Укр   Рус

Ваш гід в законодавстві України


Друкувати


Почніть консультацію з юристом онлайн

752 юристів готові відповісти зараз

Відповідь за ~15 хвилин

Постанова КМУ № 60-2007-п від 25.01.2007 Про утворення Державної інспекції з контролю якості вугільної продукції

                                                          
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 25 січня 2007 р. N 60
Київ
Про утворення Державної інспекції
з контролю якості вугільної продукції

Кабінет Міністрів України п о с т а н о в л я є:
1. Утворити Державну інспекцію з контролю якості вугільної
продукції як урядовий орган державного управління у складі
Міністерства вугільної промисловості.
2. Затвердити Положення про Державну інспекцію з контролю
якості вугільної продукції, що додається.
3. Міністерству фінансів та Міністерству вугільної
промисловості передбачати починаючи з 2007 року під час формування
Державного бюджету України кошти на утримання Міністерства
вугільної промисловості з урахуванням витрат, необхідних для
забезпечення функціонування Державної інспекції з контролю якості
вугільної продукції.
4. Взяти до відома, що Державна інспекція з контролю якості
вугільної продукції розташовуватиметься по вул. Богдана
Хмельницького, 4, у м. Києві.

Прем"єр-міністр України В.ЯНУКОВИЧ
Інд. 37

ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 25 січня 2007 р. N 60
ПОЛОЖЕННЯ
про Державну інспекцію з
контролю якості вугільної продукції

1. Державна інспекція з контролю якості вугільної продукції
(далі - Інспекція) є урядовим органом державного управління, що
діє у складі Мінвуглепрому і йому підпорядковується.
Інспекція з метою захисту інтересів споживачів бере участь у
межах своїх повноважень в реалізації державної політики у сфері
управління якістю продукції та здійсненні державного нагляду і
контролю за якістю вугілля, вугільної продукції, торфу та лігніту
(далі - вугільна продукція).
У своїй діяльності Інспекція керується Конституцією
( 254к/96-ВР ) та законами України, а також указами Президента
України і постановами Верховної Ради України, прийнятими
відповідно до Конституції ( 254к/96-ВР ) та законів України,
актами Кабінету Міністрів України, наказами Мінвуглепрому і цим
Положенням.
2. Основним завданням Інспекції є здійснення разом із
Держспоживстандартом контролю за дотриманням вугледобувними,
вуглепереробними, торфодобувними підприємствами та брикетними
фабриками (далі - виробники) незалежно від форми власності вимог
державних стандартів та технічних умов щодо якості вугільної
продукції (далі - державні стандарти).
3. Інспекція відповідно до покладених на неї завдань:
1) здійснює контроль за відбором і підготовкою проб вугільної
продукції для визначення її марки та за проведенням досліджень
відповідно до міжнародної системи кодифікації вугільної продукції;
2) разом із Держспоживстандартом бере участь у перевірці
якості вугільної продукції, що проводиться споживачами -
підприємствами, яким виробники постачають вугільну продукцію;
3) бере участь у розгляді прогнозних показників якості
вугільної продукції у виробників;
4) проводить перевірку технологічних процесів, які впливають
на якісні показники вугільної продукції, узагальнює та аналізує
інформацію про її якість;
5) утворює за погодженням з Міністром вугільної промисловості
територіальні інспекції з контролю якості вугільної продукції
(далі - територіальні інспекції);
6) утворює контрольні пункти та організовує їх діяльність;
7) проводить лабораторні дослідження вугільної продукції з
визначенням показників її якості;
8) подає в установленому порядку заінтересованим органам
виконавчої влади інформацію про юридичних та фізичних осіб, які
порушують вимоги державних стандартів, для притягнення їх до
відповідальності згідно із законодавством;
9) бере участь у міжнародному співробітництві з питань, що
належать до її компетенції;
10) виконує інші функції відповідно до законодавства.
4. Інспекція має право:
1) залучати до проведення перевірки якості вугільної
продукції представників центральних і місцевих органів виконавчої
влади, органів місцевого самоврядування, фахівців
науково-дослідних, дослідно-конструкторських та проектних установ
(за погодженням з їх керівниками), представників громадських
організацій;
2) перевіряти стан дотримання вимог державних стандартів
виробниками вугільної продукції;
3) одержувати від підприємств, установ та організацій
інформацію, необхідну для виконання покладених на неї завдань,
узагальнювати та аналізувати її;
4) проводити відбір контрольних та розрахункових проб
вугільної продукції на всіх стадіях її виробництва та
транспортування до споживачів, а також на складах виробників та
споживачів вугільної продукції;
5) видавати припис щодо недоцільності відвантаження вугільної
продукції, що не відповідає вимогам державних стандартів;
6) здійснювати контроль за проведенням технічного аналізу з
визначення показників якості вугільної продукції її виробниками та
споживачами;
7) підтверджувати результати перевірки якості вугільної
продукції споживачами.
Працівники Інспекції відповідно до законодавства для
проведення перевірки якості вугільної продукції мають право
безперешкодного доступу на територію підприємств - виробників та
споживачів.
5. Інспекція:
взаємодіє у своїй діяльності з іншими органами виконавчої
влади, органами місцевого самоврядування у сфері управління якістю
вугільної продукції;
видає накази організаційно-розпорядчого характеру з питань,
що належать до її компетенції, та контролює їх виконання.
6. Керівництво Інспекцією здійснює начальник, якого призначає
на посаду і звільняє з посади Кабінет Міністрів України за
поданням Міністра вугільної промисловості.
Начальник Інспекції входить до складу колегії Мінвуглепрому.
Начальник Інспекції має трьох заступників, у тому числі
одного першого, яких призначає на посаду та звільняє з посади
Кабінет Міністрів України за поданням Міністра вугільної
промисловості, погодженим з начальником Інспекції.
Начальник Інспекції є головним державним інспектором України
з питань контролю якості вугільної продукції.
Заступники начальника Інспекції є заступниками головного
державного інспектора України з питань контролю якості вугільної
продукції.
7. Начальник Інспекції:
здійснює керівництво діяльністю Інспекції;
призначає на посаду та звільняє з посади керівників
структурних підрозділів, територіальних інспекцій та інших
працівників Інспекції, крім своїх заступників;
розподіляє обов"язки між своїми заступниками, керівниками
структурних підрозділів Інспекції;
притягає до дисциплінарної відповідальності керівників
структурних підрозділів та інших працівників Інспекції, крім своїх
заступників;
підписує накази Інспекції, організовує перевірку їх
виконання;
погоджує штатний розпис та плани роботи територіальних
інспекцій;
забезпечує організаційне і методичне керівництво
територіальними інспекціями;
вживає заходів щодо удосконалення професійної підготовки
працівників Інспекції;
затверджує положення про структурні підрозділи Інспекції;
здійснює інші повноваження відповідно до законодавства.
8. Граничну чисельність працівників Інспекції за поданням її
начальника затверджує Міністр вугільної промисловості в межах
граничної чисельності Мінвуглепрому.
9. Штатний розпис і кошторис Інспекції затверджує її
начальник за погодженням з Мінвуглепромом та Мінфіном.
10. Інспекція фінансується за рахунок державного бюджету у
межах коштів, передбачених на утримання Мінвуглепрому.
11. Умови оплати праці працівників Інспекції визначає Кабінет
Міністрів України.
12. Посадові особи Інспекції мають посвідчення встановленого
зразка.
13. Інспекція є юридичною особою, має самостійний баланс,
реєстраційні рахунки в органах Державного казначейства, печатку із
зображенням Державного Герба України і своїм найменуванням.

