Постанова КМУ № 785-2007-п від 30.05.2007 Про затвердження Державної цільової програми реалізації технічної політики в агропромисловому комплексі на період до 2015 року
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 30 травня 2007 р. N 785
Київ
Про затвердження Державної цільової
програми реалізації технічної політики
в агропромисловому комплексі на
період до 2015 року
{ Назва Постанови із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ
N 1140 ( 1140-2011-п ) від 31.10.2011 }
{ Із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ
N 1140 ( 1140-2011-п ) від 31.10.2011 }
Кабінет Міністрів України п о с т а н о в л я є:
1. Затвердити Державну цільову програму реалізації технічної
політики в агропромисловому комплексі на період до 2015 року, що
додається. { Пункт 1 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 1140
( 1140-2011-п ) від 31.10.2011 }
2. Міністерству аграрної політики та продовольства і
Міністерству фінансів передбачати кошти для виконання затвердженої
цією постановою Програми в межах видатків, що визначаються під час
складання проекту Державного бюджету України на відповідний рік.
{ Пункт 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 1140
( 1140-2011-п ) від 31.10.2011 }
Прем"єр-міністр України В.ЯНУКОВИЧ
Інд. 22
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 30 травня 2007 р. N 785
ДЕРЖАВНА ЦІЛЬОВА ПРОГРАМА
реалізації технічної політики в агропромисловому
комплексі на період до 2015 року
{ Назва Програми із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ
N 1140 ( 1140-2011-п ) від 31.10.2011 }
На сьогодні склалася критична ситуація з технічним
забезпеченням агропромислового комплексу. Сільськогосподарські
підприємства лише на 45-58 відсотків технологічної потреби
забезпечені технікою, з якої майже 90 відсотків одиниць потребує
заміни. Кількість зношеної техніки, яку щороку списують
підприємства, значно перевищує кількість, що закуповується. Крім
того, низький рівень її якості та надійності призводить до
збільшення строків виконання механізованих робіт, річного та
сезонного навантаження на машинно-тракторний парк і втрат
сільськогосподарської продукції. Система технічного сервісу не
функціонує. Витрати, пов"язані з ремонтом і технічним
обслуговуванням машин і обладнання, щороку зростають. Морально і
фізично зношена технічна база агропромислового виробництва є
основною перешкодою його переходу на інноваційну модель розвитку.
{ Абзац перший вступної частини із змінами, внесеними згідно з
Постановою КМ N 1140 ( 1140-2011-п ) від 31.10.2011 }
Не відповідає потребі рівень забезпечення сільського
господарства висококваліфікованими кадрами механізаторів.
Знижується роль інженерно-технічної служби в здійсненні ефективної
технічної політики в агропромисловому комплексі.
Вітчизняне машинобудування для агропромислового комплексу не
забезпечує виробництво у необхідній кількості конкурентоспроможної
техніки. Понад 70 відсотків такої техніки, яка реалізується на
ринку України, є імпортованою, що надалі може призвести до втрати
вітчизняного виробничого потенціалу галузі, залежності аграрного
сектору від імпорту технічних ресурсів, відтоку значних фінансових
ресурсів з національної економіки. { Абзац третій вступної частини
в редакції Постанови КМ N 1140 ( 1140-2011-п ) від 31.10.2011 }
Мета Програми
Мета цієї Програми полягає у формуванні та підтриманні
функціонування системи інженерно-технічного забезпечення
агропромислового комплексу для збільшення виробництва
сільськогосподарської продукції, зниження матеріало- і
енергоємності технологічних процесів, підвищення продуктивності
праці, поліпшення матеріального стану сільськогосподарських
товаровиробників.
Шляхи і способи розв"язання проблеми
Україна має значний економічний та інтелектуальний потенціал,
що спроможний створити потужну матеріально-технічну базу, яка
відповідатиме вимогам агротехніки з урахуванням структури та
обсягів агропромислового виробництва. Для ефективного проведення
сільськогосподарських робіт агропромисловий комплекс повинен мати
більш як 400 тис. тракторів, 75-80 тис. зерно-, 9-10 тис.
