Постанова КМУ № 834-2008-п від 17.09.2008 Про затвердження Державної цільової науково-технічної програми створення державної інтегрованої інформаційної системи забезпечення управління рухомими об"єктами (зв"язок, навігація, спостереження)
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 17 вересня 2008 р. N 834
Київ
Про затвердження Державної цільової
науково-технічної програми
створення державної інтегрованої інформаційної системи
забезпечення управління рухомими об"єктами
(зв"язок, навігація, спостереження)
Кабінет Міністрів України п о с т а н о в л я є:
1. Затвердити Державну цільову науково-технічну програму
створення державної інтегрованої інформаційної системи
забезпечення управління рухомими об"єктами (зв"язок, навігація,
спостереження) (далі - Програма), що додається.
2. Міністерству економіки включати за поданням Міністерства
транспорту та зв"язку визначені Програмою завдання, заходи і
показники до розділів проекту Державної програми економічного та
соціального розвитку України на відповідний рік.
3. Міністерству транспорту та зв"язку подавати щороку до
31 березня Кабінетові Міністрів України та Міністерству економіки
інформацію про хід виконання Програми.
Прем"єр-міністр України Ю.ТИМОШЕНКО
Інд. 21
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 17 вересня 2008 р. N 834
ДЕРЖАВНА ЦІЛЬОВА НАУКОВО-ТЕХНІЧНА ПРОГРАМА
створення державної інтегрованої інформаційної системи
забезпечення управління рухомими об"єктами
(зв"язок, навігація, спостереження)
Загальна частина
Сучасні досягнення у галузі інформаційних технологій,
зв"язку, навігації і спостереження, їх інтеграція у межах єдиної
інформаційної системи дають змогу забезпечити належний рівень
безпеки руху, підвищити ефективність використання всіх видів
транспорту. У багатьох розвинутих державах світу, насамперед у
США, Японії, країнах ЄС, створюються інтегровані
високотехнологічні засоби і системи, що застосовуються у процесі
управління всіма видами рухомих об"єктів як у цивільній, так і у
військовій сфері.
В Україні функціонують відомчі системи інформаційного
забезпечення процесів управління рухомими об"єктами у галузі
авіаційного, водного, залізничного та автомобільного транспорту,
але рівень оснащення та інтеграції їх систем зв"язку, навігації і
спостереження значно нижче від рівня, досягнутого передовими
державами. Застаріла інфраструктура, неузгодженість підходів до
розв"язання споріднених завдань, обмеженість в інформаційній
взаємодії із створення сучасних високотехнологічних систем
управління рухомими об"єктами є причиною технічного та
технологічного відставання України у цій сфері.
Актуальність розроблення та затвердження Державної цільової
науково-технічної програми створення державної інтегрованої
інформаційної системи забезпечення управління рухомими об"єктами
(зв"язок, навігація, спостереження) (далі - Програма) зумовлена
нагальною потребою у наближенні розвитку транспортної галузі
України до світового рівня на основі використання сучасних
інформаційних технологій.
Мета Програми
Метою Програми є створення державної інтегрованої
інформаційної системи забезпечення управління рухомими об"єктами,
зокрема:
системи зв"язку з рухомими об"єктами, що відповідає сучасним
вимогам та міжнародним стандартам з належною технічною базою;
системи навігації, що базується на сучасних технологіях, для
розвитку вітчизняних засобів навігації і впровадження їх у системи
управління всіма видами транспорту та користування цією системою
органами МВС, МОЗ, Міноборони, СБУ, МНС;
інтегрованої радіолокаційної системи та єдиної системи
висвітлення обстановки в Азово-Чорноморському басейні, що
використовуватимуться з метою доведення рівня якості контролю
навколишнього простору та інформаційного забезпечення управління
рухомими об"єктами до сучасних вимог.
Шляхи і способи розв"язання проблеми
Шляхами розв"язання проблеми є:
проведення прикладних досліджень з проблем створення
перспективних засобів і систем зв"язку, навігації і спостереження;
розроблення організаційної, функціональної та інформаційної
структури державної інтегрованої інформаційної системи
забезпечення управління рухомими об"єктами;
створення і впровадження перспективних засобів зв"язку,
навігації і спостереження;
розроблення новітніх технологій оброблення інформації;
інтеграція засобів зв"язку, навігації і спостереження у
рамках державної інтегрованої інформаційної системи забезпечення
управління рухомими об"єктами;
створення умов для подальшого розвитку інноваційних засобів і
систем зв"язку, навігації і спостереження.