Почніть консультацію з юристом онлайн

752 юристів готові відповісти зараз

Відповідь за ~15 хвилин



Інші НПА

Лист МОНмолодьспорт №839 від 16.07.2014 Про затвердження Змін до Умов прийому до вищих навчальних закладів України в 2014 році Лист Вищий господарський суд України №01-06/1666/14 від 27.10.2014 Про доповнення Інформаційного листа Вищого господарського суду України від 15.03.2011 № 01-06/249 "Про постанови Верховного Суду України, прийняті за результатами перегляду судових рішень господарських судів" Лист Вищий господарський суд України №01-06/249 від 15.03.2011 Про постанови Верховного Суду України, прийняті за результатами перегляду судових рішень господарських судів Лист Вищий господарський суд України №01-06/1686/14 від 04.11.2014 Про внесення змін до пунктів 10, 33 Інформаційного листа Вищого господарського суду України від 28.03.2013 № 01-06/606/2013 "Про Закон України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (у редакції Закону України від 22.12.2011 № 4212-VI)" Лист Вищий господарський суд України №01-06/606/2013 від 28.03.2013 Про Закон України \"Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом\" (у редакції Закону України від 22.12.2011 № 4212-VI) Лист Мін'юст №6820-0-4-14/8.1 від 14.08.2014 Щодо відмови від обов'язковості та переходу до добровільності використання печаток суб'єктами господарюва Лист Мін'юст №Ч-13744/8.2 від 13.08.2014 Щодо встановлення ціни договору між суб'єктами господарювання у вигляді грошового еквівалента Лист НБУ №18-112/64483 від 05.11.2014 Про скасування пені та штрафів за договорами кредиту під час АТО Лист ВАСУ №1493/2/2/14-14 від 03.11.2014 Щодо розгляду адміністративних справ з урахуванням Закону України "Про здійснення правосуддя та кримінального провадження у зв'язку з проведенням антитерористичної операції" Лист НБУ №12-311/67934 від 17.11.2014 Щодо сплати збору на обов\'язкове державне пенсійне страхування з операцій купівлі іноземної валюти під час нарахування (утримання) податку на доходи фізичних осіб з процентів на валютні вклади