кукурудзо- і 8-9 тис. бурякозбиральних комбайнів, десятки тисяч
одиниць ґрунтообробної, посівної та іншої сільськогосподарської
техніки, розвинуту структуру інженерно-технічного забезпечення.
Необхідно створювати і виготовляти вітчизняну сільськогосподарську
техніку нового покоління, формувати її ринок відповідно до обсягів
та джерел фінансування, наведених у паспорті Програми (додаток 1).
Орієнтація на забезпечення аграрного виробництва виключно
імпортною сільськогосподарською технікою недоцільна з економічної
та соціальної позиції, оскільки це призведе до втрати виробничого
та науково-технічного потенціалу та зростання безробіття,
послабить продовольчу і економічну безпеку держави.
Для України доцільним є постачання для аграрного сектору
переважно вітчизняної сільськогосподарської техніки високого
рівня, що дасть змогу впровадити ресурсоозберігаючі технології,
забезпечити інноваційний розвиток галузі та конкурентоспроможність
сільськогосподарської продукції.
Проблему інженерно-технічного забезпечення агропромислового
комплексу передбачається розв"язати шляхом:
проведення системного моніторингу стану технічного
забезпечення аграрного сектору та ринку матеріально-технічних і
енергетичних ресурсів;
розроблення і впровадження конкурентоспроможних технологій та
технологічних комплексів машин для інноваційного розвитку
агропромислового комплексу;
удосконалення інформаційних систем моніторингу агроресурсів
та використання на їх основі ресурсозберігаючих, екологічно
безпечних технологій і техніки для виробництва
сільськогосподарської продукції;
дотримання науково обґрунтованих агробіологічних, економічних
і техніко-експлуатаційних вимог до нових технічних засобів та
технологічних комплексів машин;
випробування (тестування) та сертифікації нових технічних
засобів, контролю їх якості, відповідності сучасним вимогам
сільськогосподарського виробництва;
оновлення машинно-тракторного парку переважно за рахунок
техніки вітчизняного виробництва і підтримання його в робочому
стані з проведенням своєчасного технічного обслуговування та
ремонтно-відновлювальних робіт;
розроблення і впровадження нових форм використання
сільськогосподарської техніки і систем контролю якості технічних
послуг;
забезпечення правового захисту сільськогосподарських
товаровиробників від недобросовісної конкуренції, запобігання
зловживанням на ринку матеріально-технічних і енергетичних
ресурсів;
здійснення нагляду за технічним станом сільськогосподарської
техніки, створення і ведення її єдиного електронного реєстру;
розвитку міжнародного співробітництва з питань
інженерно-технічного забезпечення аграрного сектору;
розроблення програм підготовки та підвищення кваліфікації
інженерно-технічних кадрів і механізаторів широкого профілю;
підвищення стимулюючої ролі держави в техніко-технологічному
переоснащенні аграрного сектору і забезпечення його інноваційного
розвитку; { Розділ доповнено новим абзацом згідно з Постановою КМ
N 1140 ( 1140-2011-п ) від 31.10.2011 }
сприяння суб"єктам господарювання агропромислового комплексу
у придбанні технічних засобів з метою зменшення затрат ручної
праці на виробництво сільськогосподарської продукції. { Розділ
доповнено новим абзацом згідно з Постановою КМ N 1140
( 1140-2011-п ) від 31.10.2011 }
Вітчизняне сільськогосподарське машинобудування повинне
спрямовуватися на підвищення рівня і конкурентоспроможності
техніки шляхом:
створення спільних підприємств з метою виробництва новітніх
зразків сільськогосподарської техніки з використанням технологій
та окремих комплектувальних виробів іноземного виробництва;
{ Розділ доповнено новим абзацом згідно з Постановою КМ N 1140
( 1140-2011-п ) від 31.10.2011 }
підвищення рівня наукових досліджень і прискорення
впровадження їх результатів у сільськогосподарське
машинобудування;
широкого застосування сучасних систем автоматизованого
проектування з використанням уніфікованої елементної бази;
використання об"єктів права інтелектуальної власності у
процесі створення сільськогосподарської техніки нового покоління;
підвищення надійності, економічності та ергономічності
сільськогосподарської техніки; { Абзац двадцять третій розділу із
змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 1140 ( 1140-2011-п )
від 31.10.2011 }
зменшення питомих витрат пального;
фінансової підтримки виконання програм інноваційного
розвитку.