Основними способами розв"язання проблеми є виконання
науково-дослідних та дослідно-конструкторських робіт, проведення
організаційно-технічних заходів і розроблення нормативно-правових
актів.
Прогнозовані обсяги і джерела фінансування завдань і заходів
Програми наведені у паспорті (додаток 1).
Завдання і заходи Програми
Перелік завдань і заходів, спрямованих на розв"язання
проблеми та досягнення мети Програми, наведено у додатку 2.
Очікувані результати, ефективність Програми
Виконання Програми дасть змогу:
створити вітчизняні засоби зв"язку, навігації і
спостереження, а також сучасну інфраструктуру для забезпечення
постійного та ефективного контролю наземного, повітряного та
водного простору України;
підвищити рівень безпеки руху на транспорті.
У результаті виконання Програми буде створена
науково-технічна база для подальшого розвитку вітчизняних засобів
зв"язку, навігації і спостереження, удосконалення системи
управління рухомими об"єктами.
Очікувані результати Програми наведені у додатку 3.
Обсяги та джерела фінансування
Фінансування Програми здійснюється за рахунок коштів
державного бюджету та інших джерел.
Додаток 1
до Програми
ПАСПОРТ
Державної цільової науково-технічної програми
створення державної інтегрованої інформаційної системи
забезпечення управління рухомими об"єктами
(зв"язок, навігація, спостереження)
1. Концепція Програми схвалена розпорядженням Кабінету
Міністрів України від 17 липня 2003 р. N 410 ( 410-2003-р )
(Офіційний вісник України, 2003 р., N 29, ст. 1481).
2. Програма затверджена постановою Кабінету Міністрів України
від 17 вересня 2008 р. N 834.
3. Державний замовник - Мінтрансзв"язку.
4. Керівник Програми - заступник Міністра транспорту та
зв"язку.
5. Виконавці заходів Програми - науково-дослідні установи,
підприємства, вищі навчальні заклади.
Науковий координатор Програми - Харківський національний
університет радіоелектроніки.
6. Строк виконання: 2008-2011 роки.
7. Прогнозні обсяги та джерела фінансування:
------------------------------------------------------------------ | Джерела | Обсяг | У тому числі за роками, | | фінансування | фінансування, | тис. гривень | | | тис. гривень |--------------------------| | | |2008 |2009 |2010 |2011 | |------------------+------------------+-----+------+------+------| |Державний бюджет | 29680 |1630 |11765 |9855 |6430 | |------------------+------------------+-----+------+------+------| |Інші джерела | 42920 |6860 |22150 |9640 |4270 | |------------------+------------------+-----+------+------+------| |Усього | 72600 |8490 |33915 |19495 |10700 | ------------------------------------------------------------------
Додаток 2
до Програми
ЗАВДАННЯ І ЗАХОДИ
з виконання Державної цільової науково-технічної програми
створення державної інтегрованої інформаційної системи
забезпечення управління рухомими об"єктами
(зв"язок, навігація, спостереження)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- | Найменування | Найменування | Значення показника | Найменування заходу | Головний | Джерела |Прог-| У тому числі за | | завдання | показника | | | розпорядник | фінансу-| ноз-| роками | | | |-------------------------| | бюджетних | вання |ний | | | | |усьо-| за роками | | коштів | |обсяг| | | | | го |-------------------| | | |фіна-| | | | | |2008|2009|2010|2011| | | |нсо- | | | | | | | | | | | | |вих |----------------------| | | | | | | | | | | |ресу-|2008| 2009| 2010| 2011| | | | | | | | | | | |рсів | | | | | | | | | | | | | | | |для | | | | | | | | | | | | | | | |вико-| | | | | | | | | | | | | | | |нання| | | | | | | | | | | | | | | |зав- | | | | | | | | | | | | | | | |дань,| | | | | | | | | | | | | | | |тис. | | | | | | | | | | | | | | | |гри- | | | | | | | | | | | | | | | |вень | | | | | |---------------+--------------------+-----+----+----+----+----+-----------------------+---------------+---------+-----+----+-----+-----+-----| |1. Створення |кількість | 6 | | | 3 | 3 |1) визначення складу і |Мінтрансзв"язку|державний| 450| | 300| 150| | |організаційно- |нормативно-правових | | | | | |правового статусу | |бюджет | | | | | | |функціональної |актів і технологій | | | | | |суб"єктів і | | | | | | | | |та |щодо доступу до | | | | | |користувачів | | | | | | | | |інформаційної |державної | | | | | |інформаційної системи, | | | | | | | | |структури |інтегрованої | | | | | |створення нормативної | | | | | | | | | |інформаційної | | | | | |бази та технології | | | | | | | | | |системи, | | | | | |доступу до системи | | | | | | | | | |забезпечення | | | | | |-----------------------+---------------+---------+-----+----+-----+-----+-----| | |управління рухомими | | | | | |2) створення бази даних| -"- | -"- | 350| | 350| | | | |об"єктами (зв"язок, | | | | | |(реєстру) нормативних | | | | | | | | | |навігація, | | | | | |актів у сфері | | | | | | | | | |спостереження) | | | | | |інформаційного | | | | | | | | | |(далі - інформаційна| | | | | |забезпечення управління| | | | | | | | | |система) | | | | | |рухомими об"єктами | | | | | | | | | |--------------------+-----+----+----+----+----+-----------------------+---------------+---------+-----+----+-----+-----+-----| | |кількість макетів | 5 | | 1 | 2 | 2 |3) розроблення | -"- | -"- | 500| 150| 350| | | | |організаційно- | | | | | |організаційно- | | | | | | | | | |функціональної та | | | | | |функціональної та | | | | | | | | | |інформаційної | | | | | |інформаційної структури| | | | | | | | | |структури | | | | | |інформаційної системи, | | | | | | | | | | | | | | | |визначення складу її | | | | | | | | | | | | | | | |ресурсів | | | | | | | | | |--------------------+-----+----+----+----+----+-----------------------+---------------+---------+-----+----+-----+-----+-----| | |кількість | 6 | | | 3 | 3 |4) розроблення і |Мінтрансзв"язку|державний| 1050| | 450| 300| 300| | |інформаційно- | | | | | |впровадження в | |бюджет | | | | | | | |аналітичних та | | | | | |інформаційній системі | | | | | | | | | |інформаційно- | | | | | |єдиної технології | | | | | | | | | |довідкових центрів і| | | | | |збирання даних про | | | | | | | | | |систем | | | | | |рухомі об"єкти, | | | | | | | | | | | | | | | |узагальнення та | | | | | | | | | | | | | | | |подання таких даних, а | | | | | | | | | | | | | | | |також класифікації | | | | | | | | | | | | | | | |рухомих об"єктів; | | | | | | | | | | | | | | | |розроблення і | | | | | | | | | | | | | | | |запровадження єдиної | | | | | | | | | | | | | | | |форми обміну даними і | | | | | | | | | | | | | | | |повідомлень про рухомі | | | | | | | | | | | | | | | |об"єкти | | | | | | | | | |--------------------+-----+----+----+----+----+-----------------------+---------------+---------+-----+----+-----+-----+-----| | |кількість науково- | 10 | 1 | 2 | 3 | 4 |5) створення системи | -"- | -"- | 950| 100| 350| 250| 250| | |технічних звітів за | | | | | |геоінформаційного | | | | | | | | | |результатами | | | | | |забезпечення | | | | | | | | | |розроблення | | | | | |функціонування | | | | | | | | | |організаційно- | | | | | |інформаційної системи | | | | | | | | | |функціональної та | | | | | |-----------------------+---------------+---------+-----+----+-----+-----+-----| | |інформаційної | | | | | |6) створення | -"- | -"- | 400| | 100| 150| 150| | |структури | | | | | |комплексної системи | | | | | | | | | | | | | | | |захисту даних | | | | | | | | | | | | | | | |інформаційної системи | | | | | | | | | | | | | | | |та підтримка її | | | | | | | | | | | | | | | |функціонування | | | | | | | | | | | | | | | |-----------------------+---------------+---------+-----+----+-----+-----+-----| | | | | | | | |7) створення галузевої | -"- |державний| 700| | 350| 350| | | | | | | | | |системи інформаційно- | |бюджет | | | | | | | | | | | | | |аналітичної підтримки | |---------+-----+----+-----+-----+-----| | | | | | | | |управління | |інші | 2850| | 1400| 1450| | | | | | | | | |контейнерними | |джерела | | | | | | | | | | | | | |перевезеннями | |---------+-----+----+-----+-----+-----| | | | | | | | | | |Разом | 3550| | 1750| 1800| | | | | | | | | |-----------------------+---------------+---------+-----+----+-----+-----+-----| | | | | | | | |8) створення | -"- |державний| 550| | 350| 200| | | | | | | | | |інформаційно-довідкової| |бюджет | | | | | | | | | | | | | |системи та | |---------+-----+----+-----+-----+-----| | | | | | | | |корпоративного порталу | |інші | 650| | 550| 100| | | | | | | | | |для користувачів | |джерела | | | | | | | | | | | | | | | |---------+-----+----+-----+-----+-----| | | | | | | | | | |Разом | 1200| | 900| 300| | | | | | | | | |-----------------------+---------------+---------+-----+----+-----+-----+-----| | | | | | | | |9) розроблення проекту | -"- |державний| 400| | | 200| 200| | | | | | | | |створення головного та | |бюджет | | | | | | | | | | | | | |регіональних | | | | | | | | | | | | | | | |інформаційно- | | | | | | | | | | | | | | | |аналітичних центрів | | | | | | | | | | | | | | | |-----------------------+---------------+---------+-----+----+-----+-----+-----| | | | | | | | |10) утворення Морського|Мінтрансзв"язку|державний| 800| | 400| 200| 200| | | | | | | | |інформаційно- | |бюджет | | | | | | | | | | | | | |координаційного центру | |---------+-----+----+-----+-----+-----| | | | | | | | |та розроблення | |інші | 1540| | 800| 740| | | | | | | | | |апаратно-програмного | |джерела | | | | | | | | | | | | | |комплексу системи | |---------+-----+----+-----+-----+-----| | | | | | | | |забезпечення безпеки | |Разом | 2340| | 1200| 940| 200| | | | | | | | |судноплавства | | | | | | | | |---------------+--------------------+-----+----+----+----+----+-----------------------+---------------+---------+-----+----+-----+-----+-----| |Разом за | | | | | | | | | |11190| 250| 5750| 4090| 1100| |завданням 1 | | | | | | | | | | | | | | | |---------------+--------------------+-----+----+----+----+----+-----------------------+---------------+---------+-----+----+-----+-----+-----| |у тому числі | | | | | | | | |державний| 6150| 250| 3000| 1800| 1100| | | | | | | | | | |бюджет | | | | | | | | | | | | | | | |---------+-----+----+-----+-----+-----| | | | | | | | | | |інші | 5040| | 2750| 2290| | | | | | | | | | | |джерела | | | | | | |---------------+--------------------+-----+----+----+----+----+-----------------------+---------------+---------+-----+----+-----+-----+-----| |2. Створення |кількість методів та| 4 | | 1 | 3 | |1) розроблення | -"- |державний| 75| 50| 25| | | |інтегрованих |зразків системи | | | | | |раціональної структури | |бюджет | | | | | | |систем і |спостереження за | | | | | |єдиної системи |---------------+---------+-----+----+-----+-----+-----| |засобів |рухомими об"єктами у| | | | | |спостереження у |Міноборони | -"- | 75| 50| 25| | | |спостереження |повітряному та | | | | | |повітряному та | |---------+-----+----+-----+-----+-----| | |надводному просторі | | | | | |надводному просторі | |Разом | 150| 100| 50| | | | | | | | | | |-----------------------+---------------+---------+-----+----+-----+-----+-----| | | | | | | | |2) розроблення |Мінтрансзв"язку|державний| 75| 50| 25| | | | | | | | | | |організаційних та | |бюджет | | | | | | | | | | | | | |технічних методів |---------------+---------+-----+----+-----+-----+-----| | | | | | | | |спільного використання |Міноборони | -"- | 75| 