Укр   Рус

Ваш гід в законодавстві України


Друкувати


Постанова КМУ № 492-2006-п від 13.04.2006 Про затвердження Порядку зменшення бюджетних асигнувань та повернення коштів у разі нецільового використання бюджетних коштів у поточному чи минулих роках

                                                          
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 13 квітня 2006 р. N 492
Київ
{ Постанова втратила чинність на підставі Постанови КМ
N 255 ( 255-2011-п ) від 17.03.2011 }
Про затвердження Порядку зменшення
бюджетних асигнувань та повернення
коштів у разі нецільового використання
бюджетних коштів у поточному чи
минулих роках
{ Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ
N 1618 ( 1618-2006-п ) від 16.11.2006
N 39 ( 39-2007-п ) від 24.01.2007 }

Кабінет Міністрів України п о с т а н о в л я є: { Вступна частина із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ
N 39 ( 39-2007-п ) від 24.01.2007 }
Затвердити Порядок зменшення бюджетних асигнувань та
повернення коштів у разі нецільового використання бюджетних коштів
у поточному чи минулих роках, що додається. { Постановляюча частина із змінами, внесеними згідно з Постановою
КМ N 39 ( 39-2007-п ) від 24.01.2007 }

Прем"єр-міністр України Ю.ЄХАНУРОВ
Інд. 34

ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 13 квітня 2006 р. N 492
ПОРЯДОК
зменшення бюджетних асигнувань та
повернення коштів у разі нецільового
використання бюджетних коштів у
поточному чи минулих роках
{ Назва Порядку із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 39
( 39-2007-п ) від 24.01.2007 }

Загальна частина
1. Цей Порядок визначає механізм передбаченого законом
зменшення бюджетних асигнувань розпорядникам бюджетних коштів та
повернення коштів одержувачами бюджетних коштів у дохід
відповідного бюджету у разі їх нецільового використання (крім
бюджетних коштів, одержаних як субвенція), допущеного у поточному
чи минулих роках. { Пункт 1 в редакції Постанови КМ N 39 ( 39-2007-п ) від
24.01.2007 }
2. Нецільовим використанням бюджетних коштів є їх витрачання
на цілі, що не відповідають бюджетним призначенням, затвердженим
законом про Державний бюджет України або рішенням про місцевий
бюджет, встановленим бюджетним асигнуванням, кошторису або плану
використання бюджетних коштів.
3. Підставою для зменшення бюджетних асигнувань розпорядникам
бюджетних коштів та повернення коштів одержувачами бюджетних
коштів у дохід відповідного бюджету є акт (інший документ),
складений за результатами ревізії (перевірки) відповідно до
законодавства посадовою особою органу, уповноваженого здійснювати
контроль за дотриманням бюджетного законодавства (далі -
контролюючий орган), у якому зафіксовано факт нецільового
використання бюджетних коштів (далі - акт).
4. Зменшення бюджетних асигнувань розпорядникам бюджетних
коштів та повернення коштів одержувачами бюджетних коштів у дохід
відповідного бюджету здійснюється на суму, щодо якої встановлено
контролюючим органом факт нецільового використання.
Процедура зменшення бюджетних асигнувань
5. Рішення про зменшення бюджетних асигнувань головному
розпоряднику коштів державного бюджету приймає Міністр фінансів,
головному розпоряднику коштів місцевого бюджету - керівник
місцевого фінансового органу, розпоряднику бюджетних коштів
нижчого рівня - головний розпорядник коштів відповідного бюджету.
6. У разі встановлення факту нецільового використання
бюджетних коштів контролюючий орган протягом десяти робочих днів з
дати реєстрації акта, а в разі наявності заперечень (зауважень)
розпорядника бюджетних коштів - з дати надання письмового висновку
щодо таких заперечень (зауважень) подає до Мінфіну (місцевого
фінансового органу, головного розпорядника бюджетних коштів)
засвідчену підписом керівника контролюючого органу копію акта, що
скріплений печаткою такого органу. { Абзац перший пункту 6 в
редакції Постанови КМ N 1618 ( 1618-2006-п ) від 16.11.2006 }
До акта додається довідка контролюючого органу про бюджетне
правопорушення за формою та у порядку, що встановлюються Мінфіном.
Одночасно з поданням зазначених документів керівник
контролюючого органу приймає в установленому законодавством
порядку рішення про зупинення операцій з бюджетними коштами
розпорядника бюджетних коштів, який вчинив бюджетне правопорушення
за відповідними кодами економічної класифікації видатків та
відповідною бюджетною програмою (функцією).
7. Протягом п"яти робочих днів після надходження документів,
передбачених пунктом 6 цього Порядку, Міністр фінансів (керівник
місцевого фінансового органу, головний розпорядник бюджетних
коштів) приймає рішення про зменшення бюджетних асигнувань у
поточному бюджетному періоді розпоряднику бюджетних коштів (далі -
рішення про зменшення асигнувань) за кодами економічної
класифікації видатків та відповідною бюджетною програмою
(функцією), за якими встановлено факт нецільового використання
бюджетних коштів, крім бюджетних асигнувань за захищеними статтями
видатків бюджету.
На підставі зазначеного рішення до помісячного розпису
асигнувань відповідного бюджету вносяться зміни шляхом
збалансованого за місяцями коригування обсягу асигнувань у
поточному бюджетному періоді на наступні місяці до внесення
відповідних змін у бюджетні призначення державного чи місцевого
бюджету.
8. Після прийняття рішення про зменшення асигнувань Міністр
фінансів (керівник місцевого фінансового органу) приймає рішення
про необхідність у поточному бюджетному періоді зменшення
бюджетних призначень головному розпоряднику бюджетних коштів на
суму, що витрачена не за цільовим призначенням, а головний
розпорядник коштів відповідного бюджету вносить Міністру фінансів
(керівнику місцевого фінансового органу) пропозиції щодо зменшення
бюджетних призначень, на підставі яких готуються та подаються
згідно з вимогами частини третьої статті 23 Бюджетного кодексу
України ( 2542-14 ) пропозиції щодо приведення у відповідність
бюджетних призначень державного чи місцевого бюджету.
Зменшення бюджетних призначень здійснюється шляхом внесення
змін до закону про Державний бюджет України чи рішення про
місцевий бюджет щодо зменшення обсягу бюджетних повноважень
головному розпоряднику бюджетних коштів.
9. У разі встановлення факту нецільового використання
бюджетних коштів за захищеними статтями видатків бюджету, а також
коли на момент прийняття рішення про зменшення асигнувань обсяг
невикористаних коштів у межах бюджетного асигнування за
відповідними кодами економічної класифікації видатків та бюджетною
програмою (функцією) недостатній для зменшення бюджетних
асигнувань, Міністр фінансів (керівник місцевого фінансового
органу, головний розпорядник бюджетних коштів) приймає рішення
відповідно до пункту 7 цього Порядку за іншими кодами економічної
класифікації видатків за такою чи іншою бюджетною програмою
(функцією).
У разі встановлення факту нецільового використання бюджетних
коштів за спеціальним фондом відповідного бюджету рішення про
зменшення асигнувань приймається за загальним фондом.
Недостатність невикористаних бюджетних асигнувань за
бюджетними програмами (функціями) в цілому для їх зменшення є
підставою для перегляду Міністром фінансів (керівником місцевого
фінансового органу, головним розпорядником бюджетних коштів)
розміру відповідних асигнувань розпорядникам бюджетних коштів під
час розрахунку на наступні бюджетні періоди в сторону зменшення
планованих граничних обсягів.
10. Рішення про зменшення бюджетних асигнувань доводиться до
Державного казначейства, його територіального органу, який
здійснює обслуговування розпорядника бюджетних коштів, та до
контролюючого органу, за документами якого було прийнято таке
рішення.
У разі неприйняття такого рішення про це письмово
інформується відповідний контролюючий орган з обґрунтуванням
причин.
11. Якщо протягом 30 днів після прийняття рішення про
зупинення операцій з бюджетними коштами не прийнято рішення про
зменшення бюджетних асигнувань, контролюючим органом в
установленому законодавством порядку може бути прийнято рішення
про повторне зупинення операцій з бюджетними коштами.
Процедура повернення коштів одержувачами
бюджетних коштів у дохід відповідного бюджету
12. У разі встановлення факту нецільового використання
бюджетних коштів їх одержувачем керівник контролюючого органу
протягом п`яти робочих днів після підписання акта надсилає такому
одержувачу вимогу про повернення ним коштів у сумі, що використана
не за цільовим призначенням, у дохід відповідного бюджету (далі -
вимога) та інформує розпорядника бюджетних коштів, через якого
такі кошти надавалися одержувачу.
13. Одержувач бюджетних коштів протягом 10 днів після
надходження вимоги перераховує зазначену в ній суму за рахунок
власних (небюджетних) коштів у дохід відповідного бюджету за кодом
бюджетної класифікації "Інші надходження" та інформує про це
контролюючий орган.
14. У разі невиконання одержувачем бюджетних коштів вимоги
контролюючий орган звертається в установленому порядку до суду
щодо стягнення з одержувача бюджетних коштів в дохід відповідного
бюджету коштів у сумі, яка була використана ним не за цільовим
призначенням.
Разом із зверненням до суду подаються засвідчені підписом
керівника контролюючого органу, що скріплений печаткою цього
органу, копії вимоги та акта.


