Що таке Маркетинговий період?
Маркетинговий період
Маркетинговий період
Маркетинговий період - це період, який розпочинається з місяця, у якому починає поставлятися окремий вид продукції рослинництва відповідного врожаю, та закінчується останнім числом місяця, що передує місяцю, в якому починає поставлятися такий самий вид продукції рослинництва наступного врожаю. Для інших видів сільськогосподарської продукції маркетинговий період дорівнює одному бюджетному рокуДжерело: ст. 2 ЗУ Про державну підтримку сільського господарства України
Місцеві потреби - це ...
Моніторинг аграрного ринку - це ...
Негайна поставка - це ...
Обставини непереборної сили - це ...
Організований аграрний ринок - це ...
А Б В Г Д Е Є Ж З І К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Ю Я