Інтеграція аграрного сектору України у світовий економічний
простір потребує переходу його системи інженерно-технічного
забезпечення на міжнародні стандарти, налагодження зв"язків з
іноземними науковими центрами та провідними світовими виробниками
сільськогосподарської техніки.
Завдання і заходи
Завдання і заходи з виконання Програми, спрямовані на
розв"язання проблеми і досягнення мети, визначені у додатку 2.
Очікувані результати, ефективність Програми
Виконання Програми дасть змогу:
прискорити техніко-технологічну модернізацію
сільськогосподарського виробництва; { Абзац другий розділу в
редакції Постанови КМ N 1140 ( 1140-2011-п ) від 31.10.2011 }
підвищити рівень інформаційного забезпечення виробників
сільськогосподарської продукції шляхом доступу до баз даних про
прогресивні технології виробництва продукції та технічні засоби;
прискорити інноваційний розвиток аграрного сектору шляхом
впровадження прогресивних технологій виробництва
сільськогосподарської продукції;
підвищити рентабельність виробництва сільськогосподарської
продукції, її конкурентоспроможність на внутрішньому і зовнішньому
ринку, зменшити втрати;
підвищити ефективність використання матеріально-технічних і
енергетичних ресурсів;
зменшити у процесі виробництва сільськогосподарської
продукції техногенне навантаження на довкілля;
удосконалити систему інженерно-технічного забезпечення
агропромислового комплексу.
Відповідно до паспорта Програми та завдань і заходів з
виконання Програми, щорічний приріст виробництва
сільськогосподарської продукції становитиме 13,6 млрд. гривень (в
цінах 2005 року), а щорічний додатковий дохід від приросту валової
продукції дорівнюватиме 3,5 млрд. гривень. Очікувані результати
від виконання Програми наведено в додатку 3.
Обсяги та джерела фінансування
Фінансування Програми здійснюється за рахунок коштів, що
передбачаються щороку в державному бюджеті з урахуванням
пропозицій Мінагрополітики та інших заінтересованих центральних
органів виконавчої влади, коштів сільськогосподарських
товаровиробників, банківських кредитів, страхових, інвестиційних
та лізингових компаній, міжнародних фінансових організацій,
міжнародної технічної допомоги та інших джерел.
Прогнозний обсяг фінансування Програми на 2007-2015 роки
становить 134226,3 млн. гривень, з них кошти державного бюджету
7161,4 млн. гривень, що передбачаються для техніко-технологічної
модернізації агропромислового виробництва із застосуванням
механізму державної підтримки, формування та розвитку ринку
матеріально-технічних і енергетичних ресурсів, розроблення та
впровадження ресурсозберігаючих технологій і технічних засобів для
інноваційного розвитку агропромислового комплексу. { Абзац другий
розділу в редакції Постанови КМ N 1140 ( 1140-2011-п ) від
31.10.2011 }
Прогнозні обсяги фінансування Програми за роками наведені в
додатку 1. { Абзац третій розділу в редакції Постанови КМ N 1140
( 1140-2011-п ) від 31.10.2011 }
Додаток 1
до Програми
ПАСПОРТ
Державної цільової програми реалізації
технічної політики в агропромисловому
комплексі на період до 2011 року
1. Концепцію Програми схвалено розпорядженням Кабінету
Міністрів України від 15 лютого 2006 р. N 93 ( 93-2006-р ).
