Ст. 1 ЗУ Про ціни і ціноутворення № 5007-VI від 21.06.2012
Про ціни і ціноутворення
Стаття 1. Визначення термінів
1. У цьому Законі терміни вживаються в такому значенні:
1) встановлення ціни - затвердження (фіксація) рівня ціни;
2) гранична ціна - максимально або мінімально допустимий рівень ціни, який може застосовуватися суб’єктом господарювання;
3) декларування зміни ціни та/або реєстрація ціни - інформування суб’єктом господарювання у встановленому порядку органів державного регулювання і контролю (нагляду) та спостереження у сфері ціноутворення про наміри встановлення та застосування ціни, відмінної від поточної;
4) доплата - збільшення ціни товару виробником (постачальником) під час його продажу (реалізації);
5) застосування ціни - продаж (реалізація) товару за встановленою ціною;
6) знижка (знижувальний коефіцієнт) - зменшення ціни товару виробником (постачальником) під час його продажу (реалізації);
7) норматив рентабельності - рівень прибутковості, що визначається суб’єктом господарювання під час формування ціни. Граничний норматив рентабельності є його максимально допустимим рівнем, який повинен враховуватися суб’єктом господарювання під час встановлення ціни товару;
8) постачальницько-збутова надбавка (постачальницька винагорода) - сума витрат суб’єкта господарювання, що пов’язані з обігом товару та здійснюються в процесі його продажу (реалізації) під час надходження від виробника (постачальника) на відповідний товарний ринок, та прибутку. Гранична постачальницько-збутова надбавка є її максимально допустимим рівнем, який повинен враховуватися суб’єктом господарювання, що здійснює оптову торгівлю, під час встановлення ціни товару;
9) продаж (реалізація) - господарська операція, під час якої здійснюється обмін товару на виражений у грошовій формі еквівалент або інший вид компенсації його вартості;
10) товар - продукція, роботи, послуги, матеріально-технічні ресурси, майнові та немайнові права, що підлягають продажу (реалізації);
11) товарний ринок - сфера обороту товару (взаємозамінних товарів);
12) торговельна надбавка (націнка) - сума витрат суб’єкта господарювання, що пов’язані з обігом товару та здійснюються в процесі його продажу (реалізації) у роздрібній торгівлі, та прибутку. Гранична торговельна надбавка (націнка) є її максимально допустимим рівнем, який повинен враховуватися суб’єктом господарювання під час реалізації товару в роздрібній торгівлі;
13) фіксована ціна - обов’язкова для застосування суб’єктами господарювання ціна, встановлена Кабінетом Міністрів України, органами виконавчої влади та державними колегіальними органами або органами місцевого самоврядування відповідно до їх повноважень та компетенції;
{Пункт 13 частини першої статті 1 із змінами, внесеними згідно із Законом № 499-VIII від 02.06.2015}
14) формування ціни - механізм визначення рівня ціни товару;
15) ціна - виражений у грошовій формі еквівалент одиниці товару;
16) ціноутворення - процес формування та встановлення цін.
Читати ще раз
Постанова КМУ № 517-97-п від 30.05.1997 Кабінет Міністрів України Постанова Накази Всіх видавців Про іпотечні облігації Стаття 13. Особливості формування іпотечного покриття звичайних іпотечних облігацій Накази Всіх видавців Про співробітництво територіальних громад Стаття 4. Форми співробітництва