Постанова КМУ № 780-94-п від 16.11.1994 Питання Центру правової реформи і законопроектних робіт при Міністерстві юстиції України
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 16 листопада 1994 р. N 780
Київ
{ Постанова втратила чинність на підставі
Постанови КМ
N 504 ( 504-2012-п ) від 06.06.2012 }
Питання Центру правової реформи і законопроектних
робіт при Міністерстві юстиції України
{ Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ
N 1758 ( 1758-2001-п ) від 27.12.2001
N 263 ( 263-2004-п ) від 04.03.2004
N 1180 ( 1180-2011-п ) від 21.11.2011 }
Відповідно до Указу Президента України від 29 квітня 1994 р.
N 198 ( 198/94 ) "Про вдосконалення роботи з підготовки законопроектів та проведення правової реформи" Кабінет Міністрів
України ПОСТАНОВЛЯЄ:
1. Затвердити Положення про Центр правової реформи і
законопроектних робіт при Міністерстві юстиції України
(додається).
2. Установити граничну чисельність працівників Центру
правової реформи і законопроектних робіт при Міністерстві юстиції
України (далі - Центр) у кількості 40 одиниць. ( Абзац перший
пункту 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 263
( 263-2004-п ) від 04.03.2004 ) Міністерству фінансів витрати на утримання Центру
профінансувати за рахунок інших видатків, передбачених в
державному бюджеті на 1994 рік.
3. Міністерству юстиції затвердити структуру Центру і
вирішити питання щодо створення належних умов для його діяльності,
а також кадрового, матеріально-технічного та фінансового
забезпечення.
4. Прирівняти директора Центру за умовами оплати праці до
начальників, його заступників - до заступників начальників
управлінь, інших працівників Центру - до відповідних категорій
працівників управлінь і відділів центральних апаратів
міністерств.
Прем"єр-міністр України В. МАСОЛ
Міністр
Кабінету Міністрів України В. ПУСТОВОЙТЕНКО
Інд.39
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 16 листопада 1994 р. N 780
ПОЛОЖЕННЯ
про Центр правової реформи і законопроектних
робіт при Міністерстві юстиції України
{ У тексті Положення слова "державної виконавчої" замінено
словом "виконавчої" згідно з Постановою КМ
N 1758 ( 1758-2001-п ) від 27.12.2001 }
1. Центр правової реформи і законопроектних робіт при
Міністерстві юстиції України (далі - Центр) організовує
розроблення концепцій, проектів актів законодавства з питань
розвитку суспільства і держави, здійснює наукове їх обгрунтування,
координує діяльність центральних органів виконавчої влади,
наукових установ та вищих навчальних закладів України у сфері
підготовки законопроектів.
2. Центр у своїй діяльності керується Конституцією
( 254к/96-ВР ) і законами України, постановами Верховної Ради
України, указами і розпорядженнями Президента України, декретами,
постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, цим
Положенням, а також наказами Міністра юстиції.
3. Головними завданнями Центру є: участь у розробленні пропозицій та рекомендацій щодо
проведення в Україні правової реформи з урахуванням світового
досвіду; розроблення концепцій, проектів актів законодавства з питань
розвитку суспільства і держави та їх наукове обгрунтування; координація діяльності центральних органів виконавчої влади,
наукових установ та вищих навчальних закладів у питаннях
розроблення проектів актів законодавства; участь у підготовці пропозицій щодо систематизації та
кодифікації законодавства України, видання кодексів, збірників
нормативних актів.
4. Центр відповідно до покладених на нього завдань: 1) вивчає та узагальнює пропозиції Верховної Ради України,
Президента України, Кабінету Міністрів України, Конституційного
Суду України, Верховного Суду України, Вищого спеціалізованого
суду України з розгляду цивільних і кримінальних справ, Вищого
господарського суду України, Генеральної прокуратури України,
міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, Верховної
Ради і Ради міністрів Автономної Республіки Крим, органів
місцевого самоврядування, громадян з питань розвитку законодавства
і перспектив нормотворення; { Підпункт 1 пункту 4 із змінами,
внесеними згідно з Постановою КМ N 1758 ( 1758-2001-п ) від
27.12.2001, N 1180 ( 1180-2011-п ) від 21.11.2011 } 2) готує на основі вивчення світового досвіду узагальнені
пропозиції щодо концептуального розвитку законодавства України та
їх наукове обгрунтування; 3) розробляє концепції з основних напрямів розвитку правової
реформи, проведення законопроектних робіт, підготовки проектів
актів законодавства з найважливіших питань розвитку суспільства і
держави; 4) розробляє за участю центральних органів виконавчої влади,
наукових установ і вищих навчальних закладів проекти актів
законодавства, здійснює їх наукове обгрунтування; 5) аналізує ефективність механізму застосування чинного
законодавства, готує пропозиції щодо його вдосконалення; 6) готує за дорученням Верховної Ради України, Президента
України, Кабінету Міністрів України, Мінюсту висновки стосовно
доцільності прийняття нових законодавчих та інших нормативних
актів з їх правовим обгрунтуванням; 7) розробляє і подає до Мінюсту пропозиції про усунення
неузгодженості, суперечності між актами законодавства та
заповнення у ньому правових прогалин; 8) вивчає досвід організації та проведення законопроектних
робіт зарубіжних країн для використання ефективних його форм у
практиці підготовки проектів актів законодавства; 9) забезпечує взаємодію центральних органів виконавчої влади,
наукових установ та вищих навчальних закладів у питаннях
розроблення проектів актів законодавства; 10) за дорученням Верховної Ради України, Президента
України, Кабінету Міністрів України і Мінюсту обгрунтовує
доцільність у визначенні розробників законопроектів, допомагає
останнім у складанні етапних планів роботи; 11) розробляє за договорами з міністерствами, іншими
органами виконавчої влади, підприємствами, установами і
організаціями всіх форм власності, громадськими організаціями
проекти наказів, інструкцій, положень, правил та інших актів
нормативного характеру; 12) проводить за дорученням Мінюсту експертизу нормативних
актів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, що
зачіпають права, свободи й законні інтереси громадян або мають
міжвідомчий характер; 13) розробляє пропозиції щодо систематизації та кодифікації
законодавства України, застосування в цій роботі комп"ютерних
систем; 14) бере участь у підготовці до видання кодексів, збірників
нормативних актів, довідників, наукових коментарів та інших
науково-практичних посібників з чинного законодавства; 15) складає наукові огляди та інформаційні довідники з
питань національного та іноземного законодавства; 16) здійснює інформаційно-правове обслуговування
центрального апарату Мінюсту та його органів.
