
розвитку трудових ресурсів, попиту і пропонування на основні види
паливно-енергетичних ресурсів, промислової продукції та
продовольства);
7) бере участь у межах компетенції в підготовці пропозицій
щодо забезпечення реалізації державної цінової політики та
вдосконалення порядку регулювання цін;
8) сприяє створенню інфраструктури підтримки регіонального
розвитку, умов для рівноправного розвитку всіх форм господарювання
та підприємництва на території району, надає консультаційну,
інформаційну та іншу допомогу суб"єктам підприємницької
діяльності;
9) бере участь разом з іншими структурними підрозділами
районної держадміністрації у реалізації державної
зовнішньоекономічної політики;
10) проводить в установленому порядку в межах своєї
компетенції переговори з офіційними представниками іноземних
країн, акредитованих в Україні;
11) забезпечує в межах своїх повноважень захист економічних
прав і законних інтересів суб"єктів господарювання;
12) виконує в межах делегованих йому повноважень регуляторні
та реєстраційно-дозвільні функції;
13) організовує разом з іншими структурними підрозділами
участь підприємств, установ та організацій району у
виставково-ярмаркових заходах;
14) бере участь у формуванні переліку об"єктів капітального
будівництва, які потребують залучення коштів обласного та
державного бюджетів;
15) розробляє та організовує реалізацію заходів, спрямованих
на нарощування інвестиційних ресурсів, створення сприятливого
інвестиційного клімату в районі, у тому числі готує та подає до
відповідної місцевої держадміністрації пропозиції щодо
інвестиційних проектів найважливіших будов виробничого
призначення, природоохоронних об"єктів та об"єктів соціальної
сфери;
16) аналізує стан і бере участь у межах компетенції в
розробленні пропозицій щодо розвитку споживчого ринку, ринку
побутових послуг і створення їх інфраструктури, поліпшення
організації та якості обслуговування населення підприємствами
торгівлі, громадського харчування та побуту;
17) бере участь у формуванні та реалізації державної аграрної
політики, розробленні пропозицій щодо забезпечення продовольчої
безпеки країни;
18) проводить аналіз результатів фінансово-господарської
діяльності підприємств, які є власністю територіальних громад,
сіл, селищ району;
19) бере участь у реалізації регіональної політики у сфері
управління майном комунальної власності територіальних громад,
сіл, селищ району в межах делегованих повноважень;
20) бере участь у межах компетенції у приватизації та
відчуженні майна комунальної власності територіальних громад, сіл,
селищ району на виконання рішень відповідних органів місцевого
самоврядування;
21) готує голові відповідної місцевої держадміністрації
пропозиції з питань розміщення на території району нових,
реконструкції, розширення, ліквідації діючих підприємств та інших
об"єктів виробничого і невиробничого призначення, які належать до
сфери її управління;
22) бере участь у підготовці пропозицій щодо розроблення
районних і регіональних екологічних програм, впровадженні
економічного механізму природокористування, раціонального
використання природних ресурсів, охорони навколишнього природного
середовища;
23) готує голові відповідної місцевої держадміністрації
пропозиції щодо залучення на договірних засадах коштів
підприємств, установ і організацій на розвиток
житлово-комунального господарства, транспорту, зв"язку,
побутового, торговельного та інших видів обслуговування населення;
24) розробляє пропозиції щодо фінансово-економічного
обґрунтування обсягів закупівлі товарів, робіт і послуг для
державних потреб за рахунок коштів державного бюджету; за поданням
органів місцевого самоврядування розробляє пропозиції щодо
закупівлі товарів, робіт і послуг для місцевих потреб за рахунок
коштів місцевого бюджету та інших джерел фінансування;
25) бере участь у здійсненні заходів щодо координації
закупівель товарів, робіт і послуг за рахунок коштів місцевого
бюджету;
26) сприяє розвитку науки і техніки, впровадженню нових
технологій, підвищенню технічного рівня виробництва і якості
продукції;
27) бере участь у розробленні пропозицій щодо
проведення адміністративної реформи та реформи
адміністративно-територіального устрою;
28) розробляє в межах своїх повноважень пропозиції щодо
вдосконалення системи підготовки (перепідготовки) кадрів
(спеціалістів) у сфері економіки та управління; бере участь у
впровадженні заходів з перепідготовки управлінських кадрів для
сфери підприємництва;
29) сприяє розробленню та виконанню програм інформаційного
забезпечення та розвитку інформаційно-аналітичних систем на
території району;
30) бере участь у здійсненні заходів з мобілізаційної
підготовки та мобілізації;
31) уносить в установленому порядку пропозиції щодо
вдосконалення системи обліку, звітності та державної статистики;
32) забезпечує в межах своєї компетенції реалізацію державної
політики стосовно державної таємниці, контроль за її збереженням в
управлінні;
33) узагальнює практику застосування законодавства з питань,
що належать до компетенції управління, розробляє і подає на
розгляд голові відповідної місцевої держадміністрації пропозиції
щодо його вдосконалення;
34) виконує інші функції, пов"язані з виконанням покладених
на нього завдань.
5. Управління має право:
1) залучати спеціалістів інших структурних підрозділів
районної, районної у мм. Києві та Севастополі держадміністрації,
підприємств, установ і організацій, об"єднань громадян (за
погодженням з їх керівниками) для розгляду питань, що належать до
його компетенції;
2) одержувати в установленому порядку від інших структурних
підрозділів районної, районної у мм. Києві та Севастополі
держадміністрації, органів місцевого самоврядування, підприємств,
установ і організацій інформацію, документи та інші матеріали,
необхідні для виконання покладених на нього завдань;
3) скликати в установленому порядку наради з питань, що
належать до його компетенції.
6. Управління в процесі виконання покладених на нього завдань
взаємодіє з іншими структурними підрозділами районної, районної у
мм. Києві та Севастополі держадміністрації, органами місцевого
самоврядування, територіальними органами міністерств та інших
центральних органів виконавчої влади, а також з підприємствами,
установами, організаціями та об"єднаннями громадян.
7. Управління очолює начальник, який призначається на посаду
і звільняється з посади головою районної, районної у мм. Києві та
Севастополі держадміністрації за погодженням із заступником голови
та з начальником Головного управління економіки обласної,
Київської міської держадміністрації та начальником управління
економіки Севастопольської міської держадміністрації.
Начальник управління економіки районної держадміністрації в
Автономній Республіці Крим призначається на посаду і звільняється
з посади головою районної держадміністрації за погодженням з
Міністром економіки Автономної Республіки Крим.
Начальник управління має заступників, які за його поданням
призначаються на посаду і звільняються з посади головою районної,
районної у мм. Києві та Севастополі держадміністрації за
погодженням з начальником Головного управління економіки обласної,
Київської міської держадміністрації та начальником управління
економіки Севастопольської міської держадміністрації.
8. Начальник управління:
здійснює керівництво діяльністю управління, несе персональну
відповідальність за виконання завдань, покладених на управління,
визначає функції та ступінь відповідальності заступників
начальника управління, керівників його структурних підрозділів;
видає в межах своєї компетенції накази, організовує і
контролює їх виконання;
затверджує положення про структурні підрозділи і
функціональні обов"язки працівників управління;
призначає на посаду і звільняє з посади працівників
управління;
розпоряджається коштами в межах затвердженого кошторису на
утримання управління.
9. Управління утримується за рахунок коштів державного
бюджету.
Граничну чисельність, фонд оплати праці працівників
управління в межах виділених коштів визначає голова районної,
районної у мм. Києві та Севастополі держадміністрації.
Кошторис і штатний розпис управління затверджує голова
районної, районної у мм. Києві та Севастополі держадміністрації
після експертизи, проведеної районним, районним у мм. Києві та
Севастополі фінансовим управлінням.
10. Управління є юридичною особою, має самостійний баланс,
рахунки в органах Державного казначейства, печатку із зображенням
Державного Герба України та своїм найменуванням.

