Ст. 7 ЗУ Про рекламу вiд 03.07.1996 № 270/96-ВР
Чинний зі змінами. Перевірено 08.07.2019
Про рекламу
Стаття 7. Принципи реклами
1. Основними принципами реклами є: законність, точність, достовірність, використання форм та засобів, які не завдають споживачеві реклами шкоди. 2. Реклама не повинна підривати довіру суспільства до реклами та повинна відповідати принципам добросовісної конкуренції.
3. Реклама не повинна містити інформації або зображень, які порушують етичні, гуманістичні, моральні норми, нехтують правилами пристойності.
4. Реклама повинна враховувати особливу чутливість дітей і не завдавати їм шкоди.
Читати ще раз
Встановлені вимоги Про порядок здійснення розрахунків в іноземній валюті Стаття 1. Ткацьке виробництво Гражданский кодекс Украины Статья 1010. Обязанности наследника поверенного и ликвидатора юридического лица - поверенного Об основных принципах государственного надзора (контроля) в сфере хозяйственной деятельности Статья 4. Общие требования к осуществлению государственного надзора (контроля)