2. Програму затверджено постановою Кабінету Міністрів України
від 30 травня 2007 р. N 785.
3. Державний замовник-координатор - Мінагрополітики.
4. Державний замовник - Мінагрополітики.
5. Керівник Програми - Міністр аграрної політики та
продовольства.
6. Виконавці заходів Програми - Мінагрополітики,
Мінпромполітики, НАК "Украгролізинг", Національна академія
аграрних наук.
7. Строки виконання: червень 2007 р. - грудень 2015 року.
8. Прогнозні обсяги та джерела фінансування, млн. гривень
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- | Джерела | Обсяг | У тому числі за роками | |фінансування|фінансування|-----------------------------------------------------------------------------------------| | | | 2007 | 2008 | 2009 | 2010 | 2011 | 2012 | 2013 | 2014 | 2015 | |------------+------------+--------+--------+---------+---------+---------+---------+---------+---------+-----------| |Державний | 7161,4 | 772,9 | 865,5 | 954,2 | 1047,2 | 731,7 | 648,1 | 680,5 | 714,6 | 750,2 | |бюджет | | | | | | | | | | | |------------+------------+--------+--------+---------+---------+---------+---------+---------+---------+-----------| |Інші джерела| 127064,9 | 8434,3 | 8926,8 | 11592,5 | 13497,6 | 15702,3 | 15988,2 | 16787,6 | 17627,1 | 18508,5 | |------------+------------+--------+--------+---------+---------+---------+---------+---------+---------+-----------| |Усього | 134226,3 | 9207,2 | 9792,3 | 12546,8 | 14544,8 | 16434 | 16636,3 | 17468,1 | 18341,7 | 19258,7"; | ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
{ Додаток 1 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 1140
( 1140-2011-п ) від 31.10.2011 }
Додаток 2 до Програми
(у редакції постанови Кабінету Міністрів України
від 31 жовтня 2011 р. N 1140 ( 1140-2011-п )
ЗАВДАННЯ ТА ЗАХОДИ
з виконання Державної цільової програми реалізації
технічної політики в агропромисловому комплексі
на період до 2015 року
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- | Найменування | Найменування | Значення показника | Найменування | Головний | Джерела | Прогнозний | У тому числі за роками | | завдання | показника | | заходу | розпорядник | фінан- | обсяг | | | | | | | бюджетних | сування | фінансових | | | | |---------------------------------------------------| | коштів, інший |(державний,| ресурсів, |--------------------------------------------------------------------------------| | | |усього| за роками | | суб"єкт, | місцевий | необхідних | 2007 | 2008 | 2009 | 2010 | 2011 | 2012 | 2013 | 2014 | 2015 | | | | | | | відповідальний | бюджет, | для | | | | | | | | | | | | | | | | за виконання | інші) | виконання | | | | | | | | | | | | | | | | Програми | | завдань, | | | | | | | | | | | | | | | | | |млн. гривень| | | | | | | | | | | | | |--------------------------------------------+---------------------+----------------+-----------+------------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------| | | | |2007|2008|2009|2010|2011|2012|2013|2014|2015| | | | | | | | | | | | | | |---------------------+---------------------+------+----+----+----+----+----+----+----+----+----+---------------------+----------------+-----------+------------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------| |1. Формування єдиної |підвищення рівня | 100 | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 | 15 | 15 |1) проведення |Мінагрополітики |державний | 25,09 | 0,65 | 1,6 | 3,5 | 3,5 | 3,5 | 3,68 | 3,86 | 4,05 | 4,25 | |інформаційної бази |інформаційного | | | | | | | | | | |моніторингу розвитку | |бюджет | | | | | | | | | | | |даних у системі |забезпечення | | | | | | | | | | |вітчизняних та | | | | | | | | | | | | | |інженерно-технічного |сільськогосподарських| | | | | | | | | | |світових технологій і| | | | | | | | | | | | | |забезпечення |товаровиробників, | | | | | | | | | | |техніки для | | | | | | | | | | | | | |агропромислового |відсотків | | | | | | | | | | |виробництва | |-----------+------------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------| |комплексу | | | | | | | | | | | |сільськогосподарської| |інші | 6,67 | 0,4 | 0,55 | 0,6 | 0,7 | 0,8 | 0,84 | 0,88 | 0,93 | 0,97 | | | | | | | | | | | | | |продукції, ринку | |джерела | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |матеріальнотехнічних | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |і енергетичних | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |ресурсів, формування | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |інформаційної бази | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |даних | | | | | | | | | | | | | | |---------------------+------+----+----+----+----+----+----+----+----+----+---------------------+----------------+-----------+------------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------| | |підвищення рівня | 100 | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 | 15 | 15 |2) створення і | -"- |державний | 1,64 | | 0,49 | 0,38 | 0,11 | 0,12 | 0,13 | 0,13 | 0,14 | 0,15 | | |забезпечення | | | | | | | | | | |ведення Державного | |бюджет | | | | | | | | | | | | |виробників | | | | | | | | | | |реєстру технічних | | | | | | | | | | | | | | |сільськогосподарської| | | | | | | | | | |засобів для | |-----------+------------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------| | |продукції достовірною| | | | | | | | | | |агропромислового | |інші | 1,91 | 0,2 | 0,2 | 0,2 | 0,2 | 0,2 | 0,21 | 0,22 | 0,23 | 0,24 | | |інформацією про | | | | | | | | | | |комплексу | |джерела | | | | | | | | | | | | |споживчі властивості | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |технічних засобів | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |---------------------+----------------+-----------+------------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------| | | | | | | | | | | | | |Разом за завданням 1 | | | 35,31 | 1,25 | 2,84 | 4,68 | 4,51 | 4,62 | 4,85 | 5,09 | 5,35 | 5,62 | | | | | | | | | | | | | |---------------------+----------------+-----------+------------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------| | | | | | | | | | | | | |у тому числі | |державний | 26,73 | 0,65 | 2,09 | 3,88 | 3,61 | 3,62 | 3,8 | 3,99 | 4,19 | 4,4 | | | | | | | | | | | | | | | |бюджет | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |-----------+------------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------| | | | | | | | | | | | | | | |інші | 8,58 | 0,6 | 0,75 | 0,8 | 0,9 | 1 | 1,05 | 1,1 | 1,16 | 1,22 | | | | | | | | | | | | | | | |джерела | | | | | | | | | | | |---------------------+---------------------+------+----+----+----+----+----+----+----+----+----+---------------------+----------------+-----------+------------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------| |2. Розроблення та |кількість розроблених| 54 | | 5 | 6 | 6 | 7 | 7 | 7 | 8 | 8 |1) виконання науково-|Мінагрополітики |державний | 39,11 | | 5 | 6 | 6 | 4 | 4,2 | 4,41 | 4,63 | 4,87 | |впровадження |технологій, одиниць | | | | | | | | | | |дослідних робіт з | |бюджет | | | | | | | | | | | |ресурсозберігаючих | | | | | | | | | | | |розроблення і | | | | | | | | | | | | | |технологій і | | | | | | | | | | | |впровадження | | | | | | | | | | | | | |технічних засобів для| | | | | | | | | | | |ресурсозберігаючих |----------------+-----------+------------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------| |інноваційного | | | | | | | | | | | |технологій для |Національна | -"- | 16,57 | | | | | 3 | 3,15 | 3,31 | 3,47 | 3,64 | |розвитку | | | | | | | | | | | |інноваційного |академія | | | | | | | | | | | | |агропромислового | | | | | | | | | | | |розвитку |аграрних наук | | | | | | | | | | | | |комплексу | | | | | | | | | | | |агропромислового | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |комплексу | | | | | | | | | | | | | | |---------------------+------+----+----+----+----+----+----+----+----+----+---------------------+----------------+-----------+------------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------| | |кількість розроблених| 188 | 3 | 16 | 18 | 18 | 10 | 29 | 30 | 32 | 32 |2) виконання науково-|Мінагрополітики |державний | 167,96 | 17 | 20 | 22 | 24 | 15 | 15,75 | 16,54 | 18,37 | 19,3 | | |технічних засобів, | | | | | | | | | | |дослідних і дослідно-| |бюджет | | | | | | | | | | | | |одиниць | | | | | | | | | | |конструкторських |----------------+-----------+------------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------| | | | | | | | | | | | | |робіт з розроблення |Національна | -"- | 53,18 | | | | | 10 | 10,5 | 11,02 | 10,57 | 11,09 | | | | | | | | | | | | | |технічних засобів для|академія | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |впровадження |аграрних наук | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |ресурсозберігаючих |----------------+-----------+------------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------| | | | | | | | | | | | | |технологій в |Мінпромполітики | -"- | 139 | 23 | 25 | 27 | 30 | 34 | | | | | | | | | | | | | | | | | |агропромисловому | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |комплексі | | | | | | | | | | | | | | |---------------------+------+----+----+----+----+----+----+----+----+----+---------------------+----------------+-----------+------------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------| | |кількість | 32 | 3 | 4 | 5 | 5 | 2 | 3 | 3 | 3 | 4 |3) розроблення |Мінагрополітики |державний | 0,85 | | 0,1 | 0,1 | 0,1 | 0,1 | 0,11 | 0,11 | 0,12 | 0,12 | | |технологічних | | | | | | | | | | |технологічних |Національна |бюджет | | | | | | | | | | | | |регламентів і | | | | | | | | | | |регламентів і |академія |-----------+------------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------| | |технічних умов на | | | | | | | | | | |технічних умов на |аграрних наук |інші | 0,95 | 0,1 | 0,1 | 0,1 | 0,1 | 0,1 | 0,11 | 0,11 | 0,12 | 0,12 | | |виконання послуг з | | | | | | | | | | |послуги з технічного | |джерела | | | | | | | | | | | | |технічного сервісу, | | | | | | | | | | |сервісу | | | | | | | | | | | | | | |одиниць | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |---------------------+------+----+----+----+----+----+----+----+----+----+---------------------+----------------+-----------+------------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------| | |кількість | 29 | | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 | 6 | 6 | 7 |4) проведення | -"- |державний | 3,24 | | 0,3 | 0,3 | 0,37 | 0,41 | 0,43 | 0,45 | 0,47 | 0,5 | | |сертифікатів та | | | | | | | | | | |сертифікаційних | |бюджет | | | | | | | | | | | | |експертних висновків | | | | | | | | | | |випробувань нових | | | | | | | | | | | | | | |на технологічні | | | | | | | | | | |технологій і | | | | | | | | | | | | | | |процеси, одиниць | | | | | | | | | | |технічних засобів | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |---------------------+----------------+-----------+------------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------| | | | | | | | | | | | | |Разом за завданням 2 | | | 420,86 | 40,1 | 50,5 | 55,5 | 60,57 | 66,61 | 34,24 | 35,95 | 37,75 | 39,64 | | | | | | | | | | | | | |---------------------+----------------+-----------+------------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------| | | | | | | | | | | | | |у тому числі | |державний | 419,91 | 40 | 50,4 | 55,4 | 60,47 | 66,51 | 34,14 | 35,84 | 37,63 | 39,52 | | | | | | | | | | | | | | | |бюджет | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |-----------+------------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------| | | | | | | | | | | | | | | |інші | 0,95 | 0,1 | 0,1 | 0,1 | 0,1 | 0,1 | 0,11 | 0,11 | 0,12 | 0,12 | | | | | | | | | | | | | | | |джерела | | | | | | | | | | | |---------------------+---------------------+------+----+----+----+----+----+----+----+----+----+---------------------+----------------+-----------+------------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------| |3. Формування та |частка | 5,18 | 5 |5,3 |5,2 |5,2 | | | | | |1) державна підтримка|Мінагрополітики |державний | 1865,9 | 401,8 | 442 | 486,7 | 535,4 | | | | | | |розвиток ринку |держави в | | | | | | | | | | |сільськогосподарських| |бюджет | | | | | | | | | | | |матеріально-технічних|переоснащенні | | | | | | | | | | |виробників | | | | | | | | | | | | | |і енергетичних |технічними засобами, | | | | | | | | | | |на придбання | | | | | | | | | | | | | |ресурсів |відсотків | | | | | | | | | | |сільськогосподарської| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |техніки і обладнання | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |вітчизняного | |-----------+------------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------| | | | | | | | | | | | | |виробництва шляхом | |інші | 770,3 | | 166 | 182,6 | 200,8 | 220,9 | | | | | | | | | | | | | | | | | |надання такої | |джерела | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |підтримки для: | | | | | | | | | | | | | | | |------+----+----+----+----+----+----+----+----+----+---------------------+----------------+-----------+------------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------| | | | 0,7 | | | | |0,1 |0,2 |0,2 |0,2 |0,7 |переоснащення | -"- |державний | 139,3 | | | | | 10 | 30 | 31,5 | 33,1 | 34,7 | | | | | | | | | | | | | |сільськогосподарських| |бюджет | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |виробників | |-----------+------------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------| | | | | | | | | | | | | |конкурентоспроможною | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |технікою та | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |обладнанням на умовах| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |компенсації 30 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |відсотків її вартості| | | | | | | | | | | | | | |---------------------+------+----+----+----+----+----+----+----+----+----+---------------------+----------------+-----------+------------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------| | |частка держави в | 1,3 | | | | |2,4 |1,9 |1,9 |1,9 |1,9 |придбання |Мінагрополітики |державний | 1016,4 | | | | | 25 | 230 | 241,5 | 253,6 | 266,3 | | |придбанні технічних | | | | | | | | | | |сільськогосподарської| |бюджет | | | | | | | | | | | | |засобів, відсотків | | | | | | | | | | |техніки і обладнання |----------------+-----------+------------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------| | | | | | | | | | | | | |вітчизняного |НАК | -"- | 714 | | | | | 369,3 | 80 | 84 | 88,2 | 92,5 | | | | | | | | | | | | | |виробництва на умовах|"Украгролізинг" |-----------+------------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------| | | | | | | | | | | | | |фінансового лізингу | |інші | 726,3 | | | | | 131,4 | 138 | 144,9 | 152,2 | 159,8 | | | | | | | | | | | | | | | |джерела | | | | | | | | | | | | |---------------------+------+----+----+----+----+----+----+----+----+----+---------------------+----------------+-----------+------------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------| | |частка держави в | 1,5 |1,5 |1,5 |1,5 |1,5 |1,5 |1,6 |1,6 |1,6 |1,6 |2) державна підтримка|Мінагрополітики |державний | 2914,4 | 330 | 363 | 400 | 440 | 250 | 262,5 | 275,6 | 289,4 | 303,9 | | |придбанні технічних | | | | | | | | | | |сільськогосподарських| |бюджет | | | | | | | | | | | | |засобів за рахунок | | | | | | | | | | |виробників шляхом | | | | | | | | | | | | | | |пільгових кредитів, | | | | | | | | | | |здешевлення коротко- | | | | | | | | | | | | | | |відсотків | | | | | | | | | | |та середньострокових | | | | | | | | | | | | | | |технологічної потреби| | | | | | | | | | |кредитів для | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |придбання | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |сільськогосподарської| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |техніки | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |і матеріально- | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |технічних і | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |енергетичних