Почніть консультацію з юристом онлайн

752 юристів готові відповісти зараз

Відповідь за ~15 хвилин



Інші НПА

Лист МОНмолодьспорт №839 від 16.07.2014 Про затвердження Змін до Умов прийому до вищих навчальних закладів України в 2014 році Лист Вищий господарський суд України №01-06/1666/14 від 27.10.2014 Про доповнення Інформаційного листа Вищого господарського суду України від 15.03.2011 № 01-06/249 "Про постанови Верховного Суду України, прийняті за результатами перегляду судових рішень господарських судів" Лист Вищий господарський суд України №01-06/249 від 15.03.2011 Про постанови Верховного Суду України, прийняті за результатами перегляду судових рішень господарських судів Лист Вищий господарський суд України №01-06/1686/14 від 04.11.2014 Про внесення змін до пунктів 10, 33 Інформаційного листа Вищого господарського суду України від 28.03.2013 № 01-06/606/2013 "Про Закон України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (у редакції Закону України від 22.12.2011 № 4212-VI)" Лист Вищий господарський суд України №01-06/606/2013 від 28.03.2013 Про Закон України \"Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом\" (у редакції Закону України від 22.12.2011 № 4212-VI) Лист Мін'юст №6820-0-4-14/8.1 від 14.08.2014 Щодо відмови від обов'язковості та переходу до добровільності використання печаток суб'єктами господарюва Лист Мін'юст №Ч-13744/8.2 від 13.08.2014 Щодо встановлення ціни договору між суб'єктами господарювання у вигляді грошового еквівалента Лист НБУ №18-112/64483 від 05.11.2014 Про скасування пені та штрафів за договорами кредиту під час АТО Лист ВАСУ №1493/2/2/14-14 від 03.11.2014 Щодо розгляду адміністративних справ з урахуванням Закону України "Про здійснення правосуддя та кримінального провадження у зв'язку з проведенням антитерористичної операції" Лист НБУ №12-311/67934 від 17.11.2014 Щодо сплати збору на обов\'язкове державне пенсійне страхування з операцій купівлі іноземної валюти під час нарахування (утримання) податку на доходи фізичних осіб з процентів на валютні вклади