Інші НПА

Лист МОНмолодьспорт №839 від 16.07.2014 Про затвердження Змін до Умов прийому до вищих навчальних закладів України в 2014 році Лист Вищий господарський суд України №01-06/1666/14 від 27.10.2014 Про доповнення Інформаційного листа Вищого господарського суду України від 15.03.2011 № 01-06/249 "Про постанови Верховного Суду України, прийняті за результатами перегляду судових рішень господарських судів" Лист Вищий господарський суд України №01-06/249 від 15.03.2011 Про постанови Верховного Суду України, прийняті за результатами перегляду судових рішень господарських судів Лист Вищий господарський суд України №01-06/1686/14 від 04.11.2014 Про внесення змін до пунктів 10, 33 Інформаційного листа Вищого господарського суду України від 28.03.2013 № 01-06/606/2013 "Про Закон України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (у редакції Закону України від 22.12.2011 № 4212-VI)" Лист Вищий господарський суд України №01-06/606/2013 від 28.03.2013 Про Закон України \"Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом\" (у редакції Закону України від 22.12.2011 № 4212-VI) Лист Мін'юст №6820-0-4-14/8.1 від 14.08.2014 Щодо відмови від обов'язковості та переходу до добровільності використання печаток суб'єктами господарюва Лист Мін'юст №Ч-13744/8.2 від 13.08.2014 Щодо встановлення ціни договору між суб'єктами господарювання у вигляді грошового еквівалента Лист НБУ №18-112/64483 від 05.11.2014 Про скасування пені та штрафів за договорами кредиту під час АТО Лист ВАСУ №1493/2/2/14-14 від 03.11.2014 Щодо розгляду адміністративних справ з урахуванням Закону України "Про здійснення правосуддя та кримінального провадження у зв'язку з проведенням антитерористичної операції" Лист НБУ №12-311/67934 від 17.11.2014 Щодо сплати збору на обов\'язкове державне пенсійне страхування з операцій купівлі іноземної валюти під час нарахування (утримання) податку на доходи фізичних осіб з процентів на валютні вклади