Ст. 14 ЗУ Про рекламу вiд 03.07.1996 № 270/96-ВР
Чинний зі змінами. Перевірено 08.07.2019
Про рекламу
Стаття 14. Реклама у друкованих засобах масової інформації
1. Обсяг реклами у друкованих засобах масової інформації визначається ними самостійно. Друковані засоби масової інформації, що розповсюджуються за передплатою, зобов'язані в умовах передплати зазначати кількість реклами в загальному обсязі видання.
2. Друкована площа, відведена на політичну рекламу впродовж виборчого процесу в друкованих засобах масової інформації, у тому числі рекламних, не може перевищувати 20 відсотків обсягу друкованої площі кожного номера видання чи додатка до нього. Це обмеження не поширюється на друковані засоби масової інформації, засновниками яких є політичні партії.
Читати ще раз
Уголовный процессуальный кодекс Украины Статья 171. Ходатайство об аресте имущества О внешкольном образовании Статья 13. Учредительные документы учреждения внешкольного образования Про Національний банк України Стаття 16. Склад та порядок формування Правління Національного банку Податковий кодекс України Стаття 49. Подання податкової декларації до контролюючих органів Про політичні партії в Україні Стаття 17-7. Зупинення державного фінансування статутної діяльності політичної партіїРекомендовані сторінки
Про рекламу Стаття 12. Соціальна реклама