Укр   Рус

Ваш гід в законодавстві України


Друкувати

Ст. 24 ЗУ Про Нацкомісію з регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 22.09.2016 № 1540-VIII


Чинний зі змінами. Перевірено 08.07.2019


Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг
Стаття 24. Відкритість діяльності Регулятора

1. Регулятор забезпечує відкритість своєї діяльності шляхом:

 

1) прийняття рішень на засіданнях, які проводяться у формі відкритих слухань, крім випадків, передбачених законодавством;

 

2) інформування громадськості про плани та результати своєї роботи;

 

3) забезпечення доступу до інформації і надання інформації за запитами відповідно до Закону України "Про доступ до публічної інформації";

 

4) проведення громадських обговорень та громадських слухань;

 

5) оприлюднення на своєму офіційному веб-сайті у формі відкритих даних:

 

порядку денного засідання Регулятора;

 

проектів рішень Регулятора разом з обґрунтуванням;

 

прийнятих Регулятором рішень;

 

результатів моніторингу ринків у сферах енергетики та комунальних послуг (щокварталу);

 

актів перевірки суб’єктів господарювання та наданих суб’єктами господарювання зауважень, пояснень та обґрунтувань;

 

проекту та затвердженого кошторису Регулятора (змін до нього);

 

річного звіту про роботу Регулятора;

 

звіту про виконання кошторису Регулятора;

 

6) оприлюднення на Єдиному державному веб-порталі відкритих даних публічної інформації у формі відкритих даних, що була отримана для здійснення моніторингу функціонування ринків у сферах енергетики та комунальних послуг;

 

7) забезпечення можливості перегляду на своєму офіційному веб-сайті онлайн-трансляції засідань Регулятора, які проводяться у формі відкритих слухань, та доступу до архіву їх записів;

 

8) представлення Головою Регулятора річного звіту про роботу Регулятора на пленарному засіданні Верховної Ради України.

 

Річний звіт про роботу Регулятора має містити, зокрема, інформацію про результати моніторингу ринків у сферах енергетики та комунальних послуг, планів роботи та результатів діяльності Регулятора, здійснення державного контролю на відповідних ринках, співпраці Регулятора з міжнародними організаціями, регуляторними органами інших держав і Радою регуляторних органів Енергетичного Співтовариства.

 

2. Споживачі та будь-які заінтересовані особи мають право звертатися до Регулятора з питань, що належать до його компетенції. Регулятор розглядає такі звернення та надає відповідь заявникам у встановленому порядку.

 

3. При Регуляторові діє Громадська рада як постійно діючий консультативно-дорадчий орган, що утворюється з метою залучення громадян до реалізації державної політики щодо регулювання діяльності суб’єктів господарювання у сферах енергетики та комунальних послуг.

 

Положення про Громадську раду, зміни до нього погоджуються з Регулятором та затверджуються Громадською радою Регулятора.


Стаття 1 ...22 23 24 Прикінцеві та перехідні положення

Перейти до статті