5. Центр має право: створювати науково-методичну та науково-консультативну ради
для розгляду наукових доробок, концепцій, законопроектів,
рекомендацій та пропозицій щодо проведення правової реформи та
вдосконалення законодавства; скликати в установленому порядку наради фахівців міністерств
та інших центральних органів виконавчої влади, наукових установ,
вищих навчальних закладів з питань, що належать до його
компетенції; залучати фахівців міністерств, інших центральних органів
виконавчої влади, наукових установ, вищих навчальних закладів за
погодженням з їх керівниками до розгляду питань, пов"язаних з
удосконаленням законодавства, створювати за їх участю робочі групи
з розроблення концепцій, проектів законодавчих актів тощо; залучати до роботи, пов"язаної з виконанням завдань Центру,
за погодженням з Мінюстом провідних фахівців зарубіжних держав; проводити семінари, конференції з проблемних питань чинного
законодавства, його розбудови та вдосконалення, окреслення
перспектив правотворчої праці; одержувати від міністерств та інших центральних органів
виконавчої влади, наукових установ і навчальних закладів висновки
на розроблені ним проекти законодавчих та інших нормативних актів; одержувати від органів статистики та інших органів виконавчої
влади інформацію, необхідну Центру в його діяльності з виконання
покладених на нього завдань.
6. Центр очолює директор, який призначається Міністром
юстиції за погодженням з колегією Мінюсту. Директор Центру несе персональну відповідальність за
виконання покладених на Центр завдань і здійснення ним своїх
функцій, розподіляє обов"язки між заступниками та керівниками
структурних підрозділів. Директор Центру за наказом Міністра юстиції
підпорядковується одному з його заступників, виконує його
доручення, бере участь в роботі колегії Мінюсту.
7. Для погодженого вирішення питань, що належать до
компетенції Центру, вони можуть виноситися на розгляд колегії
Мінюсту.
8. Центр утримується за рахунок коштів державного бюджету. Гранична чисельність і фонд оплати праці працівників Центру
затверджується Кабінетом Міністрів України. Структура, штатний розпис Центру та положення про його
структурні підрозділи затверджуються Міністром юстиції.
9. Центр є юридичною особою, має самостійний баланс, рахунки
в установах банків, печатку та штамп із зображенням Державного
герба України і своїм найменуванням.
Інші НПА
Постанова КМУ №770-94-п від 15.11.1994 Про заступників голови Української державної корпорації по будівництву, ремонту та утриманню автомобільних доріг Постанова КМУ №771-94-п від 15.11.1994 Про затвердження Положення про Головне управління з питань радіочастот при Кабінеті Міністрів України Постанова КМУ №772-94-п від 15.11.1994 Про порядок ведення державного кадастру тваринного світу Постанова КМУ №773-94-п від 15.11.1994 Про внесення змін і доповнень до списків N 1 і 2 виробництв, робіт, професій, посад і показників, зайнятість в яких дає право на пенсію за віком на пільгових умовах Постанова КМУ №764-94-п від 11.11.1994 Про укладення Угоди між Урядом України та Урядом Російської Федерації про поставки у 1994 році дорогоцінних металів і природних алмазів Постанова КМУ №765-94-п від 11.11.1994 Про запровадження механізму запобігання монополізації товарних ринків Постанова КМУ №766-94-п від 11.11.1994 Про формений одяг працівників міліції Постанова КМУ №767-94-п від 11.11.1994 Про доповнення Переліку видів оплати праці та інших виплат, на які не нараховуються страхові внески та які не враховуються при визначенні середньомісячного заробітку для обчислення пенсій Постанова КМУ №768-94-п від 11.11.1994 Про внесення змін, доповнень та визнання такими, що втратили чинність деяких рішень Уряду України щодо контрактної форми трудового договору Постанова КМУ №769-94-п від 11.11.1994 Про підписання Угоди між Урядом України і Урядом Російської Федерації про порядок взаємних поставок озброєння і військової техніки, комплектуючих виробів і запасних частин, організації ремонту і надання послуг військового призначення