засобів | | | | | | | | | | | | | |---------------------+---------------------+------+----+----+----+----+----+----+----+----+----+---------------------+----------------+-----------+------------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------| | |щорічне оновлення | 20,9 |2,9 |3,1 |4,1 | 5 |5,8 | | | | |3) поетапне |суб"єкти |інші | 50390,5 | 7200,1 | 7454,6 |10037,6 |11857,5 |13840,7 | | | | | | |матеріально-технічної| | | | | | | | | | |переоснащення |господарювання |джерела | | | | | | | | | | | | |бази підприємств | | | | | | | | | | |зазначених |агропромислового| | | | | | | | | | | | | |агропромислового | | | | | | | | | | |підприємств |комплексу | | | | | | | | | | | | | |комплексу, відсотків | | | | | | | | | | |конкурентноспроможною| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |сільськогосподарською| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |технікою та | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |обладнанням | | | | | | | | | | | | | | |---------------------+------+----+----+----+----+----+----+----+----+----+---------------------+----------------+-----------+------------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------| | |рівень технічної | 84 | 78 | 81 | 83 | 85 | 80 | 82 | 85 | 86 | 86 |4) підтримання в | -"- | -"- | 13430,7 | 1218 | 1279 | 1343 | 1410 | 1480,5 | 1554,5 | 1632,3 | 1713,9 | 1799,6 | | |готовності наявного | | | | | | | | | | |робочому стані | | | | | | | | | | | | | | |машинно-тракторного | | | | | | | | | | |машинно-тракторного | | | | | | | | | | | | | | |парку, відсотків | | | | | | | | | | |парку шляхом | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |проведення ремонтно- | | | | | | | | | | | | | | |---------------------+------+----+----+----+----+----+----+----+----+----|відновлювальних |----------------+-----------+------------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------| | |щорічне оновлення | 30 | | | | | | 5 | 6 | 7 | 7 |робіт, поліпшення | -"- | -"- | 61485,7 | | | | | |14265,4 |14978,7 |15727,6 | 16514 | |
Інші НПА
Лист МОНмолодьспорт №839 від 16.07.2014 Про затвердження Змін до Умов прийому до вищих навчальних закладів України в 2014 році Лист Вищий господарський суд України №01-06/1666/14 від 27.10.2014 Про доповнення Інформаційного листа Вищого господарського суду України від 15.03.2011 № 01-06/249 "Про постанови Верховного Суду України, прийняті за результатами перегляду судових рішень господарських судів" Лист Вищий господарський суд України №01-06/249 від 15.03.2011 Про постанови Верховного Суду України, прийняті за результатами перегляду судових рішень господарських судів Лист Вищий господарський суд України №01-06/1686/14 від 04.11.2014 Про внесення змін до пунктів 10, 33 Інформаційного листа Вищого господарського суду України від 28.03.2013 № 01-06/606/2013 "Про Закон України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (у редакції Закону України від 22.12.2011 № 4212-VI)" Лист Вищий господарський суд України №01-06/606/2013 від 28.03.2013 Про Закон України \"Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом\" (у редакції Закону України від 22.12.2011 № 4212-VI) Лист Мін'юст №6820-0-4-14/8.1 від 14.08.2014 Щодо відмови від обов'язковості та переходу до добровільності використання печаток суб'єктами господарюва Лист Мін'юст №Ч-13744/8.2 від 13.08.2014 Щодо встановлення ціни договору між суб'єктами господарювання у вигляді грошового еквівалента Лист НБУ №18-112/64483 від 05.11.2014 Про скасування пені та штрафів за договорами кредиту під час АТО Лист ВАСУ №1493/2/2/14-14 від 03.11.2014 Щодо розгляду адміністративних справ з урахуванням Закону України "Про здійснення правосуддя та кримінального провадження у зв'язку з проведенням антитерористичної операції" Лист НБУ №12-311/67934 від 17.11.2014 Щодо сплати збору на обов\'язкове державне пенсійне страхування з операцій купівлі іноземної валюти під час нарахування (утримання) податку на доходи фізичних осіб з процентів на валютні вклади