Ст. 7 ЗУ Про рекламу вiд 03.07.1996 № 270/96-ВР
Чинний зі змінами. Перевірено 08.07.2019
Почніть консультацію з юристом онлайн
Про рекламу
Стаття 7. Принципи реклами
1. Основними принципами реклами є: законність, точність, достовірність, використання форм та засобів, які не завдають споживачеві реклами шкоди. 2. Реклама не повинна підривати довіру суспільства до реклами та повинна відповідати принципам добросовісної конкуренції.
3. Реклама не повинна містити інформації або зображень, які порушують етичні, гуманістичні, моральні норми, нехтують правилами пристойності.
4. Реклама повинна враховувати особливу чутливість дітей і не завдавати їм шкоди.
Почніть консультацію з юристом онлайн