50| 25| | | | | | | | | | |результатів | | | | | | | | | | | | | | | |спостереження за | |---------+-----+----+-----+-----+-----| | | | | | | | |рухомими об"єктами у | |Разом | 150| 100| 50| | | | | | | | | | |повітряному та | | | | | | | | | | | | | | | |надводному просторі | | | | | | | | | |--------------------+-----+----+----+----+----+-----------------------+---------------+---------+-----+----+-----+-----+-----| | |кількість зразків | 1 | | | 1 | |3) розроблення методів |Мінтрансзв"язку|державний| 300| | 300| | | | |систем захисту | | | | | |і принципів створення | |бюджет | | | | | | | |радіолокаційних | | | | | |первинно-вторинних | | | | | | | | | |засобів | | | | | |оглядових | | | | | | | | | |спостереження нового| | | | | |радіолокаційних станцій| | | | | | | | | |покоління | | | | | |контролю повітряного | | | | | | | | | | | | | | | |простору, наземної та | | | | | | | | | | | | | | | |надводної обстановки | | | | | | | | | |--------------------+-----+----+----+----+----+-----------------------+---------------+---------+-----+----+-----+-----+-----| | |кількість | 2 | | 2 | | |4) обґрунтування вимог |Мінтрансзв"язку|державний| 320| | 320| | | | |нормативних актів з | | | | | |до розроблення засобів | |бюджет | | | | | | | |питань створення | | | | | |і спостереження за | | | | | | | | | |єдиної системи | | | | | |рухомими об"єктами у | | | | | | | | | |спостереження у | | | | | |повітряному та | | | | | | | | | |повітряному та | | | | | |надводному просторі з | | | | | | | | | |надводному просторі,| | | | | |урахуванням технічних і| | | | | | | | | |спільного | | | | | |економічних показників | | | | | | | | | |використання засобів| | | | | |-----------------------+---------------+---------+-----+----+-----+-----+-----| | |спостереження за | | | | | |5) розроблення | -"- | -"- | 200| | 200| | | | |рухомими об"єктами | | | | | |апаратури об"єктивного | | | | | | | | | | | | | | | |контролю характеристик | | | | | | | | | | | | | | | |радіолокаційних станцій| | | | | | | | | | | | | | | |на етапах випробування | | | | | | | | | | | | | | | |та експлуатації | | | | | | | | | | | | | | | |-----------------------+---------------+---------+-----+----+-----+-----+-----| | | | | | | | |6) розроблення | -"- | -"- | 100| | 100| | | | | | | | | | |організаційних та | | | | | | | | | | | | | | | |технічних методів | | | | | | | | | | | | | | | |використання даних | | | | | | | | | | | | | | | |радіолокаційних засобів| | | | | | | | | | | | | | | |огляду повітряного та | | | | | | | | | | | | | | | |надводного простору для| | | | | | | | | | | | | | | |проведення оцінки | | | | | | | | | | | | | | | |метеорологічної | | | | | | | | | | | | | | | |обстановки | | | | | | | | | |--------------------+-----+----+----+----+----+-----------------------+---------------+---------+-----+----+-----+-----+-----| | |кількість науково- | 9 | | 6 | 3 | |7) створення | | | 400| | 300| 100| | | |технічних звітів за | | | | | |уніфікованих адаптивних| | | | | | | | | |результатами | | | | | |систем захисту | | | | | | | | | |створення | | | | | |радіолокаційних засобів| | | | | | | | | |інтегрованих систем | | | | | |спостереження від завад| | | | | | | | | |і засобів | | | | | |та засобів автоматичної| | | | | | | | | |спостереження | | | | | |обробки радіолокаційної| | | | | | | | | | | | | | | |інформації | | | | | | | | | | | | | | | |-----------------------+---------------+---------+-----+----+-----+-----+-----| | | | | | | | |8) створення | -"- |державний| 250| | 100| 150| | | | | | | | | |приймально- | |бюджет | | | | | | | | | | | | | |передавальних пристроїв| |---------+-----+----+-----+-----+-----| | | | | | | | |імпульсних | |інші | 50| | 50| | | | | | | | | | |радіолокаційних | |джерела | | | | | | | | | | | | | |станцій | |---------+-----+----+-----+-----+-----| | | | | | | | | | |Разом | 300| | 150| 150| | | | | | | | | |-----------------------+---------------+---------+-----+----+-----+-----+-----| | | | | | | | |9) розроблення |Мінтрансзв"язку|державний| 300| | 100| 200| | | | | | | | | |технічних засобів | |бюджет | | | | | | | | | | | | | |запобігання зіткненню | |---------+-----+----+-----+-----+-----| | | | | | | | |рухомих і нерухомих | |інші | 300| 50| 100| 150| | | | | | | | | |об"єктів | |джерела | | | | | | | | | | | | | | | |---------+-----+----+-----+-----+-----| | | | | | | | | | |Разом | 600| 50| 200| 350| | |---------------+--------------------+-----+----+----+----+----+-----------------------+---------------+---------+-----+----+-----+-----+-----| |Разом за | | | | | | | | | | 2520| 250| 1670| 600| | |завданням 2 | | | | | | | | | | | | | | | |---------------+--------------------+-----+----+----+----+----+-----------------------+---------------+---------+-----+----+-----+-----+-----| |у тому числі | | | | | | | | |державний| 2170| 200| 1520| 450| | | | | | | | | | | |бюджет | | | | | | | | | | | | | | | |---------+-----+----+-----+-----+-----| | | | | | | | | | |інші | 350| 50| 150| 150| | | | | | | | | | | |джерела | | | | | | |---------------+--------------------+-----+----+----+----+----+-----------------------+---------------+---------+-----+----+-----+-----+-----| |3. Створення та|кількість зразків | 3 | | | 2 | 1 |1) розроблення | -"- |державний| 1000| 100| 200| 700| | |розвиток |радіолокаторів та | | | | | |аеродромного первинно- | |бюджет | | | | | | |інтегрованої |метеорадіолокаційних| | | | | |вторинного | |---------+-----+----+-----+-----+-----| |радіолокаційної|станцій нового | | | | | |радіолокатора нового | |інші | 700| 200| 300| 200| | |системи |покоління | | | | | |покоління, що | |джерела | | | | | | |контролю | | | | | | |відповідає вимогам | |---------+-----+----+-----+-----+-----| |повітряного | | | | | | |ІКАО | |Разом | 1700| 300| 500| 900| | |простору | | | | | | |-----------------------+---------------+---------+-----+----+-----+-----+-----| | | | | | | | |2) розроблення | -"- |державний| 1000| 100| 200| 700| | | | | | | | | |автономного вторинного | |бюджет | | | | | | | | | | | | | |радіолокатора нового | |---------+-----+----+-----+-----+-----| | | | | | | | |покоління, що | |інші | 750| 300| 250| 200| | | | | | | | | |відповідає вимогам | |джерела | | | | | | | | | | | | | |ІКАО | |---------+-----+----+-----+-----+-----| | | | | | | | | | |Разом | 1750| 400| 450| 900| | | |--------------------+-----+----+----+----+----+-----------------------+---------------+---------+-----+----+-----+-----+-----| | |кількість методик | 1 | | | 1 | |3) обґрунтування | -"- |державний| 100| | 100| | | | |використання | | | | | |заходів щодо | |бюджет | | | | | | | |інтегрованої | | | | | |структурної | | | | | | | | | |радіолокаційної | | | | | |трансформації | | | | | | | | | |системи у мирний час| | | | | |радіолокаційних систем | | | | | | | | | |та особливий період | | | | | |різного підпорядкування| | | | | | | | | | | | | | | |в інтегровану | | | | | | | | | | | | | | | |радіолокаційну систему | | | | | | | | | | | | | | | |-----------------------+---------------+---------+-----+----+-----+-----+-----| | | | | | | | |4) розроблення | -"- |державний| 750| | 150| 300| 300| | | | | | | | |перспективної | |бюджет | | | | | | | | | | | | | |метеорадіолокаційної | |---------+-----+----+-----+-----+-----| | | | | | | | |станції та метеоканалів| |інші | 2500| 500| 1000| 1000| | | | | | | | | |для оглядових | |джерела | | | | | | | | | | | | | |радіолокаційних | |---------+-----+----+-----+-----+-----| | | | | | | | |станцій | |Разом | 3250| 500| 1150| 1300| 300| | |--------------------+-----+----+----+----+----+-----------------------+---------------+---------+-----+----+-----+-----+-----| | |кількість науково- | 5 | | 1 | 3 | 1 |5) розроблення |Мінтрансзв"язку|державний| 150| | 100| 50| | | |технічних звітів за | | | | | |організаційних та | |бюджет | | | | | | | |результатами | | | | | |технічних методів | | | | | | | | | |створення | | | | | |використання | | | | | | | | | |інтегрованої | | | | | |інформаційних ресурсів | | | | | | | | | |радіолокаційної | | | | | |інтегрованої | | | | | | | | | |системи контролю | | | | | |радіолокаційної системи| | | | | | | | | |повітряного | | | | | |її суб"єктами та | | | | | | | | | |простору | | | | | |користувачами у мирний | | | | | | | | | | | | | | | |час та особливий | | | | | | | | | | | | | | | |період | | | | | | | | |---------------+--------------------+-----+----+----+----+----+-----------------------+---------------+---------+-----+----+-----+-----+-----| |Разом за | | | | | | | | | 6950| 1200|2300| 3150| 300| | |завданням 3 | | | | | | | | | | | | | | | |---------------+--------------------+-----+----+----+----+----+-----------------------+---------------+---------+-----+----+-----+-----+-----| |у тому числі | | | | | | | | |державний| 3000| 200| 750| 1750| 300| | | | | | | | | | |бюджет | | | | | | | | | | | | | | | |---------+-----+----+-----+-----+-----| | | | | | | | | | |інші | 3950|1000| 1550| 1400| | | | | | | | | | | |джерела | | | | | | |---------------+--------------------+-----+----+----+----+----+-----------------------+---------------+---------+-----+----+-----+-----+-----| |4. Створення та|кількість | 2 | | 1 | | 1 |1) розроблення і | -"- |державний| 100| 10| | | | |розвиток єдиної|нормативно-правових | | | | | |затвердження Програми | |бюджет | | | | | | |системи |актів з питань | | | | | |створення єдиної | | | | | | | | |контролю за |створення та | | | | | |системи контролю за | | | | | | | | |обстановкою в |функціонування | | | | | |обстановкою в Азово- | | | | | | | | |Азово- |єдиної системи | | | | | |Чорноморському басейні | | | | | | | | |Чорноморському |контролю за | | | | | |-----------------------+---------------+---------+-----+----+-----+-----+-----| |басейні |обстановкою в Азово-| | | | | |2) розроблення | -"- |державний| 500| | 200| 150| 150| | |Чорноморському | | | | | |організаційних та | |бюджет | | | | | | | |басейні | | | | | |технічних методів | |---------+-----+----+-----+-----+-----| | | | | | | | |удосконалення системи | |інші | 3000| | 1500| 1000| 500| | | | | | | | |моніторингу обстановки | |джерела | | | | | | | | | | | | | |в Азово-Чорноморському | |---------+-----+----+-----+-----+-----| | | | | | | | |басейні | |Разом | 3500| | 1700| 1150| 650| | | | | | | | |-----------------------+---------------+---------+-----+----+-----+-----+-----| | | | | | | | |3) розроблення оптико- | -"- |державний| 650| 50| 350| 250| | | | | | | | | |електронного комплексу | |бюджет | | | | | | | | | | | | | |контролю ближньої | | | | | | | | | | | | | | | |надводної обстановки | | | | | | | | | |--------------------+-----+----+----+----+----+-----------------------+---------------+---------+-----+----+-----+-----+-----| | |кількість зразків | 2 | | | 2 | |4) створення |Мінтрансзв"язку|державний| 750| | 450| 300| | | |апаратури для | | | | | |автоматизованого пункту| |бюджет | | | | | | | |контролю надводної | | | | | |збирання, обробки та | |---------+-----+----+-----+-----+-----| | |обстановки, | | | | | |обміну інформацією за | |інші | 750| | 450| 300| | | |автоматизованого | | | | | |обстановкою в Азово- | |джерела | | | | | | | |збирання, обробки та| | | | | |Чорноморському басейні | |---------+-----+----+-----+-----+-----| | |обміну інформацією | | | | | | | |Разом | 1500| | 900| 600| | | |за обстановкою в | | | | | |-----------------------+---------------+---------+-----+----+-----+-----+-----| | |Азово-Чорноморському| | | | | |5) визначення структури| -"- |державний| 250| | 250| | | | |басейні | | | | | |розташування берегових | |бюджет | | | | | | | | | | | | | |станцій автоматичної | | | | | | | | | | | | | | | |ідентифікаційної | | | | | | | | | | | | | | | |системи з метою | | | | | | | | | | | | | | | |максимального охоплення| | | | | | | | | | | | | | | |простору Азово- | | | | | | | | | | | | | | | |Чорноморського басейну | | | | | | | | | |--------------------+-----+----+----+----+----+-----------------------+---------------+---------+-----+----+-----+-----+-----| | |кількість науково- | 6 | 1 | 1 | 2 | 2 |6) створення на | -"- |державний| 3200| | 1000| 1000| 1000| | |технічних звітів за | | | | | |морському узбережжі | |бюджет | | | | | | | |результатами | | | | | |берегового фрагмента | |---------+-----+----+-----+-----+-----| | |створення єдиної | | | | | |глобальної морської | |інші |11000| | 8900| 1100| 1000| | |системи контролю за | | | | | |супутникової системи | |джерела | | | | | | | |обстановкою в Азово-| | | | | |зв"язку для | | | | | | | | | |Чорноморському | | | | | |забезпечення безпеки | |---------+-----+----+-----+-----+-----| | |басейні | | | | | |судноплавства і | |Разом |14200| | 9900| 2100| 2200| | | | | | | | |надійності зв"язку у | | | | | | | | | | | | | | | |разі виникнення | | | | | | | | | | | | | | | |небезпеки | | | | | | | | |---------------+--------------------+-----+----+----+----+----+-----------------------+---------------+---------+-----+----+-----+-----+-----| |Разом за | | | | | | | | | |20200| 150|13100| 4100| 2850| |завданням 4 | | | | | | | | | | | |
Інші НПА
Лист МОНмолодьспорт №839 від 16.07.2014 Про затвердження Змін до Умов прийому до вищих навчальних закладів України в 2014 році Лист Вищий господарський суд України №01-06/1666/14 від 27.10.2014 Про доповнення Інформаційного листа Вищого господарського суду України від 15.03.2011 № 01-06/249 "Про постанови Верховного Суду України, прийняті за результатами перегляду судових рішень господарських судів" Лист Вищий господарський суд України №01-06/249 від 15.03.2011 Про постанови Верховного Суду України, прийняті за результатами перегляду судових рішень господарських судів Лист Вищий господарський суд України №01-06/1686/14 від 04.11.2014 Про внесення змін до пунктів 10, 33 Інформаційного листа Вищого господарського суду України від 28.03.2013 № 01-06/606/2013 "Про Закон України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (у редакції Закону України від 22.12.2011 № 4212-VI)" Лист Вищий господарський суд України №01-06/606/2013 від 28.03.2013 Про Закон України \"Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом\" (у редакції Закону України від 22.12.2011 № 4212-VI) Лист Мін'юст №6820-0-4-14/8.1 від 14.08.2014 Щодо відмови від обов'язковості та переходу до добровільності використання печаток суб'єктами господарюва Лист Мін'юст №Ч-13744/8.2 від 13.08.2014 Щодо встановлення ціни договору між суб'єктами господарювання у вигляді грошового еквівалента Лист НБУ №18-112/64483 від 05.11.2014 Про скасування пені та штрафів за договорами кредиту під час АТО Лист ВАСУ №1493/2/2/14-14 від 03.11.2014 Щодо розгляду адміністративних справ з урахуванням Закону України "Про здійснення правосуддя та кримінального провадження у зв'язку з проведенням антитерористичної операції" Лист НБУ №12-311/67934 від 17.11.2014 Щодо сплати збору на обов\'язкове державне пенсійне страхування з операцій купівлі іноземної валюти під час нарахування (утримання) податку на доходи фізичних осіб з процентів на валютні вклади